Toon posts:

Gezoch: gamelaptop

Pagina: 1
Acties:
  • 541 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!
Ik ben op zoek naar een laptop van ongeveer 800 euro welke gemaakt moet zijn voor een spelletje spelen.
Zo speel ik eigenlijk alleen World of Warcraft. Dit wil ik wel op de hoogste instellingen kunnen spelen.

Wie weet wat een leuk laptopje is? Ik wil er wel een mooi beeldscherm in hebben(niet zo'n matte), welke minimaal 15.4 " moet zijn. Liever heb ik 17.

Verder heb ik van processoren e.d. niet veel verstand!
Wie kan mij een leuke nieuwe laptop aanbieden?

met vr gr,
Fabian

Alvast bedankt

Verwijderd

Hier op GoT verwachten we dat je zelf wat gaat zoeken wat je precies wilt.
Hier verwachten we geen vragen zoals: "Wat moet ik kopen?"

Overigens is "Overige Hardware" ook niet bedoelt als een dumpbak als je niet weet waar je topic te plaatsen.

• MuisM4t
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Zie ook OH beleid.

Laat je eens bij een winkel informeren of zoek zelf via internet uit wat het beste voor jou is.
Zo kun je bijvoorbeeld zoeken op reviews of benchmarks van de laptop die je op het oog hebt , of zoek op afzonderlijke onderdelen (zoals processor of videokaart) van de laptop.

Verwijderd

wel rond die prijs heb je meestal een vga kaart met deze chip
ati 1300 of ati 2300.
nvidia 8400gs of 8600gt

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-01 23:34

SA007

Moderator Tweaking
Ik weet trouwens niet wat jouw definitie is van een mooi beeldscherm, maar 'zo'n mat scherm' is een ontspiegeld scherm.

Als je een blinkend scherm hebt, dat ziet er leuk uit, maar in de realiteit zie je meer de omgeving dan wat er op het scherm staat. (Elk donker deel van je scherm gaat werken als een spiegel)

Een ontspiegeld scherm daarentegen heeft dat veel minder en zie je gewoon je beeld.

Weet niet hoe het met jou zit, maar heb liever een scherm wat fijn kijkt dan een die er bling-bling uitziet...

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:25
Spiegelend is niet bling-bling. Bij een spiegelend scherm komen de kleuren levediger over, en ik vind juist dat een mat scherm vervelend is, aangezien je dan zo'n grote witte vlek op je scherm hebt zitten. Bij een spiegelend scherm kan je hem even kantelen een stukje, en het is weg. En als je een helder scherm hebt, maakt het niets uit ;) .

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-01 12:51

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Helaas zijn topics als deze niet meer toegestaan op GoT. Gezien je onderwerp valt dit topic onder Complete Systemen & Laptops. Hier kun je de topicvoorwaarden nalezen in het CSL Beleid.

Mocht je er niet helemaal uitkomen met je systeem, kun je nog altijd de CSL FAQ bijpakken ;)

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:04
Om je toch nog 'n schop in de goede richting te geven, kijk bijvoorbeeld eens op Xxodd.nl of Dell.nl (of natuurlijk de pricewatch), dat zou 'n prima beeld moeten scheppen van je mogelijkheden.

• MadMan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-01 04:46

MadMan

What the....

SA007 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 23:01:
Ik weet trouwens niet wat jouw definitie is van een mooi beeldscherm, maar 'zo'n mat scherm' is een ontspiegeld scherm.

Als je een blinkend scherm hebt, dat ziet er leuk uit, maar in de realiteit zie je meer de omgeving dan wat er op het scherm staat. (Elk donker deel van je scherm gaat werken als een spiegel)

Een ontspiegeld scherm daarentegen heeft dat veel minder en zie je gewoon je beeld.

Weet niet hoe het met jou zit, maar heb liever een scherm wat fijn kijkt dan een die er bling-bling uitziet...
Ik heb een hoop laptops, waarvan een paar met spiegelend scherm, en die vind ik toch echt betere weergave hebben. Als je zo dom bent om buiten met je rug naar de zon te gaan zitten, oké dan heb je daar last van. Zolang je dat niet doet zul je nergens last van hebben.
Ik zal in elk geval, als ik de keuze heb, bij toekomstige aankopen altijd voor "spiegelend" gaan. Veel betere kleurweergave en helderder beeld. Het door jou genoemde nadeel weegt daar ten eerste niet tegen op en is ten tweede heel gemakkelijk te vermijden, ook buiten en ook in omgevingen met _heel_ veel lampen.

W211 E55 | W220 S500 | W116 280SE | E90 318iA | E30 325i | Cooper Classic

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-01 06:54

Wiethoofd

Broadcast TOM

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• jpvk007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-01 06:30
waarom wil je een laptop? als je echt wilt gamen, is een desktop een veel betere keus... sneller, goedkoper, betere videokaart etc etc... laptop en gamen is nooit optimaal voor games (oudere games gaan prima, maar nieuwe releases zullen t niet of nauwelijks doen)...
zeker als je een 17 inch overweegt, denk ik niet dat je hem als draagbaar apparaat gaat gebruiken, is ie namelijk veels te groot en zwaar voor

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-01 12:51

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica