Toon posts:

Ziggo, gratis Digitaal plus en dan stilzwijgend verlengd

Pagina: 1
Acties:
  • 909 views

Verwijderd

Topicstarter
Heb net mijn rekening gekregen van Ziggo.

Heb ik ineens een Digitaal Plus abbonement. Ik had getekend voor Z1 + HDTV.

Dat digitaal plus kreeg ik er ongevraagd 2 maanden gratis bij. Maar ja na 2 maanden moet je wel betalen voor iets wat je niet hebt gekozen.

Gebeld met helpdesk, 15 minuten wachten, ze hebben het wel netjes weer goedgezet.
Ik voel me wel weer eens genaaid.

Iemand anders al zijn rekening gechecked.

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 16:12

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Wat is het probleem nu?

Ziggo heeft een foutje gemaakt met het verwerken van je aanmelding. Je hebt dit ontdekt, contact opgenomen met de helpdesk en deze hebben alles keurig gecorrigeerd.

't is misschien vervelend, maar mensen kunnen nu eenmaal fouten maken.

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Verwijderd

Topicstarter
Question Mark schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 18:29:
Wat is het probleem nu?

Ziggo heeft een foutje gemaakt met het verwerken van je aanmelding. Je hebt dit ontdekt, contact opgenomen met de helpdesk en deze hebben alles keurig gecorrigeerd.

't is misschien vervelend, maar mensen kunnen nu eenmaal fouten maken.
Het is geen foutje van Ziggo, ik heb het digitale abbo sinds februari 2008. februari, maart en april, waren zoals ik het heb aangevraagd, dus mijn aanmelding ging goed.

Sinds Mei had ik dan ineens het Digitale plus pakket, heb ik echt niet om gevraagd hoor.

Zal toch echt iemand bewust moeten hebben veranderen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2008 18:49 ]

Verwijderd

LCD, Plasma, Projectie & Recording -> Shopping Forum

Maar goed, wat is nu precies de discussie die je wilt starten?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2008 19:03 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 18:47:
[...]

Het is geen foutje van Ziggo, ik heb het digitale abbo sinds februari 2008. februari, maart en april, waren zoals ik het heb aangevraagd, dus mijn aanmelding ging goed.

Sinds Mei had ik dan ineens het Digitale plus pakket, heb ik echt niet om gevraagd hoor.

Zal toch echt iemand bewust moeten hebben veranderen.
En na een belletje ben je er meteen van af -> prima service toch lijkt mij?

Dan zijn er alleen 2 opties
-> je beschuldigd Ziggo er van dat ze dit bewust hebben gedaan om extra geld te verdienen en hopen dat ze niks van je zouden horen
-> je ziet het als een fout van een medewerker daar (ook dat zijn mensen)

Welke van de 2 opties het ook is maakt niet uit, na een belletje hebben ze het meteen stop gezet en ze storten waarschijnlijk het geld terug? _/-\o_ voor Ziggo

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

En je hebt nog voor de prijs van een telefoontje gratis nog twee maanden kunnen kijken. Kudo's for them :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Volgens mij had je het na de twe gratis maanden moeten opzeggen, nu is het stilzwijgend verlengd.

Automatische verlenging contract ongedaan maken?

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:57

PoweRoy

funky!

dit is altijd zo geweest bij verschillende providers actie. Kijk naar gsm abbo voor 2 jaar. Als je niet op tijd opzegt moet je nog een jaar tegen een hoog tarief.
De ouders van mijn gf hadden 2 jaar terug digitale tv van @home(nu ziggo) en daar was het ook zo dat je 2 maanden gratis kon gebruiken maar je moest het wel een tijdje van te voren opzeggen. Stond ergens op een formulier ;) Dont pin me down on it

[This space is for rent]

Verwijderd

Echt, als ik voor elke keer dat een totaal ten onrechte verongelijkte consument riep dat-ie zich 'genaaid' voelde, een eurocent kreeg, dan was ik nu rijk.

Verwijderd

Je kunt de digitale plus abonnementen ( zoals totaalpakket, sport1/film1) bij Ziggo nu elke maand opzeggen in plaats van dat je er een jaar aan vastzit. Das wel een verandering ten goede :) Gewoon even bellen met de klantenservice ( voorlopig lokaal tarief) en in het keuzemenu de optie "verandering in digitale tv pakket" kiezen

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:16

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Ten eerste zie ik in dit topic de discussiewaarde niet echt. Heel fijn dat je komt melden dat je je genaaid voelt, maar daar hebben we verder vrij weinig aan?
Het probleem is gewoon netjes opgelost, dus waar hebben we het nu helemaal over, een fout kan gemaakt worden en als dat dan netjes wordt opgelost is het een beetje krom om je daar genaaid door te voelen :?
Daarnaast is het maar de vraag of het een fout is, of dat jij gewoon ergens wat kleine lettertjes hebt gemist? Maar het zou inderdaad ook best kunnen dat er bij het omzetten naar Ziggo iets is misgegaan, want dat abbo wat jij in februari hebt afgesloten zal niet bij Ziggo zijn geweest?

Ten tweede heeft dit vrij weinig met het Shopping Forum te maken, eerder nog met Internetproviders en Hosting. Omdat het hier ontbreekt aan enige discussiewaarde ga ik dit topic echter niet daarheen verplaatsen maar gaat het op slot.

Als je je medetweakers wilt waarschuwen, dat ze hun rekening in de gaten moeten houden, dan kan je dat wat mij betreft even netjes mededelen in [Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 2.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.