Een mens kan door muren lopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 535 views sinds 30-01-2008

• Cableboy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik zag een tijdje geleden een stukje op Discovery over nucleaire onderzeeërs. Daar was een van de bemanningsleden door een deur van de onderzeeër heen gelopen, zonder deze open te doen. De deur bestond uit een cm of 8 dik staal, dus je zou het wel merken als je daar tegenaan loopt. |:(

Dit effect zou opgetreden zijn, doordat de kernreactor van het schip zo'n groot magnetisch veld opzette, dat dit de eigenschappen van b.v. het staal aangepast had:?.

Zou een mens d.m.v. een magnetisch veld door muren e.d. kunnen lopen?

Ik vond het zelf nogal een vaag verhaal, maar het geheel werd vrij geloofwaardig gebracht, dus misschien is dit wel mogelijk?

Verwijderd

niet gezien helaas...maar lijkt me vrij onmogelijk behalve als de deur spontaan opgelost zou zijn... want...wat voor een stof of structuur hij ook zou krijgen.... een mens kan nergens DOORHEEN (alsin deur door lichaam) lopen...

door dat magnetische veld zou die vent wel zijn gaan halicuneren ofzo...lijkt me logischere verklaring:P

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Ja, wat een onzin. Dat kan nooit, dus dit is een vaag onzin verhaal, dus het hoort niet in W&L, dus gaat het dicht. :)

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Dit topic is gesloten.