Toon posts:

[Contest] BeP Modding Trophy

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://bouweenpc.nl/images/BANNERS/modding_468x60.jpg

BeP Modding Trophy?
De BeP Modding Trophy wordt een nieuwe wedstrijd, georganiseerd door bouweenpc.nl. Met deze wedstrijd proberen wij van bouweenpc.nl weer wat leven in de casemodbrouwerij te brengen. Want zeg nou zelf, de activiteit van casemoddend Nederland was enkele jaren geleden veel spectaculairder.

De BeP Modding Trophy wordt een casemodwedstrijd die anders is op gezet dan de oude casemodkampioenschappen, zoals het TBCL en het wijlen NKCM.

Hoe gaat die wedstrijd dan in z’n werk?
Bij de BeP Modding Trophy zal de nadruk liggen op creativiteit. Winnen door een flink groot budget zit er bijvoorbeeld niet meer in! Iedereen dient namelijk hetzelfde product te modden. Dit vergroot de winkans voor de echt creative minded!
Naast dat iedereen hetzelfde product mod, gaat er in rondes gewerkt worden. Aan elke ronde kunnen een bepaald aantal mensen deelnemen, en elke ronde heeft een ander te modden product.

Ronde 1
De eerste ronde heeft geen limiet aan deelnemers. Iedereen mag zich hiervoor inschrijven, zolang je een account hebt of wilt maken op http://www.bouweenpc.nl en een voortgangstopic bij wilt houden in het desbetreffende subforum. Wat je tijdens de eerste ronde precies moet gaan modden, houden we nog even geheim totdat de ronde geopend is. Momenteel zitten we namelijk nog in de inschrijffase (zie planning). Om deel te nemen aan deze ronde dient er een startbedrag van 15 euro in rekening te worden gebracht. Dit bedrag zal gebruikt worden om het eerste product aan te kunnen schaffen en verzendkosten te kunnen realiseren.

Ronde 2
Als het je lukt om als 1 van de 10 door te gaan naar de volgende ronde (zie jurering), krijg je van een van onze sponsors een product toegestuurd om te modden. Ook dit product houden we nog even geheim en dien je weer zo creatief mogelijk te moddificeren. Als je daarnaast nog een mooi voortgangstopic bijhoudt, maak je misschien wel kans om als 1 van de 6 door te gaan naar de laatste ronde!

Ronde 3
De laatste ronde zal je een heuse behuizing toegestuurd krijgen. Dit is natuurlijk de finale ronde, dus pakken we het groots aan! De jurering van de resultaten van de laatste ronde zal live plaats vinden op Energylan. Dit is een 500-mans lan-party ergens ver achter in de hoek van Nederland. Je krijgt dan gratis toegang om je resultaat een weekend lang in een dark-tunnel te tonen.

Jurering
Voor het jureren is ook een unieke constructie bedacht, de uitslag zal namelijk niet alleen bestaan uit een indeling van mensen die de volgende ronde wel en niet gehaald hebben. We hebben enkele bekende modders uit Nederland bereid gevonden om elke creatie te becijferen op meerdere punten. Daarnaast krijgt elke deelnemer van één van de juryleden een verhaaltje met daarin de pluspunten en minpunten. Zo leer je er ook nog van en kan je creatie in de volgende ronde nóg beter worden.

Planning
-13 juni tot 25 juni 23:59, mogelijkheid tot inschrijving.
-26 juni, ontvangen betaal gegevens
-30 juni tot 27 juli 23:59, ronde 1
-4 augustus tot 7 september 23:59, ronde 2
-15 september tot 16 oktober 23:59, ronde 3
-17 tot 19 oktober, live jurering op Energylan en prijsuitreiking!

Klinkt super! Ik wil graag meedoen!
Het enige dat je dan hoeft te doen, is een accountje maken op http://www.bouweenpc.nl en voor 25 juni 23:59 een PM bericht te sturen naar brinkdinges!

Voor de wedstrijdregels verwijzen we je graag naar: http://www.forum.bouweenpc.nl/topic/4501

Voor meer informatie verwijzen we je graag naar:
http://www.forum.bouweenpc.nl/topic/4504

Heb je vragen of opmerkingen? Dan kan je deze natuurlijk in dit topic stellen, of in het topic op bouweenpc.nl: http://www.forum.bouweenpc.nl/topic/4497

Dit topic is geopend met toestemming van _ferry_, bedankt daarvoor!

Verwijderd

Grappig en goed idee!

Hoop dat er animo voor is!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-01 18:32

Brantje

De post is daar >>

Leuk idee.
Casemoddend Nederland is idd een beetje dood aan het gaan.

• tomcat175
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-05-2023

tomcat175

patience darlin'

heel leuk idee, nu hopen op een heel aantal deelnemers :)
jammer dat ik niet kan meedoen, ben namelijk nog druk bezig aan mijn casemod
anyway , succes to all the modders d:)b

Elements of Fortune ... waarom is er toch zoveel werk voor school! grrr

• diedazz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Jammer dat casemoddend belgie geen auto heeft anders deed ie zeer zeker mee!

Get Airflow, save the world.

• Frenkie123
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-05-2025

Frenkie123

Lets Mod the World !

Heel goed idee ! succes ermee ! d:)b

My cases; R2-D2, Wall-E, Hovermax, Rover, Stealth etc etc

• brinkdinges
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-01 11:38
Je zou niet de eerste belg zijn die zich inschrijft, dus wees welkom ;)

Casemod: Cubeleon

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
diedazz schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 18:08:
Jammer dat casemoddend belgie geen auto heeft anders deed ie zeer zeker mee!
Stel dat je wel graag wilt meedoen maar enkel met het probleem zit dat je de modspullen niet naar Energylan kunt brengen dan kan ik ze ook wel meenemen. Ik woon namelijk net over de grens, in België en ga als mede-organisator toch richting Energylan :P

• Robertstoppels
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-08-2023
Lijkt me hardstikke leuk, mijn eigen CIP ligt al tijden stil....

Maar iets 'kleins' modden lukt misschien nog wel.

Verwijderd

Topicstarter
Voel je vrij om je in te schrijven! :)

Leuk dat er zo positief op gereageerd wordt. Gezien het aantal reacties heb ik overigens wel het vermoeden dat ook op GoT het casemodden niet zo actief meer is. Hopen dat we daar verandering in kunnen brengen!

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-01 14:35

EMP

Krulloos!

Gaaf!

Morgenavond komt een mede-casemodder langs... zal eens kijken of we ons gaan inschrijven :D

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

Verwijderd

leuke wedstrijd, denk dat dit wel eens de doorslag gaat geven om eens ECHT te gaan modden

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-12-2025

AlexanderB

7800 rpm

iets kleins is zeker wel te doen :)
(/me heeft zich ook ingeschreven)
maar voordat we uberhaupt proberen de 2e ronde te winnen, toch zeker eerst mn eigen cases afbouwen :)

[ Voor 6% gewijzigd door AlexanderB op 18-06-2008 23:02 ]

• Bladeslayer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:31
Inschrijving komt eraan :) Energylan is hier sowieso om de hoek :)

www.frees-it.com

• brinkdinges
Ik ga eens mijn privéberichten checken, ben benieuwd hoe vol mijn inbox is :) Bedankt voor alle goede reacties!

Verwijderd

Topicstarter
We zien dat er ook vanaf GoT's kant heel wat deelnemers zijn! Zouden diegenen die zich al via PM hebben ingeschreven, nog even een PM'etje willen sturen met gegevens die nodig zijn om de spullen op te kunnen sturen enzo?

Naam
Adres
Telefoonnummer

Dit hebben we niet duidelijk gemaakt in dit topic, excuses daarvoor en bedankt voor jullie medewerking! :D

• AlexanderB

AlexanderB

7800 rpm

zo heb ik mn pm al gestuurd ;) je moet natuurlijk wel alle regels en voorwaarden lezen voordat je je inschrijft? ;)

Verwijderd

Topicstarter
Officiële mededeling:

19-06-08 Verkorting inschrijfperiode

Omdat het ons een beter idee leek om wat meer tijd te gunnen rondom het overmaken van het geld en het opsturen van het product, is besloten om de uiterste inschrijfdatum naar 25 juni 23:59. te verplaatsen. Dat betekend dus dat er nog maar 6 daagjes zijn om je in te schrijven!

• tomcat175

tomcat175

patience darlin'

ah, toen ben ik ongeveer geboren op die datum :p
25 juni 23.12
licht redelijk dicht in de buurt :)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik ga zeker mee doen. Ik heb nog genoeg ideeen maar moet ze nog ergens op kunnen botvieren. Zo'n contest lijkt me wel leuk, zeker als het gaat om niet een standaard kastje :).

• Flythe
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Ik heb me ook ingeschreven, liet de laatste tijd het casemodden een beetje liggen en ik vind dit een mooie manier om weer eens wat te gaan doen :P

• brinkdinges
Terw_Dan schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 21:01:
Ik ga zeker mee doen. Ik heb nog genoeg ideeen maar moet ze nog ergens op kunnen botvieren.
Daar heb ik ook altijd last van, jammer dat ik als bedenker niet mee mag doen :P

Verwijderd

Topicstarter
Werk je iig wel 1 van je ideeen uit, Peter! :D

• la_fusion
  • Laatst online: 18:19
Hier meestal ook ideeen genoeg alleen te weinig tijd/cashflow om er serieus met mee te kunnen doen.

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

la_fusion schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 14:07:
Hier meestal ook ideeen genoeg alleen te weinig tijd/cashflow om er serieus met mee te kunnen doen.
Tijd zal hier ook het grootste probleem zijn, geld vast best mee, je kunt het zo duur maken als je zelf wilt. Zelf ga ik weer gewoon voor de lowbudget tour voor ronde 1. Mocht ik verder komen zie ik wel hoe het gaat lukken.

• Godric
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-01 13:02
Erg leuk idee, ben benieuwd wat er allemaal uit komt rollen. Voor mij komt het helaas net te vroeg, nog een klein maandje en ik kan weer aan het modden gaan :).

Canon EOS 40D | EF 17-40L f/4.0 | EF 70-200L f/4.0 | EF 50 f/1.8 II

• brinkdinges
Ik ben ook erg benieuwd wat er allemaal uit komt, ik hoop dat we allemaal versteld staan van de creativiteit van de deelnemers :)

• Bumba007
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:34
Ik wil wel meedoen want heb al een case nodig voor mn download bak en kheb niet zo veel te doen maar op de 12de julie vertrek ikv oor 5 Weken naar Turkije :D Dus als de cases snel worden verzonden doe ik mee hoor.

• brinkdinges
"Ik heb nog een case nodig" is nou niet echt een reden waarvoor wij sneller zouden gaan verzenden. Het gaat hier om het casemodden en de creativiteit, maar ik hoop dat je dat wel door hebt. Daarnaast krijg je pas een case als je in de derde ronde komt en die begint pas op 15 september ;)

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07-2025

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Het is zeker verleidelijke uitdaging om wat te modden, maar ik heb weinig ruimte hier, heb eerst andere dingen te regelen en door mijn actieve hobby blijft er ook nog weinig tijd over voor andere klusjes. Ik heb nog open projecten staan die ik eerst moet afmaken, ze staan nog allemaal in de weg op de werkbank.

Ik wens iedereen die wel meedoen veel plezier. En als die volgend jaar weer komt, zal ik proberen mee doen :)

• king of rats
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-01 15:13
Zeker een leuk opzetje om te gaan modden en tijd is hier niet een probleem dus dat wordt nog leuk. :)

Wii \\ xbox 360 \\ samsung 32a656 \\ pc: e6400, hd3870, p5w dh deluxe

• AlexanderB

AlexanderB

7800 rpm

hmhm.. morgen is toch al de laatste dag?

Verwijderd

Topicstarter
Morgen 23:59 sluiten de inschrijvingen! Laatste kansen dus! :)

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-02 17:00

ReseTTim

Chocolate addicted

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 14:49:
Morgen 23:59 sluiten de inschrijvingen! Laatste kansen dus! :)
in de TS lees ik toch..
Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 06:55:
Klinkt super! Ik wil graag meedoen!
Het enige dat je dan hoeft te doen, is een accountje maken op http://www.bouweenpc.nl en voor 29 juni 23:59 een PM bericht te sturen naar brinkdinges!

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Topicstarter
Mijn excuses, onderstaande mededeling vergeten in z'n geheel door te voeren in de TS. Is nu wel aangepast.
Verwijderd schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 18:53:
Officiële mededeling:

19-06-08 Verkorting inschrijfperiode

Omdat het ons een beter idee leek om wat meer tijd te gunnen rondom het overmaken van het geld en het opsturen van het product, is besloten om de uiterste inschrijfdatum naar 25 juni 23:59. te verplaatsen. Dat betekend dus dat er nog maar 6 daagjes zijn om je in te schrijven!

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

dan ga ik is kijken of ik nog mee ga doen.. lijkt me wel weer lachen om iets te modden..

Verwijderd

Topicstarter
26-06-08 Inschrijfperiode afgelopen!

Op 13 juni gingen de inschrijvingen voor de BeP Modding Trophy open, en sindsdien hebben zich maar liefst 46 leden zich aangemeld! Dat is veel meer dan wij hadden durven hopen, we zijn blij dat ons idee van een unieke modding contest zo goed ontvangen is. Onder de inschrijvingen bevinden zich enkele ‘bekende’ modders, maar er zijn ook veel mensen bij die dit als een goede kans zien om te beginnen met casemodden. Eerdere creaties tellen echter niet mee, dus niemand zal een voordeel ten opzichte van de ander hebben.

Het belangrijkste doel van dit bericht, is het bekend maken van het eerste product. We hebben aangegeven dat er 15 euro overgemaakt diende te worden, dat zal echter niet het geval zijn! We hebben dit al van tevoren bedacht om te zorgen dat er alleen serieuze deelnemers mee zouden doen, want je zult toch een klein beetje geld nodig hebben om mee te doen. Het product dat voor de eerste ronde gemod dient te worden is een dvd speler, of eigenlijk elk intern 5,25” apparaat dat 12cm schijfjes slikt! Voor dit product dien je zelf te zorgen, maar we weten dat veel mensen nog wel een oude cd- of dvd-speler op de plank hebben liggen.

Wellicht zul je een dvd speler een vreemde keus vinden. Wij vinden echter dat een dvd speler vaak te gemakkelijk weggestopt en vergeten wordt in een casemod. Mensen stealthen ze wel vaak, maar meer ook niet. We willen eens zien wat er allemaal mogelijk is, en wat is daar nou beter voor dan meer dan veertig sets creatieve hersenen daarover na te laten denken? De speler hoeft niet per se ingebouwd te worden, waarschijnlijk kun je er veel meer mee als je er een losstaand apparaat van maakt.

Van alle deelnemers kunnen er tien doorgaan naar de tweede ronde, en de belofte van een gesponsord product blijft nog steeds staan! We hopen niet dat mensen zich te klein voelen om te proberen naar de tweede ronde te komen, we hopen juist dat iedereen zich extra gaat inzetten om iets creatiefs te maken. We hebben ook al een leuk stapeltje prijzen binnen voor de zes finalisten die op Energy Lan hun creaties mogen showen.

Aan alle deelnemers; Open een project log in ons speciale subforum, laat die tandwielen daarboven eens flink knarsen en blaas de juryleden uit hun schoenen van de overdosis creativiteit die jij in je product hebt gestopt!

Alle deelnemers zijn te vinden in het Uitslagentopic. Meer informatie over wat wel en niet toegestaan is, is te vinden Tips, tricks en FAQ ronde 1 topic.

Overigens worden er vanaf vandaag geen mededelingen meer geplaatst op dit forum. Het wordt dus van belang om BeP goed in de gaten te houden voor alle mededelingen! We willen GoT hartelijk bedanken voor het vrijstaan van deze "reclameruimte" voor onze wedstrijd!

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

jongens happy modding!! :) kheb er sin an

• brinkdinges
Ik ook :D Ben heel benieuwd wat die 46 deelnemers ervan gaan maken. Na deze contest zullen drivemods nooit meer hetzelfde zijn, tenminste dat hoop ik ;)

• AlexanderB

AlexanderB

7800 rpm

ik heb geloof ik de ideale drive gevonden.. hij is iig significant anders dan de meeste drives die ik open heb gehaald :)

Verwijderd

Topicstarter
En je weet zeker dat het een drive is? :P

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

46 deelnemers is behoorlijk wat animo, wel leuk natuurlijk.
Ik heb al een leuk idee voor deze mod, al kan ik de drive die ik voor ogen had pas na dit weekend gaan bewerken.

Ik hoop in elk geval iets unieks te kunnen bouwen.
Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 11:27:
En je weet zeker dat het een drive is? :P
_o-

[ Voor 26% gewijzigd door TERW_DAN op 26-06-2008 11:30 ]

• AlexanderB

AlexanderB

7800 rpm

staat 40x cdrom op de voorkant.. moet haast wel :P

Verwijderd

Topicstarter
Ja, of het is een 40 pack cd-roms... maar ik geloof je wel! :D

Verwijderd

Yeah. Meteen enthousiast de dvd en cd drive uit de pc van me broer gesloopt :+

Verwijderd

Topicstarter
Zal ie vast blij mee zijn! :D

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 17:04:
Yeah. Meteen enthousiast de dvd en cd drive uit de pc van me broer gesloopt :+
haha dat kan natuurlijk ook. We hebben expres die drive als object gekozen omdat bijna iedereen wel ergens een nutteloze drive kan vinden :D

Verwijderd

Hehe, heel zijn pc is nutteloos :p

dvd drive krijgt hij denk terug maar de kans is groot dat die na een paar dagen weer van mij is :p

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07-2025

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Drives, ach ja.... heb hier wel stapeltje van liggen... cdrom spelers... :)
Benieuwd wat anderen ervan bakken, dus af en toe forum daar bekijken.

• Frenkie123

Frenkie123

Lets Mod the World !

Zooo klaar ! wanneer begint de 2e ronde ? :D

• AlexanderB

AlexanderB

7800 rpm

haha, nou al? zit nog te wachten op bepaalde materialen :)
mijne word iig uniek en hopelijk zo goed als ik het bedoeld had :P

Verwijderd

Pffff ben dan toch echt F***ing blij dat ik me niet heb ingeschreven :P

Suc6 met het modden van een "drive" O-)

• brinkdinges
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 09:02:

Jij hebt zeker nog niet gezien wat er allemaal van gemaakt wordt ;)

Verwijderd

Nu wel ;)

Maar dan nog :P

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 09:02:

juist omdat het een klein bedrag was ( 15,-) dacht ik al het is niet iets groot wat ik moet modden.. daarom juist heb ik mij ingeschreven.. gewoon om lekker weer wat kleins te modden :)

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Precies, kleine dingen modden vraagt juist creativiteit en vaardigheid van een modder. Ben dus ook zeer benieuwd wat er allemaal uitkomt.

Verwijderd

Terw_Dan schreef op zondag 29 juni 2008 @ 00:02:
Ben dus ook zeer benieuwd wat er allemaal uitkomt.
Daar ben ik wel erg benieuwd naar :)

Is alleen niet echt iets voor mezelf... Druk leggen op modden werkt niet voor mij :P
Moet relaxed ontspannen zijn! Daarom van mn huidige project ook geen CiP ;)

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Verwijderd schreef op zondag 29 juni 2008 @ 00:24:
[...]

Daar ben ik wel erg benieuwd naar :)

Is alleen niet echt iets voor mezelf... Druk leggen op modden werkt niet voor mij :P
Moet relaxed ontspannen zijn! Daarom van mn huidige project ook geen CiP ;)
Klopt, je zit wel met een strakke deadline, dat wordt dus lastig. Voor een DVD spelertje is het nog wel te doen natuurlijk, maar het gaat leuk worden als er een kast gebouwd moet worden in 4 weken tijd.
Niet iedereen heeft schoolvakanties natuurlijk.

Verwijderd

Dat is idd het punt...

Maar kga het in de gaten houden!

• AlexanderB

AlexanderB

7800 rpm

ik moet ook nog in hetzelfde tijdsbestek een case, en nog wat andere dingen bouwen ja.. dus ik ben behoorlijk druk ;) :) en helaas is het idee wat ik voor mn drive mod heb ook nog redelijk tijdsintensief (t werk niet, maar veel wachten op dingen, dus mn topic wordt wel saai :()

• Frenkie123

Frenkie123

Lets Mod the World !

Terw_Dan schreef op zondag 29 juni 2008 @ 09:23:
[...]

Klopt, je zit wel met een strakke deadline, dat wordt dus lastig. Voor een DVD spelertje is het nog wel te doen natuurlijk, maar het gaat leuk worden als er een kast gebouwd moet worden in 4 weken tijd.
Niet iedereen heeft schoolvakanties natuurlijk.
idd Dan, ik heb nog maar 14 dagen max! om iets te maken, dan ben ik weg op een welverdiende vakantie. Door veel compromissen te sluiten en wat quick-n-dirty shortcuts schiet mijn entree toch al aardig op. :)

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Frenkie123 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 16:32:
[...]

idd Dan, ik heb nog maar 14 dagen max! om iets te maken, dan ben ik weg op een welverdiende vakantie. Door veel compromissen te sluiten en wat quick-n-dirty shortcuts schiet mijn entree toch al aardig op. :)
Ik heb anders ook geen bakken met tijd. Momenteel een OC review liggen die eerst af moet (heb tot vanavond voor de Gigabyte review, tot de 11e voor de MSI :)).

• brinkdinges
Wisten jullie al dat de eerste ronde gisteravond is afgelopen? We hebben er zelfs een nieuwsbericht over geschreven, en in 1 topic alle mods op een rijtje gezet. Nu gaan we 17 mods jureren, en daar gaan we het nog flink lastig mee krijgen :X

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

brinkdinges schreef op maandag 28 juli 2008 @ 10:15:
Wisten jullie al dat de eerste ronde gisteravond is afgelopen? We hebben er zelfs een nieuwsbericht over geschreven, en in 1 topic alle mods op een rijtje gezet. Nu gaan we 17 mods jureren, en daar gaan we het nog flink lastig mee krijgen :X
Dat wist ik ja, en baal er ook van dat ik het niet heb gehaald om het ding af te krijgen :P (tenzij je mijn mod zoals hij er nu staat wilt jureren :+)

• AlexanderB

AlexanderB

7800 rpm

mijne is ook niet af, :( heb niet op tijd mn parts gekregen, dsu kon er niets nuttigs van maken..

• brinkdinges
Terw_Dan schreef op maandag 28 juli 2008 @ 10:44:
[...]

Dat wist ik ja, en baal er ook van dat ik het niet heb gehaald om het ding af te krijgen :P (tenzij je mijn mod zoals hij er nu staat wilt jureren :+)
Ik wil hem best jureren, maar dan val je wel af denk ik ;)
AlexanderB schreef op maandag 28 juli 2008 @ 16:31:
mijne is ook niet af, :( heb niet op tijd mn parts gekregen, dsu kon er niets nuttigs van maken..
Dat is wel jammer, maar had je dan niet iets anders kunnen bedenken? Tryant heeft ook nog snel iets heel anders gemaakt en dat is ook behoorlijk goed gelukt.

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

brinkdinges schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 08:28:
[...]

Ik wil hem best jureren, maar dan val je wel af denk ik ;)
Goh echt :P

Ik ga de mod sowieso afmaken zoals ik heb gezegd, maar kwam echt tijd tekort helaas.

• tomcat175

tomcat175

patience darlin'

Terw_Dan schreef ...:
....
Ik ga de mod sowieso afmaken zoals ik heb gezegd, maar kwam echt tijd tekort helaas.
That's The SPIRIT *O*

Verwijderd

Topicstarter
1 augustus 2008: Uitslag eerste ronde BeP Modding Trophy!
Even lamlendig een linkje:

http://www.bouweenpc.nl/nieuws/1547

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2008 20:30 ]

Pagina: 1