d0s schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 14:26:
Die HP DV5-1050 staat er nog steeds op.. als iemand hem voor dat geld geleverd krijgt (icm met het aanbiedingspakket wehkamp) heb je echt een koopje te pakken..
als ik de videokaart zo zie dan is dat een hele normale prijs voor die laptop. Een 9200 is niet bepaald high-end ofzo
[
Voor 11% gewijzigd door
Verwijderd op 21-08-2008 19:28
]
Alleen qua videokaart. Het leuke aan die HP aanbieding is dat het het nieuwste model op basis van Montevina met 25 watt TDP ipv de 35 watt Santa Rosa's. Minder hitte, langere accu duur etc. Ook 800mhz geheugen ipv 667. FSB van 1066 ipv 800.
Als je wil gamen is het niet zo interessant, voor all the rest wel.
[
Voor 14% gewijzigd door
Philflow op 21-08-2008 22:04
]
Verder is het gewoon de dv5-1050ed, mooie aanbieding dus.
hey Niels, een vraagje.
Zit er nou wel of geen fingerprnt reader bij?
want een plaatje bij paradigit staat geen fingerprint en de bij de wehkamp weer wel.
Deze kwam ik tegen in de Blokker folder, volgens mij een redelijke aanbieding maar niet superscherp. Ik dacht zelf dat de T1400 eigenlijk geen Dual-Core processor was, maar goed.
Merk
Medion
Type
Akoya E7210
Processor
Intel Celeron Dual-Core T1400
Geheugen
2048MB
grafische chip
Intel X3100 256MB
Beeldscherm
17 inch. ????x???
HDD
160GB @ 5400rpm
Optische drive
DVD-rw dual layer
Overige
Webcam, Vista Hp, WiFi
Garantie
2 jaar
Waar te koop?
Blokker
Prijs?
€ 599
[
Voor 3% gewijzigd door
JeanJeremy op 26-08-2008 18:16
]
Het is erg, maar het kan nog veel erger. Dus eigenlijk valt het reuze mee.
Ik ben benieuwd of het nou al die tijd een foutje was. Dit lijkt me meer de normale prijs. De intel P7350 was zelfs goedkoper dan de AMD versie.
Trouwens,ik heb even de reviews gechecked, maar de DV5 met 9600GT heeft een 5100Mah accu. Lijkt mij dus uitgesloten dat de goedkoopste versie met een 8 cell accu komt.
Nu heb ik onderstaande computer gevonden, en de prijs is in mijn ogen goed. Heb bij veel winkels gekeken, en ik kan zo een systeem niet vinden voor 599.
Zie; vicomputer.nl
[
Voor 13% gewijzigd door
Verwijderd op 28-08-2008 17:18
]
Het mag dan officieel geen aanbieding heten, maar zelfs in vergelijking met (bijna alle) andere laptopfabrikanten is dit een heeeeele mooie prijs vond ik.
Over het algemeen mindere prestaties, minder accu duur, matige grafische prestaties. Doordat die Asus een P7350 heeft zullen sommige mensen wellicht denken dat het om een Centrino 2 laptop gaat, maar de Intel X4500 is een factor 10 sneller dan Sis 671.
Toevallig heb ik gister een Asus F3SG aan iemand aanbovelen ( Pricewatch ) met nagenoeg dezelfde specs als bovenstaande laptop. Enige verschillen op het eerste gezicht:
Asus voordelen ten op zichte van de Medion:
+256MB geheugen op de videokaart in plaats van 128MB
+Iets goedkoper, 663,50
+8-in-1 kaartlezer, heeft Aldi laptop zo te zien niet
Asus nadelen ten op zichte van de Medion:
-250GB harde schijf in plaats van 320GB
-2 jaar garantie in plaats van 3
-Geen wireless-N
Lijkt me best wel een aardig aanbieding, maar ik vraag me nu of wel software of geen software (en dan het belangrijkste de OS) bij krijgt. Dat zou nog wel een flink verschil kunnen maken.
Lijkt me best wel een aardig aanbieding, maar ik vraag me nu of wel software of geen software (en dan het belangrijkste de OS) bij krijgt. Dat zou nog wel een flink verschil kunnen maken.
Dat staat er toch:
Aldi:
Uitgebreid softwarepakket met o.a. OEM-versies vooraf geïnstalleerd
en/of geleverd op CD/DVD of recovery DVD:
• Windows Vista® Home Premium
• Microsoft® Works® en Office® (Trial Version)
• Ulead Photoimpact 12 SE
• Nero Essentials
• OmniPass 5.0
• BullGuard Internet Security
Jammer dat je niet kan zien welke videokaart erin zit.
Ik heb hem gisteren gezien, alleen ik zoek naar eentje exclusief beeldscherm, aangezien ik al een goede 19 inch breedbeeld heb die nog geen jaar oud is.
* Mierenneuken: op de MediaMarkt folder staat eigenlijk Ghz en Mhz naar het is toch echt GHz en MHz.
Vind het persoonlijk geen denderende deal, maar het ziet er (zo zover bekend) best aardig uit.
Dit hoord hier niet thuis maar : weet iemand of je op dit systeem ook osx86 kan draaien?
offtopic: Naar mijn weten kan je officieel alleen Apple software alleen op Apple hardware draaien => Wikipedia: Mac OS X: "Het werkt officieel alleen op Macintosh-computers die zijn uitgerust met PowerPC- of Intelprocessors."
[
Voor 12% gewijzigd door
Regeneration op 03-09-2008 22:10
]
offtopic: Naar mijn weten kan je officieel alleen Apple software alleen op Apple hardware draaien => Wikipedia: Mac OS X: "Het werkt officieel alleen op Macintosh-computers die zijn uitgerust met PowerPC- of Intelprocessors."
offtopic: Het woord "kan" is hier verkeerd gekozen. Vervang het door "mag":
Naar mijn weten mag je officieel alleen Apple software alleen op Apple hardware draaien. Het kan wel maar mag voorlopig op GoT niet besproken worden, al komt daar mogelijk deels verandering in: OSx86 in Apple Talk. Maar de vragensteller had dit zelf ook wel even kunnen opzoeken
[
Voor 3% gewijzigd door
gambieter op 03-09-2008 22:44
]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
offtopic: Het woord "kan" is hier verkeerd gekozen. Vervang het door "mag":
Naar mijn weten mag je officieel alleen Apple software alleen op Apple hardware draaien. Het kan wel maar mag voorlopig op GoT niet besproken worden, al komt daar mogelijk deels verandering in: OSx86 in Apple Talk. Maar de vragensteller had dit zelf ook wel even kunnen opzoeken
offtopic: Het beleid is wel zo veranderd dat je er wel over mag spreken en zelfs tips, hints, guides en zo mag delen. Links naar illegale drivers en dergelijke zijn NIET toegestaan.
Dell Latitude D830, T7300, 2GB, 15.4" 1680*1050 mat, 80GB 7200RPM, CDRW. 588 euro.
Met 2,5 jaar next business day on site garantie. http://www.prijstopper.nl/aanbiedingen/wk35/
Dell moet blijkbaar van de oude Latitudes af. Scherpe prijs.
[
Voor 13% gewijzigd door
Philflow op 05-09-2008 16:02
]
+Iets goedkoper, 663,50
-Geen wireless-N
Wat bedoel je met wireless-N
Draadloos LAN is ondersteund door Asus als je dat bedoelt
+Iets goedkoper, 663,50
-Geen wireless-N
Ik mis bij de Asus ook de eSATA aansluiting. Kan best prettig zijn in de nabije toekomst!
Strakke aanbiedingen maar alleen geldig in de winkel in Ridderkerk op 20 september a.s. en zeer beperkte voorraad (60 van de HP Compaq en 25 van de desktop). Dat wordt slaapzakkenwerk...
Ik zoek voor mijn broertje een nieuwe voordelige computersysteem en kwam deze tegen in de MediaMarkt folder:
System
Desktop + 22" Monitor
Merk
Fujitsu Siemens
Type
Scaleo Li 2664
Processor
Intel Core 2 Quad Q6600, 2,4GHz
Geheugen
2 GB
Grafische chip
Nvidia GeForce 9300GE 256MB
Beeldscherm
22" (1680 x 1050)
Opslagcapaciteit
500GB
Optische drive
DVD+/-RW DL
Overige
10/100/1000 Mbps LAN, Toetsenbord en muis, USB
Garantie
onbekend
Waar te koop?
Mediamarkt
Prijs?
599,- euro
Nu lijkt mij dit een goede deal voor dit setje. Ik ben er al wel achter dat de monitor helaas enkel is aan te sluiten met VGA. De computer zelf heeft VGA, DVI en HDMI.
Nu lijkt mij dit een goede deal voor dit setje. Ik ben er al wel achter dat de monitor helaas enkel is aan te sluiten met VGA. De computer zelf heeft VGA, DVI en HDMI.
Vanaf zaterdag is er bij de Aldi een pci tv-kaart in de aanbieding voor 30 euro. Deze kaart is geschikt voor zowel dvb-t als analoge ontvangst.
Zou dit een alternatief zijn voor de Hauppauge Win/TV HVR1100 (50 euro) zoals in de afgelopen Best Buy Guide aangeraden wordt?
Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet
Ja hoor is een alternatief. Bedenk bij deze kaart wel dat je met DVB-T alleen maar de FTA (vrije; Ned123) kanalen kunt ontvangen en dat het analoge gedeelte een softwarematige encoder behoeft
kaajee schreef op woensdag 17 september 2008 @ 13:33:
Ja hoor is een alternatief. Bedenk bij deze kaart wel dat je met DVB-T alleen maar de FTA (vrije; Ned123) kanalen kunt ontvangen en dat het analoge gedeelte een softwarematige encoder behoeft
Maar datzelfde geldt voor de Hauppauge. Kaarten met een hardwarematige encoder zijn gelijk een stuk prijziger dan de bovengenoemde. Daarnaast was ik toch niet van plan digitenne o.i.d. te gaan kijken.
Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet
Het is echt wel een strakke aanbieding zeg...inclusief 22 inch monitor
kan het bijna niet geloven
En er zit HDMI op, ook wel het vermelden waard denk ik.
Volgens mij wel goeie aanbieding. Ik heb zelf een goed Samsung scherm, dus zou het meegeleverde Siemens scherm nieuw in de doos kunnen verkopen. Of bij MediaMarkt vragen of ze het systeem ook zonder monitor verkopen.
Die Mediamarkt Fujitsu-Siemens PC kost elders (online) 460 en zo'n scherm 140 of 180 euro. Dus 600 of 640 euro elders. Ex. verzendkosten.
Vergelijkbaar los in de Pricewatch:
Abit I-45C € 37,90
Fujitsu Siemens Scenicview E22W-1 € 167,98
Intel Core 2 Quad Q6600 € 152,90
Kingston KVR667D2N5K2/2G € 23,10
Maxtor DiamondMax 21 STM3500320AS, 500GB € 47,11
Sparkle SF-PX94GT512U2-HP-Passive € 47,95 [9400GE]
Windows Vista Basic €70
Ook een kast, DVD-brander, kaartlezer, toetsenbord, muis c.€90
--------------------------------------------------------------------------------------------
Totaal ongeveer 640 euro. MM zit er 40 euro onder (met een mindere videokaart). Klopt dit ongeveer?
Zal die monitor ook een HDMI-aansluiting hebben, of is het een VGA'tje?
Vergelijkbaar los in de Pricewatch:
Abit I-45C € 37,90
Fujitsu Siemens Scenicview E22W-1 € 167,98
Intel Core 2 Quad Q6600 € 152,90
Kingston KVR667D2N5K2/2G € 23,10
Maxtor DiamondMax 21 STM3500320AS, 500GB € 47,11
Sparkle SF-PX94GT512U2-HP-Passive € 47,95 [9400GE]
Windows Vista Basic €70
Ook een kast, DVD-brander, kaartlezer, toetsenbord, muis c.€90
--------------------------------------------------------------------------------------------
Totaal ongeveer 640 euro. MM zit er 40 euro onder (met een mindere videokaart). Klopt dit ongeveer?
Je hebt een 9400GE kaart genomen, maar hier is een 9300GE van 256MB (shared lijkt me) meegeleverd. Ik verwacht dat een 9300GE iets goedkoper is. Verder mis je nog het besturingssysteem. Er wordt Windows Vista home basic bij geleverd: Pricewatch Windows Vista HB
Zal die monitor ook een HDMI-aansluiting hebben, of is het een VGA'tje?
Inderdaad, het klopt wat je zegt. Ik ging ervan uit dat FRU het heeft nagevraagd. Als je het (zekerder) wilt weten kan je het beste Media Markt bellen.
Fujitsu Siemens Scaleo Li 2614
Soort: desktop PC Toetsenbord & muis: USB
Processor: Intel® Pentium® Dual-Core Processor E2180 2 GHz Netwerkkaart: ja
Geheugen: 3072 MB DVD-Rewriter: Super Multi DVD Double Layer
Harddisk: 500 GB S-ATA 7200 rpm Kaartlezer: ja
Geluidskaart: onboard Besturingssysteem: Windows Vista™ Home Premium (NL/EN/FR/GER/IT)
Videokaart: 256 MB shared Intel GMA 3100 Garantie: 12 Maanden garantie, haal en breng service aan huis
Prijs 399,-
Ik zoek nog een pc voor mijn zusje. Het enige wat die ermee doet is internetten, MS Office en muziek downloaden. Ik heb nog een beeldscherm liggen. Is dit wat, of zijn er betere aanbiedingen? (en zo ja, waar moet ik dan opletten?)
Ik zoek nog een pc voor mijn zusje. Het enige wat die ermee doet is internetten, MS Office en muziek downloaden. Ik heb nog een beeldscherm liggen. Is dit wat, of zijn er betere aanbiedingen? (en zo ja, waar moet ik dan opletten?)
Alvast bedankt!
Ten eerste was deze aanbieding een paar berichten terug (5?) ook al voorbij gekomen......
Ten tweede; topic warning niet gelezen?
Dit topic is uitsluitend bedoeld voor het op de hoogte stellen van aanbiedingen voor complete systemen en laptops. Het topic is dan ook NIET bedoeld voor vragen als "is deze wel goed?" en dergelijke.
Kleine kans dat iemand het exact weet, maar tis een budget MSI mobo dus waarschijnlijk een K9N***** met ADM690v of NVIDEA 430 chipset. Onboard ATI 1200 of Geforce 6100. Allemaal redelijk vergelijkbaar in kwaliteit.
Edit: Zit er zelf ook over te denken om te proberen deze "Alternate Ten" te bemachtigen. Processor heeft een waarde van ongeveer 50 euro, moederbord 40 euro en ik wilde die processor sowieso al gaan kopen. Heb nog even gezocht naar de case, maar daar heb ik alleen op de site van de fabrikant wat van kunnen vinden. Zal dus wel geen kwaliteitsspul zijn . Ben erg benieuwd wat voor PSU er in zit... sja... 100 euro. Ik verwacht trouwens dat er een 430 chispet met 6100 gefore inzit.
[
Voor 57% gewijzigd door
JWubs op 18-09-2008 01:23
]
kaajee schreef op woensdag 17 september 2008 @ 13:33:
Die softwarematige encoder zal er wel bijgeleverd worden. Ik heb onlangs bij de Aldi een usb-stick gekocht met een DVB-T/analoge kaart en daar zat een keurig programmaatje bij op CD.
Overigens is dit denk ik meer voor dit topic: Tv kaart(en) en de kwaliteit er van, Deel II
JWubs schreef op donderdag 18 september 2008 @ 01:16:
Kleine kans dat iemand het exact weet, maar tis een budget MSI mobo dus waarschijnlijk een K9N***** met ADM690v of NVIDEA 430 chipset. Onboard ATI 1200 of Geforce 6100. Allemaal redelijk vergelijkbaar in kwaliteit.
Edit: Zit er zelf ook over te denken om te proberen deze "Alternate Ten" te bemachtigen. Processor heeft een waarde van ongeveer 50 euro, moederbord 40 euro en ik wilde die processor sowieso al gaan kopen. Heb nog even gezocht naar de case, maar daar heb ik alleen op de site van de fabrikant wat van kunnen vinden. Zal dus wel geen kwaliteitsspul zijn . Ben erg benieuwd wat voor PSU er in zit... sja... 100 euro. Ik verwacht trouwens dat er een 430 chispet met 6100 gefore inzit.
erg aantrekkelijke actie idd. ben er van plan ook 1 te halen. en met die mobo is het ook nog te dien. am2 dus en pci-e dus een 8600 of 9600 erin en dan heb je eigenlijk een goed dingetje waar je nog aardig op kan gamen lijkt me zo
syntesia schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 21:07:
[...]
erg aantrekkelijke actie idd. ben er van plan ook 1 te halen. en met die mobo is het ook nog te dien. am2 dus en pci-e dus een 8600 of 9600 erin en dan heb je eigenlijk een goed dingetje waar je nog aardig op kan gamen lijkt me zo
Maar 25 stuks he. Ik denk dat het heel erg druk gaat worden.
Ik kom er net vandaan (2.50AM) er staat nu al een rij van +20 mensen, ik kon niet precies tellen omdat er nog 'n scherm stond, maar ik denk voor die lui die rond zes uur komen zero kans maken =[
Nou ja wat zou een redelijke gewone prijs zijn voor die PC? 399 euro?Als je echt geen andere manier weet te bedenken om 300 euro te verdienen dan 18 uur te gaan staan blauwbekken op vrijdagavond vind dat wel erg ja. Maar goed, ieder z'n ding
naah geen 399 euro waard. rond de 180 euro excl software dus ik had het er niet voor over om een hele dag daar te wachten.. maar het is zeker een leuke aanbieding !
Nou ja wat zou een redelijke gewone prijs zijn voor die PC? 399 euro?Als je echt geen andere manier weet te bedenken om 300 euro te verdienen dan 18 uur te gaan staan blauwbekken op vrijdagavond vind dat wel erg ja. Maar goed, ieder z'n ding
Netto € 16,66 per uur = € 2.887,68 netto per maand. Ik ken maar weinig jongeren die dat verdienen hoor.
De gem. scholier VWO-3 verdient € 3,= tot € 4,= per uur en dan lijkt het me verrekte lang sparen eer je € 300,= bij elkaar hebt en dan is blauwbekken geen enkel probleem.
Ben nou stiekem toch wel benieuwd of een tweaker hem heeft, welk moederbord er nou in zat en of die case van 'goede' kwaliteit is. Toen ik me realiseerde dat ik er vroeg heen zou moeten heb ik besloten dat ik liever een paar tientjes meer wilde uitgeven. Ik heb net een 64 x2 5200+ en een ASUS M3A78-EHM besteld met ATI 3450 en 4gb gold OCZ geheugen (moest het ff kwijt, ben erg blij).
JWubs schreef op zondag 21 september 2008 @ 04:54:
Ben nou stiekem toch wel benieuwd of een tweaker hem heeft, welk moederbord er nou in zat en of die case van 'goede' kwaliteit is. Toen ik me realiseerde dat ik er vroeg heen zou moeten heb ik besloten dat ik liever een paar tientjes meer wilde uitgeven. Ik heb net een 64 x2 5200+ en een ASUS M3A78-EHM besteld met ATI 3450 en 4gb value OCZ geheugen (moest het ff kwijt, ben erg blij).
en wat was daar de prijs van dan?
als ik vragen mag
Ik vind het trouwens erg moeilijk om te achterhalen wat een goede processor is voor een nieuwe laptop.
Ik heb nu 14 maand een laptop. De accutijd is nog maar 15 minuten en de processor (T2060) is trager dan een Celeron, P4 3.0 GHz uit 2003 (no kidding).
Mijn volgende laptop dient meer dan 2 uur accutijd te hebben en toch enigszins wat workstation power, ook al is het maar voor uTorrent e.d.
Ik wil op zijn minst fatsoenlijk kunnen surfen als applicaties als uTorrent, AltBinz, WinRAR e.d. bezig zijn met hun taken.
Er zijn veel varianten in Intel laptopprocessors in tegenstelling tot desktopprocessors. Bij de desktops heb je dual- en quad-core en heb je in beiden steeds 1 hoofdreeks (vroeger E6600, Q6600 en varianten., nu E8400-series, Q9450 e.d).
Bij laptops kan ik dit nog niet echt vinden.
T7700
T5250
T1400
T5750
Er staan nauwelijks laptopprocessor benchmarks op internet. Ook valt het me op dat Intel-processoren niet altijd met een T beginnen, maar soms ook met een P, e.g. P8400.
[
Voor 11% gewijzigd door
Thandor op 24-09-2008 15:46
]
Ik heb nu 14 maand een laptop. De accutijd is nog maar 15 minuten en de processor (T2060) is trager dan een Celeron, P4 3.0 GHz uit 2003 (no kidding).
Mijn volgende laptop dient meer dan 2 uur accutijd te hebben en toch enigszins wat workstation power, ook al is het maar voor uTorrent e.d.
Ik wil op zijn minst fatsoenlijk kunnen surfen als applicaties als uTorrent, AltBinz, WinRAR e.d. bezig zijn met hun taken.
Er zijn veel varianten in Intel laptopprocessors in tegenstelling tot desktopprocessors. Bij de desktops heb je dual- en quad-core en heb je in beiden steeds 1 hoofdreeks (vroeger E6600, Q6600 en varianten., nu E8400-series, Q9450 e.d).
Bij laptops kan ik dit nog niet echt vinden.
T7700
T5250
T1400
T5750
Er staan nauwelijks laptopprocessor benchmarks op internet. Ook valt het me op dat Intel-processoren niet altijd met een T beginnen, maar soms ook met een P, e.g. P8400.
Die benchmarks zijn er zeker wel, je moet gewoon goed zoeken.
P staat voor een lager voltage. Al die verschillende modellen zijn verschillen in de core. Hoger wilt niet altijd zeggen sneller!
P-processoren hebben een lagere TDP en een hogere FSB, ze zijn dus en zuiniger en sneller lijkt mij.
Ik zal me er eens goed in verdiepen. Mijn huidige laptop (L30-106) van € 800,- blijkt een gigantische miskoop geweest te zijn, ook al zijn anderen er bijzonder tevreden mee.
en wat was daar de prijs van dan?
als ik vragen mag
Bijna alle producent komen bij Azerty vandaan. Dus bij pricewatch kan je alles vinden. Uit mn hoofd heb ik voor mobo 62 euro betaald en 58 voor de processor. Het geheugen van een vriend overkochten voor 30 euro !
Netto € 16,66 per uur = € 2.887,68 netto per maand. Ik ken maar weinig jongeren die dat verdienen hoor.
De gem. scholier VWO-3 verdient € 3,= tot € 4,= per uur en dan lijkt het me verrekte lang sparen eer je € 300,= bij elkaar hebt en dan is blauwbekken geen enkel probleem.
Daar heb je een punt, ik had ff wat meer vanuit mezelf gerekend...
Asus X 59
Notebook
Intel core 2 duo processor p7350
2 x 2,0 Ghz 1066mhz ,
3072 MB werkgeheugen,
320 GB hardeschijf,
ATI Mobility Radeon HD3470 256 MB videokaart,
incl.1,3 mp geintegreerde webcam,
cardreader,
wireless LAN a/b/g/,
Windows Vista Home Premium
Specificaties
Merk en Type
Merk Asus
Type F3SG-AP062C
Technische Specificaties
CPU Type Intel Core 2 Duo T5750
Geheugen Grootte 3GB
Geheugen Type DDR2 (SODIMM)
Videointerface
Video Chip GeForce 9300M G
Verbinding (Video Uit) D-Sub (VGA), DVI-I
Scherm Diagonaal 15.4"
Schermresolutie 1280x800 (WXGA)
Opslag
Hardeschijf Grootte 250GB
Optische Drive Type DVD+/-RW DL
Interfaces
Verbinding (USB/FW) Firewire 400, 4x USB 2.0
Verbinding (WLAN) 802.11a, 802.11b, 802.11g
Verbinding (LAN) LAN 1Gbps
Verbinding (Bluetooth) Bluetooth 1.0
Card Interface (laptop) Expresscard 54
Verbinding (overige) Modem
Laptop extra's Cardreader, Webcam
Besturingssysteem Windows Vista Home Premium
Taal
Taal Meertalig
+-670,-
Ik denk zelf dat die laptop van de mediamarkt meer "bucks for the money" is, maar is dit ook zo?
[
Voor 8% gewijzigd door
Thandor op 24-09-2008 15:50
]
• E7300 (2,66 GHz, 3 MB L2 Cache, 1066 MHz FSB) [ pricewatch 113 euro]
• GEFORCE 9500 GS 512 MB, DVI-I, HDMI, TV-Out, HDCP [pricewatch onbekend: ik gok 55 euro]
• 640 GB harde schijf [60 euro]
• 3 GB werkgeheugen [35 euro]
Moederbordje 50 euro
Kast, voeding, kaartlezer, toetsenbord, muis, brander etc: 100 euro
Astalavista: 70 euro
Totaal ongeveer 500 euro.
Dus niet bijzonder maar ook niet slecht. Die HDMI is leuk als je 'm op je TV kunt aansluiten, en later een bluray koopt. Opvallend: geen tuner meegeleverd.
edit: die E7300 schijnt enorm goed over te klokken. Tot 4 GHz. http://ocunion.com/?q=node/19
Ik vrees echter dat ALDI het BIOS op slot heeft gezet.
[
Voor 8% gewijzigd door
Verwijderd op 24-09-2008 11:25
]
uitgebreid softwarepakket (OEM-versies) vooraf geïnstalleerd en/of geleverd op CD/DVD of recovery-DVD:
Windows Vista®Home Premium,
Microsoft® Works 9,
Microsoft® Office Home en Student Trial Version (60-daagse testversie),
Nero Essentials Nero Burning ROM 8,
Nero Recode 3,
Nero Express 8,
Nero Vision 5,
PhotoImpact 12 SE
Beste mensen, sommige van jullie moeten even de topicwaarschuwing in de gaten houden. Dit topic is niet gemaakt om een systeem / lijstje te plaatsen met de vraag of 'wij' het goed vinden .
Ik heb een Toshiba met T2060 Intel CPU met Vista en 20 min accuduur. De laptop is 14 maanden oud.
Zal ik deze 2e hands verkopen op marktplaats.nl voor 200euro en een nieuwe kopen? Of zal ik een nieuwe processor en/of accu kopen voor de huidige laptop?
Een CPU vervangen in een laptop? Vergeet het maar! Als het je fysiek al lukt zit je met comptabiliteit , koeling enzo............
Bovendien lijkt me dit niet een vraag voor dit topic. Hier worden (zoals duidelijk vermeldt voordat je post), alleen aanbiedingen genoemd.
[
Voor 6% gewijzigd door
kaajee op 27-09-2008 00:19
]
Let op:
Dit topic is uitsluitend bedoeld voor het op de hoogte stellen van aanbiedingen voor complete systemen en laptops. Het topic is dan ook NIET bedoeld voor vragen als "is deze wel goed?" en dergelijke.
Het CSL Beleid omtrent de 'welke moet ik nemen?'-vragen is namelijk ook van toepassing op dit topic! Heb je toch een vraag om het één of ander, gooi het eerst even door Google en ga zelf op onderzoek uit.