There is no replacement for displacement!
[ Voor 5% gewijzigd door CRiMiNaL op 07-07-2008 12:25 ]
... MMORPG Addict.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Dit mag daar in
Dit topic is bedoeld voor het melden van spel- en tikfouten in nieuwsposts, meukposts, reviews, .plans en andere content die is gepubliceerd op de frontpage van Tweakers.net
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
edit: Oei beetje erg offtopic
[ Voor 19% gewijzigd door ManiacsHouse op 07-07-2008 12:25 ]
Verwijderd
Waarom is dit mierenneuken? Omdat hij een fout ziet en dit netjes meldt? Moeten we dan allemaal maar fouten gaan negeren of dat er ergens over een half jaar iemand zegt 'Lekker professioneel bedrijf daar, frontpage zit vol spellingsfouten!'?CRiMiNaL schreef op maandag 07 juli 2008 @ 12:22:
Wow, over een mierenneuker gesproken
☻/
/▌
/ \
Verwijderd
^^
Zo dan hebben we die commentaren ook vast gehad.
Het is toch content dat op de website van Tweakers.net geplaatst wordt? Dan is de inhoud van dat betreffende topic gedeeltelijk incorrect.JHS schreef op maandag 07 juli 2008 @ 12:26:
Outerspace: Het lijkt me niet dat de redactie daar wat aan kan doen.
Ik ziet het. Foutje
[ Voor 4% gewijzigd door Outerspace op 07-07-2008 12:39 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Rataplan schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 21:30:Wat we niet in dit topic willen zien
Open voor dit soort dingen dus een apart topic!
- [...]
- Fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de pricewatch, et cetera).
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Misschien kan iemand het checken...
(ik heb geen tijd om een draadje te openen en veel uitleg te geven)
Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Ik zie het niet. Bedoel je de grijze linker balk? Deze klapt uit als je daar met de muis overheen gaat. Pff het is trouwens wel een brede site zeg. De ruimte voor m'n bookmarks wordt nu toch wel erg klein.Quacka schreef op maandag 07 juli 2008 @ 12:34:
Een deel van de tekst valt in de nieuwe layout weg (althans in opera...)
Misschien kan iemand het checken...
(ik heb geen tijd om een draadje te openen en veel uitleg te geven)
Sinds de vorige verandering ben ik niet meer op de FP geweest
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Gast beetje jammer vind ik je hoor
[ Voor 13% gewijzigd door _eXistenZ_ op 07-07-2008 12:57 ]
Ik ben in ieder geval van mening dat je niet moet klagen om iets als je het zelf ook niet beheerst. Dit nav je bovenstaande 2 posts.
[ Voor 10% gewijzigd door Outerspace op 07-07-2008 13:08 ]
Dit topic is gesloten.
![]()