[Aanbiedingen] Complete Systemen & Laptops - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 178.413 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gianni Rombios schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 16:24:
[...]

Prachtige aanbieding inderdaad, kostte bij Aldi 699 euro:
http://www.marcush.de/200...n-akoya-md96630-mit-hdmi/
filmpje
http://www.computerbild.d...uer-699-Euro_2307692.html

Heb hem nu net thuis, een Toppertje!

Prima "halfglanzend" scherm (QDS0035 - zit ook wel in Asus en Fujitsu Siemens)
Optische audio out(!) - groot pluspunt samen met de HDMI aansluiting
WD 1600BEVS 8MB 5400 schijf (okay)
Mooi stil
wireless N
Nero 8 OEM
Erg goeie LG GSA-T20N 8x dvd brander
ESata aansluiting
8 cell batterij gaat lang mee (3 uur)

Nadeeltje: geen Bluetooth
Dat is inderdaad een erg mooie aanbieding voor 444 euro. Ik denk er zelf sterk over deze aan te schaffen, maar twijfel momenteel tussen deze Medion Akoya MD96630 en de Medion Akoya E1210 10" voor 400 euro. Ik weet dat beide niet echt te vergelijken zijn qua specs. etc, maar gezien mijn behoeften en budget (400-500 euro) komen beide in aanmerking denk ik. Zou je misschien wat meer info kunnen verstrekken over jouw MD96630, Gianni? Ik kon namelijk verder niet veel vinden op GOT zelf. Ben vooral benieuwd of games er redelijk/goed op draaien, want dit zal waarschijnlijk het grootste verschil zijn met de E1210 binnen mijn behoeften. En hoe draait Vista erop?

Ik wil namelijk een goed draagbaar laptopje kopen om naast mijn HP Pavillion Elite M9400 QuadCore desktop te gebruiken voor vooral:

- Internet
- MS Office
- Internetpoker
- Muziek
- Filmpje kijken
- (beetje games, niets bijzonders en geen hoge eisen zoals Crysis o.i.d.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij computer pirates is de Sony FW11e in de aanbieding voor 699 excl BTW (840 incl)
Das bijna 100 euro goedkoper dan de goedkoopste andere op pricewatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvtK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-09 11:33
Tja, het is en blijft een goede aanbieding: veel waar voor je geld. Maar als ik de afbeeldingen zo bekijk: dat apparaat ziet er niet uit! Maar daar zullen de meningen wellicht over verschillen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Q-bone schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 13:37:
vaag, zelf heb ik wel de bevestiging van ideal zelf... maar totaal geen mail van computerland... :S
Een kennis van mij had dat gisteren ook, het komt schijnbaar vaker voor. Maar misschien toch terug te vinden in de spamfolder (het is geen echte expert zeg maar...)
Verwijderd schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 16:47:
[...]

Dat is inderdaad een erg mooie aanbieding voor 444 euro. Ik denk er zelf sterk over deze aan te schaffen, maar twijfel momenteel tussen deze Medion Akoya MD96630 en de Medion Akoya E1210 10" voor 400 euro. Ik weet dat beide niet echt te vergelijken zijn qua specs. etc, maar gezien mijn behoeften en budget (400-500 euro) komen beide in aanmerking denk ik. Zou je misschien wat meer info kunnen verstrekken over jouw MD96630, Gianni? Ik kon namelijk verder niet veel vinden op GOT zelf. Ben vooral benieuwd of games er redelijk/goed op draaien, want dit zal waarschijnlijk het grootste verschil zijn met de E1210 binnen mijn behoeften. En hoe draait Vista erop?

Ik wil namelijk een goed draagbaar laptopje kopen om naast mijn HP Pavillion Elite M9400 QuadCore desktop te gebruiken voor vooral:

- Internet
- MS Office
- Internetpoker
- Muziek
- Filmpje kijken
- (beetje games, niets bijzonders en geen hoge eisen zoals Crysis o.i.d.)
Ik kan er nog niet veel over zeggen, gamen doe ik eigenlijk niet.
Zie http://www.notebookcheck....Force-9300M-G.8408.0.html hij is dus redelijk vergelijkbaar met een 8400GT en (had ik in een vorige laptop) daarmee kun je best redelijk gamen.

De schijf (WD160GB 8MB 5400rpm is toch wel sloom (HDTune 45MB tot 30MB leescurve) die ga ik denk ik wel vervangen. Vista draait goed bij het soort gebruik wat je zelf voor ogen hebt.

Beeld is echt puik, helder en strak (hoewel geen erg hoge resolutie natuurlijk)

Processor is echt basis-dual core, denk dat Bluray / HD wel lukt maar het houd niet over.

Als ik zie wat jij ermee doet zou ik gewoon de 15.4 nemen, de kleine is echt voor veel onderweg. Een 15.4 laptop loop je ook moeiteloos je huis door. Het HDMI voordeel tov de kleine is ook erg groot (aansluiten op je LCD tv).

Maar de vraag is of ze nog leverbaar zijn, want de voorraadindicatie staat op Rood.

[ Voor 6% gewijzigd door Gianni Rombios op 27-10-2008 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gianni Rombios schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 16:01:
[...]

Een kennis van mij had dat gisteren ook, het komt schijnbaar vaker voor. Maar misschien toch terug te vinden in de spamfolder (het is geen echte expert zeg maar...)

[...]

Ik kan er nog niet veel over zeggen, gamen doe ik eigenlijk niet.
Zie http://www.notebookcheck....Force-9300M-G.8408.0.html hij is dus redelijk vergelijkbaar met een 8400GT en (had ik in een vorige laptop) daarmee kun je best redelijk gamen.

De schijf (WD160GB 8MB 5400rpm is toch wel sloom (HDTune 45MB tot 30MB leescurve) die ga ik denk ik wel vervangen. Vista draait goed bij het soort gebruik wat je zelf voor ogen hebt.

Beeld is echt puik, helder en strak (hoewel geen erg hoge resolutie natuurlijk)

Processor is echt basis-dual core, denk dat Bluray / HD wel lukt maar het houd niet over.

Als ik zie wat jij ermee doet zou ik gewoon de 15.4 nemen, de kleine is echt voor veel onderweg. Een 15.4 laptop loop je ook moeiteloos je huis door. Het HDMI voordeel tov de kleine is ook erg groot (aansluiten op je LCD tv).

Maar de vraag is of ze nog leverbaar zijn, want de voorraadindicatie staat op Rood.
Dank voor de antwoorden. Ik ben vandaag maar even langs gegaan bij computerland en ze hebben zowel de 10" als de 15,4" nog staan. Het gevolg is wel dat ik alleen maar meer ben gaan twijfelen, haha...

De 15,4" was minder lelijk qua uiterlijk dan gedacht: de glossy bovenkant ziet er goed uit en opengeklapt ziet het er ook redelijk uit. De 10" MSI's zagen er wel erg strak uit. De zwarte uitvoering heeft gewoon een enorm hoog wow en gadgetgehalte. Ik vraag me nu inderdaad alleen af of ik er wel verstandig aan doe om een 10" apparaat te kopen voor huisgebruik. Voor vakantie en uni is het daarentegen weer ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moneta
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-12-2021
De WIND heeft een VGA aansluiting. Desnoods zet je thuis een scherm, toetsenbord en muis neer en plug je alles in als je thuis bent. Als je weg gaat plug je alles eruit en kan je gaan :).

Nog extremer zou de WIND Notebook icm de WIND PC. 1 voor thuis, 1 voor de weg :)

That's the way the cookie crumbles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q-bone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:59

Q-bone

Dusss...

Die van mij komt als het goed is donderdag! Geen mailtjes gehad, ook geen spam, maar ik kan eindelijk inloggen, dus het zal wel goed komen!

De hdd, is inderdaad langzaam, net als de processor. Echter de processor is volgens mij gewoon socket P en zou dus zelfs een P8600 moeten ondersteunen (laatste core2duo die ik ken.) Daarom ben ik zelf aan het kijken voor een goedkope minimaal 2ghz core2duo.

Geschatte kosten op € 80.

Een betere hdd, is ook zo'n 80 euro.

Dus voor 600 euro heb je een puike notebook, met 3 jaar garantie (vraag is of je die ook nog hebt als je een cpu upgrade, haha)

Al met al, nog steeds een leuke aanbieding, vooral vanwege de 3 jaar garantie, het goede scherm en het geheugen. (+esata, hdmi, svideo etc...)

bla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-09 02:31
Volgens mij worden de P8600 niet ondersteund door de 960gl chipset. Je hebt de PM45 chipset nodig. Je kan wel een t8100 en t8300 gebruiken. Deze zijn nog de ouder merom cores, maar wel gebakken op 45nm. De 965 ondersteund processor tot een fsb van 800 mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q-bone

Q-bone

Dusss...

Inderdaad met die P serie zat ik er naast denk ik.

Welke chipset zit er eigenlijk in? gewoon de 965? --> idd de pm965

Dit is de socket p spec list...
Wikipedia: Socket P

[ Voor 3% gewijzigd door Q-bone op 27-10-2008 20:55 ]

bla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de LIDL Targa Notebook 15,4" vanaf Ma; 3-11

AMD Turion 64 X2 TL 52 (1,6Ghz 2x512kb L2-Cache)
ATI Mobility Radeon
160 GB, 5400rpm
2.048MB DDRII
DVD-RW: Multinorm DVD-brander
Vista Home Premium Edition
Wireless LAN: Wireless Lan als minikaart in notebook geïntegreerd
voor €499,-

Ik zit er zelf aan te denken om deze te kopen alleen ik twijfel nog tussen deze en ;http://www.computerland.nl/ProductDetails.aspx?en=NS00641195

welke raden jullie aan?
ik zou er nog wel een beetje op willen gamen (niet al te zware spellen (cod 2, GTA SA) en mischien nog Farcry 2 of Saints Row 2 als die dat aan zou kunnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Wat voor videokaart heeft die van de Lidl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet ik niet, kan ik nergens vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Misschien de ATI Mobility Radeon™ HD 2600 met 256 MB GDDR3 RAM. Als dat zo is dan is de Lidl de betere gaming machine.

hoewel de prijs dan wel erg laag is.

[ Voor 13% gewijzigd door Philflow op 28-10-2008 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anglico
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-08 22:22
Medion Akoya Mini Notebook @ Aldi Belgie

volgens de Aldi site kost deze 369,- Euro, echter volgens de folder kost hij 399,- Euro, waarbij er vermeld staat, drukfouten uitgezonderd blablabla ..... op de website staat niets ivm foute prijzen

http://aldi-bn.aldi.be/OFFER_BN_MI/OFFER_44/OFF01.SHTML

als ik morgen nu naar de winkel ga ;) kan ik dan eisen dat ik de notebook voor 369 meekrijg?
is maar 30 euro verschil, dus dan kunnen ze ook niet met het argument afkomen dat ze hem niet onder kostprijs mogen verkopen volgens de Belgische wet :?

"I've always found a fully Deployed Battle Group to be the most Effective Negotiator." Admiral Stark, High Guard, CY 9758

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
- laat maar

[ Voor 92% gewijzigd door Eusebius op 28-10-2008 23:08 ]

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-05 19:44
Eusebius schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 22:41:
Welke CPU moet ik hebben en welke moet ik mijden? Ik zie links & rechts goedkope aanbiedingen, maar dat zijn Intel T2.... processors. Ergens las ik dat die slecht waren. Maar welke moet ik dan nemen? Of zelfs een AMD?
Staat toch een waarschuwing als je een bericht plaatst:
Waarschuwing:
Dit topic is uitsluitend bedoeld voor het op de hoogte stellen van aanbiedingen voor complete systemen en laptops. Het topic is dan ook NIET bedoeld voor vragen als "is deze wel goed?" en dergelijke.

Het CSL Beleid omtrent de 'welke moet ik nemen?'-vragen is namelijk ook van toepassing op dit topic! Heb je toch een vraag om het één of ander, gooi het eerst even door Google en ga zelf op onderzoek uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q-bone

Q-bone

Dusss...

Bij deze wil ik toch even reageren...
Ik heb dus de medion akoya bij computerland gehaald. Echt een degelijk apparaat (nooit gedacht dat ik dat ooit zou zeggen over een medion) Het touchpad is iets minder, beetje te stroef naar mijn mening. Scherm is echt super goed. en geen gekraak etc...

Zonet een aantal 1080p trailers afgespeeld en deze verliepen erg goed moet ik zeggen.
Wel heb ik een T7250 processor gekocht als vervanging van de T2330, echter heb ik de notebook helemaal open geschroeft, maar ja, de laatste schroef kon ik niet vinden, dus upgraden wil voorals nog niet.

Er zit volgens mij nog een verborgen schroef onder het toetsenbord, maar het toetsenbord wil er niet af, dus tips zijn welkom!

Maar het valt mij alles mee! alleen loopt het geheugen op 533 ipv 667mhz... geen idee hoe ik dat kan veranderen.

bla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Q-bone schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 16:41:
Maar het valt mij alles mee! alleen loopt het geheugen op 533 ipv 667mhz... geen idee hoe ik dat kan veranderen.
Dat kan volgens mij wel, hier in deze thread kun je wat programmatjes vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij deze wil ik toch even reageren...
Ik heb dus de medion akoya bij computerland gehaald. Echt een degelijk apparaat (nooit gedacht dat ik dat ooit zou zeggen over een medion) Het touchpad is iets minder, beetje te stroef naar mijn mening. Scherm is echt super goed. en geen gekraak etc...
...
Ben blij dat de recovery disc van Vista erbij zat :*) heb hem van de week nl. binnen gehad maar Vista bleef vastlopen, Ghost kon niet teruggezet worden, bleef hangen op 25% :( Uiteindelijk maar format C:/ en een nieuwe clean install van Vista gedaan, alle drivers en alle updates incl SP1 eropgezet 8)7
Hij loopt nu als een zonnetje... _/-\o_
Design van buiten vind ik persoonlijk wel netjes, alleen als je hem open klapt valt het tegen, ziet er een beetje "cheap" uit, maar voor 444 euro vind ik het een mooie aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmoro20
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 15:49
Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:54:
[...]

Ben blij dat de recovery disc van Vista erbij zat :*) heb hem van de week nl. binnen gehad maar Vista bleef vastlopen, Ghost kon niet teruggezet worden, bleef hangen op 25% :( Uiteindelijk maar format C:/ en een nieuwe clean install van Vista gedaan, alle drivers en alle updates incl SP1 eropgezet 8)7
Hij loopt nu als een zonnetje... _/-\o_
Design van buiten vind ik persoonlijk wel netjes, alleen als je hem open klapt valt het tegen, ziet er een beetje "cheap" uit, maar voor 444 euro vind ik het een mooie aanbieding.
wil hem eigenlijk ook halen, maar voeding zag er groot uit op het filmpje, net een baksteen 8)7

iemand die misschien een foto wil plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Die foto zegt niks. Hij is eerder kleiner en lichter dan gemiddeld. Er zit ook een aan/uit knop op, nog een voordeel. Google maar even op

ksafk1900474t1m2

blijkbaar 90W

http://cgi.ebay.com.hk/ws...6ps%3D41#ebayphotohosting
Dat is namelijk de modelnaam van de adapter (merk Ktec)

[ Voor 72% gewijzigd door Gianni Rombios op 01-11-2008 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q-bone

Q-bone

Dusss...

De adaptor is niet echt heel klein zeg maar.. :+

Maar de adaptor wordt ook niet erg warm! of te wel, hij is efficient... Beter dan mijn dell of benq voedingen die loei heet worden. en idd een aan en uit knopje!

ooh ja, en het draad is lekker lang!

[ Voor 8% gewijzigd door Q-bone op 01-11-2008 15:42 ]

bla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
Q-bone schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 15:41:
De adaptor is niet echt heel klein zeg maar.. :+

Maar de adaptor wordt ook niet erg warm! of te wel, hij is efficient... Beter dan mijn dell of benq voedingen die loei heet worden. en idd een aan en uit knopje!
............
Die conclusie is natuurlijk wat te snel getrokken! Hij kan net zo efficiënt zijn als andere (of zelfs minder) maar doordat die groter is en wellicht grotere koellichamen heeft, voel je het aan de buitenkant niet........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q-bone

Q-bone

Dusss...

Je hebt helemaal gelijk, echter een dell adaptor is groter... dus met de koeling. Maar ja, het lijkt mij dat een adapter niet iets is waar je een notebook om koopt ;)

p.s. is het een adaptor of adapter? :+

[ Voor 11% gewijzigd door Q-bone op 01-11-2008 19:16 ]

bla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsiej
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-06 19:23
Vandaag was ik even op zoek naar prijzen op bol.com van call of duty 4, kwam ik deze laptop tegen voor €1099,-

BTO laptop (typenummer staat er niet bij :S)

- Core 2 Duo T9400 2.53ghz
- 4gb ddr2
- 320gb 7200rpm schijfje
- dvd brander
- win vista 32bit home basic
- Geforce 9600M 512mb
- 15,4'' 1680x1050 schermpje
- Merc Stealth toetsenbord (vaag merk??)
- Reaper Gaming muis (vaag merk??)
- C&C red alert 3

http://www.bol.com/nl/p/n...tml#product_specificaties

volgens mij is dit een snel notebookje voor die prijs, vraag me alleen af of die geforce9600m geen hitteproblemen heeft.

[ Voor 18% gewijzigd door gijsiej op 01-11-2008 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
BTO? Mooie laptop. Ik wacht nog tot eind 2008 of begin 2009. Maar deze ziet er wel goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

gijsiej schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 23:57:
volgens mij is dit een snel notebookje voor die prijs, vraag me alleen af of die geforce9600m geen hitteproblemen heeft.
Als je wil weten of het een scherpe prijs is ga dan naar Frieslandcomputers.nl en btonotebooks.nl en vergelijk de prijzen. De hitte problemen van de 9600m vallen alles mee, zolang er goede koeling is.

[ Voor 9% gewijzigd door Philflow op 02-11-2008 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q-bone

Q-bone

Dusss...

Trouwens zijn er meer mensen met een medion 96630 waarvan de accu ongeveer 2 uur meegaat met word onder vista?

Dit zou volgens de reviews toch 4 a 5 uur moeten zijn ?

bla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker123
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-08-2022
Q-bone schreef op zondag 02 november 2008 @ 13:21:
Trouwens zijn er meer mensen met een medion 96630 waarvan de accu ongeveer 2 uur meegaat met word onder vista?

Dit zou volgens de reviews toch 4 a 5 uur moeten zijn ?
In de bijgevoegde handleiding staat op blz. 29 dat de accu 3 keer achtereen volledig moet worden geladen en ontladen om zijn maximale vermogen te kunnen bereiken.
Bij de (helaas verwijderde) produktspecificatie van Computerland stond als maximum 3 uur vermeld.
Is ook vermeld door Gianni Rombios toen hij ons tipte over deze aanbieding.

Aanvulling: in de Akoya 96630, die ik in mijn handen heb, zit een Li-ion battery 10.8V 6600 mAh, typenummer BTP-BWBM. In Duitsland heeft Medion deze week er 2 verschillende uitgeleverd.

[ Voor 13% gewijzigd door beuker123 op 03-11-2008 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Philflow schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 19:44:
Misschien de ATI Mobility Radeon™ HD 2600 met 256 MB GDDR3 RAM. Als dat zo is dan is de Lidl de betere gaming machine.
Ik zag dat ie inderdaad een 256MB videokaart heeft dus ik denk dat het deze ^ is.

Dan is 499 zeker geen slechte prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker123
Philflow schreef op maandag 03 november 2008 @ 12:49:
[...]

Ik zag dat ie inderdaad een 256MB videokaart heeft dus ik denk dat het deze ^ is.

Dan is 499 zeker geen slechte prijs.
Volgens mij helaas shared memory volgens deze specs:

http://www.targa.co.uk/in...defined&SPCAREA=undefined

Bron: ¨Supermarktpc.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker123
Q-bone schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 20:32:
De hdd, is inderdaad langzaam, net als de processor. Echter de processor is volgens mij gewoon socket P en zou dus zelfs een P8600 moeten ondersteunen (laatste core2duo die ik ken.) Daarom ben ik zelf aan het kijken voor een goedkope minimaal 2ghz core2duo.

Geschatte kosten op € 80.

Een betere hdd, is ook zo'n 80 euro.
Als je Vista vervangt door XP bereik je hetzelfde.

Onlangs achter deze laptop gezeten en ik weet nu weer waarom ik ooit Vista van mijn desktop heb verwijderd na een half jaar in dual boot (XP en Vista) te hebben gecomputered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 22:26

SgtStrider

Fractal Switchover!

Samsung NC10 bij Media Markt Zoetermeer... best een leuke netbook :) Vooral die 160GB spreekt me erg aan, alleen die resolutie is beetje laag (1024x600)

PDF AD: http://image.redblue.de/doi/pbdmz-pixelboxx-14146600

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
SgtStrider schreef op maandag 03 november 2008 @ 13:37:
Samsung NC10 bij Media Markt Zoetermeer... best een leuke netbook :) Vooral die 160GB spreekt me erg aan, alleen die resolutie is beetje laag (1024x600)
Hogere resolutie op dat formaat is toch zinloos? Anders kom je op een grotere laptop uit, en dan is de prijs/specs niet meer bijzonder voor 399 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker123

Wel heb ik een T7250 processor gekocht als vervanging van de T2330, echter heb ik de notebook helemaal open geschroeft, maar ja, de laatste schroef kon ik niet vinden, dus upgraden wil voorals nog niet.

Er zit volgens mij nog een verborgen schroef onder het toetsenbord, maar het toetsenbord wil er niet af, dus tips zijn welkom!
Heb enige ervaring met het openen van notebooks, toetsenbord kan je er altijd uitwippen, leg je dan op zijn kop op de muisaanwijzer, kan je desgewenst de verbindingskabel losmaken (is gestekkerd). Toetsenbord is een plaat aluminium met gaten, met daarin geklikt de toetsen. Toetsen altijd van onderen los-en vastmaken. Doe je dat van boven, zoals je bij een gewoon toetsenbord toetsen loswipt met een schroevendraaier, dan gaat het geheid mis, je molt dan bijna altijd het mechanisme onder de toets.

Even aan een eigenaar van deze Medion gevraagd of ik zijn notebook nader mocht bekijken.
Het toetsenbord valt met zijn benedenrand met vijf uitstulpingen in de kast van het notebook, dit kan je beschouwen als het scharnierpunt om het toetsenbord op te klappen. Hier moet je niet gaan wrikken, want dat is metaal in kunststof en kunststof verliest altijd. Aan de bovenrand wordt het toetsenbord vastgehouden op 4 plaatsen door lipjes kunststof, deze (verende) lipjes kan je naar binnen drukken, het notebook in. De opening bij de Num Lock toets heeft geen functie. Als je kans ziet de 4 lipjes naar binnen te drukken (voorzichtig !) en naar binnen gedrukt te houden dan kan je het toetsenbord vanaf links opwippen door hier een heel klein schroevendraaiertje tussen te wurmen, de ruimte is er al. Het toetsenbord zit rechts strak tegen de behuizing.
In plaats van een schroevendraaier(tje) kan je het best een stukje (omgevouwen) kunststof als lepel gebruiken, dan heb je minder kans op krasjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Philflow schreef op zondag 02 november 2008 @ 08:58:
[...]

Als je wil weten of het een scherpe prijs is ga dan naar Frieslandcomputers.nl en btonotebooks.nl en vergelijk de prijzen. De hitte problemen van de 9600m vallen alles mee, zolang er goede koeling is.
Is die site van bto wel bedoeld voor de gewone consument? Want laptops van bto die via andere sites (bijvoorbeeld Computerpirates) worden verkocht zijn vaak goedkoper dan via bto zelf.
Frieslandcomputers is flink wat goedkoper maar die laptops worden niet door bto geleverd. Ze zetten neem ik aan de laptops zelf in elkaar(?) Geen idee hoe het zit met service. Ook een erg belangrijk punt natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Ohja, dat maakt de aanbieding stukken minder interessant.
Verwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 13:58:
[...]
Is die site van bto wel bedoeld voor de gewone consument?
Volgens mij wel.

[ Voor 21% gewijzigd door Philflow op 03-11-2008 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SgtStrider schreef op maandag 03 november 2008 @ 13:37:

PDF AD: http://image.redblue.de/doi/pbdmz-pixelboxx-14146600
Niet echt een aanbieding :'(
Bij modern.nl istie € 389 en met kortingscode actie5k € 369,55 inclusief gratis verzending/levering :9~
Ze hebben hem daar in wit en zwart, maar ik ben op zoek naar een blauwe voor een leuke prijs ....
Afbeeldingslocatie: http://i152.photobucket.com/albums/s174/philip23_2007/forums/NC10-1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider

SgtStrider

Fractal Switchover!

Verwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 14:16:
[...]

Niet echt een aanbieding :'(
Bij modern.nl istie € 389 en met kortingscode actie5k € 369,55 inclusief gratis verzending/levering :9~
Ze hebben hem daar in wit en zwart, maar ik ben op zoek naar een blauwe voor een leuke prijs ....
[afbeelding]
Dat is een ander type, betreft een KA04, geen KA06. Bedankt voor de link iig, ook een leuk alternatief :)

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lidl heeft dus een 15" Targa voor 499 euro.
http://www.lidl.nl/nl/hom...081103.p.Notebook_15_inch

Aldi komt met een 16" Medion voor 799 euro.
http://www.aldi.nl/OFFER_NL_MI/OFFER_46/P_OFF01.SHTML

Geen idee of het scherpe prijzen zijn. De Aldi lijkt mij een uitgebreide machine.
Pricewatch meldt prijzen vanaf 700 euro: http://tweakers.net/price...Field=prijs&orderSort=asc
Het lijkt een clone van een acer-aspire-6930, dus bespaar je 120 euro.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2008 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 00:46:
Lidl heeft dus een 15" Targa voor 499 euro.
http://www.lidl.nl/nl/hom...081103.p.Notebook_15_inch

Aldi komt met een 16" Medion voor 799 euro.
http://www.aldi.nl/OFFER_NL_MI/OFFER_46/P_OFF01.SHTML

Geen idee of het scherpe prijzen zijn. De Aldi lijkt mij een uitgebreide machine.
Pricewatch meldt prijzen vanaf 700 euro: http://tweakers.net/price...Field=prijs&orderSort=asc
Het lijkt een clone van een acer-aspire-6930, dus bespaar je 120 euro.
Die Aldi laptop is de Medion Akoya P6612 en komt er in de reviews op internet goed vanaf. Jammer dat er geen 512MB GeForce inzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt er inderdaad niet slecht vanaf die Medion laptop.
Leuke aanbieding misschien maar even mijn vriendin inclusief slaapzak er op af sturen ;)

Maar wat ik me eigenlijk af vraag is normaal komen er toch ook desktop aanbiedingen bij de Aldi in de maand november?

Zoek eigenlijk nog een mooie desktop... beetje jammer als ik deze koop en dan 1 a 2 weken later hebben ze een desktop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 00:46:
De 15" Lidl wordt overtroffen door de 15" Medion van Computerland voor 444. Dat is de scherpste prijs van nedeland op dit moment volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hot Pixel
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-12-2024

Hot Pixel

King of no pants

SgtStrider schreef op maandag 03 november 2008 @ 22:24:
[...]

Dat is een ander type, betreft een KA04, geen KA06. Bedankt voor de link iig, ook een leuk alternatief :)
erm... wat bedoel je?
K06.
K04.
Zocht je dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Philflow schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 09:19:
[...]

De 15" Lidl wordt overtroffen door de 15" Medion van Computerland voor 444. Dat is de scherpste prijs van nedeland op dit moment volgens mij.
Bedankt nog voor het spotten van deze laptop. ESata is echt heel erg cool, voor snelle/grote schijf of dvd/bluray brander. Voor de optische uitgang heb je wel een adaptertje + kabel nodig (niet meegeleverd). Het verbaast me dat hij nog niet is uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Gianni Rombios schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 12:50:
[...]
Bedankt nog voor het spotten van deze laptop. ESata is echt heel erg cool, voor snelle/grote schijf of dvd/bluray brander.
Mooi. Ik ga zo ook eens kijken. Kun je me vertellen hoe goed de touchpad is (synaptics?), het fangeluid, en of geluid via HDMI ook werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
De touchpad gebruik ik eigenlijk niet omdat ik altijd een los toetsenbord aansluit. Synaptics idd, wat stroef pad oppervlak. Fangeluid is laag en stabiel, onopvallend. Ook onder belasting relatief stil. Geluid via HDMI werkt prima. Al genoemd maar het scherm (helderheid, contrast) is echt prima.

Even goed op het toetsenbord letten, bij sommige exemplaren moet je harder op bijv de @ en . drukken (vermoedelijk wat slordig geplaatst) maar ik heb daar zelf geen last van. Hij heeft kleinere toetsen omdat er een numeriek blok bij inzit. Voor sommigen een pluspunt.

[ Voor 31% gewijzigd door Gianni Rombios op 04-11-2008 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Gianni Rombios schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 13:47:
De touchpad gebruik ik eigenlijk niet omdat ik altijd een los toetsenbord aansluit. Synaptics idd, wat stroef pad oppervlak. Fangeluid is laag en stabiel, onopvallend. Ook onder belasting relatief stil. Geluid via HDMI werkt prima. Al genoemd maar het scherm (helderheid, contrast) is echt prima.
Hmm erg verleidelijk om mijn huidige bak te upgraden naar deze. Maar iets in me zegt dat ik het eigenlijk helemaal niet nodig heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
Philflow schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 13:50:
[...]

Hmm erg verleidelijk om mijn huidige bak te upgraden naar deze. Maar iets in me zegt dat ik het eigenlijk helemaal niet nodig heb :)
o.......

(leuk en nuttig om te weten..........)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q-bone

Q-bone

Dusss...

Even een update van de medion bij computerland.

De T2330 is inmiddels vervangen door een T7250 ;) De gehele notebook moest werkelijk uit elkaar. Maar het is gelukt!

De snelheid van het geheugen is gelijk naar boven gegaan! Dat draait nu dus op 333 ipv 266.

Al met al, een succes :) Nu xp nog :+

bla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze week een 15,4" Fujitsu bij Saturn met o.a. 320GB harde schijf en 256MB videokaart.

officiële site van de Fujitsu Siemens AMILO Pi 2550
Volgens mij een scherpe prijs :P want ik zie hem overal voor rond de € 600 ...

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2008 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paters
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Gianni Rombios schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 13:47:
Volgens de specificaties heeft de Lidl laptop alleen een VGA out en S-video, maar nu hoor ik jullie over HDMI praten. Heeft deze laptop dan zowel HDMI als VGA (dsub) én S-video?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Dat ging nog over de Medion MD96630 van Computerland (die heeft idd alle 3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fompe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 16:23
Vandaag de Medion gekocht bij Computerland voor 444 euro. Ik heb de harde schijf helemaal partitievrij gemaakt en er Windows XP op geinstalleerd. Loopt als een zonnetje.

Drivers:

Videokaart: http://www.laptopvideo2go.com/

Chipset: Intel.com

Audio/Lan: realtek.com.tw

De rest: medion.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airpower
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:58

Airpower

Feel the Power!

Vanaf 12 november bij de Aldi
Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL_MI/OFFER_46/BILD01.JPG
MerkMedion
TypeNotebook 16"
ProcessorIntel® Centrino Core™ 2 Duo processor P7350
(2.0 GHz, 3 MBL2 Cache, FSB 1066 MHz)
Geheugen4 GB werkgeheugen (DDR 2 SDRAM)
Grafische chipNVIDIA® GeForce® 9600 M GS,
DirectX® 10 graphics met 256 MB GDDR 3-geheugen
Beeldscherm16" TFT widescreen display met 1366 x 768 pixel
en 16:9 breedbeeldformaat
Opslagcapaciteit320 GB harde schijf
Optische drive8 x multi-standaard DVD-/CD-brander met
DVD RAM- en dual layer-ondersteuning
Overige• Express Card DVB-T TV-tuner incl. afstandsbediening
• Intel® Wireless WiFi Link 5100 AGN
• HDMI-uitgang
• eSATA-aansluiting
• geïntegreerde Bluetooth® 2.0
• geïntegreerde VGA-webcam met microfoon
• multimedia-aansturing via sensortoetsen
• toetsenbord met numeriek gedeelte
• incl. optische USB-scrollmuis, Li-lon batterij,
externe netadapter en comfortabele draagtas

Uitgebreid softwarepakket met o.a. OEM-versies vooraf
geïnstalleerd en/of geleverd op CD/DVD of recovery DVD:

• Windows Vista® Home Premium
• Microsoft® Works®
• Ulead Photoimpact 12 SE
• Nero Essentials
• BullGuard Internet Security
Garantie3 jaar
Waar te koop?Aldi, v/a 12 november
Prijs?€ 799

Goede prijs voor deze laptop met een lange garantie.

Zie ook
http://www.aldi.nl/OFFER_NL_MI/OFFER_46/BILD01.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider

SgtStrider

Fractal Switchover!

Fompe schreef op woensdag 05 november 2008 @ 16:44:
Vandaag de Medion gekocht bij Computerland voor 444 euro. Ik heb de harde schijf helemaal partitievrij gemaakt en er Windows XP op geinstalleerd. Loopt als een zonnetje.

Drivers:

Videokaart: http://www.laptopvideo2go.com/

Chipset: Intel.com

Audio/Lan: realtek.com.tw

De rest: medion.de
Heel fijn, zitten er ook recovery DVD's bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Thanks for posting. Qua prijs vind ik het niet super scherp maar het is wel een mooi uitgebreid pakket, incl. de DVB-T tuner.

Ter vergelijking: Hier een 15.4" Asus met een betere CPU en minder uitgebreid pakket voor 759,-
pricewatch: Asus X56VR-AP072C

Edit: ik zie dat de Medion ook een betere GPU heeft, dan wordt het toch interessanter.

Deze Acer is gelijkwaardiger: pricewatch: Acer Aspire 5930-734G32MN

[ Voor 42% gewijzigd door Philflow op 05-11-2008 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Airpower schreef op woensdag 05 november 2008 @ 20:42:
Vanaf 12 november bij de Aldi
[afbeelding]

Goede prijs voor deze laptop met een lange garantie.

Zie ook
http://www.aldi.nl/OFFER_NL_MI/OFFER_46/BILD01.JPG
Hier nog wat info over de NVIDIA GeForce 9600M GS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
SgtStrider schreef op woensdag 05 november 2008 @ 20:44:
[...]

Heel fijn, zitten er ook recovery DVD's bij?
Recovery DVD zit er bij (evenals een recovery partitie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me een aardige aanbieding bij Media Markt Zwolle:
De Acer Aspire 7720-582G25NM

http://www.mediamarkt.nl/...atalogId=17608&langId=-11 (pagina 1)

Let op! Die videokaart hebben ze vervangen voor een 512 MB Geforce kaart omdat ze vertraging hadden bij dat intelkaartje. 599,-

Ook aardig een compleet quad core systeem

http://www.mediamarkt.nl/...atalogId=17608&langId=-11 (pagina 3)

Alleen zo mijn twijfels bij dat videokaartje, die scoort niet zo goed bij oom Tom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is wel raar. Via Computer Pirates krijg je precies dezelfde paginalayout te zien met dezelfde mogelijkheden voor configuratie als de bto site. Alleen zijn alle (onderdeel)prijzen lager. Met een extra tussenpersoon dus goedkoper. Je zou verwachten dat BTO alleen via CP wil verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 15:33:
Let op! Die videokaart hebben ze vervangen voor een 512 MB Geforce kaart omdat ze vertraging hadden bij dat intelkaartje. 599,-
Dit begrijp ik even niet. Op de Mediamarkt site staat gewoon X3100. Zit er een andere kaart in?
Vreemd maar waar denk ik. Hetzelfde zie je biij Xxodd.nl die je ook via Frieslandcomputers kunt bestellen.

[ Voor 26% gewijzigd door Philflow op 06-11-2008 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemCOW
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 24-08 11:21
Gianni Rombios schreef op donderdag 06 november 2008 @ 13:44:
[...]

Recovery DVD zit er bij (evenals een recovery partitie)
Wat bedoelen ze met (64-bit Recovery DVD inbegrepen)? kan je daarmee ipv Vista 32bit Vista 64bit installeren?

Zijn Medion's ook beetje goede laptops? Edit: oh dat mag ik niet vragen :+ Maargoed zie bovenstaande vraag, dat is wat onduidelijk..

[ Voor 11% gewijzigd door RemCOW op 07-11-2008 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RemCOW schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 10:38:
[...]

Wat bedoelen ze met (64-bit Recovery DVD inbegrepen)? kan je daarmee ipv Vista 32bit Vista 64bit installeren?

Zijn Medion's ook beetje goede laptops? Edit: oh dat mag ik niet vragen :+ Maargoed zie bovenstaande vraag, dat is wat onduidelijk..
Heb al eerder een Medion Laptop gekocht 4 jaar geleden, nooit problemen mee gehad... en de Medion Akoya 96630 van Computerland loopt ook nog steeds ok. 64-bit recovery zie ik nergens staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemCOW
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 24-08 11:21
Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 11:08:
[...]

Heb al eerder een Medion Laptop gekocht 4 jaar geleden, nooit problemen mee gehad... en de Medion Akoya 96630 van Computerland loopt ook nog steeds ok. 64-bit recovery zie ik nergens staan?
zie http://www.medion.de/ms/aldi/md97110/nl/flash.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
De Medion Akoya 96630 van Computerland heeft géén 64bit recovery cd,enkel 32 bit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker123
[...]

Gewoon kopen en uitproberen. Bij Aldi gekochte computers kan je gewoon binnen een maand terugbrengen, krijg je zonder gezeur en gezever het aankoopbedrag terug. Dus wel de verpakking en aankoopbon goed bewaren, of de computer gebruikt is maakt verder niet uit.

Medion levert het systeem voorge-installeerd uit, tijdens het de eerste keer opstarten worden via Norton Ghost de bestanden op de harddisk uitgepakt, duurt circa 4 minuten.
Deze bestanden dienen op de harddisk intact te worden bewaard, zo kan je altijd terug naar de uitlevertoestand, een kopie hiervan op CD branden is geen overbodige luxe.

Medion levert 2 CD´s mee: 1 installatie CD om Windows te installeren, 1 CD met drivers en een kopie van de meegeleverde software zoals Nero en Cyberlink. Deze CD dient ook om het programma te starten om het systeem terug te brengen in de uitlevertoestand.
Er zijn gebruikers die er voor kiezen om het systeem meteen te formatteren en met behulp van de 2 meegeleverde CD´s het systeem naar eigen smaak in te richten, zonder ballast en toeters en bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Philflow schreef op donderdag 06 november 2008 @ 17:06:
Dit begrijp ik even niet. Op de Mediamarkt site staat gewoon X3100. Zit er een andere kaart in?
Ja, ze hebben er een geforce 8600 ingestopt. Die info op de mediamarktsite klopt dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb hier nog een oude medion 96500 maar heb geen recovery dvd's.
Heb nog wel de recover partitie hoe kan ik dan recoveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 14:51:
offtopic: recoveren met die partitie wil zeggen terugbrengen in de kooptoestand met alle bagger van medion erop.
Als het goed is staan er bestanden op die recovery partitie en wellicht dat je die kan gebruiken om de kooptoestand terug te halen? Als je een clean install met XP of Vista wil doen heb je de XP of Vista recovery schijf nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Probeer anders met F10 (of F8 etc) indrukken tijdens het booten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker123
Verwijderd schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 14:51:
Het opstarten van het recoveren gebeurt door de bijgeleverde Medion CD in de speler te doen en daarna het computersysteem te booten. Een BINfile op deze CD verzorgt een menu, waarin het wel of niet opstarten wordt geregeld.
Indien de CD zoek/beschadigd is dan kan je het ook proberen met Norton Ghost.
Een identiek probleem op SupermarktPC.net is onlangs opgelost:
´´Bedankt voor jullie reacties, het is inmiddels opgelost. Ik heb via een bootable ghost 11 cd de bestanden inmiddels teruggezet.
Nogmaals dank voor jullie reacties.´´
Bron:
http://www.supermarktpc.n...&catid=563&id=20140#20140

Deze Engelse site geeft ook veel info:
http://medion.adslweb.co.uk/phpbb2/index.php

Een oproep om de desbetreffende CD op voornoemde sites levert veelal response op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
[...]

Ze vermelden duidelijk op de website dat ze een 64 bits recovery cd meeleveren. Dus ik neem aan dat het inderdaad een 64 bits versie van vista is.

Medion levert over het algemeen fatsoenlijke laptops. Dusverre ik mij kan herinneren ontrekken ze hun hardware van Asus. Ik heb nog een oude medion staan, die draait als servertje. Na 5jr zijn het toetsenbord en de brander wel stuk gegaan.

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga die ALDI laptop van 799 euro morgen kopen.

Vraagjes:

1. Moet je nog voor de deur liggen om er 1 te krijgen of was dit alleen vroeger zo? (8.30 uur open)

2. Het beeldscherm: is dat wel goed genoeg? ik wil er vooral films op kijken, maar hoeveel kwaliteit scheelt dit in vergelijking met een top-beeldscherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 11:31:
1. Moet je nog voor de deur liggen om er 1 te krijgen of was dit alleen vroeger zo? (8.30 uur open)
Dat lijkt me sterk. 't is een redelijke goede aanbieding maar niet spectaculair ofzo.
Ben je van plan veel te gaan gamen? dan lijkt me een 9600GT met 512mb GDDR3 een betere keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of een Toshiba...is ook redelijk hetzelfde, alleen veel minder garantie:

http://www.informatique.nl/661507/toshiba-sat.-p300-18z.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Memozz
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-09 13:14
Sorry.. Maar een Intel GMA is niet te vergelijken met een GeForce M kaart.
Hij is wel een stuk goedkoper dus misschien is de duurdere in de Toshiba Satalite meer vergelijkbaar.

Daarin tegen zit ik ook aardig te knijpen om de Aldi/Medion Laptop te halen. Veel mooie specs. DVB-T tuner die nog niet in veel laptops beschikbaar is (Acer Aspire 6920 alleen uit me hoofd). TwijfelTwijfelTwijfel..

[ Voor 1% gewijzigd door Memozz op 11-11-2008 12:58 . Reden: Snel cursus NL tikken ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
Memozz schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 12:33:
[...]
......... TwijvelTwijvelTwijvel..
Zo zou ik ook twijFelen.......... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Sick Nick

Drop the top!

Express Card DVB-T TV-tuner incl. afstandsbediening
Als ik dat zo lees is het dus een insteekkaart, iets wat je voor elke laptop kunt kopen. En wat heb je nou aan DVB-T, je kan er Ned1, 2 en 3 plus een regionale zender mee kijken? Lekker nuttig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Als ik deze benchmarks bekijk is er best een groot verschil tussen de 9600GS en 9600GT. Die Aldi is een goede deal voor alle features, maar voor echte game power is de Acer 5930G een betere keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moeders vanmorgen om 7.30 uur op de sms (en ja, ik werd wakker erdoor :(): basic laptopje bij de Mycom in de aanbieding:

http://www.mycom.nl/Produ...iba%20L3001BD/205583.aspx

Ik ben niet echt heel erg op de hoogte in dit segment, maar lijkt me toch geen slechte prijs voor een 'op de bank zitten en beetje internet/office-laptopje'... (Ja het is een celeron en geintegreerde videokaart, maar voor deze prijs/doeleindelijk best geschikt (toch?)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de Duitse Medion Store staat de Akoya nu met 6 cells batterij voor 429,- :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 13:41:
(Ja het is een celeron en geintegreerde videokaart, maar voor deze prijs/doeleindelijk best geschikt (toch?)).
Voor die doeleinde is er niks mis mee. Maar goedkoop is het niet echt. Kijk maar eens in de pricewatch.
Verder was er vorige week een aanbieding van 444 euro bij computerland en die was heel veel beter. Helaas is die nu uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)
  • Laatst online: 14:11

Leejow(saait)

Blater

Volgens mij is het best een goede aanbieding van de Aldi. Een exact dezelfde laptop van Acer (met minder extra's) is zo'n 900 euro: pricewatch: Acer Aspire 6930G-734G32Bn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Leejow(saait) schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 17:04:
Volgens mij is het best een goede aanbieding van de Aldi. Een exact dezelfde laptop van Acer (met minder extra's) is zo'n 900 euro: pricewatch: Acer Aspire 6930G-734G32Bn
Op die manier is het inderdaad een goede aanbieding. Ik zat naar de 5930G te kijken, vergelijkbare specs met een betere GPU en is iets goedkoper. Maar dat is dan wel een 15.4". Nou ben ik zelf niet zo'n fan van de extra brede maten vooral als de verticale resolutie maar 768 is. Dan heb ik zelf liever 1280*800. (HP DV5 is trouwens ook 800)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn schoonmoeder opdracht gegeven morgen om 8 uur voor de Aldi te staan ;) Kan ik nog wat blijven liggen hehe :9 Maar ik kreeg het BCC krantje binnen met daar in ook voor € 799,- een Sony 17'' (vgnar71M)
T8100, 4GB, 300 GB, 8400m GT en blu Ray lezer (!) etc. Ook niet gek dus!

Wordt nog even lastig kiezen ben ik bang, ik kan zo snel niet de grote verschillen zien waarom de ene nou beter is voor mij dan de ander.... Ik ben nog even aan het zoeken welke van de twee processors nou beter is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 22:05:
Wordt nog even lastig kiezen ben ik bang, ik kan zo snel niet de grote verschillen zien waarom de ene nou beter is voor mij dan de ander.... Ik ben nog even aan het zoeken welke van de twee processors nou beter is?
In snelheid zijn ze vrijwel gelijk, de P7350 gebruikt echter minder stroom en blijft koeler.
Maar de Sony heeft een beter scherm verwacht ik.

[ Voor 8% gewijzigd door Philflow op 11-11-2008 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Philflow schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 22:17:
[...]

In snelheid zijn ze vrijwel gelijk, de P7350 gebruikt echter minder stroom en blijft koeler.
Maar de Sony heeft een beter scherm verwacht ik.
Snelheid is mooi, het gaat mij om alledaags internet en office gebruik. Verder wil ik eindelijk mijn full HD tv gaan gebruiken met 1080P content. Maw de laptop via HDMI aansluiten aan mijn receiver en dan van full HD gaan genieten! :9~ Ik weet niet of de relatief nieuwe grafische kaart van Medion daar een voordeel op heeft tov de 8400m GT...HDMI output is HDMI output...lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

ze zullen allebei prima 1080p afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Memozz
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-09 13:14
Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 22:05:
Ik heb mijn schoonmoeder opdracht gegeven morgen om 8 uur voor de Aldi te staan ;) Kan ik nog wat blijven liggen hehe :9 Maar ik kreeg het BCC krantje binnen met daar in ook voor € 799,- een Sony 17'' (vgnar71M)
T8100, 4GB, 300 GB, 8400m GT en blu Ray lezer (!) etc. Ook niet gek dus!

Die laptop van de Aldi kan je dan alsnog halen. Je hebt een maand de tijd om het product gewoon terug te geven en zonder moeite krijg je je geld ook terug. Erg goeie service..
En dan ontloop je ruzie met je schoonmoeder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 22:46:
[...]

Snelheid is mooi, het gaat mij om alledaags internet en office gebruik. Verder wil ik eindelijk mijn full HD tv gaan gebruiken met 1080P content. Maw de laptop via HDMI aansluiten aan mijn receiver en dan van full HD gaan genieten! :9~ Ik weet niet of de relatief nieuwe grafische kaart van Medion daar een voordeel op heeft tov de 8400m GT...HDMI output is HDMI output...lijkt me?
De Sony heeft ook SPDIF dus mocht je receiver alleen HDMI passthrough hebben dan kun je het geluid toch digitaal uitsturen. Erg mooie aanbieding die Sony, hoewel de Geforce 8xxxx een nadeel is (kans is reëel dat hij niet zo heel lang meegaat wegens materiaal-fout).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Je krijgt er wel 2 jaar garantie op dus dat verzacht het risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, schoonmoeder was als eerste vanochtend om 8 uur ;) Maar ze heeft er een kunnen bemachtigen. Er waren er 10 op voorraad, 5 mensen visten achter het net....Eerste indruk is goed, lekker snel, start ook snel op. Ik kreeg gelijk al een paar software errors, dus eerst maar alle zooi eraf geformatteerd en Vista opnieuw geïnstalleerd. Met 1080P viel me op dat in 1e instantie via mijn reciever niet lukte? Wel via de LCD, daar vond ik het beeld niet zo waanzinnig als ik verwachte, maar misschien ligt het wel aan de film? (het beeld liep niet altijd even vloeiend in elkaar over) Maar god eerste indruk is meer dan prima! Geen spijt van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 16:12:
Met 1080P viel me op dat in 1e instantie via mijn reciever niet lukte? Wel via de LCD, daar vond ik het beeld niet zo waanzinnig als ik verwachte, maar misschien ligt het wel aan de film? (het beeld liep niet altijd even vloeiend in elkaar over) Maar god eerste indruk is meer dan prima! Geen spijt van...
Kan aan de film liggen maar kan ook aan je codecs en player liggen. VLC of Mediaplayer Classis met K-Lite codec pack zijn het proberen waard. VLC kun je zelfs proberen zonder te installeren, scheelt weer in de rommel die het echter laat.
PS. Zou zelfs nog aan de nvidia driver kunnen liggen. De nieuwste staan op laptopvideo2go.com

[ Voor 6% gewijzigd door Philflow op 12-11-2008 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 16:12:
Zo, schoonmoeder was als eerste vanochtend om 8 uur ;) Maar ze heeft er een kunnen bemachtigen. Er waren er 10 op voorraad, 5 mensen visten achter het net....Eerste indruk is goed, lekker snel, start ook snel op. Ik kreeg gelijk al een paar software errors, dus eerst maar alle zooi eraf geformatteerd en Vista opnieuw geïnstalleerd. Met 1080P viel me op dat in 1e instantie via mijn reciever niet lukte? Wel via de LCD, daar vond ik het beeld niet zo waanzinnig als ik verwachte, maar misschien ligt het wel aan de film? (het beeld liep niet altijd even vloeiend in elkaar over) Maar god eerste indruk is meer dan prima! Geen spijt van...
Heb je wel je lcd op "spel" gezet? Je processor in je lcd wordt dan minder belast (beeldverbeteraars).

• Buffalo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-08 14:05
Zojuist deze aanbieding van Informatique in mijn mailbox. Lijkt me wel zeer strakke aanbieding:

Afbeeldingslocatie: http://img383.imageshack.us/img383/4024/pcaz0.png

Hier de link naar de aanbieding, die in het weekend geldt: HP Pavilion Elite m9362

[ Voor 30% gewijzigd door Buffalo op 13-11-2008 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Héle puike aanbieding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen met een KvK inschrijving

MerkDell
TypeVostro 200
ProcessorIntel e7200
Geheugen2 GB
Grafische chipIntel X3100
Beeldscherm17" widescreen
Opslagcapaciteit320 GB Sata II 16 Mb cache
Optische drive16x DVD+/-RW-station
OverigeVista Home Premium SP1, MS Work 9.0
Garantie1 Jaar Next Business Day
Waar te koop?www.dell.nl
Prijs?€ 229 (ex btw)

Hier gaan ze in ieder geval geen winst op maken, je mag er max 5 bestellen, aanbieding geldt tot volgende week dinsdag en is alleen voor zakelijke klanten (maar dat is de Makro ook...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 00:02:
Voor de mensen met een KvK inschrijving

MerkDell
TypeVostro 200
ProcessorIntel e7200
Geheugen2 GB
Grafische chipIntel X3100
Beeldscherm17" widescreen
Opslagcapaciteit320 GB Sata II 16 Mb cache
Optische drive16x DVD+/-RW-station
OverigeVista Home Premium SP1, MS Work 9.0
Garantie1 Jaar Next Business Day
Waar te koop?www.dell.nl
Prijs?€ 229 (ex btw)

Hier gaan ze in ieder geval geen winst op maken, je mag er max 5 bestellen, aanbieding geldt tot volgende week dinsdag en is alleen voor zakelijke klanten (maar dat is de Makro ook...)
Waar dan? Op jou link: dell.nl kom ik em niet tegen. Heb je niet een directe link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 20:08
laat maar,

[ Voor 96% gewijzigd door WidgetTWW op 14-11-2008 00:23 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is uitsluitend bedoeld voor het op de hoogte stellen van aanbiedingen voor complete systemen en laptops. Het topic is dan ook NIET bedoeld voor vragen als "is deze wel goed?" en dergelijke.

Het CSL Beleid omtrent de 'welke moet ik nemen?'-vragen is namelijk ook van toepassing op dit topic! Heb je toch een vraag om het één of ander, gooi het eerst even door Google en ga zelf op onderzoek uit.