Hallo tweakers 
ik heb iets meer dan 2 jaar geleden de Sennheiser CX300 (black) gekocht voor 35,- bij mp3shop.nl (de creative ep-630 waren toen duurder!) en afgelopen week heb ik draadbreuk opgelopen,,
het waren zeeeer fijne oortjes vond ik zelf, en ik zou eventueel natuurlijk sennheiser nog kunnen mailen, maar ik ben het aankoopbewijs toch kwijt en weet de precieze aankoopdatum niet meer
en ik zat nu te denken aan het 'iets' duurdere segment que in-ears, zoals een Shure SE110, Ultimate Ears super.fi 3 studio, metro.fi 2 of als er (andere/)betere zijn voor 30 - 110 euro, hoor ik het graag
ik heb eerst gedacht, ik koop de CX500, maar die heeft een Y-koord, en aangezien ik die 2 jaar 5/6 dagen in de week m toch al snel 6/7 uur om mijn nek had hangen (tijdens school etc) is een J-koord (of L) toch handiger, maar als het niet anders kan (de genoemde nl net zo voor zover ik weet ),,
dan moet maar, want de CX300, maar om daar nu 49 (36 via pricewatch, maar tog
)
bvd
ik heb iets meer dan 2 jaar geleden de Sennheiser CX300 (black) gekocht voor 35,- bij mp3shop.nl (de creative ep-630 waren toen duurder!) en afgelopen week heb ik draadbreuk opgelopen,,
ik heb eerst gedacht, ik koop de CX500, maar die heeft een Y-koord, en aangezien ik die 2 jaar 5/6 dagen in de week m toch al snel 6/7 uur om mijn nek had hangen (tijdens school etc) is een J-koord (of L) toch handiger, maar als het niet anders kan (de genoemde nl net zo voor zover ik weet ),,
bvd