Zomaar een slotje???

Pagina: 1
Acties:

• Cableboy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik post een berichtje in W&L, over een onderwerp dat ik op Discovery gezien heb, gooit na 1 reply Lord Deamon (Alle respect, is vast een goeie gozer) er al een slotje op....
Dit zonder duidelijke motivatie waarom...
Alleen met de melding "Het is onzin..."
Kan dit nou zomaar?

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/129870

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-02 19:50

Floor-is

5.2

Nou euh, de combinatie van de twee posts, moet toch wel duidelijk maken dat het verhaal wel een erg groot broodje-aap gehalte heeft en omdat W&L een erg serieus forum is, worden de broodje aap evrhalen op slot gegooid :)

Bericht hierboven

• Cableboy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Het was ook serieus bedoelt, of verkondigen ze op Discovery ook maar onzin?? Wordt toch redelijk vaak naar verwezen geloof ik...

Dit stukje is twee maanden terug op een donderdag avond uitgezonden. Geen duimzuigverhaal dus. Maar goed, als jullie dat vinden... ok. Geeft alleen niet veel motivatie om nog meer te gaan posten...

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-02 19:50

Floor-is

5.2

Nou kijk, we kunnen wel met QuantumMechanica en -Fysica uit gaan leggen dat er werkelijk geen mogelijkheid is dat dit echt waar is, maar het is gewoon makkelijker om zulke dingen te ondervangen en gelijk te melden dat het niet waar is. Het had ietsje netter gedaan kunnen worden, dat ben ik met je eens, maar om je 1e vraag te beantwoorden
Kan dit nou zomaar?
Ja dat kan, wij zijn de personen die bepalen wat wel en niet kan op het forum en in dit geval besloten wij dat het niet kon... Je bent welkom om van allerlei andere dingen aan te dragen ter discussie, maar dit zag er gewoon uit als vragen naar de bekende weg, sorry voor het ongemak en volgende keer beter.

Bericht hierboven

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01 10:51
Waarom ga je deze discussie niet gewoon aan met Lord Daemon himself.....zover ik hem ken is het een heel redelijk gozer met ICQ & Mail......(get the hint?)