Toon posts:

Blue screens

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik krijg in windows ineens bluescreens, waarop aangegeven wordt dat er bepaalde hardware of software is die voor porblemen zorgt. Ik kan wel in windows komen, maar als ik een minuut of 5 bezig ben, krijg ik weer die bluescreen. Ik heb de HDD geformatteerd, maar tijdens de nieuwe windowsinstallatie krijg ik weer een bluescreen. Ik weet nu niet meer wat te doen. Ik heb ook voor het formatteren al systeemsherstel toegepast. Kan iemand mij helpen met het achterhalen van dit probleem?

Bedankt!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Begin eens met de Windows Clients - FAQ door te kijken, daar staan allerlei tips in voor troubleshooting. Verder zul je het zelf moeten doen: noteer de foutcodes, voer die in op Google, zoek in de Microsoft Knowledgebase, etc.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Met ^^ is.

Als je dat eerst doet, en je komt er nog niet helemaal uit, kun je een nieuw topic openen wat wel voldoet aan de Windows Clients - Policy - zoals je ook bij de aanmeldingsvoorwaarden hebt kunnen lezen.

Hier ontbreekt het aan een paar heel essentiele zaken namelijk, zoals bijvoorbeeld de Windows versie en de resultaten van je troubleshooting acties :)

Daarom gaat deze dicht - als je de volgende keer even aan de Windows Clients - Policy denkt dan graag :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.