Als fervent SABnzbd+gebruiker vond ik het al tijden een gemis dat ik niet on the go, via mijn iPhone NZB's aan mijn queue op mijn server toe kon voegen. Het kon wel via het web-interface van SABnzbd+ alleen ging het knippen en plakken van links niet ideaal.
Sinds ik redelijk wat ervaring heb met webdeveloping ging ik aan de slag om volgens de API van SABnzbd een web app voor de iPhone en iPod Touch te schrijven.
In mijn web app kun je zoeken op naam voor een nzb en op het vak klikken om hem toe te voegen aan je queue.
Ook was het voor mij een wens om mijn queue aan te kunnen passen, alleen hiervoor zou ik wel de beta versie van SABnzbd+ 0.5 moeten ondersteunen.
Inmiddels ben ik zo ver dat ik mijn beta versie aan het publiek beschikbaar wil stellen. Ik heb de webapp voor nu expres nog in het Nederlands gelaten, later. Als de eerste final (en bij genoeg animo) beschikbaar komt, zal ik alles gaan vertalen naar engels.
Dus bij deze presenteer ik jullie; WebSAB!
http://www.websab.nl/
Het is een échte web app, dus je kunt hem aan je homescreen toevoegen en gebruiken als een echte app!
Voor de werking van WebSAB zijn een paar dingen nodig, die kun je lezen op de Benodigdheden pagina.
Graag zou ik van jullie willen weten is of jullie hier interesse in hebben.
Het is en blijft een beta versie, dus als jullie bugs vinden kunnen jullie die hier melden. Ook feature requests kunnen hier gedaan worden.
Mocht er een modje hier bezwaar tegen hebben, roep maar..
Uiteraard niet bedoeld als spam enzo, maar als tip voor een webapp