Toon posts:

X1650 driver issue

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het begint wat vervelend te worden omtrent een issue waar ik maar niet vanaf kom.

Situatie:

Een ati x1650 waar ik keurig de drivers van heb geinstalleerd lijken telkens na een restart van de pc te zijn verwijderd lijkt wel.

Als ik nl. in systeemeigenschappen ben en ik duidelijk concludeer dat de gpu herkent is is dat voor mij een teken dat alles normaal functioneert.

Alleen als ik de pc opnieuw opstart krijg ik schermpjes met de melding nieuwe vga gevonden, als ik vervolgens de drivers opnieuw installeer en ik na en reboot in xp ben is het wer goed...,Doe ik daarna een restarten is de driver weer geuninstalleerd lijkt wel.

specs: dfi lp ut 790fx
ati radeon x1650
o/s xp sp3

Kent iemand dit?

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2008 @ 00:20:
Het begint wat vervelend te worden omtrent een issue waar ik maar niet vanaf kom.

Situatie:

Een ati x1650 waar ik keurig de drivers van heb geinstalleerd lijken telkens na een restart van de pc te zijn verwijderd lijkt wel.

specs: dfi lp ut 790fx
ati radeon x1650
o/s xp sp3

Kent iemand dit?
In mijn oude systeem (een Athlon 64 X2 3800+ op een 690G chipset moederbordje van Asus) heb ik nooit dergelijke problemen ondervonden met de Sapphire X1650XT die daar op zat. Het is dus niet per definitie de chip die het probleem veroorzaakt, alhoewel het natuurlijk nog steeds wel de videokaart kan zijn. Beste wat je kunt doen is een andere videokaart in het systeem testen om te zien of je hetzelfde probleem blijft houden.

Verwijderd

@ Trenner

hmm dat is een bekend probleem , ik had dat met me Dual OpteronDP 248 CG met Sapphire HD 3850 AGP 512MB, het bleek achteraf me geheugen te wezen, met nieuwe geheugen werd het probleem verholpen.

Maare idd ik vraag me af van hoeveel sneller een HD 4870 zal zijn met 1024MB GDDR5 ipv 512MB, toch denk ik dat het weining uit zal maken net als we met de HD 3850 hebben gezien met 1024MB GDDR3 vergeleken van eentje met 512MB GDDR3.

Het kan zijn dat het met GDD5 anders zit qua samenwerking ivm de RV770?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:19

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Afgesplitst van [Algemeen] ATi Nieuwsdiscussie Topic - Deel 87 .

Dit is namelijk geen nieuws maar een gewone probleem waar je hulp mee wilt.

Oslik blyat! Oslik!