Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Livia
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-10-2022
Aankomende week gaan wij (m'n vriend en ik :) ) op vakantie en het leek ons leuk om de route te volgen met trackr zodat we dit na de vakantie terug kunnen kijken.

Maar nu hebben we de volgende vraag: de max. buffer is 20 mb. Wat gebeurt er als deze vol raakt? (raakt hij uberhaupt vol als je zo'n 10 dagen en ruim 2500/3000km rijdt en dit dus trackr't?) Mocht de buffer vol raken, kunnen we dit dan ook bewaren en zonder de data te versturen opnieuw beginnen (met een lege buffer)? Zo ja, hoe?

Aangezien we beiden een pda hebben met PIT van t-mobile, willen we het programma modaco nodata installeren zodat we na de vakantie niet ineens hele hoge rekeningen hebben omdat hij continu gaat checken naar nieuwe e-mails. Werkt trackr wel icm dit programma?

Een heleboel vragen dus :$ maar het belangrijkste wat we willen is of we de hele vakantie kunnen trackr'en zonder dat hij data gaat versturen, want dit willen we dus pas weer doen als we terug in NL zijn. Zoals ik hierboven al zei, rijden we ong. 2500/3000 km in 10 dagen.

Ik heb deze vraag al gesteld op het trackr-forum, maar tot op heden nog geen antwoord gekregen. Omdat we overmorgen al vertrekken, zou ik graag wat meer info willen hebben over deze kwestie :D

[ Voor 2% gewijzigd door een moderator op 04-07-2008 16:24 . Reden: groeten/danken niet nodig ]

Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.

• Livia
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-10-2022
Kick :'(

Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Wat is Trackr en voor welke telefoon is dat?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Op het moment dat je NL verlaat is het raadzaam je Inet verbinding eruit te knikkeren, want die PIT-regeling geldt natuurlijk niet buiten NL he. :P

@Ginz, TrackR is volgens mij een applicatie die bijhoud hoe je gereden hebt (GPS). En zijn probleem is dat als zijn buffer volraakt, hij wellicht z'n gegevens kwijtraakt.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 16:46:
Op het moment dat je NL verlaat is het raadzaam je Inet verbinding eruit te knikkeren, want die PIT-regeling geldt natuurlijk niet buiten NL he. :P

@Ginz, TrackR is volgens mij een applicatie die bijhoud hoe je gereden hebt (GPS). En zijn haar probleem is dat als zijn haar buffer volraakt, hij zij wellicht z'n d'r gegevens kwijtraakt.
Een soort Nokia Sports Tracker Beta, maar dan voor Windows Mobile?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Dat zou best kunnen. En excuses dat ik niet wist dat het om een 'zij' ging ipv 'hem' :P

En ja, voor Windows Mobile :)

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-11 09:46
Er zijn enorm veel van dit soort logging utils.

Kijk maar eens op het forum van *weg*

De laatste 5 letters van dat forum geeft aan wat daar te vinden is. En dat staan we hier nou juist niet toe.

[ Voor 41% gewijzigd door Ginz op 04-07-2008 19:52 ]

PVoutput

Pagina: 1