ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++
Verwijderd
Mijn alternatief zou de Iiyama diamondtron zijn die wel weer iets duurder is. Of toch heel misschien die Sony G400?? Ik blijf twijfelen.
Maar zal ik die order nu wijzigen of niet??? meningen aub!
Great minds think in parallel gutters.
Ook heb ik nog geen reviews gelezen op i'net, jullie wel ?
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
The Matrix is everywhere, It is all around us, Even now in this very room
Maar dacht dat LG ook erg goed was, volgens mij heeft hij toevallig eentje die een beetje brak is
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
Lijkt me overigens ook dat dit exemplarisch is (ja, het is gewoon goed nederlands) of dat het aan zijn videokaart zou kunnen liggen. Misschien heeft hij ook wel een GF2 Ultra
Verwijderd
Ik had eerst een iiyama a902mt maar daar had ik een afwijking in de linkerbovenhoek. Volgens iiyama viel dat binnen de specificaties, maar gelukkig kon ik hem nog ruilen bij de winkel. Toen heb ik toch maar die LG genomen en dat was een prima keuze.
Alleen jammer dat die Geforce II zo kut is, dat maakt 1600x1200 nog niet echt bruikbaar
Toch maar ff een Radeon regelen
Verwijderd
Heb 'm getest op GeForce2, Voodoo5, Matrox G200 en 4MB SIS PCI-kaart.
Deze heb ik dus uiteindelijk wel gekocht, maar valt me dus tegen.
Ik ga hem maandag terugbrengen. Als iemand hem voor die tijd wil overkopen voor 1225,- incl. 5-polige BNC kabel, dan is tie welkom.
Hij is 1 dag oud.
ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++
Verwijderd
Alle diamondtron schermen die ik heb gezien worden allemaal onscherper naar mate de rand naderd.
De enige afwijking die ik bij mijn LG heb geconstateerd is dat de convergentie wat afwijkt in de hoeken, maar het is absoluut niet vervelend (itt tot het scheve hoekje op de iiyama die ik eerst had
Misschien zou je eens een sony moeten proberen, die schijnen heel goede buizen te hebben (alleen jammer dat ze zo duur zijn en relatief lage refreshrates hebben).
Maar dit ding is zo zuiver als ik weet niet wat. Helaas zit er een GeForce 2 MX, maar een Radeon krijgt hij als 2e kaart.
Het is alleen wel een duur merk, maar een goed merk. Ik heb nu thuis 2 Acer's staan en ik heb nu achter 3 acer's gewerkt.
de 17,19 en 21 inch.
Allemaal top monitoren, zelf getest naast een Iiyama en de verschillen zijn toch echt duidelijk te zien in het voordeel van de Acer.
Verwijderd
- ATI Mach 64 (ja, een oude): Mooi resultaat. (in niet al te gekke resoluties)
- Matrox Millenium II: Mooi resultaat.
- No name Nvidia Riva TNT2: Niet echt best.
- Matrox G400 Max: Perfect beeld.
Gelukkig is de laatste kaart ook de kaart die standaard in het systeem zit, maar ik ben er alleen maar verschrikkelijk goed over te spreken!:)