Verwijderd

Topicstarter
Sinds een paar dagen een PCB.

Het is me nog niet gelukt om het DVD menu te vinden in een film. Heb geen idee hoe ik daar moet komen en kan dus geen subtitles inschakelen etc...

Ook het uitschakelen van de PCB lukt niet. Het beeld gaat staan flikkeren alsof hij hem niet uit kan schakelen en het vervolgens opnieuw probeert; gevolg dus een klikkerend beeld.

Is dit een bekend probleem, doe ik iets verkeerd of heb ik een maandag-ochtend-exemplaar gekregen?

Van de Nederlandse leverancier krijg ik alleen maar ontwijkende antwoorden.....

Wie weet raad????

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-02 13:22

Bergen

Spellingscontroleur

Waar heb je het over? Je startpost is ook een beetje een maandag-ochtend-exemplaar!

Ben je zelf een DVD-speler aan het bouwen ofzo? En heb je daarvoor een PCB ontvangen? Merk? Type? Datasheets? Leg eens duidelijk uit waar je het over hebt, wat je hebt geprobeerd en wat er niet lukt.

Verwijderd

Topicstarter
Moest PCH zijn, sorry.... Een Popcorn Hour dus.

• martin2005
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-01 13:38
Uhuh.... en dan deze niet gevonden voor je vraag?

Verwijderd

Topicstarter
Hey Martin,

Bedoel je:

Dit kan je oplossen door met ifoedit de subtitles aan te zetten.

Open VTS_01_0.IFO (IFO from main movie) in IfoEdit.
Go to VTS_PGCITI and select VTS_PGC_1.
In the bottom window scroll down to the line "There is no PGC Command Table".
Right click on this line and select "Add PreCommand".
You will get a new line: "1.Pre Command".
Right click 1.Pre Command and select "Edit Command".
Select (SetSTN) Set Audio Stream Nr or (SetSTN) Set Subpicture Stream Nr in the picklist and select the desired stream (First stream is always 0, second stream is 1, etc).

Betekent dat dat ik iedere film eerst moet aanpassen alvorens hem te kunnen gaan kijken?

Is het dan niet mogelijk om simpel het menu te benaderen en daar in te stellen wat je wilt?

Ik lees er verder weinig tot niet over op het forum dus dacht ik dat het aan mij of mijn PCH lag. Ik kan me niet voorstellen dat niemand het een probleem vindt...

Ben benieuwd!

• martin2005
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-01 13:38
Nee....ik bedoel dat je je vraag beter in dat topic kunt stellen.
Pagina: 1