Ik heb een Acer Aspire 5920G, met een S/PDIF uitgang. Nu zou ik deze graag aan een Logitech G51 setje koppelen, maar heb zo mijn twijfels of dit wel mogelijk is. Nou ben ik echt een totale prutser op audiogebied, wil me er zeker in verdiepen, maar vraag jullie even om raad / advies.
Is het mogelijk om een G51 setje te koppelen aan een spidf aansluiting én 5.1 te behouden? Ik heb namelijk gelezen dat dit moet kunnen met compressie, maar kan deze laptop dat dan weer etc.. bar weinig informatie te vinden.
Of is het mogelijk een HDMI uitgang aan te sluiten? Probleempje: die gebruikt m'n scherm al. Splitter een optie? Op internet kostten ze 600 euro voor audio/video splitsing, dus tja..
Zijn er suggesties? Bomen en bos enzo, je weet wel
Is het mogelijk om een G51 setje te koppelen aan een spidf aansluiting én 5.1 te behouden? Ik heb namelijk gelezen dat dit moet kunnen met compressie, maar kan deze laptop dat dan weer etc.. bar weinig informatie te vinden.
Of is het mogelijk een HDMI uitgang aan te sluiten? Probleempje: die gebruikt m'n scherm al. Splitter een optie? Op internet kostten ze 600 euro voor audio/video splitsing, dus tja..
Zijn er suggesties? Bomen en bos enzo, je weet wel
Homey — Critics are those without skills to create.