Hallo,
Ik ben al een tijdje aan het denken om OS X eens uit te proberen.
Maar om meteen minstens €1000 uit te geven sta ik nu ook niet echt te springen, moest het tegenvallen.
Daarom wil ik proberen OS X op een gewone intel-pc te installeren.
Na wat zoeken op het internet heb ik de nodige iso en instructies gevonden.
Maar nu zit ik met een probleempje.
Ik heb maar 1 pc die geschikt is hiervoor, en dit is mijn vaste pc (met windows) waar ik niet direct zonder kan.
Vandaar kreeg ik het idee om op een andere schijf OS X te installeren, terwijl mijn windows-schijf losgekoppeld is.
Als ik dan terug op windows wil koppel ik de schijf met OS X los en koppel ik de windows-schijf terug aan.
Is dit mogelijk, zonder problemen te krijgen met mijn windows-installatie?
Voor wie begint over een gewone dual-boot ipv deze methode: wil eerst zeker zijn dat OS X hierop goed draait voor ik daaraan begin 

Ik ben al een tijdje aan het denken om OS X eens uit te proberen.
Maar om meteen minstens €1000 uit te geven sta ik nu ook niet echt te springen, moest het tegenvallen.
Daarom wil ik proberen OS X op een gewone intel-pc te installeren.
Na wat zoeken op het internet heb ik de nodige iso en instructies gevonden.
Maar nu zit ik met een probleempje.
Ik heb maar 1 pc die geschikt is hiervoor, en dit is mijn vaste pc (met windows) waar ik niet direct zonder kan.
Vandaar kreeg ik het idee om op een andere schijf OS X te installeren, terwijl mijn windows-schijf losgekoppeld is.
Als ik dan terug op windows wil koppel ik de schijf met OS X los en koppel ik de windows-schijf terug aan.
Is dit mogelijk, zonder problemen te krijgen met mijn windows-installatie?
Voor wie begint over een gewone dual-boot ipv deze methode: wil eerst zeker zijn dat OS X hierop goed draait voor ik daaraan begin
:fill(white):strip_exif()/i/1255339463.jpeg?f=thumbmini)
:strip_exif()/u/63834/MeAngry-NewSmall.gif?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/148505/31bb5b263ef71bb4d5751e9a89035105.jpeg.jpg?f=community) 
            :strip_exif()/u/153652/avatarnew5.gif?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/11292/touchinverted.jpg?f=community) 
            /u/119965/influx.png?f=community) 
             bij jullie is, maar om nou elke keer dat je de PC opstart kabels te moeten wisselen. Waar het uiteindelijk op neer zal komen, ik bedoel ik ben zelf net zo lui als jullie allemaal, is dat je of alleen Win32 opstart (waarschijnlijk) of alleen OSX opstart (unlikely, omdat je eraan moet wennen) omdat het wisselen van kabels gewoon teveel moeite is. Hetzelfde probleem zul je overigens ook met de dualboot hebben, vanwege de benodigde herstart om van systeem te wisselen.
 bij jullie is, maar om nou elke keer dat je de PC opstart kabels te moeten wisselen. Waar het uiteindelijk op neer zal komen, ik bedoel ik ben zelf net zo lui als jullie allemaal, is dat je of alleen Win32 opstart (waarschijnlijk) of alleen OSX opstart (unlikely, omdat je eraan moet wennen) omdat het wisselen van kabels gewoon teveel moeite is. Hetzelfde probleem zul je overigens ook met de dualboot hebben, vanwege de benodigde herstart om van systeem te wisselen.:strip_icc():strip_exif()/u/285/apple.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/247341/803235p.jpg?f=community) 
            :strip_exif()/u/38951/paddo_icon.gif?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/97203/benoni01.jpg?f=community)