Toon posts:

[Multi] Alone in the dark 5

Pagina: 1
Acties:
  • 683 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Waarom is er nog geen topic over deze game die nu toch al wel weer een dag of wat officieel downloadkoopbaar is bij Atari (alleen met CreditCard, daarom heb ik hem nog niet).

Alone in the dark was toch altijd een succesvolle serie games, maar ik heb hier in SGD geen enkel topic kunnen vinden. Ik heb hem zelf helaas nog niet kunnen spelen omdat je bij atari niet met paypal/ideal kan betalen en ik nog geen kans heb gehad om naar de winkel te gaan.

De game is inderdaad nog niet gecracked :P Maar zó erg is het tegenwoordig toch niet met het kopieren? :X

Dit is niet bedoeld als "startpost" voor een groot topic maar meer zo van: WTF, een nieuwe alone in the dark man, en niets op tweakers? Ow en of iemand 'm al gespeeld heeft, wat ie er dan van vindt, etc etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-10 11:12
De console versies is nog niet uit helaas. Ik wacht nog op de xbox 360 versie. De filmpjes op gametrailers.com zagen er wel veel belovend uit.

Coïtus ergo sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smooth
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-12-2021
Op Tweakers staat ondertussen een review. Hou er wel rekening mee dat het niet zo'n geweldig cijfer krijgt.

/edit
Ik ken die site sinds kort, maar het cijfer wat daar op staat moet een gemiddelde zijn. Gebaseerd op meerdere reviews. Bijv. Gamespot (6,5/10), IGN (3,5/5), Gamer.nl (5/10)

Maar ik ben het met je eens dat je je niet te veel moet laten beinvloeden door het cijfer. Als je de serie gewoon tof vind en je wilt het graag spelen dan moet je het zeker doen :)

[ Voor 42% gewijzigd door Smooth op 27-06-2008 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Smooth schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 17:01:
Op Tweakers staat ondertussen een review. Hou er wel rekening mee dat het niet zo'n geweldig cijfer krijgt.
Wel grappig dat je verwijst naar een review op tweakers maar naar gamerankings voor een (slechter) cijfer :+

I don't care about the grade... :P I just wanna play it. Vind zelf wel uit of het me boeit of niet, het cijfer kan me gestolen worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-09 13:17

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Had niks te doen :>

[Multi] Alone in the Dark

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
deze mag wel locked dan hoor, die andere is idd mooier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Pfffft. Heb je geen trots op je eigen werk... :+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.