Internetwinkel Verzenden Belgie 42pz80

Pagina: 1
Acties:
  • 518 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wharfedale
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-08 20:24
Eerst was ik aan het twijfelen tussen 2 lcd's (zie Panasonic TX-37LZD85 vs Samsung 37a656)
Gisteren totaal omgeslagen altijd gedacht dat je een plasma niet kon gebruiken als tweede pcmonitor maar veel forums geleze en daar zegt men da de moderne plasma's geen last meer hebben van inbranden en de kleuren enz zijn gewoon mooier (persoonlijk)
Mijn volgende tv wordt zeker een plasma namelijk de panasonic 42pz80 ik krijg hier alleen maar goede recensies enz en ik vind het goed beeld
Toch is er een probleem ik woon in belgie naar ik wil em graag uit nederland laten verzenden omdat dit veel goedkoper. Ik zou em zo snel mogelijk willen hebben (vrij logisch), liefst onder rembours tenzij ik zeker weet dat het een goede winkel is (altijd bang om vooruit te betalen) en ze moeten naar belgie verzenden
Ik heb op kieskeurig enz rondgekeken en de volgende winkel verdoen
-www.komplett.be: vrij duur en alleen visa, ... maar een vrij bekende winkel, ben vrij gerust met vooruitbetalen
-www.goedkopen.nl op voorraad, kan onder rembours enz hier en daar goede dingen over winkel gelezen
-www.redcoon.be niet op voorraad maar vele slechte dingen over deze winkel gelezen
-www.goedkoopste.nu shopreview op tweaker is niet zo goed

Laatste vraag moet een webshop zowiso een onsite garantie van panasonic geven? Of alleen als het een nederlands model is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefyu
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Ik snap niet wat je vraag nou eigenlijk is, je vraagt ons bij welke winkel je moet bestellen terwijl je zelf al allerlei shopreviews hebt gelezen?

Één advies:

Koop je TV gewoon in de winkel, stel je voor dat er iets mis gaat met je TV, dan is het 10 maal zo handig dat je je TV gewoon daarnaartoe kan brengen(alhoewel veel winkels gewoon on-site garantie geven), en echt een aanspreekpersoon hebt.

Op je "laatste vraag":
On-site garantie is niet verplicht(voor zover ik weet, 99%), dus het is zeer verstandig om te berstellen bij een winkel die dat wel geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Wharfedale schreef op maandag 07 juli 2008 @ 11:26:
Laatste vraag moet een webshop zowiso een onsite garantie van panasonic geven? Of alleen als het een nederlands model is
Dat kan jij op jouw buik schrijven. De garantie van Panasonic NL wordt door e-care in NL uitgevoerd. Dus als jij de TV koopt in NL, laat versturen naar BE dan kan je die on site garantie vergeten. (anders kocht ik een TV in Finland met on-site garantie in BE door een firma uit Finland ;) )
Dus je bent de lul.

Of je koopt hem in de winkel in BE waarbij je wel enige garantie kunt afdingen zoals afhalen en leveren bij problemen (je hebt volgens mij ook on-site garantie van Panasonic BE bij de aankoop in BE maar ben er niet 101% zeker van). Maar dan ben je weer diep in de buidel aan het tasten en ben je ook de lul.

De enige manier om minder de lul te zijn is te gaan verhuizen naar NL waar je wel dergelijke voordelen hebt of je bestelt het bij een webshop in BE welke de Belgische onsite garantie van Panasonic BE hebt. Aangezien het gros van de webshops in BE slechts 100 euro goedkoper zijn dan de winkel om de hoek ga ik wel naar de winkel om de hoek.

Maar er zijn enkele tweakers die bij iishop.be hebben besteld maar het is een rare constructie qua garantie had ik begrepen. Je kan daar wel wat informatie in het Panasonic topic vinden. Voor de rest een uitstekende keuze _/-\o_

[ Voor 19% gewijzigd door Chevy454 op 07-07-2008 13:36 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wharfedale
Goed dat je dit verteld want ik had em bena besteld
Ik krijg dus geen onsite garantie (vrij logisch) maar krijg ik dan gewoon geen garantie?

Ik heb de vraag ook aan goedkopen.nl, panasonic forum gesteld, hopelijk krijg ik een goed antwoord want het is een bangelijke tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wharfedale
Hier is het antwoord van goedkopen.nl
Geachte heer/mevrouw,

U krijgt bij dit product Nederlandse garantie. Of deze ook door Panasonic in België wordt geaccepteerd is onbekend. Wij verwachten niet dat u dan in aanmerking komt voor bijvoorbeeld een huisbezoek van Panasonic.

Wij hopen u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,

Martijn Susanna
Goedkopen.nl

Ik geraak er echt ni uit. Heeft iemand raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:25

voodooless

Sound is no voodoo!

Dubbelposten doen we hier niet, en shopping vragen horen hier niet...

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.