Ik heb net mijn Sony F828 verkocht. Prima apparaat met goede lens maar wat te groot voor mijn smaak (bleef vaak thuis liggen en de beste camera is nu eenmaal de camera die je bij je hebt...).
Een spiegelreflexcamera is voor mij geen optie (te groot, geen filmpjes, meer lenzen).
Een kleine compact camera is altijd wat teleurstellend in vergelijk met de F828.
Ik ben al een tijdje aan het speuren en kom dan bij Nikon P80 (ruis vanaf ISO 200), Sony H50 (grrrr, alleen sony memorystick) en Olympus 570 (batterijenvreter) terecht. Bij de diverse reviews komt er eigenlijk geen camera op alle fronten echt goed uit.
Wensen lijstje:
Moet filmpjes kunnen maken;
Groothoek 28 mm of kleiner;
Tele 300 mm of groter;
Goede macrostand;
Prijs: niet meer dan zo'n 500 euro.
Wat zijn jullie meningen of andere goede ideeën?
Een spiegelreflexcamera is voor mij geen optie (te groot, geen filmpjes, meer lenzen).
Een kleine compact camera is altijd wat teleurstellend in vergelijk met de F828.
Ik ben al een tijdje aan het speuren en kom dan bij Nikon P80 (ruis vanaf ISO 200), Sony H50 (grrrr, alleen sony memorystick) en Olympus 570 (batterijenvreter) terecht. Bij de diverse reviews komt er eigenlijk geen camera op alle fronten echt goed uit.
Wensen lijstje:
Moet filmpjes kunnen maken;
Groothoek 28 mm of kleiner;
Tele 300 mm of groter;
Goede macrostand;
Prijs: niet meer dan zo'n 500 euro.
Wat zijn jullie meningen of andere goede ideeën?