Het grote "Show je Apple computer" topic - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 277.819 views

Anoniem: 252701

JottemJ schreef op woensdag 10 september 2008 @ 18:15:
[...]

Het was natuurlijk ook niet serieus, zelf ook happy-mac'er. Maargoed, het is wel grappig om te zien dat mensen het als 'statement' gebruiken en je ook in een hokje gestopt wordt als je een Apple hebt. Zo onderscheidend is een Mac tegenwoordig ook niet meer, wel een goed uitgewerkt product met een eigen 'beleving' (al komt die ook deels uit Apple's marketingafdeling).
hehe.. ok. vond het al zo'n rare opmerking voor op dit forum ;) Ik dacht al dat we een mac hater hier hadden. Dat kan natuurlijk niet he 8)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 252701 op 10-09-2008 20:06 ]

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-05 19:40

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

ronwiel schreef op woensdag 10 september 2008 @ 18:51:
Ik weet dat dit niet helemaal het topic er voor is, maar toch. Ik zie hier namelijk regelmatig een powerbook (g4) voorbij komen. Nu was ik zelf op zoek naar een latop voor school en nou leek mij een powerbook G4 wel een mooie keus.

Nu vroeg ik me af doe ik hier goed aan, ivm defecten of lamme batterijen en in welke prijsklasse zit de 15" versie ongeveer?
De PowerBook G4 is sinds januari 2006 end-of-life, en wordt dus niet meer gemaakt. Het lijkt me geen goed idee om een PowerBook G4 als laptop te kiezen voor je studie. Een betere optie zou de opvolger van de PowerBook zijn; de MacBook Pro. Afhankelijk van je eisen (met name op grafisch gebied) kan de aanzienlijk goedkopere (maar qua CPU en RAM bijna gelijke) MacBook misschien een betere keuze zijn. De keuze tussen MacBook en MacBook Pro is erg moeilijk en erg persoonlijk. Ik heb ze beide (zwarte MacBook voor werk, MacBook Pro prive) en ze hebben beide hun eigen voor- en nadelen. Zo vind ik de MacBook wat meer 'rugzakproof' en ook het feit dat de MacBook 4:30 tot 5:00 op accu haalt is prettig. De MacBook Pro is daarentegen weer prettiger als je lange tijd op je laptop moet werken vanwege het betere en grotere scherm. Het aluminium is prachtig maar iets gevoeliger voor stoten dan het polycarbonaat van de MacBook. De MacBook Pro geeft het hier na ongeveer 3:30 op accu op, maar de nieuwste revisie schijnt het iets langer uit te houden.

Voor info en specificaties: www.apple.com/macbook en www.apple.com/macbookpro

Launching containers into space

• urharm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-05 06:29
offtopic:
ook vertaald in het nederlandsch mocht je het graag willen:
www.apple.com/nl/macbook en www.apple.com/nl/macbookpro

Foto van mijn apple product komt binnenkort, ben nog aan het twijfelen of het een mbpro of een imac wordt...

• El Gravedigger
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-04 22:30
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3042/2695820734_8f5bd516b2_b.jpg
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3041/2682135879_63bdb8d10b.jpg

Binnenkort hopelijk een Mac Pro ter vervanging, maar zit nog steeds te wachten op nieuwe Cinema Displays. En nog steeds tevreden met mn laatste generatie Powerbook G4, zat nog te twijfelen een macbook Pro om te vervangen, maar hou mn powerbookje mooi, volgende week een 250Gb schijf erin en dan kan ik weer een tijdje vooruit.

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-05 11:18

Speedpete

was barman

Ik weet dat dit niet helemaal het topic er voor is, maar toch. Ik zie hier namelijk regelmatig een powerbook (g4) voorbij komen. Nu was ik zelf op zoek naar een latop voor school en nou leek mij een powerbook G4 wel een mooie keus.

Nu vroeg ik me af doe ik hier goed aan, ivm defecten of lamme batterijen en in welke prijsklasse zit de 15" versie ongeveer?
Niet doen. Ik heb een vrij laat Powerbook G4 1,67 15" en de accu houdt het krap 5 kwartier uit, wel met wifi aan en scherm maximaal belicht. Daarentegen is mijn laptop wel fulltime gebruikt.

De prijsklasse is vrij hoog, tussen de 500 en de 750 heb ik ze zien gaan.

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:39
Dan zou ik een normale Macbook kopen. Ongeveer (?) dezelfde prestaties schat ik zo in, en je hebt een mooie nieuwe met goede batterij ed :) .

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Thanks voor de reacties, maar ben bang dat ik dan toch voor een toshiba laptop moet gaan. Die zijn namelijk 500 euro met c2d proc, en een macbook ligt daar toch ver boven. Maarja, ik heb altijd m'n imac nog voor de dagelijkse behoefte apple ;).

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

ronwiel schreef op donderdag 11 september 2008 @ 07:32:
Thanks voor de reacties, maar ben bang dat ik dan toch voor een toshiba laptop moet gaan. Die zijn namelijk 500 euro met c2d proc, en een macbook ligt daar toch ver boven. Maarja, ik heb altijd m'n imac nog voor de dagelijkse behoefte apple ;).
Ik vind het vrij apart dat je enkel de CPU aanhaalt. Voor 500 euro kan je inderdaad een Acer/Toshiba/Dell kopen met een C2D, maar intussen overweeg je een PowerBook G4 (tweedehands dus) met een PowerPC G4 erin, die minstens een factor 2 TRAGER is dan een C2D. Vervolgens kies je dan voor de Toshiba, enkel op basis van de CPU. :?

Als je enkel naar de CPU kijkt, is Apple duur. Maar wat als we de rest ook eens mee gaan nemen. Houdt een Toshiba van 500 euro het ook 5 uur uit op accu? De MacBook wel. Weegt de Toshiba minder dan 2,5kg (elke dag meenemen enzo)? De MacBook wel. De MacBook Pro ook. Is de toshiba uitgerust met DVI en Firewire? De MacBook wel; de MacBook Pro biedt zelfs dual-link DVI (voor 30" schermen) en Firewire800. Neemt de Toshiba minder ruimte in in je tas dan een normale map? De MacBook wel, de Pro ook. Krijg je OSX bij de Toshiba? Nee, je krijgt Vista.

Je mag uiteraard voor jezelf bepalen of deze argumenten voor jou belangrijk zijn. Maar voor een notebook die ik gedurende mijn studie dag in dag uit mee moet nemen, waar ik lang op moet werken, en die zo compleet mogelijk moet zijn zonder in de weg te zitten, ga ik op zaken als stevigheid, gewicht, formaat en accu niet bezuinigen. Voor mij is de keuze dan simpel: Apple is de meerprijs waard.

Anoniem: 193933

En als toevoeging natuurlijk dat je ook voor het OS en alles wat daarbij meekomt betaalt. Aangezien je een iMac hebt zie je wat ik bedoel denk ik.

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09-2021

Romke

Dieselhead

Whieee schreef op donderdag 11 september 2008 @ 08:09:
[...]

Ik vind het vrij apart dat je enkel de CPU aanhaalt. Voor 500 euro kan je inderdaad een Acer/Toshiba/Dell kopen met een C2D, maar intussen overweeg je een PowerBook G4 (tweedehands dus) met een PowerPC G4 erin, die minstens een factor 2 TRAGER is dan een C2D. Vervolgens kies je dan voor de Toshiba, enkel op basis van de CPU. :?

Als je enkel naar de CPU kijkt, is Apple duur. Maar wat als we de rest ook eens mee gaan nemen. Houdt een Toshiba van 500 euro het ook 5 uur uit op accu? De MacBook wel. Weegt de Toshiba minder dan 2,5kg (elke dag meenemen enzo)? De MacBook wel. De MacBook Pro ook. Is de toshiba uitgerust met DVI en Firewire? De MacBook wel; de MacBook Pro biedt zelfs dual-link DVI (voor 30" schermen) en Firewire800. Neemt de Toshiba minder ruimte in in je tas dan een normale map? De MacBook wel, de Pro ook. Krijg je OSX bij de Toshiba? Nee, je krijgt Vista.

Je mag uiteraard voor jezelf bepalen of deze argumenten voor jou belangrijk zijn. Maar voor een notebook die ik gedurende mijn studie dag in dag uit mee moet nemen, waar ik lang op moet werken, en die zo compleet mogelijk moet zijn zonder in de weg te zitten, ga ik op zaken als stevigheid, gewicht, formaat en accu niet bezuinigen. Voor mij is de keuze dan simpel: Apple is de meerprijs waard.
Zie ook eens wat voor C2D cpu je bij die toshiba voor 500 euro krijgt.
Vaak is dit een model rondt de T5600 (net als mijn MacBook Late 2006), terwijl er in een MacBook en MacBook Pro toch een flink krachtiger CPU zit. De ene Core2Duo is de andere Core2Duo niet.
Zeker weten dat het niet stiekem een Pentium Dualcore is?

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

• El Gravedigger
Speedpete schreef op donderdag 11 september 2008 @ 00:29:
[...]

Niet doen. Ik heb een vrij laat Powerbook G4 1,67 15" en de accu houdt het krap 5 kwartier uit, wel met wifi aan en scherm maximaal belicht. Daarentegen is mijn laptop wel fulltime gebruikt.

De prijsklasse is vrij hoog, tussen de 500 en de 750 heb ik ze zien gaan.
Omdat je accu aan stront is maybe?

Mijn powerbook houd het met gemak 2/3 uur vol met wifi en scherm op maximaal.

Zou voor geen goud hem willen ruilen met een macbook, vooral omdat de resolutie van 1440x960 een stuk beter te pruimen is dan een macbook scherm.

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-05 11:18

Speedpete

was barman

El Gravedigger schreef op donderdag 11 september 2008 @ 09:56:
Omdat je accu aan stront is maybe?

Mijn powerbook houd het met gemak 2/3 uur vol met wifi en scherm op maximaal.

Zou voor geen goud hem willen ruilen met een macbook, vooral omdat de resolutie van 1440x960 een stuk beter te pruimen is dan een macbook scherm.
Mijn exemplaar is net iets ouder, nog met 1280x854 scherm, 415 cycli op de accu en regelmatig werken tot slaapstand en dan weer volledig opladen.

Mijn accu kan best stront zijn, maar bij een 2e hands moet je ook uitgaan van wat de verkoper zegt, je hebt dus gewoon een risico. Kan je een G4 voor een goede prijs krijgen en heb je nog geld voor een nieuwe accu, dan kan je het best doen, maar zeker weten doe je het gewoon niet.

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

• Ronwiel
  • Niet online
Tuurlijk, ik begrijp dat de macbook op heel veel punten die toshiba verslaat (geklokt op 1,7 overigens). Maar het is voor mij alleen bedoeld voor office en internet, verder heb ik voor het zwaardere werk een imac staan thuis.

Daarnaast vindt ik het ook geen prettig idee om met een laptop van 1000 euro rond te wandelen wat in feite alleen als duur kladblok kan worden gezien. Daarnaast zou ik dan ook nog eens een maand moeten wachten op de update (DaringFireball now claims that Apple will be releasing new notebooks on October 14th according to sources "familiar with Apple's hardware plans." ), het zou zonde zijn om daar niet op te wachten.

Edit: Daarnaast is de prijs bij Surfspot voor mij ook nog erg hoo: 918 euro...

[ Voor 5% gewijzigd door Ronwiel op 11-09-2008 11:09 ]

Anoniem: 91315

Koop dan een MSI Wind? Daar kan zelfs OS X op draaien als je wilt :)

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Less talk, more pictures :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:22

RnB

El Gravedigger schreef op woensdag 10 september 2008 @ 23:49:
[afbeelding]
[afbeelding]

Binnenkort hopelijk een Mac Pro ter vervanging, maar zit nog steeds te wachten op nieuwe Cinema Displays. En nog steeds tevreden met mn laatste generatie Powerbook G4, zat nog te twijfelen een macbook Pro om te vervangen, maar hou mn powerbookje mooi, volgende week een 250Gb schijf erin en dan kan ik weer een tijdje vooruit.
offtopic:
Had het liever via DM willen doen, maar aangezien je dat niet aan hebt staan, dan maar zo..
Zou je die Ashley Hartman wallpaper kunnen uploaden of een link ernaartoe geven? Ik kan m nergens vinden.

• sergev
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21-04 10:40

Ik zie hier namelijk regelmatig een powerbook (g4) voorbij komen. Nu was ik zelf op zoek naar een latop voor school en nou leek mij een powerbook G4 wel een mooie keus.

Als je een goede powerbook kunt vinden met mogelijk een nieuwe batterij erbij dan pik je er 1 op voor 500 a 600 euro. Ik ben er genoeg tegengekomen die nog in crisp condition waren. Alleen de batterij was standaard al niet veel en met veel gebruik helemaal niks. Daar moet je wel op letten. Maar verder wel een goedkope keus. Ik zou persoonlijk voor minimaal 1.33 ghz, geheugen en harde schijf kun je zelf wel updaten!
(Dat is precies wat ik hier ongeveer heb staan, maar binnenkort wegdoe :+ )(zit te wachten op montevina macbook pro's ;) )

Edit: zie dat er wel wat teveel over gediscuseerd is, had op de een of andere manier niet de rest gezien.

[ Voor 5% gewijzigd door sergev op 11-09-2008 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quelake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-05 14:16

quelake

PSN Quelake

HEY! Ik volg dit topic niet voor de praatjes over accu's! :O

Show me what I don't have...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117098

quelake schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 08:14:
HEY! Ik volg dit topic niet voor de praatjes over accu's! :O

Show me what I don't have...
Inderdaad, MODs: is het niet mogelijk om een scriptje op dit topic te zetten in de vorm van "if [img] is not present in post, delete message, else do nothing"? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09-2024
Op deze regenachtige dag toch even een foto geschoten van mn Macbook Pro en de nieuwe Z-2300 speakers om dit topic te voorzien van wat meer foto's :)

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3083/2850950730_63bb7014ba.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didius
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-07-2024
Afbeeldingslocatie: http://img247.imageshack.us/img247/2052/hpim3475ur6.jpg
Voorbereiden op een simultaan, met behulp van de old-skool appeltjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218986

misschien een beetje domme vraag maar hoe doe je dat dan? schaak je dan simultaan met je macjes of iets dergelijs?

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 218986 op 12-09-2008 16:32 . Reden: typo... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didius
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-07-2024
Spelen tegen een computer is niet echt goede voorbereiding.

De ene computer laat ik stellingen beoordelen/berekenen, de andere gebruik ik om partijen van grootmeesters op te zoeken die zelfde openingslijnen al bewandeld hebben.
Nerdy 8) , maar uiterst interessant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252687

[afbeelding]
[afbeelding]

Zou jij die wallpaper van Ashley willen delen met ons?

• El Gravedigger
Anoniem: 252687 schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 23:12:
[...]

Zou jij die wallpaper van Ashley willen delen met ons?
[img=http://img386.imageshack.us/img386/7282/ashleyhartmanbikinibydipr4.th.jpg]

Astu :P

[ Voor 16% gewijzigd door El Gravedigger op 13-09-2008 09:57 ]

Anoniem: 257404

Civic519 schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 15:24:
Op deze regenachtige dag toch even een foto geschoten van mn Macbook Pro en de nieuwe Z-2300 speakers om dit topic te voorzien van wat meer foto's :)

[afbeelding]
Strakke setup :o ! Muis :+ ?

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-05 11:35

• Pixeldude
yupe, heb geen muis meer nodig. Doe alles met de pen :)

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

[afbeelding]
[afbeelding]

O+ _/-\o_ PowerPC Macs!! Ze blijven mooi :)

Anoniem: 189019

Civic519 schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 15:24:

[afbeelding]
Bagger weer of geen bagger weer, foto is zeker mooi! _/-\o_

Kan je trouwens die wallpaper met ons delen?

• carfreak02
  • Laatst online: 17:25
Whieee schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 13:04:
[...]

O+ _/-\o_ PowerPC Macs!! Ze blijven mooi :)
Zeker waar , als er wat in de behuizing zit.

Aluminium O+

[ Voor 3% gewijzigd door carfreak02 op 13-09-2008 17:30 ]

• Pixeldude
Anoniem: 189019 schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 17:04:
[...]

Bagger weer of geen bagger weer, foto is zeker mooi! _/-\o_

Kan je trouwens die wallpaper met ons delen?
hehe dank, wallpaper = "Little World" en komt van Desktopography.net Exhibition 4 - 2008

link: http://desk08.customize.o.../download?vr=52-1600x1200

• ZpAz
  • Laatst online: 21:38
Flink aan het inkopen geweest, niet qua 'mac shizzle' maar een nieuw bureau (lekker groot, hij had geen cm breder moeten zijn, dan gaat de deur niet meer open :P), een bijpassend kastje waarop ik de printer heb staan en een monitor houder zodat mijn monitor aan de muur kan hangen.

Ook nog een heerlijk luxe stoel gehaald :) Mijn werkplek is dus weer op en top strak! (Al zeg ik het zelf ;))

De foto's zijn genomen met 'n iPhone dus niet bepaald ruisvrij helaasch...

Afbeeldingslocatie: http://localhostr.com/files/173716/Picture+1.png

Afbeeldingslocatie: http://localhostr.com/files/a3f773/Picture+2.png

Afbeeldingslocatie: http://localhostr.com/files/93070c/Picture+3.png

Afbeeldingslocatie: http://localhostr.com/files/2bdd4b/Picture+4.png

[ Voor 18% gewijzigd door ZpAz op 13-09-2008 19:14 ]

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

• Pixeldude
ZpAz schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 19:10:
Flink aan het inkopen geweest, niet qua 'mac shizzle' maar een nieuw bureau (lekker groot, hij had geen cm breder moeten zijn, dan gaat de deur niet meer open :P), een bijpassend kastje waarop ik de printer heb staan en een monitor houder zodat mijn monitor aan de muur kan hangen.

Ook nog een heerlijk luxe stoel gehaald :) Mijn werkplek is dus weer op en top strak! (Al zeg ik het zelf ;))

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

--
Disclaimer: Thumbs zijn in de maak.
Dat ziet er zeker niet verkeerd uit zo je scherm tegen de muur :) en idd wel aan de krappe kant :P

• ZpAz
Op de foto stond de deur open, dan lijkt het wat 'krapper'. Heb wel ruimte genoeg om te werken ;)

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-05 21:31
ZpAz schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 19:15:
Op de foto stond de deur open, dan lijkt het wat 'krapper'. Heb wel ruimte genoeg om te werken ;)
Ik heb mijn burotje ook tegen de muur aan staan ik vind het niet lekker werken. heb je daar geen last van??

in de mom van less talk more pics..

hier nog iets van mij :)

Ik heb vorige week een TV meubel voor op de slaapkamer gekocht.
Afbeeldingslocatie: http://gallery.me.com/edejeu/100041/IMG_0060/web.jpg
Afbeeldingslocatie: http://gallery.me.com/edejeu/100041/IMG_0061/web.jpg
Afbeeldingslocatie: http://gallery.me.com/edejeu/100041/IMG_0063/web.jpg

Alleen nog opzoek naar een leuke reciever nu heb ik het geluid alleen in sterio. Beeld is tevens 720P

A Soldiers manual and a pair of boots.

• ZpAz
To_Tall schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 21:10:
[...]

Ik heb mijn burotje ook tegen de muur aan staan ik vind het niet lekker werken. heb je daar geen last van??

in de mom van less talk more pics..

hier nog iets van mij :)

Ik heb vorige week een TV meubel voor op de slaapkamer gekocht.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Alleen nog opzoek naar een leuke reciever nu heb ik het geluid alleen in sterio. Beeld is tevens 720P
Nee hoor, vind het prima, mischien was een raampje wel leuk geweest. Maar ik woon nog bij mn ouders, dus moet alles in mijn eigen slaapkamer zien te passen he :)

Aan de andere kant, wanneer er een raam is ga ik toch naar buiten zitten staren B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ZpAz schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 19:10:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Hoe krijg je dat linkerdeurtje van je kastje nog open (waar je printer opstaat). Is dat niet lastig werken om er iets in kwijt te kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189019

Civic519 schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 18:22:
[...]

hehe dank, wallpaper = "Little World" en komt van Desktopography.net Exhibition 4 - 2008

link: http://desk08.customize.o.../download?vr=52-1600x1200
Bedankt! Ik wist dat ik 'm al eens ergens had gezien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Anoniem: 257404 schreef op zondag 14 september 2008 @ 09:54:
[...]

Hoe krijg je dat linkerdeurtje van je kastje nog open (waar je printer opstaat). Is dat niet lastig werken om er iets in kwijt te kunnen?
Klopt idd, die gaat niet helemaal open. Maar ondertussen heb ik meer kastjes dan ik nodig heb eigenlijk :P Dus daarkomt wat spullen in die ik eigenlijk nooit gebruik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
Afbeeldingslocatie: http://localhostr.com/files/f29b0a/opzet3.jpg

Nieuw toetsenbord en iPod. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcusso
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-05 13:48
Ziet er puik uit. :)

Blijven geweldige dingen, die kleine aluminium toetsenborden. Moest er zelf wel even aan wennen, nu wil ik niks anders meer. Mis alleen wel een DEL knop.

No Shame, only Fame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156110

Topicstarter
S2801 schreef op zondag 14 september 2008 @ 19:14:
[...]
Mis alleen wel een DEL knop.
Functietoets + Backspace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Strak, dat verschil in grootte tobo/ACD is nu wel maximaal :) . Mag ik vragen of je muren geschilderd zijn of zijn ze behangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
S2801 schreef op zondag 14 september 2008 @ 19:14:
[...]

Ziet er puik uit. :)

Blijven geweldige dingen, die kleine aluminium toetsenborden. Moest er zelf wel even aan wennen, nu wil ik niks anders meer. Mis alleen wel een DEL knop.
Bedankt. :)
Anoniem: 257404 schreef op zondag 14 september 2008 @ 22:14:
[...]

Strak, dat verschil in grootte tobo/ACD is nu wel maximaal :) . Mag ik vragen of je muren geschilderd zijn of zijn ze behangen?
Het is behang. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09-2021

Romke

Dieselhead

Anoniem: 257404 schreef op zondag 14 september 2008 @ 22:14:
[...]

Is dit een 30 inch dan? :P

Ik heb op kantoor ook een BT apple tobo voor een 24" scherm staan overigens :')

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-01-2021
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9cU2JYnupE17gb8H5v0txxWa/thumb.jpg

Mijn 24" 2.4 iMac met Acer 22" tweede scherm
Wacom A4+
iPhone 16 GB zwart
Blackberry 6100
Nespresso :9

en hoop rotzooi

[ Voor 10% gewijzigd door Willem op 16-09-2008 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skylevel
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-03 19:00
Heb je een linkje naar de imac wallpaper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Jawel, maar ik heb 'em alleen nog met m'n eigen logo erop. :)
Weet niet of je dat (dan) nog wilt. Die rechter heb ik zo voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-10-2024

Mei

willem169 schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 15:12:
[afbeelding]

Wacom A4+
iPhone 16 GB zwart
Blackberry 6100

en hoop rotzooi
Stoere tafel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Thanks! :) handgemaakt, op maat, van oud steigerhout :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-05 17:22
Afbeeldingslocatie: http://www.groene-appel.nl/afbeeldingen/P1141321klein.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
  • Laatst online: 06-05 16:16
Is de appel behang, of is dit er op gespoten (o.i.d.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-05 16:33
Is het niet vreselijk iritant dat je maar zo'n klein toetsenbord hebt? zonder numeriek gedeelte e.d.? En geen deleteknop (ok fn+backspace) arrgg! Design over functionaliteit!

Wel een super mooi beeldscherm!

Achja voor typen ligt het er ook aan wat je ermee doet. Als progger zou ik veel toetsen missen.
(/me typt dit nu op een Microsoft Natural 4000 tobo, maar valt daarmee een beetje buiten de Apple scene :P )

[ Voor 32% gewijzigd door roy-t op 16-09-2008 17:55 ]

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
Xaero schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 17:47:
[...]

Is de appel behang, of is dit er op gespoten (o.i.d.)
Dit is (met de hand) geverfd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rGz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-05 13:35

rGz

willem169 schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 17:23:
Thanks! :) handgemaakt, op maat, van oud steigerhout :)
Dat ben ik zelf ook nog van plan te maken maar ik ben zelf nog aan het denken over hoe ik ga beginnen en hoe het eindproduct er uit moet komen te zien.
Deze vindt ik eigenlijk wel érg gaaf gemaakt, mijn complimenten!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179521

[afbeelding]

Wacom A4+
iPhone 16 GB zwart
Blackberry 6100

en hoop rotzooi
Kijk! Dat vind Frankie nou mooi om te zien.. prachtige stijl! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-05 16:11
omg :X
dit gaat wel heer erg ver vind je zelf niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quelake
  • Laatst online: 12-05 14:16

quelake

PSN Quelake

Kaspers schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 21:11:
[...]

Zo'n opmerking lijkt me ietwat misplaatst in dit topic...?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01:45

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/mw/prive/nan1/img/appelstroop.jpg

Euh,

- Rinse appelstroop
- Macbook

Je ziet niet:

- Mac Mini (c2d)
- Airport extreme N
- ik telefoon
- Macintosh 512k

[ Voor 47% gewijzigd door Q op 16-09-2008 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-02 22:54
[afbeelding]

Wacom A4+
iPhone 16 GB zwart
Blackberry 6100

en hoop rotzooi
dat is een blackberry 8100, niet 6100 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
[afbeelding]

Wacom A4+
iPhone 16 GB zwart
Blackberry 6100

en hoop rotzooi
Inderdaad een hele mooie tafel. Hoe kom je aan dat hout? Geen last van splinters btw? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skylevel
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-03 19:00
willem169 schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 15:31:
Jawel, maar ik heb 'em alleen nog met m'n eigen logo erop. :)
Weet niet of je dat (dan) nog wilt. Die rechter heb ik zo voor je.
Laat maar zien als het kan 8)

• fanatic_david
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-04 17:26

fanatic_david

It's Britney, b*tch!

Ik ben geen fan van Apple en ik bezit ook geen Apple computer (enkel een iPod Mini) maar die muur vind ik best wel gaaf...nice! :D

• Igor4
[...]

Ik kan me voorstellen dat je dit vind, ikzelf ben behalve Apple fan ook veel bezig met (multimedia) design. Het contrast van het wit en groen vind ik simpelweg heel mooi. En als er geen Apple logo had gestaan stond er misschien wel een Nike logo.
fanatic_david schreef op woensdag 17 september 2008 @ 00:27:
[...]

Ik ben geen fan van Apple en ik bezit ook geen Apple computer (enkel een iPod Mini) maar die muur vind ik best wel gaaf...nice! :D
Dankje :)

Overigens:

Je ziet op de foto:

MacBook pro core2duo 2.2Ghz. (wil er binnenkort 4GB geheugen inzetten, toetsenbord en muis voor kopen en daarna hem op een elevator zetten.)
Wacom bamboo one
iPod touch 1G 8GB
iPod dock
Apple remote (die ik per ongeluk aan een suk of 5 macbooks tegelijkertijd gekoppeld heb.
een stukje van een dell computer.

[ Voor 20% gewijzigd door Igor4 op 17-09-2008 08:27 ]

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:08

Bob Popcorn

Plop!

Afbeeldingslocatie: http://i33.tinypic.com/65s560.jpg

Troep!

MBP 2,2 SR
Rain design mStand
Wired keyboard
H/K Soundsticks
Sony W880i op de voorgrond
Bruynzeel 5b "High Grade" potlood

Kan niet stoppen met ontploffen!

• Ronwiel
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/m.wielens/klein.jpg

Wat u ziet:

iMac 2.66 C2D (Begin 2008)
Freecom 250 GB HD (Time Machine uiteraard)
KRK Rokit 6

Wat u net niet ziet:
M-audio Audiophile FW Soundcard
Xbox 360

[ Voor 28% gewijzigd door Ronwiel op 17-09-2008 19:27 ]

• harrald
  • Laatst online: 24-03 20:46
ronwiel schreef op woensdag 17 september 2008 @ 19:18:
[afbeelding]

Wat u ziet:

iMac 2.66 C2D (Begin 2008)
Freecom 250 GB HD (Time Machine uiteraard)
KRK Rokit 6

Wat u net niet ziet:
M-audio Audiophile FW Soundcard
Xbox 360
Hoe bevallen die monitors van krk? zijn ze hun geld waard boven een setje als bijv logitech?

• Miss_Stranger
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-04 10:30
[...]

Je muur vind ik juist ontzettend tof ^^, niets mis mee. :Y)

:: Second Place Is First Place Loser ::

• Ronwiel
  • Niet online
harrald schreef op woensdag 17 september 2008 @ 20:30:
Hoe bevallen die monitors van krk? zijn ze hun geld waard boven een setje als bijv logitech?
Deze set zit natuurlijk wel in een andere prijsklasse, maar dit is een van mijn beste aankopen van de afgelopen jaren. Ik had zelf hiervoor een 5.1 setje van Dell en daar zat altijd zo'n enorme harde dreun in waarvan de ruitjes boven m'n deur er uit trilde.

De Rokit 6 heeft daarentegen een heel mooi "compleet" geluid ook al krik je het volume nog zo hoog. Het is natuurlijk moeilijk om te beschrijven, maar alles klopt gewoon zeg maar. Het beste zou je een keer naar Feedback in Rotterdam kunnen gaan daar staat een hele muur met monitors en kan je heel makkelijk het verschil horen tussen alle merken.

Overigens vond ik zelf de duurdere Rokit 8 niet mooi klinken, deze had naar mijn mening teveel laag.

• SyS_ErroR
  • Laatst online: 22:50
ronwiel schreef op woensdag 17 september 2008 @ 21:34:
[...]

Deze set zit natuurlijk wel in een andere prijsklasse, maar dit is een van mijn beste aankopen van de afgelopen jaren. Ik had zelf hiervoor een 5.1 setje van Dell en daar zat altijd zo'n enorme harde dreun in waarvan de ruitjes boven m'n deur er uit trilde.

De Rokit 6 heeft daarentegen een heel mooi "compleet" geluid ook al krik je het volume nog zo hoog. Het is natuurlijk moeilijk om te beschrijven, maar alles klopt gewoon zeg maar. Het beste zou je een keer naar Feedback in Rotterdam kunnen gaan daar staat een hele muur met monitors en kan je heel makkelijk het verschil horen tussen alle merken.

Overigens vond ik zelf de duurdere Rokit 8 niet mooi klinken, deze had naar mijn mening teveel laag.
Ik heb eventjes gezocht, en die dingen zijn 200 euro per stuk, en daar komt dan nog een leuke 2kanaals versterker bij.. Is zo'n FireWire externe geluidskaart dan echt een pré, of hoor je het verschil "niet zo goed"?

• Oguz286
  • Laatst online: 23-02 10:10
SyS_ErroR schreef op woensdag 17 september 2008 @ 22:02:
[...]

Ik heb eventjes gezocht, en die dingen zijn 200 euro per stuk, en daar komt dan nog een leuke 2kanaals versterker bij.. Is zo'n FireWire externe geluidskaart dan echt een pré, of hoor je het verschil "niet zo goed"?
Dat zijn studiomonitors, die zijn gemaakt om een zo precies mogelijke weergave van geluid te produceren (zoals bij opnames in studios). Je kan ze niet vergelijken met gewone boxen van wat voor merk dan ook (zoals de vraag met de vergelijking met logitech boxen hierboven). Ik heb zelf de RP5 omdat ze voor mijn kamer hard genoeg gaan, anders krijg ik teveel laag en dus niet een goede geluidsweergave. Je kan ze uiteraard gebruiken om gewoon muziek op te luisteren, maar eigenlijk zijn ze voor opname gemaakt, waardoor je ze bijv. voor optimale weergave zo moet plaatsen dat jij en de twee speakers samen een gelijkbenige driehoek vormen. Bovendien zijn het near field monitors dus zijn ze gemaakt om van dichtbij beluisterd te worden (op ong. 1m afstand als ik het goed had gelezen). Het zijn hele precieze speakers dus wil je als het kan wel een fatsoenlijke geluidskaart om ze aan te sturen :) Ik heb ze aangesloten op een M-Audio Audiophile 24/96. Je hebt geen versterker nodig trouwens omdat het active monitors zijn, dus je kan ze direct aansluiten op een geluidskaart. Alleen moet je dan wel geluidsregeling via je pc/mac doen omdat er geen volumeknoppen op de monitors zitten.

De reden waarom ik dit hele verhaal typ is zodat je straks niet een el-cheapo onboard geluidskaart gebruikt en dan zegt dat je studiomonitors van 200 euro per stuk slecht klinken :P Ik gebruik ze trouwens ook om er muziek mee te luisteren (naast het opnemen) en ze klinken imo echt veel beter dan wat voor boxenset dan ook, maar misschien ben ik wel verwend met het geluid :P

[ Voor 19% gewijzigd door Oguz286 op 18-09-2008 02:30 ]

• PositiveCreep
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-10-2023
Afbeeldingslocatie: http://www.remcosteenwijk.com/images/workspace-sm.jpg
Wat je ziet:
  • Macbook Pro 2.4 Ghz - 4GB Ram - 200GB HDD
  • Logitech Quickcam 2500 (ivm defecte iSight)
  • LG TFT scherm (Type kijk ik na als ik weer thuis ben)
  • Wacom Intuos3 A4 (New and loving it)
  • Creative 2.1 geluids set
  • Positive Creep (CE)
Foto is gemaakt met een iPhone 3g

[ Voor 81% gewijzigd door PositiveCreep op 18-09-2008 12:09 ]

• Ronwiel
  • Niet online
Zoals Oguz zegt, het zijn idd boxen die je voornamelijk gebruikt voor productie werk. Zelf doe ik dat ook wel, maar ik heb ze voornamelijk gekocht voor dj'en.

Dat is dus ook de rede dat ik de FW geluidskaart heb. Met de onboard imac geluidskaart was er vertraging in het geluid in vergelijking met het geluid dat ik over mijn koptelefoon hoorde. Daardoor kreeg je een soort echo effecte en dat kan je niet gebruiken bij dj'en :). Overigens heb ik mijn monitors in het begin ook direct aangesloten op mijn imac en daar was het geluid ook erg goed. Er was naar mijn mening maar een klein verschil in de geluidskwaliteit.

Anoniem: 252701

Heeft de Mac Pro eigenlijk een fatsoenlijke geluidskaart? Niet dat ik die nodig heb voor muziek/dj bezigheden maar ik vroeg me af of ik voor dat geld ook een goede geluidskaart erbij heb gekregen.. :p

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:28
Afbeeldingslocatie: http://www3.picturepush.com/photo/a/1058376/800/Picture-Box/18092008907.jpg

Wat je ziet:

- iMac 20" 2,4Ghz
- Western Digital My Book Studio Edition FW800
- Epson Stylus D68
- iPod touch 8GB
- iPhone 3G 8GB

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Ronwiel
  • Niet online
Anoniem: 252701 schreef op donderdag 18 september 2008 @ 17:34:
Heeft de Mac Pro eigenlijk een fatsoenlijke geluidskaart? Niet dat ik die nodig heb voor muziek/dj bezigheden maar ik vroeg me af of ik voor dat geld ook een goede geluidskaart erbij heb gekregen.. :p
Het is absoluut geen slechte geluidskaart die in je mac zit. Zoals ik al zei, toen de mijn monitors direct waren aangesloten op mijn mac, was de geluidskwaliteit gewoon goed. En als je de standaard geluidskaart gebruikt voor films, itunes enz. dan zit je gewoon goed. Maar zodra je wat meer eisen stelt wat betreft latency enzo, moet je toch gaan denken aan een exterene geluidskaart.

Overigens ik in mijn Dell een standaard Creative kaart zitten van een paar tientjes en die deed wel alles wat ik nodig had. Maar deze klonk niet beter ofzo.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:38

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Bob Popcorn schreef op woensdag 17 september 2008 @ 16:27:
<knip>
Bruynzeel 5b "High Grade" potlood
Nice, respetc _o_
:P

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• Miss_Stranger
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-04 10:30
PositiveCreep schreef op donderdag 18 september 2008 @ 11:44:
[afbeelding]
Wat je ziet:
  • Macbook Pro 2.4 Ghz - 4GB Ram - 200GB HDD
  • Logitech Quickcam 2500 (ivm defecte iSight)
  • LG TFT scherm (Type kijk ik na als ik weer thuis ben)
  • Wacom Intuos3 A4 (New and loving it)
  • Creative 2.1 geluids set
  • Positive Creep (CE)
Foto is gemaakt met een iPhone 3g
Ben erg benieuwd op wat voor mooie stoel je zit. B-)

:: Second Place Is First Place Loser ::

Anoniem: 203565

Miss_Stranger schreef op donderdag 18 september 2008 @ 18:53:
[...]

Ben erg benieuwd op wat voor mooie stoel je zit. B-)
+1, dat was het eerste wat in me opkwam toen ik zijn foto zag
ziet er wel comfortabel uit

• Blonde Tux
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-05 14:22

Blonde Tux

Advertentieboer

Rivanov schreef op donderdag 18 september 2008 @ 17:48:
[afbeelding]

Wat je ziet:

- iMac 20" 2,4Ghz
- Western Digital My Book Studio Edition FW800
- Epson Stylus D68
- iPod touch 8GB
- iPhone 3G 8GB
Zou je de source van die wallpaper kunnen geven aub.

Cheers

Heet zand zand omdat het tussen zee en land ligt?

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:28
Alsjeblieft

http://h4xr.org/q39u

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• PositiveCreep
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-10-2023
Over de stoel:
Die is een aantal jaar geleden bij de Leen Bakker gekocht, geen idee of ze diezelfde nog steeds hebben. (Is inderdaad erg comfy ^__^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-05 21:31
Anoniem: 252701 schreef op donderdag 18 september 2008 @ 17:34:
Als je een normale geluids kaart heb die je aan een goede versterker hangt. dan wordt het geluid door je versterker gefilterd..

Ik zou een goede set nooit alleen aan een PC hangen. maar via een goede versterker.

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarknessAwaits
  • Laatst online: 28-01 12:41
To_Tall schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 10:46:
[...]

Als je een normale geluids kaart heb die je aan een goede versterker hangt. dan wordt het geluid door je versterker gefilterd..

Ik zou een goede set nooit alleen aan een PC hangen. maar via een goede versterker.
Shit in = shit out, dus de versterker is niet het meest essentiële onderdeel als je een crappy geluidskaart hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo-re-mi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-09-2024

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

DarknessAwaits schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 11:14:
[...]

Shit in = shit out, dus de versterker is niet het meest essentiële onderdeel als je een crappy geluidskaart hebt.
Absoluut!
Uiteindelijk bepaalt alles waar de audio doorheen gaat of het crappy wordt of niet..
Geluidskaart, Kabels, Versterker, Speakerkabels, Speakers.
Maar de meest essentiele dingen zijn toch wel je geluidskaart (digitaal omzetten in analoog, errug belangrijk!!), je speakers en evt. je versterker. Meeste monitoren hebben ingebouwde versterker, dus heb je geen aparte versterker nodig.

• AvWijk
  • Laatst online: 17:55
Bij gebrek aan de thread "show-je-NeXT-computer" :9

Afbeeldingslocatie: http://homepages.fcj.hu.nl/1504286/stuff/nextstation.jpg

Heb deze NextStation overgenomen van een medetweaker maar nadat ik geprobeerd heb de netwerkinstellingen aan te passen kreeg ik de melding 'the system must restart' en sindsdien blijft-ie eeuwig hangen bij Mounting Filesystems. In single user mode krijg ik hem ook niet vanuit de rom (command + tilde), daar vraagt-ie om een password. Eens kijken of het helpt als ik de ROMbatterij er een nachtje uitlaat.

• Bob Popcorn
  • Laatst online: 21:08

Bob Popcorn

Plop!

Yes, kleurt erg fijn 8)

Kan niet stoppen met ontploffen!

• JottemJ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-05 12:52
AvWijk schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 02:10:
Bij gebrek aan de thread "show-je-NeXT-computer" :9

[afbeelding]

Heb deze NextStation overgenomen van een medetweaker maar nadat ik geprobeerd heb de netwerkinstellingen aan te passen kreeg ik de melding 'the system must restart' en sindsdien blijft-ie eeuwig hangen bij Mounting Filesystems. In single user mode krijg ik hem ook niet vanuit de rom (command + tilde), daar vraagt-ie om een password. Eens kijken of het helpt als ik de ROMbatterij er een nachtje uitlaat.
Oeh wat een bjoetie! O+ Is dit een color/turbo?

Mag ik vragen waar je zo'n ding op de kop kan tikken? ebay/mp geeft weinig interessants

Anoniem: 262990

Afbeeldingslocatie: http://img46.imageshack.us/img46/3825/falbanjpg024tp3.jpg
Deze is niet nieuw (450/768mb/80gb)
Afbeeldingslocatie: http://img151.imageshack.us/img151/2241/falbanjpg027vb7.jpg
Echt niet om de 2 dingen eromheen letten, die zijn NIET van mij. (350/1gb/20gb)
alweer in de verkoop i.v.m sparen voor betere mac
Alvast een stukje:
Afbeeldingslocatie: http://img46.imageshack.us/img46/7462/falbanjpg025tk2.jpg
De adapter
Nu komt het!
Afbeeldingslocatie: http://img156.imageshack.us/img156/3915/falbanjpg026tp7.jpg
mijn iBook G3 clamshell :9 (366FireWire/576mb/80GB/Airport) met defect toetsenbord.

en iPod nano 4Gb

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-05 11:13

Nietzman

Woei!

Zo'n snoepje hè. O+.

Eens zal ik er ook éen hebben, het liefst een lime. Airportready zijn ze me als student alleen nog ietsjes te prijzig voor iets dat alleen maar in de kast mooi gaat zitten zijn. :').

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Wat een gedrochten :P Ik vind Macs eigenlijk pas mooi sinds de Macbooks...

• AvWijk
  • Laatst online: 17:55
JottemJ schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 10:35:
[...]

Oeh wat een bjoetie! O+ Is dit een color/turbo?

Mag ik vragen waar je zo'n ding op de kop kan tikken? ebay/mp geeft weinig interessants
Nee gewoon een Mono, maar wel met liefst 16 MB RAM ipv. 8 MB (upgradable naar 128 MB) en er zit een 100 MB SCSI schijf in. Misschien dat ik em later in de verkoop doe of ruil, eerst een beetje opknappen. Heb hem gevonden op Tweakers vraag & aanbod

[ Voor 5% gewijzigd door AvWijk op 20-09-2008 13:51 ]

• BonzO
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-04 08:15
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7CpSPCCaSjQjICj1iDgvNJCs/thumb.jpg
D'r staat wat Apple tussen, vandaar ff hier posten :P

Wat te zien is:
- MBP 2,5 Ghz.
- Op achtergrond, windows vista pc (Q6600, 4gb, 8800gtx) naja, eigenlijk het scherm wat daarop is aangesloten (samsung 226bw)
- En een "oude" laptop met ubuntu (ASUS A6k serie)
- Achter MBP een logitech g15 toetsenbord
- Achter de oude laptop een logitech g9 muis
- Rechts een Lacie 250gb externe hd
- Een iPod mini 4gb

Bovenin deels te zien:
- Sony receiver van een aantal jaartjes terug.
- Xbox 360

Niet te zien:
- Samsung 32" tv scherm
- Wii

Ik zal een plaatje met iets betere kwaliteit nog wel een keer posten.

eindelijk, na bijna een jaar sparen en werken, kon ik donderdag mijn iMac gaan halen bij de plaatselijke reseller :D

Afbeeldingslocatie: http://luukvds.nl/plaatjes/buro1_scaled.JPG
Afbeeldingslocatie: http://luukvds.nl/plaatjes/buro2_scaled.JPG

iMac C2D 2.4Ghz met 1GB RAM en 250GB HD (instapmodel)
iPod Nano 2nd gen, 4GB en universal dock (met een iPod Photo - omvormdingetje omdat ik die van de nano kwijt ben :'))
Logitech X-530 speakersetje
Sony Ericsson K750i

ik werk er nu net 2 dagen op en echt: wat een verademing na windows! om de 5 minuten denk ik iets in de trant van: "wow wat snel" of "jeez wat slim bedacht"... ;)

wat een brakke kwaliteit hebben die fotos trouwens, ik zal morgen overdag wel even nieuwe maken.

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 218986 op 20-09-2008 23:49 . Reden: specs toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcusso
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-05 13:48
Anoniem: 218986 schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 23:42:
eindelijk, na bijna een jaar sparen en werken, kon ik donderdag mijn iMac gaan halen bij de plaatselijke reseller :D
Gefeliciteerd! Geweldig moment is dat he, als je na een jaar plaatjes kijken eindelijk je mac mag ophalen. Ik zat ongeveer in hetzelfde bootje ;)

Ik zou er alleen wel nog 4gb ram inzetten. Kost je 70 euro, maar je MAC wordt echt 10x sneller. :)

No Shame, only Fame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja dat wilde ik ook eigenlijk gaan doen, maar ik ben pas 14 dus 70 euro is nog wel eventjes wachten... en hij is nu al duizend keer sneller dan mijn oude PC :)
btw, bedoelde je niet 2GB? ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 218986 op 21-09-2008 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:55
14 en al zo'n setup.. damn

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ben er ook heel erg blij mee :)maar genoeg geslowchat

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 218986 op 21-09-2008 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:33

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

OEeeehh.. netjes! Morgen wordt m'n MBP verkocht en koop ik een 24" iMac er voor terug :) Heb er best wel heel erg veel zin in O+ . Eindelijk een lekker groot scherm om op te werken! :D

If it aint fixed, it's broken.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de topicstart voordat je hier post.