Toon posts:

so speaky van dane elec format problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 834 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn harde schijf van de dane elec so speaky geformatteerd met fat 32 maar krijg hem niet meer aan de praat. Kan iemand uitkomst bieden?
De harde schijf die in de so speaky zit heb ik geformatteerd en gepartitioneerd echter nu wil ik hem aan de tv aansluiten en ik krijg de mediaplayer niet aan het spelen vwb het beeld en geluid. Ik heb de ahndleding al nagekeken maar geeft hierop geen antwoord. Ook de site geeft me verder geen antwoorden.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2008 18:55 ]

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-02 10:28
Ik denk dat dit je wel kan helpen : OM FAQ / Beleid :+ Succes ;)
Definieer niet aan de praat. Wat heb je geprobeerd?

[ Voor 23% gewijzigd door asfaloth_arwen op 01-07-2008 18:39 ]

Specs

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Hoe heb je hem geformatteerd? Vanuit de verkenner oid?

Download my music on SoundCloud

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Welkom op GoT; ik mis wat info van je zoals beschreven in het topic: Voordat je toevlucht zoekt op GoT en een topic opent

Oftewel; misschien wil je dat topic eerst even doorlezen en dan je vraagstelling aanvullen met de punten die nu ontbreken. Dat werkt voor jou en voor ons aanzienlijk makkelijker om een duidelijk beeld te krijgen van je vraag en hoeven we minder te gokken om een oplossing te vinden.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-02 15:51

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Oke, ik denk dat de reacties hier boven genoeg zeggen. Met foutomschrijvingen "hij doet het niet" kunnen wij natuurlijk niets. Daarbij is een "so speaky" niet een multimedia apparaat, mogelijk dat je bij het formatteren die standaard software van de hardeschijf hebt verwijderd. Volgens mij liep er nog niet zo heel lang geleden een soortgelijk topic hier op GoT. In iedergeval met de topic start kunnen wij niet veel en voldoet niet aan het beleid, daarom gaat het topic op slot.

P.s. Inderdaad dat vergeet ik bijna, je bent van harte welkom hier op GoT maar ik raad aan onze beleids regels eens door te nemen: OM FAQ / Beleid houd jij je hier aan dan zal een ieder hier op GoT jou van harte willen helpen en van advies willen voorzien.

[ Voor 16% gewijzigd door _Dune_ op 01-07-2008 21:33 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Dit topic is gesloten.