Toon posts:

Internet belgie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al flink gezocht op internet en ook hier via de zoekfunctie. Helaas waren alle topics erg veroudert of beantwoorden niet precies mijn vraag.
Ik woon nu nog in Nederland maar zeer binnenkort zal dit belgie worden (Meerle), ik wilde hier eerst Telfort aan laten sluiten (20 euro voor max 20Mb) maar dat kan natuurlijk niet meer.
Ik ben dus op zoek naar belgisch internet, maar daar krijg je al snel te maken met downloadlimieten :S
Ook de prijzen zijn erg hoog vergeleken met hier in NL.. Wie heeft een goeie tip voor mij???
Alvast bedankt!! :*)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2008 15:14 ]

• webinn
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-06 12:44
dommel?

• Jegapia
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-08 10:34
Check dit topic eens. Waar je eventueel ook naar kan kijken is Tele2, Scarlet.

De andere alternatieven zijn mij niet echt bekend. Met Dommel heb je sowieso een goeie vast.

I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:37

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Belgacom? Zoiets lijkt me toch wel te vinden? :)
Zie ook http://tweakers.net/archieven?keyword=belgacom, onlangs in het nieuws geweest.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

ik ben geen belg maar mij lijkt dommel een goede keuze en blijkbaar kan je voor 10 euro per maand je datalimiet afkopen bij tele2

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
wellicht eens even kijken op www.userbase.be
Over alle Belgische providers een forum. Welke je zou kiezen hangt ook een beetje af van waar je gaat wonen. Als je in Belgisch Limburg gaat wonen zou ik in ieder geval voor Dommel kiezen.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

• Neofiet
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-06-2023

Neofiet

Ik was hier eerst

Ik ben niet zo lang geleden overgeschakeld op Dommel.
Ik had wel door een stomme fout van een technieker bijna een maand lang geen Internet. Verkeerde aderpaar aangesloten in de kelder van het gebouw hier.

Momenteel maak ik gebruik van het netconnect abbonement (49, 26 €, inclusief BTW en huur van het koperpaar), d.w.z. 4 Mbps, 100 GB downloadlimiet, onbeperkte uploadlimiet.

Mits je het boostpack neemt, verhoogt je snelheid naar 12 Mbps. Volgens de site moet je hiervoor een eenmalige bijdrage van 81, 82 € betalen, maar bij men pro-forma factuur komt dit op 18, 03 €. Raar, maar ik klaag niet.

Bij homeconnect heb je GEEN downloadlimiet meer. Heeft niet zo lang geleden ook op de frontpage gestaan: nieuws: Belgische isp Dommel schaft datalimiet voor Homeconnect af. Volgens mij zullen de andere formules binnenkort ook zonder limiet te krijgen zijn.

Het is misschien niet de allergoedkoopste oplossing, maar ik ben al blij dat zowel Belgacom als Telenet niet met men zuurverdiende centen gaan lopen. Afzetters.

A7N8X-Deluxe, 2500+, 1GB RAM, 1 x 80 P-ATA Maxtor 8 Mb. cache, 1 x 160 S-ATA Maxtor 8Mb. cache, MSI Geforce 6600 GT NV-VTD, Windows XP en een hoop pleisters om de boel bijeen te houden.

Verwijderd

Topicstarter
Allereerst bedankt allemaal! Ik ben bij homeconnect uitgekomen van Dommel. 50 euro voor ongelimiteerd internetten 12mbps en vast bellen. starterspakket kost 130 euro maar hier zit dan wel 1 maand abbonement bij, activeringskosten en draadloos modem. Best redelijk dus allemaal (voor belgie dan haha).

Verwijderd

Topicstarter
Even voor de mensen die ook internet zoeken in belgie... ik ben inmiddels uitgekomen bij Scarlet en volgens mij is dit gewoon de beste aanbieder op dit moment! 20mb internet, 100gb limiet, telefonie alles samen voor 41 euro (eerste 6 maanden voor 31 euro!!!)

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-11 22:07

Ace

Happy Happy Joy Joy

Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 23:00:
Even voor de mensen die ook internet zoeken in belgie... ik ben inmiddels uitgekomen bij Scarlet en volgens mij is dit gewoon de beste aanbieder op dit moment! 20mb internet, 100gb limiet, telefonie alles samen voor 41 euro (eerste 6 maanden voor 31 euro!!!)
Pas op met Scarlet, de kans bestaat dat die overgenomen worden door Belgacom. Belgacom beweert dat er in dat geval niets zou veranderen voor Scarlet abonnees maar dat is hetzelfde als wat Telenet beweerde toen ze Chello overnam.

Ik heb zelf naar volle tevrevenheid al anderhalf jaar Dommel. Niet de snelste maar wel de enige met normale limieten.

[ Voor 9% gewijzigd door Ace op 03-07-2008 23:11 ]

Verwijderd

Ace schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 23:10:
[...]

Pas op met Scarlet, de kans bestaat dat die overgenomen worden door Belgacom. Belgacom beweert dat er in dat geval niets zou veranderen voor Scarlet abonnees maar dat is hetzelfde als wat Telenet beweerde toen ze Chello overnam.
prima toch, meteen contract opzeggen vanwege veranderingen van de voorwaarden
Pagina: 1