Toon posts:

Keus in-ears

Pagina: 1
Acties:
  • 267 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers :)

ik heb iets meer dan 2 jaar geleden de Sennheiser CX300 (black) gekocht voor 35,- bij mp3shop.nl (de creative ep-630 waren toen duurder!) en afgelopen week heb ik draadbreuk opgelopen,, :( het waren zeeeer fijne oortjes vond ik zelf, en ik zou eventueel natuurlijk sennheiser nog kunnen mailen, maar ik ben het aankoopbewijs toch kwijt en weet de precieze aankoopdatum niet meer O-) en ik zat nu te denken aan het 'iets' duurdere segment que in-ears, zoals een Shure SE110, Ultimate Ears super.fi 3 studio, metro.fi 2 of als er (andere/)betere zijn voor 30 - 110 euro, hoor ik het graag :)

ik heb eerst gedacht, ik koop de CX500, maar die heeft een Y-koord, en aangezien ik die 2 jaar 5/6 dagen in de week m toch al snel 6/7 uur om mijn nek had hangen (tijdens school etc) is een J-koord (of L) toch handiger, maar als het niet anders kan (de genoemde nl net zo voor zover ik weet ),, O-) :P dan moet maar, want de CX300, maar om daar nu 49 (36 via pricewatch, maar tog :9 )

bvd
:)

• Dekaasboer
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07:34
Er was ergens een oordoppen topic, maar waar ik dat nu toch gelaten heb? :?

Hebbes!
Wat zijn goede oordopjes? Deel 8

Hier staan een hoop ervaringen in over ook de duurdere doppen en revieuws. Zou ik eens goed doornemen. En aangezien je blijkbaar zelf nog niet zoveel hebt rondgeluisterd/ gelezen zou ik dat eerst even doen.

Daarnaast heeft het trouwens geen zin om 100 euro aan oordoppen uit te geven als je een matige mp3 speler hebt.

[ Voor 73% gewijzigd door Dekaasboer op 20-06-2008 22:26 ]

http://axrotterdam.blogspot.nl

• Dreadramon
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-02 15:42

Dat is het laatste algemene topic. Nu staan ze per merk appart in het Portable Media Devices forum. Dus kijk daar even voor een overvloed aan informatie.

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:16

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

http://www.mp3shop.nl/pro...ibe-flashback-chrome.html

erg nette doppen met een super geluid.

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-01 15:01

Ik heb 'm gevonden, hij lag onder de kapstok. :7

Helaas is het topic dicht, maar misschien een move naar PMD?

[ Voor 0% gewijzigd door DiSiLLUSiON op 20-06-2008 22:27 . Reden: potjandorie, niet snel genoeg ]

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:39

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Los daarvan... dit is toch echt een verdekt "wat moet ik kopen" topic met een verdacht hoge smiley rate. Dus ook deze gaat op slot.

Wise enough to play the fool

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.