Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Gaiter
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21-11 08:07
Ik zag vandaag via een reclamebanner op een site een verwijzing naar een nieuwe mobiel van Samsung, the Instinct (geen modelnr. op de site te vinden)
Weet iemand hier iets meer van? In de VS schijnt deze al eind van de maand uit te komen.
de link: http://www.instinctthephone.com
Flitsende site, tevens een agressieve vergelijking met de Iphone als je even verder bladert.
Ik hoop dat er genoeg materiaal te verzamelen valt voor een topic!

Gaiter

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Al die reclames waarin ze zeggen dat hij beter is dan de iPhone zijn achterhaald met de komst van de nieuwe iPhone. Kansloze telefoon dus dit.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Dit is een toestel wat niet in Nederland zal uitkomen, aangezien hij voor het EVDO netwerk is, wat niet in Nederland beschikbaar is. In Nederland zijn er al 2 toestellen die in ditzelfde genre vallen:

Het Samsung F480 Topic
Samsung i900 Omnia

Daarnaast kom je wel met heel weinig info om een discussie op te starten. In ieder geval te weinig voor een topicstart.
MrAcid schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 23:59:
Al die reclames waarin ze zeggen dat hij beter is dan de iPhone zijn achterhaald met de komst van de nieuwe iPhone. Kansloze telefoon dus dit.
Volgens mij is éne Meneer Jobs begonnen met schreeuwen dat de iPhone beter is dan al het andere. Laat die andere dat dan ook lekker zeggen.

Maar, laten we deze discussie hier nou niet gaan starten. Dat wint namelijk niemand.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Dit topic is gesloten.