MacBook Pro 14” (2023), Imac Pro (2017,3 Ghz 10 core Xeon W, 128 Gb, Radeon Pro Vega 64), Mac Mini (Late 2014, i5 2,8 Ghz, 8Gb) IPad Pro 13” 2024
(het liefst een zachte (B2 of hoger)) Sterkte....
Heb ik ooit ergens gelezen
een 6B-potlood !
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
potlood werkt blijkbaar niet meer..
ja ik heb erg goed gereinigd (hoop ik althans.. er was onder de loep geen spoor meer te bekennen van het grafiet.)
groet,
Powersoft
MacBook Pro 14” (2023), Imac Pro (2017,3 Ghz 10 core Xeon W, 128 Gb, Radeon Pro Vega 64), Mac Mini (Late 2014, i5 2,8 Ghz, 8Gb) IPad Pro 13” 2024
Verwijderd
Fun while it lasted: World Community Grid!
Misschien wat voor de pricewatch?Op dinsdag 20 februari 2001 21:21 schreef HlpDsK het volgende:
Bij de Halfords ben ik eens wezen kijken voor een achterruitverwarmingsrepareervloeistofskitje (tripple woordwaarde bonus). Kost 40 piek .. toch maar niet gedaan en een vulpotlood gepakt opnieuw.
OT : Nog steeds leuk, Alessandra Ambrosio
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Verwijderd
geen slijtage nergens van, lekker plakkennnnnn
Verwijderd
Nu opnieuw gedaan met vulpotlood, en daarna klein stukje plakband erover. Alleen dat plakband goedkrijgen betekende 3 x opnieuw doen.
Trouwens .. 3 graden koeler na hermontage koeler
zo blijf je aan de gang, is solderen dan geen oplossing?Op dinsdag 20 februari 2001 22:48 schreef HlpDsK het volgende:
1e keer heb ik 2B potlood gepakt. Binnen een maand wilde hij alleen na opwarmen unlocken.
Nu opnieuw gedaan met vulpotlood, en daarna klein stukje plakband erover. Alleen dat plakband goedkrijgen betekende 3 x opnieuw doen.
Trouwens .. 3 graden koeler na hermontage koeler
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
Of gewoon het hele potloodfullinkie erop plakkenOp dinsdag 20 februari 2001 22:50 schreef FrankGuthrie het volgende:
[..]
zo blijf je aan de gang, is solderen dan geen oplossing?
Verwijderd
Bovendien heb ik nog zat over ( heb er twee proc's mee gedaan ) dus als je in de regio Delft of Harderwijk woont. Wil ik het best voor je doen.
Temperatuur bestendig tot 200 graden en een elektrische weerstand van 0,5-0,7 Omega/cm^2
Dit is bedoeld voor het maken van elektrische verbindingen op plaatsen die te klein zijn voor een draadje of moeilijk bereikbaar. Werkt perfect!
Verdere info op http://www.busch-model.com/moba/tip5900.htm
Verwijderd
BTW.. Bison electro werkt natuurlijk ook altijd nog,.. ookal is dat met dan kwastje wel moeilijk aan te brengen..