Toon posts:

Ineens werkt multiplier niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai al een maand vrolijk op 10x100 met met TBird. Origineel 9x100.

Nu ineens wil hij alleen nog maar op de standaard multiplier starten.

Ik draai nu noodgedwongen 9x110 = 990 :(

De streepjes staan echt goed .. WTF is er ineens aan de hand?

KT-7 RAID met WT BIOS

Verwijderd

Het zijn de streepjes, misschien zijn ze niet dik genoeg meer, nog een keer kleuren, als je dat al een keer goed hebt gedaan weet ik het niet maar het ligt aan de streepjes.

Greetz

Verwijderd

Topicstarter
Bah .. en ik heb geen prut meer dus ik kan nu de koeler er niet afhalen om bij te kleuren.

En da's kut want die 10x100 = standaard vcore en nu draai ik verhoogd met 0.05 volt

En da's warm. Die streepjes staan er dik op :(

• Elteor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-12-2021

Elteor

doet wat met computers ....

Hij wordt dan wel warmer, maar doordat je bus hoger draait denk ik dat de totale systeemperformance nu hoger is dan op 10 * 100 ......
Ik had trouwens hetzelfde probleem, op een of andere manier maakte het potloodstreepje toch geen goed kontakt. Na het opnieuw zetten verder geen problemen meer gehad.

Distributed Computing - TEB - Elteor-statspage

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 30 januari 2001 12:37 schreef Elteor het volgende:
Hij wordt dan wel warmer, maar doordat je bus hoger draait denk ik dat de totale systeemperformance nu hoger is dan op 10 * 100 ......
Ik had trouwens hetzelfde probleem, op een of andere manier maakte het potloodstreepje toch geen goed kontakt. Na het opnieuw zetten verder geen problemen meer gehad.
Weet ik, maar ik draai roch liever met ee nhogere multiplier en op standaard VCore.

Me ram zit nu dus op 146 Mhz CAS222. Nou heb ik erg goed geheugen er in hangen .. het lijkt me toch niet de ideale oplossing.

Verwijderd

Streepes die je gezet hebt weghalen en er weer nieuwen neer zetten. Dit is een bekend probleem, en als iemand een goede oplossing heeft dan wil ik die wel graag weten (Met goed bedoel ik goedkoop :)) De potlood strepen oxideren een beetje en dan geleid het niet meer zo goed, misschien moet je er een plakbandje overheen plakken om de oxidatie door lucht tegen te gaan, maar ik weet niet of dat werkt, dikkere potloodstrepen trekken moet ook werken.

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-07 10:38
Het blijkt dat je het beste potloodstreepjes met een vulpotlood (dunne versie) kunt zetten.

Deed het eerst ook altijd met een gewoon scherp geslepen HB potlood, maar na verloop van tijd kwamen ze toch weer terug.

Nu moet ik de eerste nog zien die met "no-name" vulpotlood streepjes terugkomen :P

I’m not like the OTTERS

Verwijderd

Topicstarter
Kijk .. ik heb geen koelprut meer. Dus als ik de koeler er af haal om bij de streepjes te kunnen, dan kan ik de koeler niet er terug op zetten en heb ik dus helemaal geen PC meer :(

• VROEM!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05-2025

VROEM!

broembroem!

Mwoah, je kunt best zonder koelprut draaien hoor. Met zoveel als jij overklokt wordt ie vast niet inene zo gloeiend heet zonder dat je proc opblaast.

En anders gooi je er toch tandpasta op? Freedent was wel goed d8 ik.

ieeeepppppp :P

Verwijderd

Ja probeer dat zelf eerst maar eens...lijkt mij toch niet helemaal ok. En wat kost die koelprut nou??

Verwijderd

Hier ook mogelijk een streepjes probleem waar jullie raad mee weten.

Ik heb net mijn Athlon 800 gepromoveerd tot admiraal met een paar vetten strepen op zijn body wil het kreng niet sneller als 8.5x iets.

Als ik bijvoorbeel 9x prbeer dan doet hij 7x en bij 9.5x doet hij 7.5x bij 10x weer 8.5x....:? Heeft iemand ooit dit probleem gehad? Heb ik geen goede strepen verdeeld?

Overigens heb ik laats in de plaatselijke elctroshop speciaal soort verf gezien om deregelijke verbindingen te maken. Wel even 59,- voor 5 gram...:(
Koop je ook een grammeteje wit voor.B-)

Verwijderd

Waarschijnlijk de streepjes...

Ik heb het zelf ook, nadat ik bij Funprice was geweest wilde hij alleen nog origineel, of langzamer, niet harder :(

Ik heb al 18 keer opnieuw ingekleurd, maar niets helpt :( :(

En de kwast van die electrokit is veel te dik/duur :( :( :(

Fuckprice :( :( :( :(

Verwijderd

Fuckie. Kan dan niemand een beter (lees: BETAALBAAR) idee opperen dan de potloop streepjes? :(

Ik uit Venlo werk in Eidnhoven koop de electro rommel voor 59,- en jullie komen alllemaal langs om tegen betaling van 5,- jullie processor te promoveren met een paar vaste strepen. :+

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-08 00:02

scorpionv

This space for rent

Ik zie jullie probleem niet zo hoor, je koopt een tubetje Bison Elektro, en daar doe je verder heel je OC-carriere mee. Okay, het mag dan 35 piek kosten, maar ik betaal liever 35 piek dan dat ik mijn proc vroeg of laat naar de kl*te help met de koeler erop doen en eraf halen. En Arctic Silver is ook niet goedkoop als je eens in de maand je koeler er weer af moet slopen.

Happy Bisonnen! Vergeet niet een naald te gebruiken, dat penseel is idd VEEL te groot.

:)

Fun while it lasted: World Community Grid!

Verwijderd

ik had vaak problemen met multipl ik heb het net opgelost door ze juist heel dun te strepen op de tb en nu doet hij het goed !

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-02 09:18

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

ik heb, een jaar of 4 geleden, de achter ruit verwarming van mijn mini gerapareerd met een soort 'zilververf'. Dit was een lijm, waarin zilver verwerkt zat zodat je de connectie weer kon herstellen. Ik weet niet hoe dik, cq dun die lijntjes moeten zijn, maar 1,0mm lijntjes kon je hier zeker mee trekken.

Koste destjds, een gulden of 35 geloof ik bij de Halfords.

greetz

<edit> ik was nog neet door de hele draad heen, maar scorpionv heeft het over hetzelfde goedje denk ik</edit>

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Verwijderd

Vergeet niet een naald te gebruiken, dat penseel is idd VEEL te groot
Ik heb net de breinaald van mijn oma er eens bij gepakt maar die is nog veel groter als het penseel. :+

Bedankt Scorpionv. Met die 35,- heb je gelijk en aan de naald had ik ook nog niet gedacht. Ga meteen even van die troep halen.

Weer een nieuwe vraag. :) Kan die bison prut wel tegen de hitte?

• scorpionv

scorpionv

This space for rent

Volgens de verpakking is het van -60 tot 100 gegarandeerd, en hoe warmer het droogt hoe beter de geleiding wordt. Dus dat moet geen probleem zijn. Dat spul is trouwens zo duur omdat er zilver in zit. Daarom moet het GOED geroerd worden, zilverdeeltjes zakken uit naar de bodem als het een tijdje staat.

Verwijderd

Waar woon je Scorpionv? Zou ik alng kunnen komen om mijn L1 te bruggen. uiteraard geef ik er een vergoeding voor. :)

Zal allicht goedkoper zijn dan zelf 5 gram van dat spul te kopen waarvan ik slechts een 0,2 gram gebruik.

• scorpionv

scorpionv

This space for rent

Haha, ik zie dat je in Venlo woont, ik woon in 1 of ander achterafplaatsje in Zeeland, das nogal ver uit elkaar. >:)

Verwijderd

Even rekenen. Benzine * Kilimeters / verbruik = :'( veel meer als die prut.

Ach... de ballen.. Als ik naar iemand toe moet rijden kost me dat ook al minimaal en tientje en dan nog de tijd die ik aan kwijt ben om op en neer te rijden. Ik was weer eens aan het doordraven. |:(

Kan net zo goed 25,- meer uitgeven en dat spul zelf halen. :)
Pagina: 1