Ik ben sinds kort in het bezit van een pc met 32-bits vista home geïnstalleerd. Het werkt allemaal als een zonnetje, enkel ben ik niet gelukkig met de beveiliging zoals ik deze heb geïnstalleerd.
Op de vorige pc heb ik avast antivirus gebruikt en hier ben ik zeer over te spreken. Dit had ik samen met zonealarm (deze werkte niet bij mij op vista..)Nu heb ik comodo firewall erop staan maar dat is voor mij een te ingewikkeld programma.
Aangezien ik enkel een game op de pc heb geïnstalleerd, wil ik de pc terugzetten naar een herstelpunt voor de installatie van de firewall e.d. Hoop dat jullie mij kunnen helpen welke beveiliging ik moet kiezen. Liefst gratis natuurlijk
(geen illegale versies aub maar puur gratis aan particulier aangeboden)
Virusscanner
- Ik heb al twee jaar met veel plezier gebruik gemaakt van avast home (gratis) en werkt prima. Deze heb ik nu ook hierop zitten en graag wil ik deze houden
Firewall
- Nu heb ik comodo maar deze vind ik vrij ingewikkeld. Eerder gebruikte ik altijd zonealarm maar deze werkte niet op vista
Pop-up killer
- Deze is niet nodig i.v.m. firefox
anti-spyware
- Windows defender is voorgeïnstalleerd
trojanscanner
- Is het nodig deze erbij te installeren?
Vergeet ik nog iets?
Hoop echt dat jullie mij wat verder kunnen helpen
Op de vorige pc heb ik avast antivirus gebruikt en hier ben ik zeer over te spreken. Dit had ik samen met zonealarm (deze werkte niet bij mij op vista..)Nu heb ik comodo firewall erop staan maar dat is voor mij een te ingewikkeld programma.
Aangezien ik enkel een game op de pc heb geïnstalleerd, wil ik de pc terugzetten naar een herstelpunt voor de installatie van de firewall e.d. Hoop dat jullie mij kunnen helpen welke beveiliging ik moet kiezen. Liefst gratis natuurlijk
Virusscanner
- Ik heb al twee jaar met veel plezier gebruik gemaakt van avast home (gratis) en werkt prima. Deze heb ik nu ook hierop zitten en graag wil ik deze houden
Firewall
- Nu heb ik comodo maar deze vind ik vrij ingewikkeld. Eerder gebruikte ik altijd zonealarm maar deze werkte niet op vista
Pop-up killer
- Deze is niet nodig i.v.m. firefox
anti-spyware
- Windows defender is voorgeïnstalleerd
trojanscanner
- Is het nodig deze erbij te installeren?
Vergeet ik nog iets?
Hoop echt dat jullie mij wat verder kunnen helpen