Zit nu ook met smart naar een lege inbox te staren
Verwijderd
Deugniet, geef die foto maar. Ik heb je een email gestuurd. En skid1973, ik probeer hem dan voor 6 uur te hebben en op te sturen.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2008 14:51 ]
Druk druk, dus beetje jammer dat ik niet eerder heb kunnen reageren, maar heb de kettingbrief weer aan elkaar geknupt. RoeAntSe had mij wat laat gemeld geen foto te krijgen, maar die kan wat mij betreft de mogelijkheid krijgen om achter aan de reeks af te sluiten (stuur me even een bericht als je dat wilt)
RoeAntSe en Lordmagic zijn er op dit moment tussenuit geknipt.
RoeAntSe en Lordmagic zijn er op dit moment tussenuit geknipt.
Verwijderd
Hmm, jammer, had best nog even een foto willen maken. Helaas. Sorry dat het zolaat was, en skid1973, succes dan
maar als je aan het einde van de reeks wilt komen RoeAntSe, dan moet je dat even melden.
Okee heb hem binnen, ik ga gewoon verder
skid1973 is er vroeg bij.
Ik kan nu al aan de gang
(ik heb nog even gecontroleerd in de OP maar er staat echt van 12:00 tot 12:00 en niet van 00:00 tot 00:00)
Ik kan nu al aan de gang
(ik heb nog even gecontroleerd in de OP maar er staat echt van 12:00 tot 12:00 en niet van 00:00 tot 00:00)
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Dus ik krijg binnen 10 uur een foto van je?Gutteguttegut schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 09:04:
Ik kan nu al aan de gang
Yup voor 12:00 uurGerardHenninger schreef op zondag 27 juli 2008 @ 02:16:
[...]Dus ik krijg binnen 10 uur een foto van je?
Ja dat weet ik, en ik kan ook best wel klok kijkenGutteguttegut schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 09:04:
Ik kan nu al aan de gang
Maar soms heeft nachtdienst zijn voordelen hè
Ik twijfelde ook voornamelijk aan mezelfskid1973 schreef op zondag 27 juli 2008 @ 03:51:
[...]Ja dat weet ik, en ik kan ook best wel klok kijken
Maar soms heeft nachtdienst zijn voordelen hè
Mijn werk zit erop, Gerard mag aan de slag
Ik zie dat gerard doorgestreept is in de lijst. Die is dus niet meer aan het meedoen? En kwintessens, is het jou nog gelukt om wat te maken? Ik heb nog niks ontvangen..(12.09 PM)
Edit: Kwintessens is slim geweest om het naar mijn alternatief email adres te sturen en niet naar het opgegeven email.
De alternatieve lees ik meestal 1x in de week savonds. Ik kan weer verder
Edit: Kwintessens is slim geweest om het naar mijn alternatief email adres te sturen en niet naar het opgegeven email.
[ Voor 36% gewijzigd door Get!em op 29-07-2008 12:24 ]
Das apart, hij heeft wel aangegeven wat hij van mijn foto vond....Get!em schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 12:10:
Ik zie dat gerard doorgestreept is in de lijst. Die is dus niet meer aan het meedoen?
Gerard heeft de foto van zijn voorganger wel ontvangen, maar heeft zelf geen tijd kunnen vinden om een foto te maken en heeft zich toen afgemeld.
Ik kon geen ander email-adres vinden, als ik op je profiel kijk, staat bij email-adres: niet openbaar. Vandaar dat ik het via je website heb gestuurd.Get!em schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 12:10:
Ik zie dat gerard doorgestreept is in de lijst. Die is dus niet meer aan het meedoen? En kwintessens, is het jou nog gelukt om wat te maken? Ik heb nog niks ontvangen..(12.09 PM)
Edit: Kwintessens is slim geweest om het naar mijn alternatief email adres te sturen en niet naar het opgegeven email.De alternatieve lees ik meestal 1x in de week savonds. Ik kan weer verder
Ah vandaar.. anyhow, is goed gekomen.Kwintessens schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 17:16:
[...]
Ik kon geen ander email-adres vinden, als ik op je profiel kijk, staat bij email-adres: niet openbaar. Vandaar dat ik het via je website heb gestuurd.
Tom² heeft nu de taak op zn schouders gekregen op dit moment. Hij heeft dus lekker veel tijd
Verwijderd
Mijn ronde zit erop, ik heb een mailtje gestuurd naar NL_Apex. (en natuurlijk naar Nomad)
Heb niets ontvangen van Koenzie en dus NL_apex zijn foto door gestuurd naar Frunz.
Nog een paar deelnemers en dan zit het er al weer op
Helaas de foto 6 uur telaat opgestuurd, maar Nomad heeft beloofd hem toch ertussen te plakkenNomad schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 15:07:
Heb niets ontvangen van Koenzie en dus NL_apex zijn foto door gestuurd naar Frunz.
Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get
dat wordt vast grappig, twee foto's gebaseerd op dezelfde foto (die van mij en koenzie, op die van NL_Apex)
Verwijderd
Misschien wel leuk voor een volgende keer: Twee verhaallijnen die even lang zijn en zijn gebaseerd op dezelfde beginfoto... Interessant om te zien hoe twee fotoreeksen ver van elkaar af gaan of misschien wel veel op elkaar lijken.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2008 22:44 ]
Zo, ik heb mijn steentje ook weer bijgedragen, hoop dat de juiste mensen de juiste mails op het juiste moment hebben gekregen! (ik heb eigenlijk nog 13 uur de tijd maar ja... af is af!
Dit zou ik ook wel een leuk idee vinden! Je zou dit zelfs met dezelfde mensen kunnen doen maar dan in een andere volgorde ofzo...Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 22:41:
Misschien wel leuk voor een volgende keer: Twee verhaallijnen die even lang zijn en zijn gebaseerd op dezelfde beginfoto... Interessant om te zien hoe twee fotoreeksen ver van elkaar af gaan of misschien wel veel op elkaar lijken.
Maar ja, voor er aan een volgende kettingbrief gewerkt wordt zullen we eerst maar wachten op de goede afloop van de deze
Verwijderd
En de laatste foto is naar nomad gegaan.
Nog voor 12 uur, wanneer ik hem eigenlijk pas zou krijgen ^^ Maarja, ik had hem dan ook snel gekregen.
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2008 12:04 ]
spannuuund 
Ben je een beetje tevreden over het resultaat?
Ben je een beetje tevreden over het resultaat?
This too shall pass
En het resultaat: Kettingbrief #2 augustus 2008
Have fun met kijken en bedankt allemaal.
P.S. Het concept is erg leuk en ik zou het mooi vinden als er ook een #3 en #4 e.d. komt, maar dit zal ik niet meer organiseren.
Stuur een berichtje als je het leuk lijkt om dit te doen
Have fun met kijken en bedankt allemaal.
P.S. Het concept is erg leuk en ik zou het mooi vinden als er ook een #3 en #4 e.d. komt, maar dit zal ik niet meer organiseren.
Stuur een berichtje als je het leuk lijkt om dit te doen
Sharky heeft zich aangemeld om de reeks op zich te nemen. Lijkt me een prima kerel ervoor en wens hem succes
Let op:
Denk je er ook even om dat je voorganger je kan bereiken via de mail/dm om een foto door te geven?
Denk je er ook even om dat je voorganger je kan bereiken via de mail/dm om een foto door te geven?