Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben 17 jaar. Ik wil een webwinkel gaan starten in horloges/sieraden. Wat heb ik hier allemaal voor nodig en hoeveel gaat dat kosten? Kan iemand mijn verder helpen?

Super bedankt alvast,
Robin

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Blij Met Wilco

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Is de KVK startersdag niets hiervoor?

Oh en:
http://www.webwinkel-beginnen.nl/

Google doet wonderen!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:05

Onbekend

...

Als je even zoekt.....
Ervaringen zelfstandig ondernemers

Speel ook Balls Connect en Repeat

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:13

TheBorg

Resistance is futile.

[voorkauwmodus]
KvK inschrijving, iets van 65 Euro
Hosting, paar 10tjes per jaar
Shopping Cart, bijv osCommerce, gratis
Design voor je site, gratis als je het zelf doet, 100 - 1000 als je het laat doen
Marketing, gratis als je veel wilt leren, veel geld als je het laat doen
Voorraad, 0 als je levertijd lang is, heel veel als je een korte levertijd wil bieden
[/voorkauwmodus]

Verwijderd

[voorkauwmodus]
verzekering ( aansprakelijkheid, rechtsbijstand, voorraad, etc)
Verborgenkosten ( kopiërecht, detailhandel registratie, bankkosten, etc )
Administratiekosten ( boekhouder etc. )
[/voorkauwmodus]

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2008 12:51 ]

• _Arthur
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

_Arthur

blub

Voor de kvk inschrijving heb toestemming van je ouders of voogd nodig aangezien je nog geen 18 bent.

• vmsw
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-02 19:47
Ouder of voogd moet tekenen bij de KvK. Als je handelingsbekwaam wilt zijn/worden, dan moet je naar de kantonrechter om toestemming hiervoor te vragen. Echter is dit niet nodig: echter blijven je ouders dan verantwoordelijk voor je (!!)

Verder, webshops worden meestal "geacht" voorraad te hebben, en daarvoor is geld ook handig. Zo heb ik als computerbedrijf een voorraad met een waarde die ruim boven het gemiddelde bezit van een jongere zit...
Als je niks op voorraad hebt, verkoop je relatief veel minder, omdat mensen dan liever even verder kijken. Op voorraad betekent dat mensen gelijk maar even bestellen, of denken: nou; hier bestellen we dan.

Ik heb zelf een bedrijf, ook onder de 18 begonnen, en vandaar vrij veel ervaring met deze situatie. Als je nog specifieke vragen hebt wat betreft leeftijd/mogelijkheden, kan ik je misschien helpen.

[ Voor 34% gewijzigd door vmsw op 05-07-2008 17:41 ]

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-11 17:39
Als dit je inzet is, vergeet het dan en zoek een bijbaan in de supermarkt.

• vmsw
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-02 19:47
SCIxX schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 17:41:
Als dit je inzet is, vergeet het dan en zoek een bijbaan in de supermarkt.
En hiermee ben ik het eigenlijk wel eens. Als je een succesvol (goed) bedrijf wilt hebben, dan moet je echt inzet vertonen, en dus eigenlijk ook zelf uitzoeken hoe dit zit: je moet enthousiast & energievol eraan beginnen en ermee werken. Kijk gewoon bij de KvK, of ga naar een zogenaamde startersdag.

Inzet is een belangrijk element van een bedrijf. Het kost tijd, en je moet het i.c.m. school ook zien te redden: voor mij is dat heel moeilijk gebleken, omdat ik momenteel fulltime klanten moet afhandelen. Sterker nog, ik heb 2 mensen voor me werken, en werk regelmatig samen met een ander consultancy bedrijf.

Maar.. uiteraard ligt dit helemaal aan hoe erg jij je wilt/kan inzetten; als t een relatief klein iets is, dan kan het, maar verwacht dan niet een inkomen dat boven die van een gemiddeld bijbaantje zit.

[ Voor 15% gewijzigd door vmsw op 05-07-2008 17:44 ]

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-11 14:49

Eijkb

Zo.

Dat kost je om precies te zijn 847 euro en 85 cent. Genoeg hulp? Succes!

.

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:36

SmartDoDo

Woeptiedoe

Welkom op tweakers.net rwetser :)

Wellicht kun je aan de reacties hierboven al merken dat we iets meer inzet verwachten in je topicstart dan wat je nu laat zien. Omdat dit ontbreekt zet ik er een slot op.

Het forum heeft een zoekfunctie die, als je goede zoekwoorden gebruikt, prima werkt. Als ik zoek op bedrijf starten in WI, dan kom ik toch redelijk wat informatie tegen. Daar zou je mee kunnen beginnen om door te nemen. Mocht je dan nog specifieke vragen hebben, leg dan in een nieuw topic uit wat je zoekt en waarom en waar je zoal gezocht hebt. Hoe meer informatie en hoe duidelijker je je topicstart opzet, hoe groter de kans dat je een inhoudelijk goed antwoord gaat krijgen.

Als laatste wil ik Het algemeen beleid #topicplaatsen nog even aanhalen. Lees dat eens door voor je verder gaat op het forum, dat vergroot je plezier hier aanzienlijk :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.