conductive pen?

Pagina: 1
Acties:

• Powersoft744
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-06 20:27

Powersoft744

Maakt werk van Dromen

Topicstarter
Geachte dames en heren oc'ers,

Ik ben op zoek naar een pen waarmee ik de l1 bruggen kan verbinden. potloot werkt bij mij niet goed! Waar kan ik 'm kopen en waar moet ik op letten?

groet,

Powersoft

MacBook Pro 14” (2023), Imac Pro (2017,3 Ghz 10 core Xeon W, 128 Gb, Radeon Pro Vega 64), Mac Mini (Late 2014, i5 2,8 Ghz, 8Gb) IPad Pro 13” 2024

• lexkam
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-01-2013
Probeer een potlooddddd, dat werkt wel !! :z
(het liefst een zachte (B2 of hoger)) Sterkte....

• thijsc
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-12-2023
Ruitenverwarming repareer spul van de gamma werkt goed.

Heb ik ooit ergens gelezen

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-08 10:54
Laatst was er een potlood/AMD oc-test. Hoe zachter het potlood hoe beter. Potlood wat het beste uit de test kwam:
een 6B-potlood !

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• Powersoft744
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-06 20:27

Powersoft744

Maakt werk van Dromen

Topicstarter
heb potlood geprobeerd. werkte 1ste keer maar na 2 maanden deed ie 't ineens niet meer en nu krijg ik 'm niet meer aan de praat. heb 't ale 3 keer overnieuw gedaan.. inclusief schoonmaken en zo vandaar dat ik op zoek ben naar een pen waarmee je betreffende bruggen goed kunt dichten!

potlood werkt blijkbaar niet meer..

ja ik heb erg goed gereinigd (hoop ik althans.. er was onder de loep geen spoor meer te bekennen van het grafiet.)

groet,

Powersoft

MacBook Pro 14” (2023), Imac Pro (2017,3 Ghz 10 core Xeon W, 128 Gb, Radeon Pro Vega 64), Mac Mini (Late 2014, i5 2,8 Ghz, 8Gb) IPad Pro 13” 2024

Verwijderd

Bij de Halfords ben ik eens wezen kijken voor een achterruitverwarmingsrepareervloeistofskitje (tripple woordwaarde bonus :P). Kost 40 piek .. toch maar niet gedaan en een vulpotlood gepakt opnieuw.

Verwijderd

ik heb een 9b :+ ook goed he mag wel ff lenen als je wilt

• F0kke
  • Laatst online: 02-07-2025
probeer een vulpen >:)

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-08 00:02

scorpionv

This space for rent

Fun while it lasted: World Community Grid!

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Op dinsdag 20 februari 2001 21:21 schreef HlpDsK het volgende:
Bij de Halfords ben ik eens wezen kijken voor een achterruitverwarmingsrepareervloeistofskitje (tripple woordwaarde bonus :P). Kost 40 piek .. toch maar niet gedaan en een vulpotlood gepakt opnieuw.
Misschien wat voor de pricewatch? >:)

OT : Nog steeds leuk, Alessandra Ambrosio :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

Je kan ook hetzelfde doen als ik hier heb: L1 inkleuren en tape er over...
geen slijtage nergens van, lekker plakkennnnnn :7

Verwijderd

1e keer heb ik 2B potlood gepakt. Binnen een maand wilde hij alleen na opwarmen unlocken.

Nu opnieuw gedaan met vulpotlood, en daarna klein stukje plakband erover. Alleen dat plakband goedkrijgen betekende 3 x opnieuw doen.

Trouwens .. 3 graden koeler na hermontage koeler :)

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op dinsdag 20 februari 2001 22:48 schreef HlpDsK het volgende:
1e keer heb ik 2B potlood gepakt. Binnen een maand wilde hij alleen na opwarmen unlocken.

Nu opnieuw gedaan met vulpotlood, en daarna klein stukje plakband erover. Alleen dat plakband goedkrijgen betekende 3 x opnieuw doen.

Trouwens .. 3 graden koeler na hermontage koeler :)
zo blijf je aan de gang, is solderen dan geen oplossing?

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Op dinsdag 20 februari 2001 22:50 schreef FrankGuthrie het volgende:

[..]

zo blijf je aan de gang, is solderen dan geen oplossing?
Of gewoon het hele potloodfullinkie erop plakken

Verwijderd

www.conrad.nl

zilverlak, klein flesje F12,95

genoeg voor 100 Duron`s//

Verwijderd

he powersoft, ik had precies het zelfde, werd nogal depri van mijn tb 800@800. Maar ik heb toen een geleidende lijm gekocht (gewoon bison uit een speciaal zaak) zat ook al een kwastje bij. En werkt perfect, eerst ff oefenen op een diskette. Want het is best lastig om echt dunne streepjes te trekken, maar als het misgaat is er niets aan de hand. gewoon wachten todat het droog is en dan netjes weg krassen.

Bovendien heb ik nog zat over ( heb er twee proc's mee gedaan ) dus als je in de regio Delft of Harderwijk woont. Wil ik het best voor je doen.

Verwijderd

Zit je in delft... Dan wil ik nog wel eens langs komen (zit ook in delft)

• KifArU
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
In een modelbouwzaak hebben ze "silber leitlack" van het merk Busch. Dit kost 6 tot 7 euro voor een flesje lak en een flesje verdunner.
Temperatuur bestendig tot 200 graden en een elektrische weerstand van 0,5-0,7 Omega/cm^2
Dit is bedoeld voor het maken van elektrische verbindingen op plaatsen die te klein zijn voor een draadje of moeilijk bereikbaar. Werkt perfect!
Verdere info op http://www.busch-model.com/moba/tip5900.htm

Verwijderd

Team Anandtech ??? Dat kan natuurlijk niet he?? >:)

BTW.. Bison electro werkt natuurlijk ook altijd nog,.. ookal is dat met dan kwastje wel moeilijk aan te brengen..
Pagina: 1