[Aanbiedingen] Complete Systemen & Laptops - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 178.259 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-04 23:59
Anoniem: 787 schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 19:09:
"Het gaat om: Asus x53sg-ap041c"

Al op Asus x53sg gegoogled? Dan vind je 100 links. Dit type is natuurlijk een speciale (uitgeklede) serie voor Mediamarkt.

Offtopic: waarom zet zo'n @#$%^&*+! winkel in godsnaam pdf'jes van 1,4MB op hun site? Met van die langzaam ladende objecten. Als je er een gifje van maakt is 't misschien 50KB klein. :(
Ik ben er juist superblij mee dat mediamarkt dit op deze wijze doet! Eerst hadden ze zo'n ongelofelijk kut JAVA zoom applet dat voor geen meter werkte...nu kan je de pagina's gewoon op de website van mediamarkt zien en je kan ze ook downloaden in pdf formaat.

hier de gewone versie: http://www.mediamarkt.nl/...atalogId=17620&langId=-11

Voor de mediamarkt is het in ieder geval een enorme verbetering gezien waar ze vandaan kwamen...er zijn zelfs enkele topics over geweest hier op GoT geloof ik...iets met slechts werkende websites :P

[ Voor 6% gewijzigd door StraightOn.NL op 15-07-2008 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-05 13:55
StraightOn.NL schreef op maandag 14 juli 2008 @ 21:29:
[...]

Klopt dat is zo...maar als je goed uitzoekt krijg je ook gewoon alles bij een van de grotere webshops, zercom, 4launch, azerty enz. en ze staan vaak in de top3 goedkoopste dus de uiteindelijke prijs hoeft niet veel hoger te liggen.

Maarja ik zou uiteraard wel gaan voor 2x2GB DDR667 of 4x1GB DDR667 (wat maar net goedkoper of voorradig is) ipv 3x 1GB...dat is eigenlijk maar een vreemd aantal, maargoed, ik heb dat even genomen omdat er ook 3GB in de Medion zat (overigens is waarschijnlijk 1x2GB + 1GB goedkoper)

Ook kan je beter de Samsung spinpoint 640GB pakken, ook 2 platters dus net zo snel en stil, niet veel duurder en meer opslagruimte dus.

Wellicht ten overvloede maar reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie juli 2008 dit is eigenlijk interessanter

als je veel wilt encoden kan je er mss voor kiezen om de Q6600 te nemen (hoewel dat ook in veel gevallen niet interessant is zoals te lezen valt)

Als je alle gein weglaat, misschien een goedkopere videokaart pakt (ala medion) kom je tot een veel interessanter systeem voor ongeveer dezelfde prijs :)

#ProductPrijsSubtotaal
1Cooler Master Centurion 590 Zwart€ 53,70€ 53,70
1Cooler Master Real Power M520€ 57,42€ 57,42
1Hauppauge Win/TV HVR1100€ 49,90€ 49,90
1Intel Core 2 Duo E8400€ 135,-€ 135,-
1Kingston ValueRAM KVR800D2N5K2/4G 4GB (2x 2GB) DDR2€ 57,76€ 57,76
1Logitech Cordless Desktop EX 110€ 27,20€ 27,20
1MSI P45 Neo3-FR€ 84,85€ 84,85
1Samsung Spinpoint F1 HD642JJ, 640GB€ 63,31€ 63,31
1Sapphire Radeon HD 4850€ 139,-€ 139,-
1Sweex CR005V2 internal card reader all-in-1 USB 2.0 black€ 5,97€ 5,97
ImporterenTotaal€ 674,11

edit: tabel maak je door onder je winkelmandje te klikken op RML genereren
Hey, bedankt. Hier kan ik wat mee. Ik denk dat een E8400 voor mij ook wat beter is, aangezien ik veel lees over quad core priocessoren, dat je die alleen gebruikt met heel zware bewerkings programma's en zoals jij zegt met encoderen bijvoorbeeld. Dat is niet van toepassing op mij.

De prijs voor 4 GB valt ook wel mee. Lijkt me toch wel een leuk systeem zo. Ermee gamen moet ook wel aardig lukken denk ik. Al hoeft het voor mij niet top of the bill te zijn.

Ik ga ook even de verschillende onderdelen verder bekijken en de best buy guide reviews doornemen.
Anoniem: 189171 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 21:46:
[...]

Plus montage en MS Works 9, Symantec System Recovery etc. en onder de 600 euro.dus een aardige aanbieding :)
Alleen heb ik nu de printer op mijn pc staan en dat kan bij deze niet vanwege de aansluiting voor een extra hd.
Waarom MS Works 9? Office lijkt me veel beter toch? En die heb iik ook al, dus ook niet echt nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Anoniem: 787 schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 19:09:
"Het gaat om: Asus x53sg-ap041c"

Al op Asus x53sg gegoogled? Dan vind je 100 links. Dit type is natuurlijk een speciale (uitgeklede) serie voor Mediamarkt.
Is volgens mij helemaal niet uitgekleed. juist tegenovergesteld: Alles zit er op en je krijgt er nog een DVB-T TV tuner bij.

Het gaat trouwens om een italiaans type.

Heeft iemand het nagezocht? Volgens mij krijg je voor dit geld moeilijk een betere.

Asus x53sg
CPU T8100
HDD 250GB
RAM 3GB
LCD 15.4"
GPU Nvidia 9300M 256MB
Prijs 699,-

[ Voor 17% gewijzigd door Philflow op 16-07-2008 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 787

offtopic:
[quote]StraightOn.NL schreef: Ik ben er juist superblij mee[/quote]
Superblij met een pdf van 1,4 MB met traag ladende objecten, waar een 50KB gifje zou voldoen? Een hele folder is dan 18 MB! En dan nóg is de tekst amper leesbaar.

Mediamarkt zet gewoon zijn folderopmaak (die naar de drukker moet) op de website, in plaats van een leesbare gif of jpg voor op het web.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.art
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
ff een vraagje tussendoor he, als je bij de Aldi electronica koopt, krijg je dan een andere kassabon?
want op de kassabon die je normaal krijgt bij de weekelijkse boodschappen, daar staat geen BTW op..

- dit vraag ik omdat ik de Medion Akoya Mini bij de aldi wil kopen op de naam van bedrijf, zodat het bedrijf btw kan terug vragen -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkW800i
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-03-2024
b.art schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 07:55:
ff een vraagje tussendoor he, als je bij de Aldi electronica koopt, krijg je dan een andere kassabon?
want op de kassabon die je normaal krijgt bij de weekelijkse boodschappen, daar staat geen BTW op..

- dit vraag ik omdat ik de Medion Akoya Mini bij de aldi wil kopen op de naam van bedrijf, zodat het bedrijf btw kan terug vragen -
Je kan altijd een BTW bon vragen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214426

Buffalo schreef op maandag 14 juli 2008 @ 17:56:
Hier nog maar eens de aanbieding. Ik had hem in een nieuw topic gezet, dat mocht blijkbaar niet.

MerkMedion
TypeMultimeia/Entertainment PC
CPUIntel Core 2 Quad Q6600
Geheugen3 GB, DDR2 SDRAM, 667 MHz, 64 bits
Grafische chipNvidia Geforce 8600 GS, 256 MB DDR2 SDRAM, HDMI
BeeldschermNiet inbegrepen
Opslagcapaciteit500 GB
Optische driveMultistandaard DVD/CD brander Dual-layer DVD-R en DVD+R
OverigeTV Tuner voor DVB-T4, afstandbediening, draadloze muis en draadloos toetsenbord
Garantie3 Jaar
Waar te koop?Aldi
Prijs?€ 599,-

Voor overige specificaties, zie de afbeelding.
Verder, zou dit wat zijn denken jullie? Iemand ervaringen met Medion PC's?

[afbeelding]
Bij elke aldi in de buurt uitverkocht :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-06 17:26
Misschien iets duurder, maar anders op; https://www.medionshop.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198684

Dat hoort hier niet thuis, daarvoor hebben we het shopping forum: Shopping Forum

[ Voor 91% gewijzigd door GENETX op 19-07-2008 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-05 22:11
Wat vinden jullie van deze aanbieding van Aldi:
Afbeeldingslocatie: http://aldi.nl/OFFER_NL_MI/OFFER_30/BILD01K.JPG
  • 1.6 GHz Intel® Atomô Processor
  • 80 GB SATA harde schijf
  • 1 GB werkgeheugen
  • geïntegreerde WLAN
  • multi kaartlezer (SD, MMC, MS)
  • 10'' TFT 1024 x 600 pixel breedbeeld scherm • ingebouwde VGA-webcam en microfoon
  • Windows® XP Home Edition
  • Intel® Graphics Media Accelerator 950
  • USB 2.0 aansluiting
  • verkrijgbaar in wit en zwart
Het is de Medion versie van de MSI WIND U100

Ze kosten beide hetzelfde, alleen geen Bluetooth maar wel over Wifi met draf-N, beschikbaar bij de Aldi vanaf 3 juli voor €399. Voor dit geld krijgt men een draagtas/sleeve een 3-cell accu en 3 jaar garantie meegeleverd.

[ Voor 12% gewijzigd door Djerique op 20-07-2008 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjen Tempel
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
MarkW800i schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 09:00:
Je kan altijd een BTW bon vragen ;)
Daar moet je bij de Aldi wel op tijd naar vragen, liefst voordat de cassiere de producten aanslaat/scant, maar in ieder geval voordat je betaalt. Dan hoeft ze namelijk maar op 1 extra knopje te drukken.

Als je te laat om een BTW bon vraagt (bijv. op het moment dat je ziet dat er op je kassabon geen BTW vermeld wordt) moet de bedrijfsleider er bij komen. En die heeft op drukke dagen vaak geen zin om dan ter plaatse alsnog een BTW bon te maken (oude bon terug boeken en opnieuw aanslaan met BTW bon). Vaak moet je dan 'op een rustiger moment maar even terugkomen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Djerique schreef op zondag 20 juli 2008 @ 15:21:
Wat vinden jullie van deze aanbieding van Aldi:
Deze aanbieding wordt uitvoerig besproken in de MSI Wind thread.
Kort samengevat: Medion heeft betere wireless kaart, slechtere webcam, betere beschikbaarheid, betere garantie, geen Bluetooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hak
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-04 07:59

Hak

Bij elke aldi in de buurt uitverkocht :/
Weet iemand nog in de buurt van Den Haag waar de Aldi PC van vorige week te krijgen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWhiskey86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-03 16:13
Philflow schreef op maandag 21 juli 2008 @ 12:45:
[...]

Deze aanbieding wordt uitvoerig besproken in de MSI Wind thread.
Kort samengevat: Medion heeft betere wireless kaart, slechtere webcam, betere beschikbaarheid, betere garantie, geen Bluetooth.
Maar wat vinden jullie van de mini laptop, is deze beter dan de eee pc van asus met een 10 inch scherm???, is het een aanrader om hem te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepert
  • Niet online
jordywalther schreef op maandag 21 juli 2008 @ 19:25:
[...]

Maar wat vinden jullie van de mini laptop, is deze beter dan de eee pc van asus met een 10 inch scherm???, is het een aanrader om hem te kopen?
Kijk even in het MSI Wind topic, deze mini-laptop schijnt precies hetzelfde te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

6 Augustus bij ALDI: 15,4 inch met Microsoft Office Home and Student voor 700 euro.
Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL_MI/OFFER_32/BILD01.JPG
• Intel® Pentium® Dual-Core processor T2330 (1.6 GHz, 1MB L2 Cache, FSB 533 MHz)
• 160 GB harddisk
• 3 GB werkgeheugen
• 15.4î TFT widescreen display
• eSATA-aansluiting
• Intel® Graphics Media Accelerator X3100 gebaseerd op PCI Express-technologie
• biometrische vingerafdruk voor gegevensbeveiliging
• toetsenbord met extra numeriek blok
• 8 x multi-standaard DVD-/CD-brander met DVD RAM en dual layer-ondersteuning
• Wireless LAN IEEE 802.11 n-Draft met tot 300Mbit/s 802.11 b/g compatibel
• incl. Microsoft® Office Home and Student 2007 pakket
Hadden ze twee maanden geleden ook al.
http://www.aldi.nl/OFFER_NL_MI/OFFER_32/P_OFF01.SHTML

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Anoniem: 787 schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 15:57:
6 Augustus bij ALDI: 15,4 inch met Microsoft Office Home and Student voor 700 euro.
Dit lijkt me nou totaal geen goedkope aanbieding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Philflow schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 23:05:
[...]

Dit lijkt me nou totaal geen goedkope aanbieding...
Dacht ik eigenlijk ook, met al die 400 euro notebooks overal. Alleen heeft deze wat speciale dingen (numeriek blok, vingerafdruklezer, eSata en Office).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:47
Mja, hoeveel is dat waard? Ik weet niet wat de Asus F3Sg uit de NBBG heeft aan aansluitingen, maar die is goedkoper en heeft veel betere specs.

Of wat dacht je van de Acer die de Basisnotebook NBBG heeft gewonnen, dat beest heeft voor minder zelfs 4GB, een 8600M-GT en Blu-ray... Niet echt goedkoop wat mij betreft.

Heel leuk dat eSATA, een Fingerprintscanner ed. Maar heb je er ook wat aan? Dat is juist meuk dat ik op een high-end laptop zou zetten waarvan de specs verder ook goed zijn. Doordat de specs van deze notebook voor zijn prijs niet goed zijn krijg ik de indruk dat ik er mee zou worden afgezet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik beweer niet dat die Aldi een sensationele aanbieding is: 't is "een aanbieding". Ik zou hem zelf nooit kopen.
Je moet het m.i. niet met online-aanbieders vergelijken: zo'n Acer kost ook 800 euro bij Dynabyte, met 1 jaar garantie, zonder Office (mocht je dat nodig hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-05 08:02
Anoniem: 787 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 15:14:
Ik beweer niet dat die Aldi een sensationele aanbieding is: 't is "een aanbieding". Ik zou hem zelf nooit kopen.
Je moet het m.i. niet met online-aanbieders vergelijken: zo'n Acer kost ook 800 euro bij Dynabyte, met 1 jaar garantie, zonder Office (mocht je dat nodig hebben).
Maar Dynabyte is heel erg vaak ook niet goedkoop met zijn spul. Dat is toch algemeen bekend zou ik zeggen. Terwijl je van Aldi dit juist wel verwacht. Daarom zit dynabyte ook op A-locaties. Dat je vervolgens ook terugziet in de prijs die je ervoor betaald. _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door cc12 op 28-07-2008 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-06 10:08
De mediamarkt in Arnhem heeft sinds vandaag een Packard Bell MX37-U-057 in de aanbieding voor 599 + een TV Tuner. Is die laptop wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239951

De medion die laatst bij de aldi was is vanaf morgen 5 aug bij de gamma.
Het is dus de Akoya 1210 netbook/ aka MSI Wind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:51

Fiber

Beaches are for storming.

Anoniem: 239951 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 20:58:
De medion die laatst bij de aldi was is vanaf morgen 5 aug bij de gamma.
Het is dus de Akoya 1210 netbook/ aka MSI Wind
Vergis je niet met die enorme lel van een 17 (?) inch medion notebook die er ook ligt..... :z

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
Voor wie het nog niet wist, vanaf morgen (en waarschijnlijk moet je weer voor de deur gaan liggen ofzo, net als vorige week bij de Aldi) is de Medion Akoya 1210 bij de Gamma te koop

http://www.medion.de/ms/gamma/nl/e1220/flash.html

tabelletje lijkt me niet nodig hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-05 19:44
StraightOn.NL schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 21:45:
Voor wie het nog niet wist, vanaf morgen (en waarschijnlijk moet je weer voor de deur gaan liggen ofzo, net als vorige week bij de Aldi) is de Medion Akoya 1210 bij de Gamma te koop

http://www.medion.de/ms/gamma/nl/e1220/flash.html

tabelletje lijkt me niet nodig hier :)
Stond toch 1 post boven die van jou ook al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
kaajee schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 23:40:
[...]

Stond toch 1 post boven die van jou ook al?
oeps :P ben net terug van 2 weken vakantie ... ik heb inmiddels al teveel posts gelezen, dan ga je er soms dus wat te snel overheen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serge75
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-06 18:43
Bij Scheer & Foppen deze week in de aanbieding: Asus EEEPC 4G White, WinXP voor 249 Euro. In de Pricewatch volgens mij zo'n 100 Euro duurder.

Lijkt me een aardige aanbieding, als hij voldoende voorradig is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
In de pricewatch is hij zo'n 25 euro goeder

NVM Windows XP <> Linux. Ik denk dat S&F een foutje maakt eigenlijk. Zou m echt niks verbazen als er toch linux op staat en iemand de verkeerde specs heeft gepakt, of puur heeft ingeramt omdat men Linux niet kent daar en het op XP leek ivm de sluitknopjes.

[ Voor 90% gewijzigd door GENETX op 06-08-2008 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frituurman
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-06 00:14

Frituurman

Mjam!

Volgende week zijn er weer een aantal Mini Akoya-laptops verkrijgbaar bij Gamma. Ze zijn te reserveren.. :)

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269736

Ik heb gisteren de Medion 1210 gekocht bij de Gamma, is leuk ding, werkt prima, usb stick erbij genomen met abbonement bij Madia Markt voor mobiel internetten a 19 euro per maand, kan overal internet op, en best snel, maar mijn vraag is...hoe werkt mail met deze Medion 1210, hoe maak ik mailadres aan, niet via eigen provider van gewone pc, moet dit via hotmail of zo ? Wie weet hoe het werkt????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frituurman

Frituurman

Mjam!

Anoniem: 269736 schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 22:22:
Ik heb gisteren de Medion 1210 gekocht bij de Gamma, is leuk ding, werkt prima, usb stick erbij genomen met abbonement bij Madia Markt voor mobiel internetten a 19 euro per maand, kan overal internet op, en best snel, maar mijn vraag is...hoe werkt mail met deze Medion 1210, hoe maak ik mailadres aan, niet via eigen provider van gewone pc, moet dit via hotmail of zo ? Wie weet hoe het werkt????
Niet echt een vraag voor binnen dit topic. Maar een mailadres aanmaken dat kun je inderdaad via Hotmail, al heb ik zelf de voorkeur voor Gmail van Google. Vind ik nét wat overzichtelijker. Maar als het goed is kun je bij de meeste providers ook online bij je mail. En je kunt je 'thuis'-mailadres ook instellen in de Outlook van een ándere PC. Dan moet je gewoon de brieven van je 'thuis'-provider er even op naslaan. Daar staan de inlognamen en wachtwoorden vaak in. :)

On-topic: Gister weer telefoontje van de Gamma gehad. Waarschijnlijk krijg ik 'm volgende week dinsdag / woensdag, de Akoya. Wat ik heb gehoord zijn ze bij ons in de stad inmiddels allemaal gereserveerd!

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
Dit systeem stond in het Yorcom foldertje. Ik heb hem inmiddels ook op de site gevonden:

Afbeeldingslocatie: http://img291.imageshack.us/img291/9240/yorcompcld8.png

Het lijkt me wel een aardig systeem. Videokaart kan wellicht later geupgrade worden. Geluidskaart komt vanuit mijn andere pc.

Wat denken jullie ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frituurman

Frituurman

Mjam!

30 dagen demoversie van Vista en Office?!

Goed, niet een onaardig systeem, maar met een beetje moeite kun je wat beters krijgen voor minder. :)

EDIT: Ook zojuist gebeld door Gamma. Laptops zijn al binnengekomen. Zometeen na het werk maar eens even ophalen.. :)

[ Voor 29% gewijzigd door Frituurman op 08-08-2008 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppleeuw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-05-2024
voor €599 een beter systeem bij paradigit: acer 3740. De yorcom aanbieding vind ik niet echt top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
Frizzz schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 14:42:
30 dagen demoversie van Vista en Office?!

Goed, niet een onaardig systeem, maar met een beetje moeite kun je wat beters krijgen voor minder. :)

EDIT: Ook zojuist gebeld door Gamma. Laptops zijn al binnengekomen. Zometeen na het werk maar eens even ophalen.. :)
Naar Vista en Office moet je ff niet kijken. Vista gaat er zoiezo af voor XP en Office heb ik zelf hier.

Opzich is dit toch niet heel duur voor een compleet systeem, met deze specs. Bovendien is de PC ook al geassembleert en heeft een testrun gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
ppleeuw schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 16:05:
voor €599 een beter systeem bij paradigit: acer 3740. De yorcom aanbieding vind ik niet echt top
Je bedoelt zeker de 3640? Anders even een link plaatsen a.u.b. :)

http://www.paradigit.nl/configurator.php?system=2210

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepert
  • Niet online
Buffalo schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 10:35:
[...]

Naar Vista en Office moet je ff niet kijken. Vista gaat er zoiezo af voor XP en Office heb ik zelf hier.
Dit topic gaat om complete systemen. Je kunt erover discussieren, maar voor mij is een systeem niet compleet als er geen besturingssysteem opzit. Voor de gemiddelde mens kost dit nog een aardige duit om dat er nog eens bij te gaan kopen. Dan is de aanbieding niet meer zo interessant. Het zou wel aardig zijn als ze erbij zetten wat het zou kosten om de trial-versie van vista te activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
joepert schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 14:39:
[...]

Dit topic gaat om complete systemen. Je kunt erover discussieren, maar voor mij is een systeem niet compleet als er geen besturingssysteem opzit. Voor de gemiddelde mens kost dit nog een aardige duit om dat er nog eens bij te gaan kopen. Dan is de aanbieding niet meer zo interessant. Het zou wel aardig zijn als ze erbij zetten wat het zou kosten om de trial-versie van vista te activeren.
Ik bedoel ook dat ik XP ook nog heb van mijn vorige systeem. Wellicht niet geheel legaal in dat geval, maar dat zal mij aan mijn kont roesten :+
Daar komt bij dat ik liever in XP werk dan in Vista, maar dat geheel terzijde.

Zal op mijn gemak nog eens e.e.a. door gaan lezen hier, en vergelijken met elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Frizz, of wie het weet....als ik op mn mini laptopje een usb stick heb voor mobiel internetten onderweg, hoe stel ik daar dan een e-mail account voor in? Ik kan dan niet mijn thuisadressen gebruiken want die zijn van een andere provider dan het stickje (dat is abbonement van t-mobile) en mijn thuisabon. is van kpn (@planet).... Ik wil onderweg dus ook mail kunnen ontvangen en versturen....maar hoe???

• mvdklip
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-06 13:41
Voor degenen die de Medion Akoya gemist hebben bij de Gamma, doet 4launch 'm alleen vandaag voor dezelfde prijs in de aanbieding: http://www.4launch.nl/nie...33medion/nieuwsbrief.html

[ Voor 5% gewijzigd door mvdklip op 14-08-2008 09:59 ]

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

• alex3305
Het enige kromme vind ik dan van 4Launch is dat er dan ook nog verzendkosten bij zitten wat dus betekend dat de laptop in feite duurder is dan bij de Gamma/Aldi O-)

Anoniem: 249765

Is dit een goede computer ?
de Advanced Power Stealth van Computerland voor €888
http://www.computerland.nl/Information.aspx?pid=2841
zitten wel een paar interresante dingen in als de GTX260, Q6600, 1000GB HDD, en 4gb geheugen
verder zit het in een cooler master centurion 5 kast met een coolermaster realpower pro 520W voeding.
maar is het de prijs waard of zijn er goedkopere(betere) alternatieven.
mijn budget is €900
Afbeeldingslocatie: http://xs130.xs.to/xs130/08334/computerland288.jpg.xs.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 249765 op 14-08-2008 16:24 ]

• Philflow

Philflow

Anoniem: 249765 schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 16:23:
maar is het de prijs waard of zijn er goedkopere(betere) alternatieven.
mijn budget is €900
Als je naar de pricewatch gaat en zo'n systeem in elkaar zet, dan weet je precies wat het kost om het zelf te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:45

d0s

sssst

volgens mij is het een fout op de website, indien niet dan is het een hele mooie aanbieding:

http://www.wehkamp.nl/w2/...186&Nty=1&Ntk=ART&Ntt=dv5

De nieuwe HP Pavilion dv5-1050 (centrino2) voor €698.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Strakke aanbieding ja. Laagste prijs in de pricewatch is 820:
pricewatch: HP Pavilion Dv5-1050 (FM575EA)

DV5-1050ED
Type processor: Intel Core 2 Duo T7350
Harde schijf (GB): 320
Intern geheugen (MB): 3072
Videokaart type: NVIDIA GeForce 9200M GS
Beeldscherm grootte (inch): 15,4
Typenummer: DV5-1050ED
Prijs: 699,-

Volgens mij is de CPU trouwens een P7350

[ Voor 20% gewijzigd door Philflow op 15-08-2008 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
d0s schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 18:25:
volgens mij is het een fout op de website, indien niet dan is het een hele mooie aanbieding:

http://www.wehkamp.nl/w2/...186&Nty=1&Ntk=ART&Ntt=dv5

De nieuwe HP Pavilion dv5-1050 (centrino2) voor €698.
Denk ook wel dat het een foutje is, omdat van de drie laptops alleen deze HP Pavilion dv5-1050ed met 300 euro is afgeprijsd en de andere twee met 100 euro.
Philflow schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 19:59:
offtopic:
Volgens de HP site is het inderdaad de Core 2 Duo P7350 en niet de Core 2 Duo T7350. Ik ben er mee bezig.
Edit: en aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reveller
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-12-2022

Reveller

Hopla!

http://www.computerland.nl/Default.aspx

MerkAsus
TypeX50N
ProcessorAMD Turion X2 64 TL-56
Geheugen4 GB
Opslagcapaciteit250 GB
Prijs?€ 566

https://www.dynabyte.nl/artikel/24418/

MerkPackard Bell
TypeEasynote MX37-V-055
ProcessorIntel Celeron Duo Core 1400
Geheugen2 GB
Opslagcapaciteit160 GB
Prijs?€ 399

Ik ben op zoek naar een laptop voor 400-600 euro. Als iemand ergens anders nog een leuke aanbieding weet (bij voorkeur laptop met apart numeriek toetsenblok en kaartlezer), laat het dan even hier weten!

[ Voor 43% gewijzigd door Reveller op 17-08-2008 00:26 ]

"Real software engineers work from 9 to 5, because that is the way the job is described in the formal spec. Working late would feel like using an undocumented external procedure."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Reveller schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 21:52:
Ik ben op zoek naar een laptop voor 400-600 euro. Als iemand ergens anders nog een leuke aanbieding weet (bij voorkeur laptop met apart numeriek toetsenblok), laat het dan even hier weten!
aanbieding bij Wehkamp link. Misschien heb je geluk :)
Is weliswaar 699 maar beter kun je voor dat geld absoluut niet krijgen.

[ Voor 20% gewijzigd door Philflow op 15-08-2008 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s

d0s

sssst

En het is inderdaad een P7350, staat ook op de officiele HP website :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s

d0s

sssst

Inmiddels is hij ook al van de site af, dus het zal een fout geweest zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reveller

Reveller

Hopla!

Zie mijn aanbiedingen 3 posts terug. Is er iemand die ervaring heeft met Packard Bell laptops? Het grote voordeel van de PB vind ik dat deze een apart numeriek toetsenbord heeft, aangezien ik vaak met excel werk. Er is al uitvoerig discussie gevoerd over de Intel 1400, die er in single en duo core is. Kan iemand bevestigen of dit de duo core is? De verkoper zei natuurlijk ja, maar daar heb ik weinig aan. Is Vista basic prettig draaien op deze machine of kan ik beter XP installeren? Volgens mij is het geen slechte laptop voor dat geld...graag jullie mening / ervaringen.

"Real software engineers work from 9 to 5, because that is the way the job is described in the formal spec. Working late would feel like using an undocumented external procedure."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70162

Reveller schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 00:29:
Is er iemand die ervaring heeft met Packard Bell laptops?
trek het merk maar eens door de search heen.
drama ende ellende :P

brakke constructie, drivers zijn een drama, worden doorgaans nogal heet, etc etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het grote voordeel van de PB vind ik dat deze een apart numeriek toetsenbord heeft, aangezien ik vaak met excel werk.
Die Aldi van vorige week had ook een apart NUM-blok. http://www.aldi.nl/OFFER_NL_MI/OFFER_32/P_OFF01.SHTML
Prijs is niet echt laag. Wel drie jaar garantie en MSOffice-versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s

d0s

sssst

Zie mijn aanbiedingen 3 posts terug. Is er iemand die ervaring heeft met Packard Bell laptops? Het grote voordeel van de PB vind ik dat deze een apart numeriek toetsenbord heeft, aangezien ik vaak met excel werk. Er is al uitvoerig discussie gevoerd over de Intel 1400, die er in single en duo core is. Kan iemand bevestigen of dit de duo core is? De verkoper zei natuurlijk ja, maar daar heb ik weinig aan. Is Vista basic prettig draaien op deze machine of kan ik beter XP installeren? Volgens mij is het geen slechte laptop voor dat geld...graag jullie mening / ervaringen.
Dan zou ik voor de M5 serie van Asus gaan, die hebben ook een nummeriek toetsenbord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Er zit alleen een "klein" verschil in prijs. Die laptop is 400 euro, de Asus M5 begitn ergens rond 800 :P

MSI heeft overigens al wel een hele tijd 15,4" laptops met numpad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reveller

Reveller

Hopla!

Wat valt er niet te begrijpen aan de topicwaarschuwing?

Dit topic is uitsluitend bedoeld voor het op de hoogte stellen van aanbiedingen voor complete systemen en laptops. Het topic is dan ook NIET bedoeld voor vragen als "is deze wel goed?" en dergelijke.

[ Voor 95% gewijzigd door GENETX op 18-08-2008 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48844

Ik begin me steeds meer te ergeren aan mijn Toshiba L30-106, qua prestaties (vooral) en accuduur (mijn fout, had ik kunnen weten).

Heerlijke prijs. Accu leeg na 20minuten (Vista), 35min (XP, wordt niet meegeleverd)

Het is mijn eerste laptop, heel handig zo'n laptop, maar ongelovelijk traag! Ik heb hem nu een half jaar, maar ga hem verkopen en ga op zoek naar een betere.

Jammer dat je bij laptops niet van die prijs-kwaliteit toppers hebt als E8400, E8500, Q6600 op de desktop. Bij die opstelling weet je gewoon dat je bang for bucks hebt!

De Intel T2060 waar ik het momenteel mee doe is geregeld 2-3 minuten aan het knarsen voordat Vista weer fatsoenlijk draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
Lidl vanaf as. maandag 25 augustus:
Laptop 15" AMD Turion64 ® X2 TL62, 699euro. Ok ik vind em niet spotgoedkoop maar hij is wel lekker compleet:
  • SATA harde schijf met zeer groot 250 GB geheugen
  • 5.400 rpm
  • Wireless LAN + Bluetooth
  • Surf draadloos op het internet of verbind uw notebook draadloos met uw organizer of gsm
  • Geïntegreerde DVB-T-kaart
  • Kijk altijd naar uw lievelingsprogramma waar u maar wilt!
  • Vingerafdruklezer ter bescherming van uw gegevens
  • 1.3 MP Webcam (in notebookklep geïntegreerd)
  • Radiografische afstandsbediening
  • Gigabit LAN (10/100/1000 Mbit)
  • Firewire (IEEE 1394a)
  • 56k modem
  • Optische USB-snoermuis van Logitech®
  • Notebooktas
Software:
  • Microsoft® Windows Vista® Home Premium (OEM)
  • Corel®WordPerfect® Office X3
  • Corel® Paint Shop Pro XI
  • Corel® Snap Fire Plus SE
  • Marco Polo EuroRoute 2008
Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.nl/C1256C790050C7BC/images/NL.08_14448/$file/08_14448_b.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Wel is deze aanbieding alleen regio 2 en 3 bij de Lidl;

Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.nl/C1256FDB003D2CB4/a96ce807737b045fc1256c84003bad7f/c342c8fb7bc073dec125709d004cdd84/rt_Segment1/0.2A2?OpenElement&FieldElemFormat=gifp

EDIT: Duitse specs pagina

Windows Vista Home Premium
AMD Turion™ 64 X2 TL62 (Dual Core CPU)
2048 MB DDRII-RAM 667
ATI Mobility Radeon™ HD 2600 met 256 MB GDDR3 RAM
....
en de rest wat hier boven staat. Toch wel netjes, die prijs met een HD2600. Lekker kaartje :)

[ Voor 49% gewijzigd door alex3305 op 18-08-2008 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Philflow schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 19:59:
Strakke aanbieding ja. Laagste prijs in de pricewatch is 820:
pricewatch: HP Pavilion Dv5-1050 (FM575EA)

DV5-1050ED
Prijs: 699,-

Volgens de HP site is het een 15" en inderdaad P7350.

Volgens Wehkamp is het een 17", maar je krijgt er gratis een 15" laptoptas bij. Vreemde zaak
Bovendien heeft hij 17” TFT (WXGA) Brightview breedbeeldscherm en draait hij op het Microsoft® Windows® Vista™ Home Premium besturingssysteem.
Het is ook een DV5 en geen DV7. Er klopt iets niet.

Update: Hij is al weg van de site. Weer een fameuze Wehkamp fout dus. Niets nieuws onder de zon.

[ Voor 9% gewijzigd door harlekein op 18-08-2008 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein

harlekein

Creator Owner

De Wehkamp HP aanbieding is weer terug. Direct besteld. Ik betwijfel of het 17" is zoals beloofd, maar we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

DV5 is een 15 inch lijkt mij. Maar nog steeds een super prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Het is ook een 15", maar ik denk dat de mensen hier gewoon willen kijken wat ze nu krijgen een 17" of een 15", want de Wehkamp kan ook een fout maken qua productnaam/type.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Trouwens, iedereen bedankt voor de utleg op mijn vraag !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenwouter
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-06 19:50

ikbenwouter

! w t R

Graag gedaan!

Als je nou eens even de topic waarschuwing leest, dit topic is alleen bedoelt voor het posten van aanbiedingen, vragen over laptops horen in een eigen topic thuis.

........................................................................................................................................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234660

Acer Ferrari 5005 in de aanbieding bij de Office Centre : link > (paar pagina's verder bladen in folder.)
Wat denken we hiervan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Welke pagina?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234660

Hij staat op pagina 22.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Om het even wat makkelijker te maken voor iedereen.

MerkAcer
TypeFerrari 5005
ProcessorAMD Turion 64 X2 TL-60
Geheugen4 GB DDR (DDR2 neem ik aan en verder niet duidelijk welke MHz)
Grafische chipAti Radeon X1600 256MB
Beeldscherm15.4" 1680 x 1050 crystalbright
Opslagcapaciteit250 GB (onbekend welke snelheid)
Optische driveDVD-rewriter (+/- rw) DL
Overige• 5-in-1 Cardreader
• 1.3MP webcam
• 9 cell accu
• Windows Vista
• WiFi
• HDMI
• Bluetooth
• Er is verder een afbeelding van een muis, of deze meegeleverd wordt is niet helemaal duidelijk
Garantie1 jaar
Waar te koop?Office Center (geldig van 9 t/m 22 augustus!) webfolder (p. 22)
Prijs?799,-

Mij lijkt de aanbieding niet heel erg spectaculair. Hij is vergelijkbaar met andere laptops in de pricewatch (gefilterd op scherm 15.4", resolutie 1680 x 1050 en prijs gelimiteerd naar 1000 euro). Het groot pluspunt kan de hoge resolutie zijn, maar dat is ook een groot minpunt zijn. Het is maar wat je prettig vind werken. Verder is de garantie een minpunt: je hebt maar 1 jaar en ook de service van Acer kan wel eens wat tegenvallen. Wat daarentegen wel als positief punt kan tellen is dat het wel een speciale Ferarri uitvoering is (als je dat graag dus wilt).

[ Voor 27% gewijzigd door Regeneration op 20-08-2008 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Regeneration, ik ben het met je eens. Kijk ook eens naar bijvoorbeeld de Targa die hierboven wordt genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Uuuh Targa? Voor 699 bestel je een Montevina HP DV5 bij de Wehkamp. Met alle respect voor onze vrienden van de Lidl maar die HP is echt een veel betere aanbieding.

Edit: Vandaar dat de Wehkamp hem weer weg heeft gehaald :) Mooie deal Harlekein, ik ben benieuwd of je hem krijgt.

[ Voor 81% gewijzigd door Philflow op 20-08-2008 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Nee daar ben ik het niet mee eens Philflow! Montevina is maar relatief beter dan het oude platform van Intel of van AMD. Hier even een vergelijking, dikgedrukt is beter IMHO.

Targa 1526 (Lidl)HP DV5-1050ED (Wehkamp)
ProcessorTurion 64 X2 TL-62 : 2.1 GHz, 2x512 KB, 800 MHzCore 2 Duo P7350 : 2 Ghz, 3MB, 1066 MHz
Harde schijf:250GB 5400RPM HDD320GB 5400RPM HDD
VideokaartATI Mobility Radeon HD 2600 GDDR3 NVIDIA GeForce 9200M GS *
Beeldscherm:15.4" non-glossy15.4" glossy
Extra's:
  • DVB-T Tuner
  • WordPerfect Office X3
  • Nero 8 (Essentials)
  • Cardreader
  • Bluetooth
  • 56k modem
  • HDMI
  • S-video
  • USB muis
  • Draagtas
  • Lightscribe brander
  • Cardreader
  • Bluetooth
  • Microsoft Works
  • Wireless N
  • HDMI
  • eSata
Garantie:Pick up & return garantie (duur ?, vaak drie jaar), 15 maanden garantie op de batterij1 jaar pick up & return garantie, onderdelen en arbeid
Prijs:699,- Euro699,- Euro

* staat niet in die lijst en 'bestaat niet volgens Wikipedia, maar zal waarschijnlijk onder de 9300M GS vallen.

Overigens vond ik niets op de Targa site terug over Paint Shop Pro oid. Dus dat heb ik niet meegenomen in deze vergelijking.

Het is dus maar net wat je zoekt in een laptop, imho is echter nog steeds de Targa beter.

[ Voor 4% gewijzigd door alex3305 op 20-08-2008 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Voor gamen heb je wel gelijk, voor de rest niet imho. Maar goed, Ieder z'n eigen voorkeuren natuurlijk. Voor accuduur, design, temperatuur zou ik zelf voor de HP kiezen.

PS. ik zie die berg software niet als een voordeel trouwens. En ben benieuwd naar wat de gratis muis en tas voorstellen...

[ Voor 30% gewijzigd door Philflow op 20-08-2008 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q-bone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-06 18:21

Q-bone

Dusss...

@philflow... die hp van de wehkamp kun je nu toch nog gewoon bestellen? echter er komt volgens mij wel 20 euro verzendkosten bij... :(

bla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Muis is gewoon een Logitech laptop muis, niet heel speciaal maar wel goede muis. Die tas, durf ik niets over te zeggen. Maargoed, einde discussie denk ik weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Q-bone schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 13:02:
@philflow... die hp van de wehkamp kun je nu toch nog gewoon bestellen? echter er komt volgens mij wel 20 euro verzendkosten bij... :(
ze hebben er nu een AMD CPU inzitten en 100 eur duurder.. dan klopt het wel voor die prijs. helaas.
alex3305 schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 13:12:
Muis is gewoon een Logitech laptop muis, niet heel speciaal maar wel goede muis. Die tas, durf ik niets over te zeggen. Maargoed, einde discussie denk ik weer ;)
Volgens mij krijg je bij Wehkamp een mooiere tas ;) Maar goed we hebben het over een niet meer bestaande aanbieding van Wehkamp die waarschijnlijk een drukfout was.

[ Voor 42% gewijzigd door Philflow op 20-08-2008 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q-bone

Q-bone

Dusss...

Heb nog steeds één met intel cpu in me winkelmand zitten ;)

http://www.wehkamp.nl/w2/...=I41&ArtikelNummer=742545

deze toch gewoon?

bla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Q-bone schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 13:25:
Heb nog steeds één met intel cpu in me winkelmand zitten ;)

http://www.wehkamp.nl/w2/...=I41&ArtikelNummer=742545

deze toch gewoon?
Hop die kan iedereen gewoon bestellen :) ben benieuwd of het lukt.
Inclusief: Speciale Back To School aanbieding! Dit accessoirepakket voor de laptop t.w.v. 69.95 bestaat uit een 2 Gb geheugenstick van Imation, een luxe Targus hoes om je laptop te beschermen en een volledig G-Data antiviruspakket.

[ Voor 23% gewijzigd door Philflow op 20-08-2008 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q-bone

Q-bone

Dusss...

was dat wel de goede? Wel staat er een 17 inch monitor... maar das is gezien het serie nummer niet aan de orde :)

bla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein

harlekein

Creator Owner

Q-bone schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 13:02:
Ja, smeerlapperij.
Artikelen tussen 3 en 20 kilo*
Campingartikelen, verlichting, kleine magnetrons, pannensets, dekbedden, tapijtjes, spiegelkastjes, kleine fitnessapparaten, stofzuigers, videorecorders, camcorders, printers, scanners, dvd-spelers € 8.95 per bestelling

Artikelen tussen 20 en 40 kilo
Hometrainers, kastjes, salontafels, matrassen, koel- en vrieskasten, fornuizen, grote magnetrons, televisies, stereotorens, karpetten, computers, thuisbioscopen, notebooks € 19.95 per bestelling
Sinds wanneer wegen laptops meer als 20 kilo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q-bone

Q-bone

Dusss...

en dan kleine magnetrons.... ik weet niet of je wel eens een magnetron hebt getild, maar die dingen zijn loodzwaar :s

bla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martinx76
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-02-2024
MerkToshiba
TypeL300-11q
ProcessorIntel Celeron 775 @ 2GHz
Geheugen2048 Mb DDR2 RAM (667 MHz)
Grafische chipIntel® GMA X3100 shared memory max 356 Mb
BeeldschermToshiba TruBrite® WXGA TFT High Brightness 1280x800
OpslagcapaciteitI120Gb SMART (verder geen specs)
Optische driveDVD Super Multi (Double Layer) drive
OverigeInsert Overige
Garantie1 jaar
Waar te koop?KPN als nieuwe klant internet+bellen premium
Prijs?€ 549

Ik weet niet helemaal zeker of deze hier thuis hoort omdat het een package deal is. Als nieuwe klant van KPN kun je bij een 2 jarig internetplusbellen Premium abbonnement deze laptop krijgen.
Ze geven alleen wel verrekte weinig specificaties. Maakt het lastig om goed te vergelijken.
Als ik meer te weten komt zal ik m'n tabelletje ff aanpassen.

[ Voor 8% gewijzigd door martinx76 op 20-08-2008 21:04 . Reden: idd L300 ]

Tuurlijk: waar een wil is, is een weg. Maar op de mijne zijn altijd wegwerkzaamheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Dat klinkt als een Toshiba satellite L300(-11Q), althans wat ik ervan op Google kan vinden.

EDIT:
Plaatje komt ook overeen, maar IMHO niet echt een aanbieding: Volgens de KPN site zit je namelijk ook 2 jaar aan hun product vast van minimaal 50 euro per maand:
gratis laptop bij aankoop Internet Premium 2 jaar abonnement.
gratis laptop bij aankoop InternetPlusBellen Premium 2 jaar abonnement.
IMHO iets te duur, je zou namelijk beter Telfort of Orange kunnen nemen dan een laptop erbij kopen met dezelfde specs ;)

[ Voor 55% gewijzigd door alex3305 op 20-08-2008 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martinx76
@ alex3305 thnx voor de info. Had de meeste van je google search al gevonden, maar nog niet dat het de 11Q versie was.
Heb nu abbo bij KPN internetplusbellen 3Mb/s met onbeperkt bellen voor € 52.
Ze bellen me steeds of ik niet mijn abbo wil omzetten (ze willen iedereen in 1 van de 3 nieuwe pakketten hebben die ze sinds de fusie met planet aanbieden).
Als ik nu een premium kan afsluiten betaal ik 24 maanden € 13 meer. Zo gerekend is dat niet duur. Maar goed, dat werkt alleen omdat ik nu niet kan overstappen (mijn huidige abbo duurt nog ff), dus dat geldt zeker niet voor iedereen.

Tuurlijk: waar een wil is, is een weg. Maar op de mijne zijn altijd wegwerkzaamheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Maar ondertussen betaal je de hoge tarieven van KPN. Een sigaar uit eigen doos dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martinx76
Ehh, heb het es vergeleken. 20 Mbit aansluiting met onbeperkt bellen Telfort € 29.90, is € 23,05 minder
Keer 24 (2 jarig contract bij KPN) is eh..... € 553,20. Tjeeeeemig voel me een beetje getild. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Dat scheelt inderdaad weer wel.. niets :P

• StraightOn.NL
Ik zag net dat de EEE Box inmiddels op voorraad is bij Mycom voor €249, aardig interessant klein desktopje :)

specs: http://www.mycom.nl/Produ...01.6GHz/197157.aspx#Specs

uitleg: http://www.kleinelaptops....hive=&start_from=&ucat=2&

• alex3305
Heeeele mooie prijs! Persoonlijk had ik gedacht dat het ding zo rond de 300 euro zou gaan kosten :) Dus hier ben ik ook vrij blij mee eigenlijk :) Bedankt StraightOn!

offtopic:
EDIT:
Waarom heb je de EEE Box wel behandeld op je site en de Dell Studio Hybrid niet?

[ Voor 22% gewijzigd door alex3305 op 21-08-2008 12:10 ]

• Philflow

Philflow

Dan wil ik wel even een open deur intrappen :) voor dat bedrag verwacht ik eigenlijk wel wat meer power dan een 1,6 atom. leuk dat ie zo klein is maar als je desktop al gaat haperen bij een paar flashsites en een virusscan lijkt me niet zo prettig. Dan maar een lompe bak met een snellere CPU.

[ Voor 11% gewijzigd door Philflow op 21-08-2008 12:19 ]

• alex3305
Voor 250 euro een lompe bak met een snelle CPU :S ? Waardan?

• Philflow

Philflow

ik dacht zoiets: simpele kast 40 eur. amd 4000+ 40 eur. moederbord 50 eur. 250GB HD 30 eur. RAM 30 eur. dan heb je nog 60 eur over voor verzendkosten en een simpel video en netwerk kaartje. of je neemt een moederbord met alles geintegreerd dan kan het wel goedkoper denk ik.

[ Voor 27% gewijzigd door Philflow op 21-08-2008 13:03 ]

• StraightOn.NL
http://www.kleinelaptops....hive=&start_from=&ucat=2&

Ik heb zojuist bij de Mycom even kunnen spelen met de EEE Box, en het is echt een mooi apparaat. Bij de EEE wordt ook een toetsenbord en optische muis geleverd.

Volgens mij is het toetsenbord een ge-rebrande logitech ultraflat en de muis een logitech mini-nog-iets...zo'n soort notebook muis, erg klein dus maar het voelde allemaal erg solide aan.

Ik de winkel kon ik de EEE box niet horen iig, hij is dus redelijk stil, zoniet geluidloos.

Het splashtop om mee te internetten is ook wel erg netjes...de 7 seconden die Asus claimt kloppen niet helemaal, maar je bent wel in-no-time aan het surfen zonder Windows helemaal te hoeven booten.

XP voelde overigens, met booten, een beetje log aan...er wordt een hoop troep/bloatware meegeleverd volgens mij, wat allemaal moet opstarten. Verder lijkt de Atom ruimschoots om te kunnen gaan met groot formaat foto's en programma's.

Al met al, erg mooi systeempje voor een nette prijs!

[ Voor 25% gewijzigd door StraightOn.NL op 21-08-2008 13:55 ]

• kaajee
Philflow schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 12:55:
ik dacht zoiets: simpele kast 40 eur. amd 4000+ 40 eur. moederbord 50 eur. 250GB HD 30 eur. RAM 30 eur. dan heb je nog 60 eur over voor verzendkosten en een simpel video en netwerk kaartje. of je neemt een moederbord met alles geintegreerd dan kan het wel goedkoper denk ik.
+ wat centjes voor een leuk keyboardje en muis
+ een kleine/dikke 100eu voor Windows........

• Philflow

Philflow

kaajee schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 14:10:
[...]
+ wat centjes voor een leuk keyboardje en muis
+ een kleine/dikke 100eu voor Windows........
ik heb dat zelf allemaal wel liggen dus dat reken ik niet mee. en het systeempje dat ik noemde kan ook nog wel goedkoper. en presteert vet veel sneller dan de eee. maar goed, ieder zn eigen smaak.

Ik vind eee ook wel mooi hoor, maar jammer van de performance. full screen videos afspelen op 1680*1050... ik ben benieuwd.

ik had trouwens gezien dat er ook een lcd scherm bestaat met een eee erin.

[ Voor 6% gewijzigd door Philflow op 21-08-2008 14:22 ]

• d0s

d0s

sssst

Die HP DV5-1050 staat er nog steeds op.. als iemand hem voor dat geld geleverd krijgt (icm met het aanbiedingspakket wehkamp) heb je echt een koopje te pakken..

• StraightOn.NL
Philflow schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 14:19:
[...]

ik heb dat zelf allemaal wel liggen dus dat reken ik niet mee. en het systeempje dat ik noemde kan ook nog wel goedkoper. en presteert vet veel sneller dan de eee. maar goed, ieder zn eigen smaak.

Ik vind eee ook wel mooi hoor, maar jammer van de performance. full screen videos afspelen op 1680*1050... ik ben benieuwd.

ik had trouwens gezien dat er ook een lcd scherm bestaat met een eee erin.
Er zit bij de EEE Box een beugel waarmee je hem achter je LCDscherm kan bevestigen. Natuurlijk kan je los goedkoper iets zelf samenstellen. Ik zag net bij de computerboer hier om de hoek nog een pc staan voor 199...maarja als je gaat kijken naar Thinclients...zijn er toch weinig die in de buurt komen van die prijs. Het is echt een klein en ook mooi apparaatje...en als je niet zo'n grote kast op je bureau wilt hebben, en geen zin hebt om zelf te gaan schroeven lijkt mij het ideaal. Het topic heet ook niet voor niks "Aanbiedingen" Complete Systemen, voor losse componenten kan je beter naar de BBG kijken :)

en dan heb je ook nog het splashtop...wat echt netjes werkt!

• Philflow

Philflow

trouwens, ik denk dat ze met 'aanbiedingen' wat anders bedoelen. dit is gewoon een nieuw product tegen list price. maar goed nu weer ontopic
d0s schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 14:26:
Die HP DV5-1050 staat er nog steeds op.. als iemand hem voor dat geld geleverd krijgt (icm met het aanbiedingspakket wehkamp) heb je echt een koopje te pakken..
Inderdaad ja, wat een aanbieding cq. typefout :)

[ Voor 66% gewijzigd door Philflow op 21-08-2008 14:47 ]

• StraightOn.NL
Philflow schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 14:41:
de pot verwijt de ketel ;) ik denk namelijk dat ze met 'aanbiedingen' wat anders bedoelen. dit is gewoon een nieuw product tegen list price. maar goed nu weer ontopic
daarom had ik aanbiedingen ook al tussen aanhalingstekens gezet :P omdat het feitelijk geen aanbieding is, maar wel een compleet systeem (exclusief monitor} 8)

@hierboven...

inderdaad is het een nette aanbieding...en als het een typfout is hoop ik dat ze daar deze keer niet onderuit komen zoals toen met die LCD'tv's...

Dat de Wehkamp zijn eigen aanbieding eerst maar eens goed controleert...dus consument besteld wat dus dan vindt ik ook dat hij dat geleverd moet krijgen.

[ Voor 26% gewijzigd door StraightOn.NL op 21-08-2008 14:52 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is uitsluitend bedoeld voor het op de hoogte stellen van aanbiedingen voor complete systemen en laptops. Het topic is dan ook NIET bedoeld voor vragen als "is deze wel goed?" en dergelijke.

Het CSL Beleid omtrent de 'welke moet ik nemen?'-vragen is namelijk ook van toepassing op dit topic! Heb je toch een vraag om het één of ander, gooi het eerst even door Google en ga zelf op onderzoek uit.