[Aanbiedingen] Complete Systemen & Laptops - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 178.415 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 21:13

Roytoch

Nietes

Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 00:02:
Voor de mensen met een KvK inschrijving

{specstabelletje}

Hier gaan ze in ieder geval geen winst op maken, je mag er max 5 bestellen, aanbieding geldt tot volgende week dinsdag en is alleen voor zakelijke klanten (maar dat is de Makro ook...)
Moet je om dit te kunnen zien een zakelijk account hebben? Ik heb nl wel kvk nummer, als ik gewoon naar dell ga krijg ik dit nooit in beeld, deze aanbieding.

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is deze evalue code: NLBSDONL-D112009

of (http://www1.euro.dell.com...t1&l=nl&s=bsd&~ck=expbuy3)

Wel ff de goede opties aanvinken (4GB -> 2 GB scheelt 150 euro)

O ja, voor die 229 euro wordt hij ook nog gratis thuis bezorgd

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2008 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Heeft iemand nog waardebonnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Bij mij werkt ie niet. Is die aanbieding nog te krijgen?
Kortingscode 10%
10% korting op alle Studio, INSPIRON en XPS orders van minimaal EUR 999,-
Verloopt op: 20-11-2008 Bewaar | Tell-a-friend | Reacties (6) (83%)
kortingscode: NKCM7MDMQN27TM
Bron: http://www.actiepagina.nl/shop/6/Dell

[ Voor 35% gewijzigd door Philflow op 14-11-2008 06:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-08 14:05
Volgens mij ook. Iemand die weet of die processor van AMD wat is in die HP Elite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Philflow schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 06:36:
[...]

Bij mij werkt ie niet. Is die aanbieding nog te krijgen?

[...]
Bij mij hetzelfde probleem:
Onze excuses, maar de door u geselecteerde pagina is helaas niet beschikbaar.

Dit kan de volgende oorzaken hebben:
Er is een onjuiste eValue code ingevuld.
Het geselecteerde product is verlopen.
De link naar het gekozen product is tijdelijk niet beschikbaar, dit zal zo snel mogelijk opgelost worden.
Wel geinteresseerd echter, weet iemand hoe en wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
Buffalo schreef op donderdag 13 november 2008 @ 20:35:
Zojuist deze aanbieding van Informatique in mijn mailbox. Lijkt me wel zeer strakke aanbieding:

[afbeelding]

Hier de link naar de aanbieding, die in het weekend geldt: HP Pavilion Elite m9362
Iemand die iets zinnigs kan zeggen over de processor? Bovendien zie ik dat de chipset van deze pc een Nvidia nForce 430 is. Dat lijkt me toch wel vreemd, in zo'n systeem, waar allemaal goeie hardware inzitten. Of is een nForce 430 chipset gewoon goed genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Die Phenom processor is vrij goed vergelijkbaar met een Intel Quadcore 6600. Die chipset lijkt me wel okee. Upgraden (cpu, mobo) zit er niet in. Hij schijnt ook mooi stil te zijn.

Maar hij is al uitverkocht... :(

[ Voor 9% gewijzigd door Gianni Rombios op 14-11-2008 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 09:45:
[...]

Bij mij hetzelfde probleem:

[...]

Wel geinteresseerd echter, weet iemand hoe en wat?
Ja vreemd, ook als je direct op de Dell site de aanbieding probeert te openen

Dell > Zakelijk > Desktop > Vostro > 200 en dan de 4e aanbieding (in eerste instantie 499 euro), krijg je een foutmelding... Maar gister waren de middelste 2 ook al niet bereikbaar, dus ik denk dat ze een nieuwe stagaire hebben bij Dell....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
Gianni Rombios schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 11:34:
Die Phenom processor is vrij goed vergelijkbaar met een Intel Quadcore 6600. Die chipset lijkt me wel okee. Upgraden (cpu, mobo) zit er niet in. Hij schijnt ook mooi stil te zijn.

Maar hij is al uitverkocht... :(
Klopt, ik heb er vanochtend nog 1 kunnen reserveren. 8)
Was jij trouwens degene die vroeg of ik de nieuwsbrief kon doorsturen van Informatique?
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Nee dat was ik niet. Hij was ook niet voor mezelf gedacht dus baal ik niet echt... ze hadden er vast niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 15:47
Nou ja, gisteren een reminder in mijn agenda gezet om komende nacht meteen om 0.00 uur te bestellen, blijkt hun weekend al op vrijdag te beginnen :X

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Barfly
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-06 13:32

The Barfly

I'm a believer

De toshiba's bij Informatique, ze hadden er 80 en waren binnen 30 minuten uitverkocht :X

If there is life out there in space, why don't we hear them laugh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
Gianni Rombios schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 13:32:
Nee dat was ik niet. Hij was ook niet voor mezelf gedacht dus baal ik niet echt... ze hadden er vast niet veel.
Of ze waren erg populair ;) , zo kun je het ook bekijken.
coelho schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 13:48:
[...]
Nou ja, gisteren een reminder in mijn agenda gezet om komende nacht meteen om 0.00 uur te bestellen, blijkt hun weekend al op vrijdag te beginnen :X
Dat had je kunnen weten. In de nieuwsbrief en op de homepage van Informatique staat duidelijk 14, 15 en 16 november :+

Je mag hem wel van me overnemen :9 Voor 850 euro mag je hem komen ophalen. Dan laat ik hem ongeopend in de doos voor je...

[ Voor 8% gewijzigd door Buffalo op 14-11-2008 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die DELL Vostro 200 is een desktop. Er klopt dus niets van.

O, wacht: het is een desktop met een los scherm. Ik kom aan 299 euro ex BTW en ex verzendkosten, ofwel 400 euro inclusief.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2008 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 17:11
Buffalo schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 11:58:
[...]

Klopt, ik heb er vanochtend nog 1 kunnen reserveren. 8)
Was jij trouwens degene die vroeg of ik de nieuwsbrief kon doorsturen van Informatique?
:P
Niet dat was ik, nog bedankt voor de melding op dit forum d:)b
Vanochtend vroeg gebeld om 09.00 ( op zich rraar want volgens mij staat op de site vanaf 09.30 uur maar ze namen gewonen op) uur en besteld, waren toen nog enkele exemplaren over :Y .

Vanavond even uitpakken, alleen nog een ander scherm kopen en ben weer uptodate.

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
rambocus schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 16:16:
[...]

Vanochtend vroeg gebeld om 09.00 ( op zich rraar want volgens mij staat op de site vanaf 09.30 uur maar ze namen gewonen op) uur en besteld, waren toen nog enkele exemplaren over :Y .

Vanavond even uitpakken, alleen nog een ander scherm kopen en ben weer uptodate.
Ik mag toch hopen dat die gozert geen fout heeft gemaakt, toen ik belde. Ik belde om 09.15u en toen zij hij dat er nog 1 in Bergschenhoek stond, die ga ik morgen ophalen. Anders voel ik me toch redelijk genaaid.

Maar zij die tegen jou dat er nog enkele exemplaren in Bergschenhoek waren, of in totaal met Berkel erbij? Want als dat zo is, zijn ze hard gegeaan, aangezien ik een kwartier later als jou heb gebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
Buffalo schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 20:39:
[...]

Ik mag toch hopen dat die gozert geen fout heeft gemaakt, toen ik belde. Ik belde om 09.15u en toen zij hij dat er nog 1 in Bergschenhoek stond, die ga ik morgen ophalen. Anders voel ik me toch redelijk genaaid.

Maar zij die tegen jou dat er nog enkele exemplaren in Bergschenhoek waren, of in totaal met Berkel erbij? Want als dat zo is, zijn ze hard gegeaan, aangezien ik een kwartier later als jou heb gebeld.
Had 'ochtends eerst een bestelling geprobeerd te doen via de site, kreeg maar geen terugmelding om te bevestigen. Onderwijl zag ik dat er stond dat er geen meer te verkrijgen waren in Bergschenhoek en heb ik maar gebeld. De verkoper deelde mij mee dat zij geen mail van mij hadden ontvangen en toen vroeg ik of ze nog telefonisch waren te bestellen. Hij deelde mij toen mee dat het hard ging maar dat er nog enkele exemplaren stonden ondanks het feit dat er op. de site stond dat ze in Bergschenhoek niet meer in voorraad waren.
Ook ik kon hem eventueel tot zondag komen ophalen, dus ze zetten ze wel apart volgens mij.
Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Medion Akoya P6612 gekocht. Helaas hebben ze in de fabriek de speakers verkeerd gemonteerd, ze staan uit fase! Muziek klinkt dus bagger.
Zit te twijfelen wat ik zal doen: terugbrengen, daarmee twee dagen installatiewerk kwijt zijn en maar afwachten of ik een goed exemplaar terugkrijg; zelf gaan sleutelen of er een garantieclaim van maken.

Kijk dus uit met de P6612 als je van muziek/dvd houdt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aanbieding doet het weer, alleen de E7200 is vervangen door een E8400 voor een meer prijs van 20 euro!

Dus:
Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 00:02:
Voor de mensen met een KvK inschrijving

MerkDell
TypeVostro 200
ProcessorIntel e8400
Geheugen2 GB
Grafische chipIntel X3100
Beeldscherm17" widescreen
Opslagcapaciteit320 GB Sata II 16 Mb cache
Optische drive16x DVD+/-RW-station
OverigeVista Home Premium SP1, MS Work 9.0
Garantie1 Jaar Next Business Day
Waar te koop?www.dell.nl
Prijs?€ 249 (ex btw)

Hier gaan ze in ieder geval geen winst op maken, je mag er max 5 bestellen, aanbieding geldt tot volgende week dinsdag en is alleen voor zakelijke klanten (maar dat is de Makro ook...)
Link is:

http://configure2.euro.de...D112009&rbc=D112009&s=bsd

Initiele prijs is 519, maar als je de 4GB geheugen naar 2 GB verlaagt en je vervangt de 22" monitor door een 17", heb je de prijs van 249!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Meesterlijke aanbieding, erg bedankt voor deze link!
De 500GB schijf voor +10 en de 19inch voor +30 heb ik zelf als upgrades gekozen.
Ben benieuwd hoe snel hij binnen is!

[ Voor 53% gewijzigd door Gianni Rombios op 15-11-2008 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
rambocus schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 21:21:
[...]

Had 'ochtends eerst een bestelling geprobeerd te doen via de site, kreeg maar geen terugmelding om te bevestigen. Onderwijl zag ik dat er stond dat er geen meer te verkrijgen waren in Bergschenhoek en heb ik maar gebeld. De verkoper deelde mij mee dat zij geen mail van mij hadden ontvangen en toen vroeg ik of ze nog telefonisch waren te bestellen. Hij deelde mij toen mee dat het hard ging maar dat er nog enkele exemplaren stonden ondanks het feit dat er op. de site stond dat ze in Bergschenhoek niet meer in voorraad waren.
Ook ik kon hem eventueel tot zondag komen ophalen, dus ze zetten ze wel apart volgens mij.
Succes
Ja klopt inderdaad, rond een uur of negen gister ochtend keek ik op de website, en daar stond inderdaad dat de HP's in Bergschenhoek niet meer op voorraad waren, ik heb toen ook gebeld, en kreeg te horen dat ik de laatste kon reserveren in Bergschenhoek.
Net gezien in mijn email dat mijn bestelling uitleverbaar is. Een soort factuur achtig mailtje is dat, dus ik maak me geen zorgen dat ze er geen 1 meer hebben als ik zometeen langs ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch absurd, de meerprijs die Dell vraagt voor 2x1 Gig geheugen erbij: 150 Euro! Ik vind het grenzen aan oplichting, want Otto Normalverbraucher weet niet dat je dat al voor 20 euro kunt kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Verwijderd schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 16:46:
Ik vind het grenzen aan oplichting,
Zit wat in ja. Sommige bedrijven doen het tegenwoordig op de eerlijke manier. HP in de VS bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 16:46:
Toch absurd, de meerprijs die Dell vraagt voor 2x1 Gig geheugen erbij: 150 Euro! Ik vind het grenzen aan oplichting, want Otto Normalverbraucher weet niet dat je dat al voor 20 euro kunt kopen.
Uitspraken zijn een beetje zwaar aangezet, dit is nou eenmaal het businessmodel van Dell!

Basis configuraties verkopen (soms onder de kostprijs, zoals in dit geval) en geld verdienen aan upgrades!

Als je normaal gesproken van een e7200 naar een e8400 wilt upgraden, betaal je ook met gemak 170 euro, maar als ze zelf een configuratie met dergelijke upgrade publiceren, kost het maar 20 euro!

Verder schommelen de prijzen bij Dell gigantisch, een server die de ene week 900 euro kost, kan volgende week 299 euro kosten (Poweredge T100 bijvoorbeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een paar jaar geleden had DELL ruzie (rechtzaken) met de consumentenbond. Zogenaamde aanbiedingen bleken duurder dan de identieke standaardfiguratie. Mensen die die aanbieding dachten te kopen betaalden 100~200 euro meer. En de website is wel zo lastig, dat je de echte prijzen bijna niet terugvind. En denk maar niet dat DELL dan coulance toont. Michael Dell is niet zomaar de op 10 na rijkste man van Amerika geworden

Ik heb hem als particulier trouwens wel besteld: er werd nergens naar een KVK-nummer gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmorgen in de folder van Computerland, leuke aanbieding ...

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2008 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Verwijderd schreef op zondag 16 november 2008 @ 08:35:
Vanmorgen in de folder van Computerland, aangezien ik op zoek ben naar een laptop met min. 512MB videogeheugen is dit misschien wel een leuke aanbieding :?
Ligt eraan waar je hem voor wil gebruiken. De 9300M GS is niet voor de nieuwste spellen. Ongeveer 2100 3dMark06. En zo te zien heeft hij een Sis chipset, geen Intel.

Dit lijkt me ook een aardige desktop aanbieding van Computerland:
Productbeschrijving Medion Akoya MD8833
Processor Intel Core 2 Quad processor - Quad Core - 2.4GHz
RAM 3GB DDR2
Harde schijf 500GB 7200rpm SATA vaste schijf
Besturingssysteem Windows Vista Home Premium
Optische opslag DVD writer (DL)
Ingebouwde apparaten TV tuner Analoog en Digitaal (DVB-T en DVB-S) met afstandsbediening
Graphics controller nVidia GeForce 8600GT - 256MB
Kaartlezer Multi-kaartlezer
€ 488,00

[ Voor 49% gewijzigd door Philflow op 16-11-2008 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Philflow schreef op zondag 16 november 2008 @ 08:53:
[...]

Ligt eraan waar je hem voor wil gebruiken. De 9300M GS is niet voor de nieuwste spellen. Ongeveer 2100 3dMark06. En zo te zien heeft hij een Sis chipset, geen Intel.
Als ik zoek op die 9300M GS (notebookcheck) kan ik geen test vinden met die 512MB, alleen 256MB...

Hier de laatste folder van qmotion met wat aanbiedingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Verwijderd schreef op zondag 16 november 2008 @ 09:34:
[...]
Als ik zoek op die 9300M GS (notebookcheck) kan ik geen test vinden met die 512MB, alleen 256MB...
Ik ga ook af op benchmarks van de 256mb omdat de extra 256 volgens mij niets toevoegd voor game prestaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
rambocus schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 16:16:
[...]

Rambocus: Heb jij je HP al draaien?

Wordt jou videokaart (Geforce 9800 GT) ook vrij warm bij normaal gebruik? Dus gewoon een beetje internetten en voor de rest geen zware dingen ofzo?

In Everest zie ik dat mijn GPU 65 graden wordt, zonder dat ik een spel speel ofzo. Gisteravond heeft de pc voor het eerst zeg maar 5 a 6 uur aangestaan, ivm updates enzo, en toen was de GPU 70 graden!!

Is dit wel goed eigenlijk zo warm? Misschien als ik ga gamen dat de GPU nog warmer wordt, en dat kan nooit goed zijn lijkt mij.

In Everest zie ik ook, dat er bij het toerental van de videokaart fan 30% achterstaat, toerental is 1504 RPM, betekend dit dat de GPU fan maar op 30% draait? In dat geval, is het mogelijk om de fan van de videokaart sneller te laten draaien?
In het Bios is niks mogelijk heb ik al gezien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
Buffalo schreef op zondag 16 november 2008 @ 13:58:
[...]

Rambocus: Heb jij je HP al draaien?

Wordt jou videokaart (Geforce 9800 GT) ook vrij warm bij normaal gebruik? Dus gewoon een beetje internetten en voor de rest geen zware dingen ofzo?

In Everest zie ik dat mijn GPU 65 graden wordt, zonder dat ik een spel speel ofzo. Gisteravond heeft de pc voor het eerst zeg maar 5 a 6 uur aangestaan, ivm updates enzo, en toen was de GPU 70 graden!!

Is dit wel goed eigenlijk zo warm? Misschien als ik ga gamen dat de GPU nog warmer wordt, en dat kan nooit goed zijn lijkt mij.

In Everest zie ik ook, dat er bij het toerental van de videokaart fan 30% achterstaat, toerental is 1504 RPM, betekend dit dat de GPU fan maar op 30% draait? In dat geval, is het mogelijk om de fan van de videokaart sneller te laten draaien?
In het Bios is niks mogelijk heb ik al gezien!
Ja hij draait al, en ik heb dezelfde waardes bij gewoon internetten. Het is volgens mij niet mogelijk met deze kaart om de fan op verschillende snelheden te laten lopen. De GPU mag 105 graden worden dus hij kan nog wat.

edit:
Net even een klein uurtje call of duty gespeeld, hij kwam tot op ca 76 graden met de fan op ca 40 %. ( gelijk na afsluiten spel gechecked op everest, dus hij kon toen iets gezakt zijn)

[ Voor 7% gewijzigd door rambocus op 16-11-2008 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 00:01:
Aanbieding doet het weer, alleen de E7200 is vervangen door een E8400 voor een meer prijs van 20 euro!

Dus:

Initiele prijs is 519, maar als je de 4GB geheugen naar 2 GB verlaagt en je vervangt de 22" monitor door een 17", heb je de prijs van 249!
Ik zit in het afreken menu van Dell te kijken, kun je daar gewoon bestellen zonder KVK toestanden?
Je kunt de bestelling als belastbaar aanvinken en een bedrijfsnaam kan je verzinnen.

Mis ik iets of???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de Mediamarkt Notebook Countdown actie...
Maar is die actie nu geweest of komt ie eraan :?
Zie er verder geen info over nl. en de actiefolders zijn van de afgelopen week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Lijkt me een nieuwe actie, kijk maar in de folder van a'dam arena bijv.
469,- voor een 17" Toshiba met T3200. goede aanbieding.

[ Voor 68% gewijzigd door Philflow op 16-11-2008 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardvGelder
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-07 21:04
Dit is inderdaad een nieuwe actie aangezien ik afgelopen week de folders kreeg aangeleverd die ik deze week moet bezorgen en dat is de nieuwe folder met de countdown actie voorop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:59
iBood heeft er vandaag eentje

MerkFujitsu Siemens
TypeAmilo (15.4")
Geheugen4096MB DDR2 800
Grafische chipNVIDIA 9300M GS 256 MB Dedicated Memory DDR3
Beeldscherm15.4 “ TFT WXGA BrilliantView 1280 x 800
Opslagcapaciteit320 GB Sata 5400 RPM
Optische driveDVD+/-RW DL
OverigeBluRay lezer
3 x USB / eSATA poort / 1 x HDMI / 1 x CRT / 1 x LAN 10/100 / 1 x Express Card slot (34/54 mm) / 1 x line in / 1 x microfoon in / 1x headphone out / line out shared high-definition SPDIF (7.1)
Garantie1 jaar na registratie op fujitsu-siemens.nl 2 jaar
Waar te koop?iBood
Prijs?€ 799,95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
BARACUS schreef op zondag 16 november 2008 @ 23:13:
[...]

Ik zit in het afreken menu van Dell te kijken, kun je daar gewoon bestellen zonder KVK toestanden?
Je kunt de bestelling als belastbaar aanvinken en een bedrijfsnaam kan je verzinnen.

Mis ik iets of???
Bedrijfsnaam moet je invullen/verzinnen, KvK etc wordt niet naar gevraagd. Bestelling is daarmee succesvol. Ik heb wel een bevestiging gekregen maar de status van de order is nog onbekend. Moet wel lukken lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overr die DELL: dat zijn dus al drie bestellers [ik ook] zonder KVK?
Er staat expliciet dat je geen bedrijfsnaam hoeft in te vullen (maar dan werkt de bestelbutton niet). Benieuwd hoe jullie bedrijfsnaam luidt! ;)
Als ze de bestelling en je geld accepteren moeten ze 'm volgens mij leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gianni Rombios schreef op maandag 17 november 2008 @ 08:29:
[...]

Bedrijfsnaam moet je invullen/verzinnen, KvK etc wordt niet naar gevraagd. Bestelling is daarmee succesvol. Ik heb wel een bevestiging gekregen maar de status van de order is nog onbekend. Moet wel lukken lijkt me.
Vreemd. Ik kreeg gisteren binnen een uur alle details met de geplande leveringsdatum. Ik sta nu in fase 3 met geplande leveringsdatum uiterlijk 26-11, lekker snel dus.

Heb je met creditcard betaald? anders zal het wel langer duren.

De 17 inch monitor kan gelijk in V&A :)

Ik snap trouwens niet hoe dell de 22 inch(en ok de 19) kan aanbieden icm de geintegreerde videokaart. Hier zit toch geen dvi ingang op? Of zit er op die monitoren ook nog een VGA aansluiting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Ja, met credit card betaald. Ik heb dit probleem wel vaker gehad. Volgens een helpdeskmedewerker zou het "niet kunnen" om deze aanbieding als consument te bestellen. Ja die monitoren hebben ook een VGA aansluiting.

Check de link overigens
http://configure2.euro.de...D112009&rbc=D112009&s=bsd
Het geheugen kan er niet meer af en daarom is het systeem nu 150 euro ex duurder....
Oftewel we hebben (als het goed is) dik geluk gehad!

[ Voor 41% gewijzigd door Gianni Rombios op 17-11-2008 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martensupport
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23:11
Die dell aanbieding is weer aangepast! De downgrade van 4096 naar 2048 is niet meer mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Als je bij Dell een bedrijfscomputer wilt bestellen zonder bedrijf wordt er door Dell zelf aangeraden er "Privé" neer te zetten ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
rambocus schreef op zondag 16 november 2008 @ 18:02:
[...]

Ja hij draait al, en ik heb dezelfde waardes bij gewoon internetten. Het is volgens mij niet mogelijk met deze kaart om de fan op verschillende snelheden te laten lopen. De GPU mag 105 graden worden dus hij kan nog wat.

edit:
Net even een klein uurtje call of duty gespeeld, hij kwam tot op ca 76 graden met de fan op ca 40 %. ( gelijk na afsluiten spel gechecked op everest, dus hij kon toen iets gezakt zijn)
Hey, bedankt voor je reactie. De temp wordt dus niet drastisch hoger na een uur gamen lijkt mij!?
Klopt het dat de fan wel automatisch harder gaat draaien, als dit nodig is? Aangezien de fan eerst op 30% stond, of stond hij bij jou al op 40%?

Ik heb trouwens gisteren een tijdje PES 2009 zitten spelen, klein uurtje ongeveer, en toen was de temp wel gestegen, maar niet angstig veel. Ik denk dat ik mij onterecht zorgen maak. :P

Vanmiddag Far Cry 2 eens proberen, denk dat me videokaart dan wel aardig op de proef gesteld zal worden.

Voor de rest ben ik zeer tevreden tot nu toe over de PC :)

[ Voor 18% gewijzigd door Buffalo op 17-11-2008 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Normaal gesproken kun je met Rivatuner de fanspeed naar keuze instellen. HP heeft gewoon een mooi stil toerental gekozen voor 2D. Als je in 3D geen enkel probleem ziet zou ik me er niet druk om maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
Buffalo schreef op maandag 17 november 2008 @ 12:56:
[...]

Hey, bedankt voor je reactie. De temp wordt dus niet drastisch hoger na een uur gamen lijkt mij!?
Klopt het dat de fan wel automatisch harder gaat draaien, als dit nodig is? Aangezien de fan eerst op 30% stond, of stond hij bij jou al op 40%?

Ik heb trouwens gisteren een tijdje PES 2009 zitten spelen, klein uurtje ongeveer, en toen was de temp wel gestegen, maar niet angstig veel. Ik denk dat ik mij onterecht zorgen maak. :P

Vanmiddag Far Cry 2 eens proberen, denk dat me videokaart dan wel aardig op de proef gesteld zal worden.

Voor de rest ben ik zeer tevreden tot nu toe over de PC :)
Bij gewoon internetten had ik gewoon dezelfde metingen als jij aangaf. Hoor graag van je wat er gebeurt met far cry 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Is er iemand vandaag naar Mediamarkt geweest? ik ben benieuwd wat die kortingen voorstellen... (behalve dan die in de folder want die heb ik gezien)
Edit: net op tv HP DV5-1130 voor 599

[ Voor 10% gewijzigd door Philflow op 17-11-2008 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De nieuw Medion van de Aldi is ook bekend.
Volgende week in Belgie week erop verwacht in Nederland.

http://aldi-bn.aldi.be/OFFER_BN_MI/OFFER_48/OFF01.SHTML

-Q8200 2,33 GHz kloksnelheid, 4 MB L2 Cache 1333 MHz bussnelheid,
-1TB HD
-Geforce 9600 GT 512MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orejas
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-08 09:48

orejas

Omelette du Fromage

Philflow schreef op maandag 17 november 2008 @ 18:22:
Is er iemand vandaag naar Mediamarkt geweest? ik ben benieuwd wat die kortingen voorstellen... (behalve dan die in de folder want die heb ik gezien)
Dat is helemaal geen slechte aanbieding. Ik ben ook heel benieuwd of er toevallig al GoT'ers een bezoekje aan de MM eraan hebben gewaagd en wat hun ervaringen ermee waren. Ben in de markt voor twee nieuwe notebooks en dan is elke aanbieding natuurlijk mooi meegenomen.

Stam + t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja, die MEDIAMARKT toshiba
Afbeeldingslocatie: http://image.redblue.de/doi/pbdmz-pixelboxx-14402633/NL_MM_FOLDER

Lijkt me top-aanbieding. 17 inch topmerk en zeer scherpe prijs.

Wat is de crux?

Wachten op de HCC dagen, of kopen? Kan toch niet veel scherper lijkt me, zelfs niet op een HCC dag (of hoe die dagen nu ook heten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

X3100 (en geen HDMI denk ik). Met X3100 is het afspelen van 1080p een zeer zware taak, laat staan gamen.

Maar voor de rest wel een hele strakke aanbieding. het lijkt meer de prijs van een 15".

[ Voor 3% gewijzigd door Philflow op 18-11-2008 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 16:45

TMC

Philflow schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 15:26:
[...]

X3100 (en geen HDMI denk ik). Met X3100 is het afspelen van 1080p een zeer zware taak, laat staan gamen.

Maar voor de rest wel een hele strakke aanbieding. het lijkt meer de prijs van een 15".
17" laptops zijn doorgaans goedkoper hoor. Ten tweede heeft de videokaart weinig invloed op het wel of niet kunnen afspelen van 1080p. Mijn moeder's laptop doet het uitstekend, terwijl er slechts een onboard Intel videochip inzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Ligt inderdaad ook vooral aan de gebruikte configuratie en software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

TMC schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 15:49:
[...]
Ten tweede heeft de videokaart weinig invloed op het wel of niet kunnen afspelen van 1080p. Mijn moeder's laptop doet het uitstekend, terwijl er slechts een onboard Intel videochip inzit.
Het heeft er wel degelijk mee te maken. Als je 1080p met een X3100 afspeelt zal de CPU veel moeten doen. Als je 1080p met een X4500 of een dedicated GPU afspeelt neemt de GPU taken over. Het CPU gebruik wordt dan veel lager.

1080p mkv's aspelen met een X3100 kan wel, maar zoals ik al zei, het is een zware taak. Met T3200 zal het wel lukken, alleen krijgt je wel een finke CPU belasting.
TMC schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 15:49:
[...]
17" laptops zijn doorgaans goedkoper hoor.
Ik zal het eens controleren. Ben benieuwd :)

Edit:
Het aantal 17" laptops onder de 500 euro: 4
http://tweakers.net/price...Min=0&scoreMax=5&x=15&y=4

Het aantal 15" laptops onder de 500 euro: 57
http://tweakers.net/price...in=0&scoreMax=5&x=17&y=11

[ Voor 38% gewijzigd door Philflow op 18-11-2008 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Philflow schreef op maandag 17 november 2008 @ 18:22:
Iemand die mij kan aanraden of deze HP DV5-1130 een goede laptop is ?

Ik ben ermee van plan vooral schoolwerk mee te doen (Word, Powerpoint etc.), te surfen, muziek te luisteren, een dvd'tje kijken en af een toe een spelletje(Low settings maakt me niks uit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haagseblowin schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 16:05:
Bij mediamarkt:

Hp dv5-1050 ed
P7350 Centrino 2
3gb Geheugen
320gb Hdd
Geforce 9200M GS 256mb
1280 x 800 Scherm

Voor 699€ bij mediamarkt hier bij de Pricewatch = 809€

Mooi laptopje voor die centen! Hij komt overigens ook goed uit de reviews op i-net :)!
Gisteren in de mediamarkt € 669.
Overigens vond ik die ASUS X59SL-AP418C uit de aanbieding er erg gelikt uitzien alleen kan ik dat model nergens vinden op internet (en vergelijken) vond hem niet spectaculair afgeprijsd in vergelijking met soortgelijke modellen, komt wellicht door die blu-ray lezer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 17:11:
[...]
Iemand die mij kan aanraden of deze HP DV5-1130 een goede laptop is ?
Prima prijs voor een prima laptop. Ik hou zelf alleen niet van die touchpads. Veel te stroef. Maar gaat het zelf uitproberen.

[ Voor 4% gewijzigd door Philflow op 18-11-2008 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Laatst online: 13-09 12:49

job

Philflow schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 17:31:
[...]

Prima prijs voor een prima laptop. Ik hou zelf alleen niet van die touchpads. Veel te stroef. Maar gaat het zelf uitproberen.
Dat is uiteraard weer heel persoonlijk. Ik vind de hp touchpads een van de betere.
De verschrikkelijkste touchpads vind ik die van packard-bell, maar dat merk heb ik al jaren geleden afgezworen. Ze houden nog steeds van die rare geintjes uit door in de standaard installatie IE in het paars om te toveren, en vol te proppen met onnodige software.

Maar op het gebied van touchpads, gewoon uitproberen. Niet van andere meningen uitgaan.
Je moet het ding toch zelf persoonlijk ophalen. Dus kijken of je de laptop mooi vindt. Of je hem solide genoeg vindt. Hoe voelt het toetsenbord aan, e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

job schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 17:37:
[...]
Dat is uiteraard weer heel persoonlijk. Ik vind de hp touchpads een van de betere.
Sorry voor even offtopic, maar worden die touchpads naar verloop van tijd gladder?
Ieder keer als ik het in de winkel uitprobeer komt mn vinger haast niet vooruit. Dan heb ik liever Sony/Asus/Acer/Samsung etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Ze worden altijd wel gladder, daarnaast heb ik nu een Laptop van Dell met een heel goed touchpad. Daarnaast bevielen de touchpads van Compaq mij vroegah ook wel, nu weet ik het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Vandaag langs de mediamarkt geweest (rotterdam). Viel me op dat het magere prijsverlagingen zijn van magere laptops. Gemiddeld 50 euro korting ( bijna allemaal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 17:29:
Overigens vond ik die ASUS X59SL-AP418C uit de aanbieding er erg gelikt uitzien alleen kan ik dat model nergens vinden op internet
Als je googlet op Asus X59SL vind je 473,000 resultaten. Nog niet genoeg?
Als je ook even de specificaties van dat mediamarkt-ding erbij betrekt vind je vast wel een vergelijkbare versie.

http://tweakers.net/price...eMin=0&scoreMax=5&x=0&y=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Die ASUS X59SL bestaat ook(/alleen?) met sis chipset, daar zou ik zelf liever niet aan beginnen.

[ Voor 5% gewijzigd door Philflow op 19-11-2008 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb trouwens een orderbevestiging van de DELL-aanbieding. Alleen hebben ze 20 dagen nodig om 'm in elkaar te zetten. Dat vind ik absurd lang. Helemaal omdat ze vooraf geen levertijden vermelden. Bewust?
Andere winkels lukt het in een paar dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:34
Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 10:57:
Ik heb trouwens een orderbevestiging van de DELL-aanbieding. Alleen hebben ze 20 dagen nodig om 'm in elkaar te zetten. Dat vind ik absurd lang. Helemaal omdat ze vooraf geen levertijden vermelden. Bewust?
Andere winkels lukt het in een paar dagen.
denk niet dat ze echt 20 dagen nodig hebben
mijn laptop stond ook op 1 maand levertijd maar een week later had ik hem al in huis.
die levertijden moet je met een korreltje zout nemen is mijn ervaring :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q-bone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:59

Q-bone

Dusss...

Mijn order is zaterdag bij dell geplaatst en vrijdag wordt die afgeleverd.. best rap dus.

bla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vadis
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-09 23:22
Ik heb de Dell Vostro 200 ook op zaterdag besteld. Wordt donderdag afgeleverd. Zijn er kopers die van plan zijn Windows XP erop te zetten i.p.v. Windows Vista? Ik vraag me af of dat überhaupt mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q-bone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:59

Q-bone

Dusss...

Xp is gewoon een optie. Ik dacht dat je voor €35 euro vista business en xp pro kreeg...

bla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vadis
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-09 23:22
Q-bone schreef op woensdag 19 november 2008 @ 14:57:
Xp is gewoon een optie. Ik dacht dat je voor €35 euro vista business en xp pro kreeg...
Ja, inderdaad. Helaas PC was al bij de transporteur. Te laat om nog te kunnen wijzigen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cemtex
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-06 07:54

cemtex

Version 1.1.1

Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 17:29:
[...]

Gisteren in de mediamarkt € 669.
Overigens vond ik die ASUS X59SL-AP418C uit de aanbieding er erg gelikt uitzien alleen kan ik dat model nergens vinden op internet (en vergelijken) vond hem niet spectaculair afgeprijsd in vergelijking met soortgelijke modellen, komt wellicht door die blu-ray lezer...
Welke mediamarkt was dat, ik kan nergens tussen de aanbiedingen zien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

cemtex schreef op woensdag 19 november 2008 @ 15:43:
[...]
iig bij Arena: http://www.mediamarkt.nl/...atalogId=17101&langId=-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb zo een zelfde gevalletje: bij de MediaMarkt de Acer Aspire 5960G....dat is nergens te vinden, zelfs niet op de Acer site...is het een custom-build?

Ik wilgraag specs doornemen op internet...is heel mooi modelletje....iemand idee?

Acer Aspire 5960G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je googlet op 'Acer Aspire' en de specificaties vind je ongetwijfeld vergelijkbare setups.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2008 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Laatst online: 13-09 12:49

job

Philflow schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 17:45:
[...]

Sorry voor even offtopic, maar worden die touchpads naar verloop van tijd gladder?
Ieder keer als ik het in de winkel uitprobeer komt mn vinger haast niet vooruit. Dan heb ik liever Sony/Asus/Acer/Samsung etc.
Ik ben vandaag in de MM geweest en heb even zitten klooien met die nieuwe HP's (DV5 en DV7 serie).
Wat die serie betreft moet ik mijn mening van mijn vorige post toch intrekken. De vorige series laptops vond ik de touchpads prima. De huidige vind ik fllut.
Ze zijn bij hp nu echt doorgeslagen met de stroefheid van de touchpads.. Deze touchpads werken niet meer lekker, en dan is naar mijn mening een muis wel verplicht. Ook het uiterlijk hebben ze verkracht met die rare zilvere metallic kleur.

Wat de aanbiedingen van MM betreft. In Groningen volop keuze. Sommige laptops waren zo'n 50 euro afgeprijsd. De meeste rond de 100 euro, en afentoe een uitschieter naar 150 euro. Dus een leuk moment om wat korting te pakken.

[ Voor 5% gewijzigd door job op 19-11-2008 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 16:52:
Ik wilgraag specs doornemen op internet...is heel mooi modelletje....iemand idee?
Ik denk dat ie deze specs zijn maar zeker weet ik het ook niet.
pricewatch: Acer Travelmate 5730-842G16Mn (afgezien van cpu/hdd/mem)
Ben wel benieuwd of ie HDMi en esata heeft zoals de 5730 in de PW.
Edit: ik geloof dat jij het over een ander model hebt, ik heb het over de acer is de folder. wat voor model is die 5960G?
job schreef op woensdag 19 november 2008 @ 17:06:
[...]
Ze zijn bij hp nu echt doorgeslagen met de stroefheid van de touchpads..
Ja dat vind ik dus ook, nu heb ik inmiddels verhalen gelezen dat ze naar verloop van tijd gladder worden door het vet van je vingers.

[ Voor 31% gewijzigd door Philflow op 19-11-2008 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja,
was toch echt de niet-te googlen

Acer Aspire 5960G..16 inch, meen core2duo, 3gb, etc...

zeer gave laptop...had hem bijna meegenomen....waarom is dit onbekend? Misschien toch evn HCC dagen afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet dus niet op 5960G googlen. Dat is blijkbaar een speciale set-up voor Mediamarkt, waarschijnlijk met een iets tragere processor of videochip dan de 69XXG-types.

Google op Acer Aspire 16" core2 duo 3gb, en je hebt 749.000 resultaten! [processor was ook wel handige info geweest] Zoveel 16"-types heeft Acer toch niet?

Deze? http://www.cnet.com.au/la...39035649,339290098,00.htm

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2008 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 19:46:
Acer Aspire 5960G..16 inch, meen core2duo, 3gb, etc...
Dan denk ik dat het een soort 5930G met 16 inch scherm is. Dat zou dus 9600GT met 512 MB DDR3 RAM zijn, zeer goede game performance.

Verwijderd

cemtex schreef op woensdag 19 november 2008 @ 15:43:
[...]

Sorry, vergat het erbij te zetten, was in Rijswijk (ZH)

• orejas
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-08 09:48

orejas

Omelette du Fromage

Goed, voor de geïnteresseerden.

Gisteren naar MM Utrecht geweest voor een goedkope basis laptop.
Dit waren de opties die ik onthouden/opgeschreven heb.Wat mij dus opviel is dat er, ivm de Pricewatch, goede prijzen geboden worden door de Mediamarkt. Verder viel op dat elke notebook ongeveer een evengroot percentage korting kreeg. Zo rond de 10%...

Edit

[ Voor 9% gewijzigd door orejas op 20-11-2008 14:27 . Reden: Goedkoopste Sony toegevoegd. ]

Stam + t

• Buffalo
rambocus schreef op maandag 17 november 2008 @ 18:03:
[...]

Bij gewoon internetten had ik gewoon dezelfde metingen als jij aangaf. Hoor graag van je wat er gebeurt met far cry 2.
Rambocus, gisteren voor het eerst even Far Cry 2 geprobeerd, een half uur ongeveer. De temp van de GPU was daarna 77 graden. Ik heb niet gekeken op hoeveel procent de fan draaide.
Ieder geval liep het spel wel mooi vloeiend. Je hebt de keus uit DirectX 9 of 10, dus uiteraard stond die op 10. En voor de rest alles op high. Ik zal me vanavond nog eens wat meer verdiepen in de instellingen, maar ieder geval heeft de HP Elite er geen moeite mee.

Verwijderd

misschien nog even voormalige HCCdagen bezoeken..dacht ik.....het schijnt dat het meer een 'show'beurs is dan een 'sale'beurs...slechts enkele computer-dumpers zoals Computerland, maar geen Mycom, etc..

volgens mij zijn de HCC dagen niet meer de super-aanbiedingen dagen van welleer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
3 december is er weer een Aldi-pc:

• Intel® Core™ 2 Quad Q 8200 processor (2,33 GHz, 1333 MHz FSB, 4 MB Cache)
• NVIDIA® GeForce® 9600 GT PCI-Express grafische kaart met 512 MB grafisch vermogen, Microsoft DirectX® 10 compatibel • 1000 GB harde schijf
• 4 GB werkgeheugen • TV-tuner (DVB-T / DVB-S / Analoog) incl. afstandbediening
• multistandaard DVD/CD brander incl. dual layer DVD-R en DVD+R • geïntegreerde nieuwste wireless LAN 802.11 Draft-N technologie
• 8-kanaals High Definition Audio
• elegant hoogglans design
• incl. draadloos toetsenbord en muis
• aansluitingen voorzijde: 2 x USB 2.0, 1 x IEEE 1394 Firewire, 1 x microfoon, 1 x hoofdtelefoon, 1 x eSATA, 1 x S-Video in, 1 x Composite video in, geïntegreerde USB 2.0 flash-kaartlezer
• aansluitingen achterzijde: 2 x PS/2, 1 x COM-poort, 6 x USB 2.0, 1 x LAN (RJ45), 1 x IEEE 1394 Firewire, 1 x front line out, 1 x rear line out, 1 x center/subwoofer line out, 1 x surround out, 1 x line in, 1 x SPDIF (opt.), 1 x SPDIF (coax.) out
• grafische aansluitingen: 1 x DVI-I, 1 x VGA, 1 x HDMI, 1 x TV out
• uitgebreid softwarepakket (OEM-versies) vooraf geïnstalleerd en/of geleverd op CD/DVD of recovery-DVD: Window Vista® Home Premium, Microsoft® Works 9.0, Microsoft® Office Home and Student Trial Version (60-daagse testversie), Bullguard Internet Security (90-daagse update), Medion Home Cinema Suite, Corel Draw Essentials 3, Corel Media One, Nero Burning ROM 8, Nero Recode 3 SE

Prijs: 699,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat ik ook maar voor die medion pc ga...
Goede deal toch?

De mijne stamt alweer uit 2002...ja, idd, 6 jaar mee volgehouden ;)
Maar begin me nu wel te ergeren aan de traagheid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had in september deze laptop gekocht:

http://www.computerland.nl/ProductDetails.aspx?en=NS00638109

Helaas stopte ie en na een paar weken mee. Heb m toen opgestuurd voor reparatie, maar heb hem ongerepareerd weer terug gekregen van asus :')

kga zo naar computerland om mn geld terug te vragen wat dit soort dingen moet ik echt niet hebben ivm mn studie.

Heb nu dus weer 600 tot 700 euro ter beschikking om een nieuwe laptop te kopen (niet groter dan 16 inch). Weet iemand een aardig alternatief?
Ik was zelf op deze uitgekomen
http://www.bcc.nl/shop/No.../rbnAqA1wMq8AAAEbXuwIUJG0

Daarnaast vroeg ik me af of een bluray speler echt een meerwaarde is voor een laptop rond de 700 euro.
Zo heeft computerland ook nog deze laptop met bluray:
http://www.computerland.nl/ProductDetails.aspx?en=NS00632266
deze is dan wel 750 euro, maar ik denk dat ik hier wel wat vanaf kan krijgen door al het gedoe dat ze me bezorgt hebben :) Miss dat de laptop hierdoor wel wat langer mee kan gaan?

wat is wijsheid? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-05 19:44
Verwijderd schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 14:24:
had in september deze laptop gekocht:

http://www.computerland.nl/ProductDetails.aspx?en=NS00638109

Helaas stopte ie en na een paar weken mee. Heb m toen opgestuurd voor reparatie, en heb hem gerepareerd weer terug gekregen van asus :')

kga zo naar computerland om mn geld terug te vragen wat dit soort dingen moet ik echt niet hebben ivm mn studie.

Heb nu dus weer 600 tot 700 euro ter beschikking om een nieuwe laptop te kopen (niet groter dan 16 inch). ..............
Dat is nog maar de vraag.....of je 600-700eu tot je beschikking hebt? Hij is toch gerepareerd? Waarom denk je dat je recht hebt op je geld terug? Hij is toch niet kapot? De ruil periode waarbinnen je evt. je geld terug kunt krijgen is al lang voorbij.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaajee schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 14:48:
[...]

Dat is nog maar de vraag.....of je 600-700eu tot je beschikking hebt? Hij is toch gerepareerd? Waarom denk je dat je recht hebt op je geld terug? Hij is toch niet kapot? De ruil periode waarbinnen je evt. je geld terug kunt krijgen is al lang voorbij.......
typefoutje :) heb de laptop ongerepareerd teruggekregen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plus20
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
vadis schreef op woensdag 19 november 2008 @ 14:41:
Ik heb de Dell Vostro 200 ook op zaterdag besteld. Wordt donderdag afgeleverd. Zijn er kopers die van plan zijn Windows XP erop te zetten i.p.v. Windows Vista? Ik vraag me af of dat überhaupt mogelijk is.
Ik heb zelf een dell vostro 200. Je kan hier perfect windows xp op draaien. Drivers die je nodig hebt zijn bij intel en realtek te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airpower
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:58

Airpower

Feel the Power!

Verwijderd schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 13:48:
Denk dat ik ook maar voor die medion pc ga...
Goede deal toch?

De mijne stamt alweer uit 2002...ja, idd, 6 jaar mee volgehouden ;)
Maar begin me nu wel te ergeren aan de traagheid...
Ik heb net geprobeerd bij alternate even een vergelijkbare pc samen te stellen.

Ik kom compleet uit op 650 euro, dus inclusief 1TB HD, 9600GT, 4GB geheugen, MSI mobo maar wel de E8500 ipv de Q8200.

Enige nadeel is dat je in dit geval niet de 3 jaar garantie hebt, de tv-kaart mist, de software en het toetsenbord/muis mist.

Als gamingpc zal de E8500 veel beter tot zijn recht komen dan de Q8200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Niet dat ik die pc zou halen, maar dank je voor de toelichting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-05 19:44
Cabo schreef op zondag 23 november 2008 @ 18:32:
Niet dat ik die pc zou halen, maar dank je voor de toelichting.
Reageer dan ook niet! :? 8)7 |:(
Hij reageert toch ook niet op/voor jou? Hij 'quote' toch duidelijk: smallie

[ Voor 11% gewijzigd door kaajee op 23-11-2008 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DHerbig
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-09 09:40
Ik heb ook even die Aldi PC naast een andere gelegd ter vergelijking en dan lijkt de Dell me toch een betere keus.

Medion van de Aldi op 3-12-2008
Intel® Core™ 2 Quad Q 8200 processor (2,33 GHz, 1333 MHz FSB, 4 MB Cache)
4 GB werkgeheugen *)
NVIDIA® GeForce® 9600 GT PCI-Express grafische kaart met 512 MB grafisch vermogen
1000 GB harde schijf
TV-kaart
Prijs: 699 euro

Dell Vostro 420 LMT
Intel® Core™ 2 Quad Q9400 Processor (2.66GHz, 1333MHz, 6MB cache)
4096MB 800MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [4x1024)
256MB ATI® Radeon™ HD 3650 graphics card
640GB (7200RPM) SATA Dual Hard Drives (2X320GB)
geen TV-kaart
Prijs 681 euro (incl. bezorging)

edit: *) schijnt 667MHz te zijn, aldus hier

[ Voor 10% gewijzigd door DHerbig op 23-11-2008 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:13
dan zou ik idd voor de dell gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:29
DHerbig schreef op zondag 23 november 2008 @ 19:05:
Ik heb ook even die Aldi PC naast een andere gelegd ter vergelijking en dan lijkt de Dell me toch een betere keus.

Medion van de Aldi op 3-12-2008
Intel® Core™ 2 Quad Q 8200 processor (2,33 GHz, 1333 MHz FSB, 4 MB Cache)
4 GB werkgeheugen
NVIDIA® GeForce® 9600 GT PCI-Express grafische kaart met 512 MB grafisch vermogen
1000 GB harde schijf
TV-kaart
Prijs: 699 euro

Dell Vostro 420 LMT
Intel® Core™ 2 Quad Q9400 Processor (2.66GHz, 1333MHz, 6MB cache)
4096MB 800MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [4x1024)
256MB ATI® Radeon™ HD 3650 graphics card
640GB (7200RPM) SATA Dual Hard Drives (2X320GB)
geen TV-kaart
Prijs 681 euro (incl. bezorging)
Helemaal niet, alleen de processor is beter. Voor de rest is de medion veel beter. Ook heeft de medion 3 jaar garantie en dell niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardvGelder
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-07 21:04
Ligt eraan hoor, als je spelletjes wilt spelen zou ik die van de aldi kiezen, als je geen spelletjes speelt dan is de dell beter, ligt er aan waar je voorkeuren naar uit gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind die 3 jaar garantie toch wel zwaar wegen
Heb in 2002 ook een medion gekocht en de service was perfect..

Alleen jammer dat dat geheugen geen 800 Mhz is..maar neem aan dat er wel 800 mhz in kan...

Zelfbouwen heb ik helaas geen tijd voor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
800Mhz of 667Mhz zul je waarschijnlijk niet veel van merken overigens. 800Mhz is wel iets sneller, maar het scheelt niet heel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
kaajee schreef op zondag 23 november 2008 @ 18:49:
[...]

Reageer dan ook niet! :? 8)7 |:(
Hij reageert toch ook niet op/voor jou? Hij 'quote' toch duidelijk: smallie
Ik complimenteer airpower en de rest die vergelijkingen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 22:26

SgtStrider

Fractal Switchover!

xminator schreef op zondag 23 november 2008 @ 20:57:
[...]

Helemaal niet, alleen de processor is beter. Voor de rest is de medion veel beter. Ook heeft de medion 3 jaar garantie en dell niet.
Volgens mij heb je niet gelezen, mogguh!

De Dell is op meerdere fronten beter. Betere processor, en snellere HDD's (ook evt. RAID0 voor nog VEEL meer snelheidswinst). Videokaarten zijn allebei ver beneden peil maar volgens mij weet je dat ook als je zo'n systeem koopt.

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Laatst online: 23:20

d0s

sssst

De 9600GT is wel een slag beter dan de 3650 hoor..
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is uitsluitend bedoeld voor het op de hoogte stellen van aanbiedingen voor complete systemen en laptops. Het topic is dan ook NIET bedoeld voor vragen als "is deze wel goed?" en dergelijke.

Het CSL Beleid omtrent de 'welke moet ik nemen?'-vragen is namelijk ook van toepassing op dit topic! Heb je toch een vraag om het één of ander, gooi het eerst even door Google en ga zelf op onderzoek uit.