Iemand ervaring met 2uhosting?

Pagina: 1
Acties:

• Pabz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-10 21:36
Beste allemaal,

Ik heb natuurlijk eerst de policy gelezen en volgens mij mag ik dit posten... ;)
Is er iemand die ervaring heeft met 2uhosting? Ik heb deze via hostingvisie.nl gevonden en heb nog geen andere topics over deze provider gevonden.
Ik vraag me af of hun server niet rete langzaam is en hoe hun webmail functioneert aangezien ik zeer slechte ervaringen heb met www.amenworld.nl.

Groetjes Pabz

Verwijderd

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Pabz schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 13:20:
Beste allemaal,

Ik heb natuurlijk eerst de policy gelezen en volgens mij mag ik dit posten... ;)
Beter lezen dan.
Internet & Telefonie - policy en FAQ

🌞🍃

• Pabz
Heb ik gedaan:

Wanneer je zelf met eigen research een hostingprovider hebt gevonden en op de in de Hosting-FAQ genoemde sites en in de GoT-Search geen ervaringen met die provider kunt vinden, kun je daar een topic over openen.
Thanks, het meeste had ik al gelezen, maar ik heb geen ervaringen op dit forum kunnen vinden en dat voelt op de een of andere manier toch betrouwbaarder...

[ Voor 32% gewijzigd door Pabz op 24-06-2008 13:28 ]

Verwijderd

De ervaringen die je hier krijgt zullen ook niet meer dan persoonsgebonden ervaringen zijn. Iemand die een hostingpakket heeft bijv en daar niet zoveel aan eist.

Tja, waar moet je op letten? Ga niet voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. De goedkoopste hosters vallen hier vaak mee uit de mand. Uptime is niet zozeer slecht ofzo, maar hoe handelen ze bij een storing? En hoe gaan ze om met backups? Hoe is de bereikbaarheid over het algemeen? Ligt je site bij een hoster er langer als een nacht uit of is dat met minder dan 2 uur opgelost?

Bovenstaande dingen moet je toch echt zelf zoeken bij een hoster. Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat een hoster best wat kosten mag.

• Pabz
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 13:33:
De ervaringen die je hier krijgt zullen ook niet meer dan persoonsgebonden ervaringen zijn. Iemand die een hostingpakket heeft bijv en daar niet zoveel aan eist.

Tja, waar moet je op letten? Ga niet voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. De goedkoopste hosters vallen hier vaak mee uit de mand. Uptime is niet zozeer slecht ofzo, maar hoe handelen ze bij een storing? En hoe gaan ze om met backups? Hoe is de bereikbaarheid over het algemeen? Ligt je site bij een hoster er langer als een nacht uit of is dat met minder dan 2 uur opgelost?

Bovenstaande dingen moet je toch echt zelf zoeken bij een hoster. Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat een hoster best wat kosten mag.
Thanks, zal nog eens verder kijken maar blijft moeilijk. Backups is idd wel een goed punt, ook al heb ik vaak zelf ook een complete backup op mijn eigen comp staan, just in case ;) .

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Edit: weg.

[ Voor 97% gewijzigd door flashin op 26-06-2008 11:40 ]

Verwijderd

Maar goed jouw ervaring met Neostrada is weer anders dan met die van anderen he ;)

Zelf zit ik bij Progressive-media, meerendeels oude bekende en weten wat ze doen. Goede hardware draaien (HP-spul) en alles zo modulair mogelijk in de opbouw. Waar ik me destijds aan ergerde bij andere hosters waren bijv de scripts op een shared-webhosting-machine. Als iemand een slecht script draaien had die vastliep, dan had de rest daar ook last van (niet bereikbaar meer, 99% cpu usage etc), de destijdse hoster deed hier weinig aan en daarom waren mijn sites onbereikbaar voor de rest van de dag. Dat was eigenlijk de reden om over stappen, en hier is het vele malen beter geregeld dus.

Als er nu een probleem optreed is dat met een uur tot een dag opgelost (ligt eraan of het ook daadwerkelijk binnen hun gebied valt). Ik zou zeggen neem een kijkje, hosting mag best wat kosten, maar bij de goede heb je daar ook wat voor terug. Er zijn heel veel resellers (beginners) die hun eigen hostingbedrijfje hebben maar kaas van support of techniek erachter gegeten hebben. Pas hiervoor op als je data je lief is ;)
Pagina: 1