Wie heeft de LG 915Flatron Plus al?

Pagina: 1
Acties:

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-07 11:33
Mijn 15" Acerview staat op het punt van springen, ik heb al een paar keer een zekering moeten vervangen die steeds doorbrandt en dat kan niet veel goeds betekenen.:(
Ik wil een goede vlakke 19" hebben en ik heb de 915 al een tijdje op het oog:9. Maar ik heb nog nergens een review gezien en de monitor zelf is al helemaal nergens te bekennen (wel krijgt funprice em binnen een paar weken geloof ik).

Mijn vraag is dus of iemand deze monitor al heeft of ergens heeft zien staan. Of als iemand een linkje naar een review of artikel heeft, hoor ik dat ook graag. Alvast bedankt!:)

• [J.d.I.] DirtyHarry
Heeft nou werkelijk niemand deze monitor?:?

Verwijderd

Ja ik heb hem sinds vrijdag :)

Ben er errug tevreden over het beeld.Het is erg scherp en errug plat (het lijkt nog platter dan een iiyama diamondtron! vraag me niet hoe het komt, maar het lijkt wel zo).

Nog geen reviews/artikels gezien, maar mijn eigen ervaring is erg goed.

• remsie
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-08 00:33
ik heb hier op de zaak ook zo'n monitor gehad, echt een machtig ding, vreselijk scherp en precies zoals je zegt , heel erg plat:-)..zeker een aanrader ..mag ook wel voor dat geld:-)

Verwijderd

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/129830

zeg maar, 3 topics onder dit topic >:)

edit:

hhehe, de een is 3 minuten na de ander geopend.

Verwijderd

Heb hem sinds vorige week. Errug goed, scherp, plat en aangenaam voor de oogjes.Ook die hinderlijke streepjes die je bij sommige andere platte beeldbuizen ziet, zijn hier niet te zien. Ben zeer tevreden

• [J.d.I.] DirtyHarry
Ik lees overal positieve reacties, dus lijkt me een waardig opvolger van m'n huidige monitor:). Ik kan niet wachten totdat ik em bij funprice kan bekijken:P

• Moon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09-2025
Na het lezen van deze reakties weet ik het zeker.
Ik doe die 17" weg en neem die grote...enige tips om hem zo goedkoop mogelijk te krijgen?
Of is de pricewatch het meest up-to-date?

• Cap
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Cap

Bij Gistron gehaald, volgende dag geleverd. Staat daar voor 1229 in prijslijst maar als je even belt blijkt ie 1199 te kosten. Met rembours kwam hij op 1230 gulden en een stuiver.

Oh... machtig goed beeld, deze is ECHT vervormingsvrij te krijgen in de hoeken (gewoon lang pielen met de instellingen dan lukt het). Ik heb scherpere trinitron buizen gezien (ook minder scherpe by the way) maar deze is ook erg goed en tenminste ECHT plat (geen nep plat glas met bol fosfor masker van binnen)

Verwijderd

Hij is ook platter dan een Iiyama.
Flattron techniek heeft zowel de buitenkant als de binnenkant plat, Diamondtron techniek alleen de buitenkant, binnenkant is bol
Pagina: 1