Slecht geluid uit mijn pc speakers

Pagina: 1
Acties:

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:22
Hoi ,

ik heb een 2.1 Cambridge SoundWorks MegaWorks THX 2.1 250D van Creative speaker set .

Deze aangesloten op on board geluidskaart van mn P5K moederbord .

Het geluid uit mn speakers klink erg vervormd en "vuil" met veel ruis .

Ik heb mn Laptop er ook op aangsloten en het probleem blijft het zelfde , kan dus de onboard geluidskaart uitsluiten dat daar iets mee is .

Als ik de stekker uit het stopcontact haal en later weer in doe is het geluid wel weer goed maar voor even ,langzaam wordt het geluid dan weer slecht .
na dat ik van vakantie terug kwam , de stekkers zijn er toen 3 weken uit geweest bleef het geluid zo,n 10 dagen lang goed , daarna weer het zelfde probleem .

Weet iemand wat dit kan zijn of een tip om verder te zoeken ,want het geluid ,als het goed is klinkt verder prima .

Willem

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 20:09
Klinkt als een rotte condensator. Laten onderzoeken en vervangen bij een electra zaak. Maar de kans is aanwezig dat dit duurder is dan de waarde van je set.

Mijn Home Cinema in aanbouw

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-10-2025
Losse soldering zou ook kunnen, dat is nog wel redelijk makkelijk op te lossen, gewoon met een soldeerbout alle solderingen opnieuw laten smelten.

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-02 23:24

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

bobo1on1 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 17:48:
Losse soldering zou ook kunnen, dat is nog wel redelijk makkelijk op te lossen, gewoon met een soldeerbout alle solderingen opnieuw laten smelten.
dit klinkt toch echt als een rotte condensator. Als de stekker eruitgaat is de wisselspanning weg, en heb je heel even zuivere gelijkspanning.

Schroef dat ding is open en schiet is wat pics.