Zijn het dames met ervaring of niet? Tevens, visagiste of gaan de dames dat zelf doen?Aristos schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 12:27:
Net mijn vriendin gesproken en er zijn genoeg dames die geinteresserd zijn. Dus dat gaat wel goedkomen. Enig punt van discussie is nog de datum, daar kom ik nog op terug.
Overigens heb ik de dames allemaal een grote afdruk van hun twee mooiste foto's beloofd. Natuurlijk door ons betaald, maar dat lijkt me geen probleem.
Wat vat je onder grote afdruk? A4? A3+? Besteld bij pixum, of fatsoenlijk afgedrukt (of bij vaklab, of bij iemand met een goede printer, pixma 9500 of gelijkwaardig. Het maakt namelijk erg veel uit vind ik
Gaan de modellen modelreleases tekenen? Zo ja, wie bereid de modelreleases voor (kan ik eventueel wel doen). Ik schiet geen modellen zonder release, lijkt me verstandiger om dat vantevoren af te spreken
Krijgen de modellen ook de digitale bestanden? zoja hoe, welk formaat, met of zonder watermerk/logo. Mogen deze gepubliceerd worden door hun, etc.
ik weet het, ik ben vervelend, maar zijn kleine aandachtpuntjes die ik wel belangrijk vind
[ Voor 38% gewijzigd door Timo op 09-07-2008 12:37 ]