Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 22:02

Falcon10

Hit it i would !

verdikkie :X

beide zeer leuke locaties voor fotos !

liggen ze toevallig niet vlak bijeen ?
voormiddag het ene, nadmiddag het andere ?

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:34

Exigence

dnkroz

Hasard Cheratte en Chartreuse lijkt mij :) Die liggen ongeveer een kwartiertje rijden van elkaar volgens mij :)

Dan kun je misschien Val Benoit ook nog meepakken maar da's een minder mooie locatie.

[ Voor 28% gewijzigd door Exigence op 21-07-2008 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Chartreuse vond ik zelf niets aan, helemaal leeg etc.
Terwijl er in Cheratte nog voldoende te zien was. Ik zou dus voor Cheratte gaan (liggen beide lekker dicht bij voor mij ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-05 07:44
Zeker het militair fort imo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10

Falcon10

Hit it i would !

Indien het Cheratte is :

heb net enkele blogs bekeken van mensen die er al fotos hebben gemaakt, toch enkele opmerkingen vind ik, en dan vooral naar veiligheid toe ( is in het begin al wat van gezegd in het topic ) :

Waar moeten we rekening mee houden en wat kan/kan niet.
Ik kan me voorstellen dat er mooie fotos kunnen genomen worden als een van de modellen op de lift staat van de schacht ofzo, maar persoonlijk vind ik dit NOT done.

Ik heb zo ook het idee dat er misschien best een veiligheidshelm kan voorzien worden voor iedereen ? De mijn lijkt in een staat dat er altijd wel iets kan vallen, zeker als je met een groep van 20 - 30 man overal rondloopt.
Tevens misschien enkele zaklampen ?

Just my 2 cents, wat denken jullie ? Uiteindelijk zijn we niet alleen op stap, dan durf je misschien wel die risicos lopen, maar nu ben je met een ganse bende op stap, en moet je ook rekening houden met dat als je per ongeluk iets omver stompt dat het wel eens het verdiep onder je op iemand ze'n kop kan vallen.

Tevens : de modellen : gaan zij modelleren in de kleding die ze aan hebben, of hebben ze een ganse garderobe bij en moetne ze af en toe van kleding wisselen ? Hoe regelen we dit ? Vermoed dat ze niet allemaal in de stemming zijn om voor een ganse bende fotograven te strippen en andere kleren aan te doen :)

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:10

qless

...vraag maar...

Zowieso zal je je in groepen moeten splitsen (dat gebeurde de vorige keer in Doel ook automagisch) en dan netjes ieder een ander deel van de lokatie en dan wisselen zodat je idd niet in elkaars shots staat.

In Cheratte (de mijn) is gevaar vooral aanwezig door het gebrek aan hekjes en openingen in vloeren - val gevaar dus. In het fort is dat wat minder risico.

Voor degene die na de shoot meewillen naar de mergelgroeves -> zeker warme kleding mee, het is daar circa 12-14 graden -> en veel zaklampen e.d. mee.

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Falcon10 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 13:32:
Indien het Cheratte is :

heb net enkele blogs bekeken van mensen die er al fotos hebben gemaakt, toch enkele opmerkingen vind ik, en dan vooral naar veiligheid toe ( is in het begin al wat van gezegd in het topic ) :

Waar moeten we rekening mee houden en wat kan/kan niet.
Ik kan me voorstellen dat er mooie fotos kunnen genomen worden als een van de modellen op de lift staat van de schacht ofzo, maar persoonlijk vind ik dit NOT done.
Dat is daar niet mogelijk, er is maar een lift, en daarbij wil je niet in de buurt komen.
Wel zijn er meer dan genoeg zalen waar men zich vroeger kon omkleden, deze zijn nog geheel intact.
Ik heb zo ook het idee dat er misschien best een veiligheidshelm kan voorzien worden voor iedereen ? De mijn lijkt in een staat dat er altijd wel iets kan vallen, zeker als je met een groep van 20 - 30 man overal rondloopt.
Tevens misschien enkele zaklampen ?
Zaklampen lijkt me logisch, hoewel het er niet heel donker is. En er is niet echt een mijngang waar je inkunt, eerder de gebouwen eromheen.
Just my 2 cents, wat denken jullie ? Uiteindelijk zijn we niet alleen op stap, dan durf je misschien wel die risicos lopen, maar nu ben je met een ganse bende op stap, en moet je ook rekening houden met dat als je per ongeluk iets omver stompt dat het wel eens het verdiep onder je op iemand ze'n kop kan vallen.

Tevens : de modellen : gaan zij modelleren in de kleding die ze aan hebben, of hebben ze een ganse garderobe bij en moetne ze af en toe van kleding wisselen ? Hoe regelen we dit ? Vermoed dat ze niet allemaal in de stemming zijn om voor een ganse bende fotograven te strippen en andere kleren aan te doen :)
Omkleden moet geen probleem zijn, zoals ik zei zijn er omkleedzalen, deze zijn op iedere verdieping identiek, dus privacy moet geen probleem zijn.

Maar nadat ik er geweest ben (afgelopen jaar) is er een andere beheerder gekomen, deze man schijnt strenger te zijn. Hij laat je wel (tegen een betaling) foto's maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10

Falcon10

Hit it i would !

doet me er trouwens aan denken :

misschien tegen de modellen laten weten dat ze niet hun beste zondagskleren aandoen ?
want ik vermoed dat er wel eens een streepje roest/stof of ander vuil op de kleren kan komen.

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qadn
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 31-03 20:56

qadn

Pinnacle of Perversion

Goed punt, en opzich wel handig.
Behalve dat een model in mooie kleding natuurlijk prettiger vastlegd.

Trouwens, zijn er eigenlijk alleen maar vrouwelijke modellen geregeld?

Te koop: Agfa clack; DM voor details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
Falcon10 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 07:38:
doet me er trouwens aan denken :

misschien tegen de modellen laten weten dat ze niet hun beste zondagskleren aandoen ?
want ik vermoed dat er wel eens een streepje roest/stof of ander vuil op de kleren kan komen.
Mja, beter kleding maakt betere foto's. Schoenen lijken me ook erg belangrijk, voor de foto zijn hakken het mooist/best, maar kan me voorstellen dat dit op deze locaties niet gaat werken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10

Falcon10

Hit it i would !

ja, ik denk inderdaad ook wel dat zondagse/goede kleren mooie fotos opleveren op deze urbex locaties, maar we moeten ook wel rekening houden dat de dames hun kleren niet onherroepelijk vuil raakt he.
Hoge hakken inderdaad ook leuk, dat kunnen we misschien omzeilen doordat ze enkele paren schoenen meebrengne : hoge hakken en/of basketers alike voor shoots en iets van stevige wandelschoenen ofzo om door de locaties te gaan, zonder benen te breken.

Om te voorkomen dat de kleren vuil worden kunnen ze misschien een slechte jas/overal ofzo meebrengen om even overaan te doen als er ook rondgewandeld wordt tot op een plek voor een shoot ?

Ook misschien nog iets om even over na te denken : aangezien de dames dan op den duur een hele garderobe bijhebben, kan ik me moeilijk voorstellen dat ze daar ook ganse dag mee gaan rondsleuren ( nuja, zou wel handig zijn, maar das enorm vermoeiend, trap op, trap af, bergop, berg af etc ). Misschien hier ook eens over nandenken ?
Ik denk dat bv als elke fotograaf ook een tas/zak van een model wil meesleuren dat het doenbaarder is ? Alle zakken op 1 centrale plaats laten staan lijkt me beetje onverantwoord : er gaat vermoeddellijk niemand constant bij die zakken blijven om ze te bewaken, uiteindelijk ben je daar wel emt een ganse bende, maar je ziet niet constant of er eventu daar nog volk rondloopt/binnensluipt. En al het gerief in de wagens laten staan lijkt me ook onhandig, aangezien je dan elke keer het model andere keren wil/moet aandoen je terug helemaal naar de wagen moet ofzo.

Ook nog hersenspinseltje : hoe raken al die dames op de urbex locatie ? Ik vermoe niet dat die allemaal in 1 auto raken, en met 40 autos ofzo daar aankomen lijkt me ook wat te gek.
Kan er eventu niet voorzien worden dat ze met mensen kunnen meerijden ? Veel handiger lijkt me.
Vorige keer in Doel zijn er ook een boel mensen samen gereden, en denk dat de modellen ook wel ergens opgepikt kunnen worden. Kan iemand dat met hen eens nahoren ?

ene, qadn : ik wil voor u ook wel poseren zene als ge een mannelijk model wilt ;)

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
Falcon10 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 10:38:
ja, ik denk inderdaad ook wel dat zondagse/goede kleren mooie fotos opleveren op deze urbex locaties, maar we moeten ook wel rekening houden dat de dames hun kleren niet onherroepelijk vuil raakt he.
Hoge hakken inderdaad ook leuk, dat kunnen we misschien omzeilen doordat ze enkele paren schoenen meebrengne : hoge hakken en/of basketers alike voor shoots en iets van stevige wandelschoenen ofzo om door de locaties te gaan, zonder benen te breken.

Om te voorkomen dat de kleren vuil worden kunnen ze misschien een slechte jas/overal ofzo meebrengen om even overaan te doen als er ook rondgewandeld wordt tot op een plek voor een shoot ?

Ook misschien nog iets om even over na te denken : aangezien de dames dan op den duur een hele garderobe bijhebben, kan ik me moeilijk voorstellen dat ze daar ook ganse dag mee gaan rondsleuren ( nuja, zou wel handig zijn, maar das enorm vermoeiend, trap op, trap af, bergop, berg af etc ). Misschien hier ook eens over nandenken ?
Ik denk dat bv als elke fotograaf ook een tas/zak van een model wil meesleuren dat het doenbaarder is ? Alle zakken op 1 centrale plaats laten staan lijkt me beetje onverantwoord : er gaat vermoeddellijk niemand constant bij die zakken blijven om ze te bewaken, uiteindelijk ben je daar wel emt een ganse bende, maar je ziet niet constant of er eventu daar nog volk rondloopt/binnensluipt. En al het gerief in de wagens laten staan lijkt me ook onhandig, aangezien je dan elke keer het model andere keren wil/moet aandoen je terug helemaal naar de wagen moet ofzo.

Ook nog hersenspinseltje : hoe raken al die dames op de urbex locatie ? Ik vermoe niet dat die allemaal in 1 auto raken, en met 40 autos ofzo daar aankomen lijkt me ook wat te gek.
Kan er eventu niet voorzien worden dat ze met mensen kunnen meerijden ? Veel handiger lijkt me.
Vorige keer in Doel zijn er ook een boel mensen samen gereden, en denk dat de modellen ook wel ergens opgepikt kunnen worden. Kan iemand dat met hen eens nahoren ?

ene, qadn : ik wil voor u ook wel poseren zene als ge een mannelijk model wilt ;)
Euhm, als fotograaf draag ik geen tassen heb al genoeg eigen spul om rekening mee te houden. Dat werkt niet echt. :? En opzich zou je ook kunnen zeggen dat ieder groepje gewoon op vaste tijden hun modellen laat omkleden, dan moeten we ook nadenken over wat we willen :)

daarnaast, als je al bang bent dat er kleding gestolen zou worden. Er is straks voor enkele duizende euro's aan camera apparatuur aanwezig :)

[ Voor 5% gewijzigd door Timo op 25-07-2008 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qadn

qadn

Pinnacle of Perversion

Falcon10 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 10:38:
Sexy! Daar valt wel wat mee te doen dan ;)
Ik vind het niet echt nodig me te beperken tot het schieten van vrouwen, en snap niet zogoed waarom mensen dat altijd lijken te doen.
fooker schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 11:18:
[...]

daarnaast, als je al bang bent dat er kleding gestolen zou worden. Er is straks voor enkele duizende euro's aan camera apparatuur aanwezig :)
Duizenden euro's per persoon denk ik zo.
Ik kom al snel aan 3k vervangingswaarde als ik een minimaal setje meesleur, laat staan als ik alles zou meenemen (no way in hell dat ik daarmee ga zeulen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
fooker schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 11:18:
[...]

Euhm, als fotograaf draag ik geen tassen heb al genoeg eigen spul om rekening mee te houden. Dat werkt niet echt. :? En opzich zou je ook kunnen zeggen dat ieder groepje gewoon op vaste tijden hun modellen laat omkleden, dan moeten we ook nadenken over wat we willen :)

helemaal mee eens. Iedereen is oud en wijs genoeg om op zijn eigen spullen te letten. Ik ga niet met andermans zooi zeulen, een cameratas + statief + zooi is al zwaar zat.

De dames kunnen toch een 'mooie' outfit meenemen, en in een klofje naar de locatie gaan. Een rugzak moet dan voldoende zijn dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:46

Ethirty

Who...me?

Is er toevallig al iets meer bekend welke datum het gaat worden?

O, en ik heb 3 stoeltjes in de aanbieding vanuit midden-nederland (Utrecht e.o.)

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
Iemand een stoeltje in de aanbieding vanaf omgeving heerlen? :P eventueel vanaf een treinstation in de buurt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
fooker schreef op maandag 28 juli 2008 @ 22:28:
Iemand een stoeltje in de aanbieding vanaf omgeving heerlen? :P eventueel vanaf een treinstation in de buurt? :)
dito, ik woon in maastricht, en zoek ook nog vervoer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10

Falcon10

Hit it i would !

ik nog 3 stoeltjes, wel liefst dan tot in Antwerpen Berchem station raken in Belgie.

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:10

qless

...vraag maar...

Ik rij vanaf Lokeren langs Antwerpen, nog 3 stoelen leeg..

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:01

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Ik heb me voor de 24ste aangemeld. Wel een eindje weg voor me (Papendrecht (NL) -> Luik), maar daar kom ik ook wel weer overheen (voorwaarde is wat het niet al om 7 uur 's ochtends begint :) )
Ik rij vermoedelijk over Maastricht en heb nog wel en plekkie of twee over denk ik.

Ik heb voor het fort gestemd, maar dat mag ook de mijn zijn. Geen directe voorkeur (maar je moet wat kiezen).

[ Voor 16% gewijzigd door BlaTieBla op 04-08-2008 22:05 ]

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalyric
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-08 11:10

thalyric

God

hmm ... lees de topic net .. wel dope hoor .. jammer dat het zo ver weg is ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 20:30
Kunnen de mensen die als locatie 'België' hebben opgegeven even hun voorkeur updaten naar ofwel de mijn of het fort?
Zo weet qless (als hij door de huwelijks-stress nog niet onderuit is gegaan :P ) welke locatie hij moet regelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
Is de datum nu officieel de 24e? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul__assasin
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
slecht nieuws van mijn kant :(..

ik zal er niet kunnen zijn, ik ga samenwonen met mijn vriendin en de kosten voor het herstel van mijn wagen lopen hoger op dan verwacht...

sorry mensen maar ik moet hier en nu prioriteiten stellen..

www.weefab.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Soul__assasin schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 19:00:
slecht nieuws van mijn kant :(..

ik zal er niet kunnen zijn, ik ga samenwonen met mijn vriendin en de kosten voor het herstel van mijn wagen lopen hoger op dan verwacht...

sorry mensen maar ik moet hier en nu prioriteiten stellen..
Heeft dit gevolgen voor de 'organisatie'? M.a.w. gaat het voor de rest nog wel door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul__assasin
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
geen idee... dat hangt er van af of iemand de fakkel overneemt...

www.weefab.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 16:20
Jullie maken 't allemaal veel te groot en veel te georganiseerd, dat is slecht voor creativiteit.

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

simon schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 14:34:
Jullie maken 't allemaal veel te groot en veel te georganiseerd, dat is slecht voor creativiteit.
voor het urbex gedeelte is niet veel organisatie nodig, maar dat model fotografie kan ik me voorstellen dat er wat afspraken ergens gemaakt moeten worden. Beetje lullig als je aankomt en er zijn geen modellen :). Die mijn of dat fort zullen wel blijven gok ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 16:20
Tuurlijk, afspraken moet je maken... maar ga niet helemaal moeilijk doen met make-up regelen, props enzo.. plain en small... :P

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Ik had het gisteren via PM al aan Ethirty laten weten, maar het is hoogst waarschijnlijk dat ik ook moet passen. :/
Mij grootmoeder is overleden en mijn grootvader heeft nogal wat hulp nodig dezer dagen, dus ik vrees dat ik er niet ga kunnen bij zijn :'(
Ik hoop dat qless ondanks de huwelijks-stress voor jullie nog de locatie kan regelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
Fire69 schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 01:11:
Ik had het gisteren via PM al aan Ethirty laten weten, maar het is hoogst waarschijnlijk dat ik ook moet passen. :/
Mij grootmoeder is overleden en mijn grootvader heeft nogal wat hulp nodig dezer dagen, dus ik vrees dat ik er niet ga kunnen bij zijn :'(
Ik hoop dat qless ondanks de huwelijks-stress voor jullie nog de locatie kan regelen...
;( gecondoleert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18:08
Even niets meer laten horen van de plannen. Maar in overleg met de andere organisatoren hebben we besloten om de shoot te verplaatsen naar 27 september. Dit door vakantie's en andere zaken die even prioriteit hebben. Waarschijnlijk zullen Soul__assasin, Fire69 of qless binnenkort een nieuwe aanmeldingsformuliertje aanmaken. Modellen voor die dag zijn overigens al geregeld, ze zijn erg enthousiast.

Groeten uit Beijing (ik ga nu naar beachvolleybal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Ten eerste jammer dat de 24ste niet door kan gaan en ten tweede balen (een heeeeeel klein beetje iig) dat ik de 27 met de luie reet op de canarische eilanden zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qadn

qadn

Pinnacle of Perversion

27 september komt mij goed uit toevallig, ik ben van de partij, gezellig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10

Falcon10

Hit it i would !

hier ook innige deelneming bij het overlijden.

27 september lukt hier momenteel ook, is een zaterdag wel ?

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Bedankt. :)

Ik ging net een nieuwe formuliertje maken voor de Summer-Meet, maar eigenlijk is het dus al een Herfst-Meet geworden. :P

Nieuwe Meeting-Manager

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Ligt het aan mij, of is de interesse voor deze meet voorbij zijn hoogtepunt? :P

Afbeeldingslocatie: http://www.meeting-manager.nl/348/table.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Daar lijkt het wel op ja.
Gooi er anders nog ff een alternatief in (weekje later of zo) dan kan ik ook aanschuiven :) (en dan de rest misschien weer niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Om eerlijk te zijn weet ik nog niet of ik dan kan, maar heb nog wel interesse.

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qadn

qadn

Pinnacle of Perversion

Rustig aan Fire69, ben al bezig ;)

Edit: meeting-manager reageerd even niet. één dezer dagen probeer ik opnieuw :)
Waarschijnlijk na het weekend.

[ Voor 62% gewijzigd door qadn op 22-08-2008 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Ik wil er wel een weekje later bijzetten, maar als ze zo doorgaan kunnen we er straks een Kerst-meet van maken :+

Trouwens moet dan ook weer met de modellen onderhandeld worden, veronderstel ik?

Meeting-manager doet het idd blijkbaar niet momenteel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Dit gaat een gezellig intiem meetje worden, denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Wat, is er verder helemaal geen interesse meer, anders dan jullie 3 en ik als ik kan? En Aristos dan en zijn modellen, of kunnen die ook niet meer?

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10

Falcon10

Hit it i would !

positieve is als we met zo weinig zijn, dat we keuze aan modellen hebben en groepsshoots kunnen doen :9

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Als Aristos niet meer meedoet, kan je de modellen ook wel vergeten :P
Trouwens, zou wat idioot zijn vind ik, x aantal modellen voor 4 fotografen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

* BlaTieBla kickt het topic eens omhoog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
BlaTieBla moet niet kicken, maar de Meeting Manager invullen. ;)
Niet dat het veel zal baten, want ik zie deze meeting niet echt meer goedkomen eigenlijk... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

heb mezelf toch nog maar ff toegevoegd, wie weet helpt het.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Fire69 schreef op maandag 08 september 2008 @ 11:48:
BlaTieBla moet niet kicken, maar de Meeting Manager invullen. ;)
Niet dat het veel zal baten, want ik zie deze meeting niet echt meer goedkomen eigenlijk... :/
Als er wat meer animo zou komen voor bijvoorbeeld andere data, dan kan ik de Meeting Manager invullen. De huidige datum kan ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Probleem is dat we zo blijven schuiven natuurlijk. :)
Ik weet ook niet welke data voor iedereen ok zijn.

Als er voorstellen zijn, hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Nog maar een paar daagjes. Wat is de kans dat deze meeting daadwerkelijk door gaat? Anders ga ik andere plannen maken voor mijn zaterdag.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Laat het ons maar houden op nihil :/
Pagina: 1 2 Laatste