Hallo,
Ik ben al een tijdje aan het denken om OS X eens uit te proberen.
Maar om meteen minstens €1000 uit te geven sta ik nu ook niet echt te springen, moest het tegenvallen.
Daarom wil ik proberen OS X op een gewone intel-pc te installeren.
Na wat zoeken op het internet heb ik de nodige iso en instructies gevonden.
Maar nu zit ik met een probleempje.
Ik heb maar 1 pc die geschikt is hiervoor, en dit is mijn vaste pc (met windows) waar ik niet direct zonder kan.
Vandaar kreeg ik het idee om op een andere schijf OS X te installeren, terwijl mijn windows-schijf losgekoppeld is.
Als ik dan terug op windows wil koppel ik de schijf met OS X los en koppel ik de windows-schijf terug aan.
Is dit mogelijk, zonder problemen te krijgen met mijn windows-installatie?
Voor wie begint over een gewone dual-boot ipv deze methode: wil eerst zeker zijn dat OS X hierop goed draait voor ik daaraan begin
Ik ben al een tijdje aan het denken om OS X eens uit te proberen.
Maar om meteen minstens €1000 uit te geven sta ik nu ook niet echt te springen, moest het tegenvallen.
Daarom wil ik proberen OS X op een gewone intel-pc te installeren.
Na wat zoeken op het internet heb ik de nodige iso en instructies gevonden.
Maar nu zit ik met een probleempje.
Ik heb maar 1 pc die geschikt is hiervoor, en dit is mijn vaste pc (met windows) waar ik niet direct zonder kan.
Vandaar kreeg ik het idee om op een andere schijf OS X te installeren, terwijl mijn windows-schijf losgekoppeld is.
Als ik dan terug op windows wil koppel ik de schijf met OS X los en koppel ik de windows-schijf terug aan.
Is dit mogelijk, zonder problemen te krijgen met mijn windows-installatie?
Voor wie begint over een gewone dual-boot ipv deze methode: wil eerst zeker zijn dat OS X hierop goed draait voor ik daaraan begin