Vraag: MediaPlayer hd behuizing

Pagina: 1
Acties:
  • 227 views

• csfreakz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-10-2025
Hallo,

Ik ben opzoek naar een behuizing voor een mediaplayer. (Je weet wel zo'n externe schijf die je aan je tv kan koppelen) Maar ik vind nergens eentje die aan mijn "eisen" 8)7 voldoet. Misschien weet iemand hier waar ik zo één kan vinden.

Dit moet de mediaplayer "allemaal" kunnen:

- Hardeschijf +500GB (s-ata) moet je er kunnen in steken
- Je moet kunnen opnemen van tv
- (W)Lan
- Afstandsbediening

[ Voor 3% gewijzigd door csfreakz op 30-06-2008 11:57 ]

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:50
Beetje zoeken op Internet en je komt wel wat tegen.. Denk niet dat je hier met zo'n vraag geholpen gaat worden!!

Apple TV??

http://www.apple.com/appletv/

[ Voor 17% gewijzigd door To_Tall op 30-06-2008 11:58 ]

A Soldiers manual and a pair of boots.

• csfreakz
Heb al heel wat gezocht :) maar vind maar geen die dit allemaal kan. Vandaar dat ik het even hier vraag. Je kan altijd vragen hé :p mss komt er wel wat uit de bus...

Apple tv is geen oplossing, ik zoek een behuizing (omdat dit veel goedkoper is, en al reeds een schijfje heb liggen)...

De beste tot nu toe:

- FreeCom MediaPlayer 450 | bied geen mogelijkheid om op te nemen van tv en heb er niet al te beste ervaringen van gehoord

- MViX 780HD | duur & kan niet opnemen van tv

[ Voor 59% gewijzigd door csfreakz op 30-06-2008 12:39 ]

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:50
csfreakz schreef op maandag 30 juni 2008 @ 11:59:
Heb al heel wat gezocht :) maar vind maar geen die dit allemaal kan. Vandaar dat ik het even hier vraag. Je kan altijd vragen hé :p mss komt er wel wat uit de bus...

Apple tv is geen oplossing, ik zoek een behuizing (omdat dit veel goedkoper is, en al reeds een schijfje heb liggen)...

De beste tot nu toe die ik heb gevonden is de FreeCom MediaPlayer 450 (maar bied geen mogelijkheid om op te nemen van tv en heb er niet al te beste ervaringen van gehoord)
Dan kom je niet erg ver, Opnemen heb je een Tuner bij nodig of Video Input. Wordt lastig. Dan moet je meer denken een HDD Recored achtig iets. of een pc tje..

A Soldiers manual and a pair of boots.

• csfreakz
Je hebt wel van die dingen die kunnen opnemen van tv (zie maar: http://www.rhisc.nl/compo...com_virtuemart/Itemid,26/)

Maar kosten heel wat (is niet dadelijk een probleem) en hebben geen Wlan (wel lan via kabel)

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-02 15:51

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Boodschappen lijstjes worden op GoT niet echt op prijs gesteld. Zie: OM FAQ / Beleid Je geeft aan gezocht te hebben, maar je laat niet weten wat je ook daadwerkelijk gevonden hebt... dus heb jij gezocht? Laat in een topic start duidelijk weten wat je reeds zelf gevonden hebt. De topic start van dit topic voldoet in iedergeval niet daarom gaat deze voor nu op slot.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.