Goededag,
Ik post dit bericht hier omdat ik twijfelde tussen softe goederen en PMG. Als ik PMG kan uitsluiten verplaats ik graag mijn topic naar Softe Goederen.
Mijn vriend heeft een computer waarvan het aardig presteerd als een media systeem. Het huidige multifunctional media container mkv is het enige hobbeltje in de weg.
Hierbij ook de vraag in PMG:
Is het een hardware probleem of een software matige.
De hardware:
Mobo: Asus p4p800 deluxe
Grafische Plank: Asus AH3650 Silent
Processor: Intel Pentinum IV, 3.0 GHZ Northwood (oude socket 478)
Geheugen: 1024 Mb DDR (FSB voor mij onbekent)
Het grafisch vermogen is genoeg om een full HD resolutie te maken. Interlaced of prograssice maakt voor het moment niet uit, weet het verschil wel.
Ik weet dat zijn processor best oud is maar of dat nu belemmerd?
Mijn vraag dus, zou dit setje het vermogen hebben om een FullHD film af te spelen, en dus het liefste de mkv container. Of zou ik dit moeten zoeken aan de Softe Goederen?
Vriendelijke groeten,
Thomas
Ik post dit bericht hier omdat ik twijfelde tussen softe goederen en PMG. Als ik PMG kan uitsluiten verplaats ik graag mijn topic naar Softe Goederen.
Mijn vriend heeft een computer waarvan het aardig presteerd als een media systeem. Het huidige multifunctional media container mkv is het enige hobbeltje in de weg.
Hierbij ook de vraag in PMG:
Is het een hardware probleem of een software matige.
De hardware:
Mobo: Asus p4p800 deluxe
Grafische Plank: Asus AH3650 Silent
Processor: Intel Pentinum IV, 3.0 GHZ Northwood (oude socket 478)
Geheugen: 1024 Mb DDR (FSB voor mij onbekent)
Het grafisch vermogen is genoeg om een full HD resolutie te maken. Interlaced of prograssice maakt voor het moment niet uit, weet het verschil wel.
Ik weet dat zijn processor best oud is maar of dat nu belemmerd?
Mijn vraag dus, zou dit setje het vermogen hebben om een FullHD film af te spelen, en dus het liefste de mkv container. Of zou ik dit moeten zoeken aan de Softe Goederen?
Vriendelijke groeten,
Thomas