Voor een temp ding moet je hier zijn in Nederland
www.oc-shop.nl en in Belgie hier
www.loveno.be (staat wel nog niet online) de digidoc 5 , HET tempding , kost wel wat geld, maar alleen al voor de leuke oranje backlight, de aansturing van 4 fans in functie van de ingestelde temp en 8 sensors is al de moeite. Kan je die knoppen van je kast gooien , vind ik maar niks.
De Aopen blijft een coole kast letterlijk , hij heeft aan de bovenkant vanachter 2 oulets voor 2 optionele fans, als je die net als de voeding naar buiten laat blazen en je houdt je hand aan de voorkant, dan voelt hij aan gelijk een stofzuiger. Echte goede koeling. Ik heb er momenteel een dual 500 inzitten en die is goed goed gekoeld. Met een digidoc 2, zelfde opties als de 5, kan alleen niet zo zware fans aan als de 5 en heeft geen backlight. Wel 8 sensors! Vet!
Voor mijn tweede dual 500 heb ik een 7896 Addtronics ook een mega kast, is eigenlijk een server kast met 7 x 5 1/4, ik kan de 7de niet gebruiken vanwege de grootte van zo'n Tyan Thunder 100 DGLUAN-GX moederbord is een extended ATX. Kast is ontworpen voor extra 7 fans !!!
4 voor het koelen van de 5 1/4 bays en 2 op het front en eentje vanachter, natuurlijk het is geen must... zo veel te lawaaierig worden.
Met mijn duals kan ik toch niet overclocken, ik kies voor stabiliteit. Nu toch, er zijn wel andere tijden geweest
Zo gauw ik een van die twee verkocht krijg wacht ik op een 760MP chipset mobo en duw ik er 2 vette Athlons op YEAH!