Toon posts:

[Nieuwsgroepen] Supersearch op de Mac?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste medetweakers,

Sinds een paar weken ben ik in bezit van een iMac.
Alles werkt naar behoren en ben er zeker tevreden over. Er is echter 1 ding waar ik bij me Windows machine helemaal tevreden mee was.
En dat was de supersearch in Grabit.

Zijn er soortgelijke paketten voor de mac te verkrijgen met supersearch?

• manzana
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-12-2022
Het is niet helemaal hetzelfde, maar met NZB sites (www.nzbindex.nl, www.binsearch.info) kom ik ook prima uit de voeten. Misschien een alternatief?

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:47

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Ik gebruik hier OpenFTD voor. Prima pakket. Voor verder vragen kan je misschien beter even in dit topic gaan kijken.

Verwijderd

Topicstarter
manzana schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 13:26:
Het is niet helemaal hetzelfde, maar met NZB sites (www.nzbindex.nl, www.binsearch.info) kom ik ook prima uit de voeten. Misschien een alternatief?
Ja ik gebruik inderdaad al NZB sites maar het nadeel is dat niet iedereen goed is als er wat gepost wordt er ook een post op een site van te maken.
En met supersearch kan je rechtstreeks op de server kijken ook oudere post komen zo naar voren, die inmiddels op de site weer weg zijn.

• mk2k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 19:46

mk2k

n00b

Ikzelf heb een Abo genomen op NewZbin. Kosten zijn te overzien, Supersearch is ook niet gratis dacht ik. Maar deze dienst/site heeft een zogenaamde raw zoek functie en hiermee kan je dus op losse files zoeken binnen de nieuwsgroepen (zelfde als supersearch in grabit) en vervolgens hieruit een nzbtje bakken. Je kunt het newzbin account ook zeer goed integreren in SabNzBd (OSX versie beschikbaar) en dan kan je wat je zoekt ook meteen downloaden.

Werkt super!

• NickvdB
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-04-2023
Ik gebruik nu Unison in combinatie met Eweka (Echt een geweldige server! :) ) en newzleech.com/binsearch.net.

Maar Supersearch is toch alleen iets van Newsleecher?

@ Madmark: OpenFTD is echt frustrerend, je moet d'r echt langzaam mee werken, anders is 't 100x klikken om te komen waar je wezen wil, ik hoop echt dat 't nog ooit verbeterd wordt. :)

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-02 03:45

alienfruit

the alien you never expected

Eweka werkt alleen in Nederland :o

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-02 18:20
NickvdB schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 16:11:
Ik gebruik nu Unison in combinatie met Eweka (Echt een geweldige server! :) ) en newzleech.com/binsearch.net.

Maar Supersearch is toch alleen iets van Newsleecher?

@ Madmark: OpenFTD is echt frustrerend, je moet d'r echt langzaam mee werken, anders is 't 100x klikken om te komen waar je wezen wil, ik hoop echt dat 't nog ooit verbeterd wordt. :)
Dit schijnt niet te liggen aan OpenFTD maar aan GTK2 voor OS X, die werkt nog niet 100% waardoor je je idd soms lang moet wachten voordat je opnieuw kan klikken.

Kijk anders ook even naar nntpgrab (http://nntpgrab.nl). Dat is van dezelfde maker als OpenFTD en werkt ook best lekker, alleen heeft het nog geen par2 en search (wel in ontwikkeling).

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Hoe kom je daarbij? Werkt prima in het buitenland (in de UK iig(

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-12-2025
Ik heb ook nog geen gelijkwaardig alternatief voor supersearch gevonden, dus ik gebruik nu Unison en verder een aantal NZB websites.

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Royal schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 15:36:
[...]

Hoe kom je daarbij? Werkt prima in het buitenland (in de UK iig(
Ik was laatst in Hamburg, Duitsland, en kon ook met geen mogelijkheid connecten met Eweka...
Fijn topic dit overigens :) Ik ben ook een fanatiek Eweka-gebruiker. In Windows gebruikte ik FTDv3 icm Binsearch.info. Zo goed als alles is dan wel te vinden.

Alleen voor NewsLeecher heb ik nog geen waardig alternatief gevonden.
SabNzBd geeft zo weinig controle en dan begin ik nog niet eens over de GUI...

T.net gallery | V&A ads

Verwijderd

Ik gebruik al tijden lang newzbin, ben er altijd erg tevreden over. In principe staar ik me hier ook een beetje blind op, als iemand betere alternatieven heeft hoor ik ze natuurlijk graag.

• Deephouse
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Misschien flauw om te schrijven, maar als je echt de supersearch van Newsleecher op je Mac wilt, installeer dan gewoon Parallels of VMWare Fusion en vervolgens Newsleecher. Deze vraag is al vaak gesteld maar het antwoord blijft hetzelfde: er is geen equivalent van Supersearch voor OS X. Wel een aantal zeer bruikbare alternatieven zoals sites waar je .nzb bestanden kunt zoeken, maar dat is natuurlijk niet hetzelfde als Supersearch.

• Rene59
Ik lees hier net toevallig een post van iemand die het gelukt is om newsleecher met supersearch aan de praat te krijgen met crossover:
http://www.newsleecher.com/forum/viewtopic.php?p=78738#78738

[ Voor 12% gewijzigd door Rene59 op 20-06-2008 17:48 ]

• ltriples
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-01 18:43
Rene59 schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 17:47:
Ik lees hier net toevallig een post van iemand die het gelukt is om newsleecher met supersearch aan de praat te krijgen met crossover:
http://www.newsleecher.com/forum/viewtopic.php?p=78738#78738
heb ik gister toevallig geprobeerd, maar de supersearch blijft initializing of connecting ofzo. Heeft iemand dat al aan de praat gekregen?

Verwijderd

Werkt bij mij ook niet (supersearch functie)
Het kan te maken hebben met certificaten en/of andere rommel welke newsleecher gebruikt voor de supersearch functie.
http://www.newsleecher.com/forum/viewtopic.php?t=5975

Je zou op bovenstaande link eens kunnen kijken (helaas ben ik er nog niet uitgekomen).
Een ander programma waarmee je supersearch kunt gebruiken is altbinz - misschien dat daar de supersearch functie wel aan de praat te krijgen is.

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

NickvdB schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 16:11:
Probeer dan eens de 1.1.0 release, die is echt STUKKEN sneller :)

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

• Jungian
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Jungian

>_<

domi235 schreef op zondag 22 juni 2008 @ 17:42:
Probeer dan eens de 1.1.0 release, die is echt STUKKEN sneller :)
Een stuk bruikbaarder dan vroeger inderdaad. :D Ik verwachtte geen wonderen toen ik het opstartte, maar alles gaat echt een stuk vlotter in vergelijking met de vorige release(s) (diashow).

0.0

• Rene59
ltriples schreef op zondag 22 juni 2008 @ 11:28:
[...]

heb ik gister toevallig geprobeerd, maar de supersearch blijft initializing of connecting ofzo. Heeft iemand dat al aan de praat gekregen?
Het is mij ook niet gelukt helaas. Bovendien is een oudere versie van newsleecher ook geen optie omdat daar de huidge licentiecodes volgens mij niet meer mee werken.
Heb newsleecher toch maar weer gekocht en gebruik m nu via bootcamp parallels.
Pagina: 1