Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 160 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste
Acties:
  • 55.234 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Bokkie schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 09:15:
[...]

Mja vaak zijn die retards dan ook de reserver nederlanders belgen :+

* Bokkie rent
:(

bij ons loopt t toch goed... 60% belg/40% nl

af en toe wat guilddrama, maar dat hoort erbij :p

zeker nu we naar een ander dkp systeem voor de 25 mans zijn overgestapt (bid all, lose all)

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 12:41
ImdaMned schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 09:13:
Mwah, hij heeft wel gelijk dat dutch only guilds sucken, wat een stel retards zitten er vaak in !
Ervaring mee? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:50
kaluro2 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 08:47:
[...]

Als je normaal niet wiped, en nu wel - Is er zat basis om over te klagen ;).
Anders dan normaal ok, maar die baas is nog steeds hetzelfde, met hetzelfde principe.
Do your job, you know what the boss is going to do and when, a wipe is unnecessary.
Nog nooit in MH geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-05 21:19
Totaal niet O-)
FireAge schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 09:37:
[...]

Nog nooit in MH geweest?
Meneer is PvP-er he :Y

[ Voor 35% gewijzigd door ImdaMned op 17-06-2008 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:19

ShadowBumble

Professioneel Prutser

[...]

Do your job, you know what the boss is going to do and when, a wipe is unnecessary.
LOL lijkt erop dat jullie dus alles al gecleared hebben zonder wipes ?

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-05 16:55
Ik voel weer een PvE vs PvP discussie opkomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:26

NoTimeRemains

I know

gisteren naar BT geweest eerste drie ge-oneshot. maar door wat geslack wat later begonnen, en dus geen tijd meer om naar Teron Gorefiend te gaan :'( maar goed RL had ook een andere leuk tijdsverdrijf... trash clearen in SP :D toch twee of drie Sunmote gedropt en deze naar GB gedouwt. ondertussen waren alle spell DPS classes al aan het kibbelen over die spell dmg chest. humor ten top. maffia afspraken gemaakt enz :9
daarna even naar ZA; Hex Lord stond nog. die downgekregen maar helaas geen trinket of headpiece.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

ShadowBumble schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 09:40:
[...]

LOL lijkt erop dat jullie dus alles al gecleared hebben zonder wipes ?
Alle instances die ik gedaan heb, zijn voltooid zonder ook maar een enkele wipe, inderdaad. :)

Maar het punt is dat als ze die boss al 139043943 keer hebben gedaan, wipen gewoon onnodig is, ook heb je een IETS andere setup.
;)

[ Voor 33% gewijzigd door kaluro2 op 17-06-2008 09:43 ]

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-05 13:54

Bezulba

Formerly known as Eendje

[...]

Als je normaal niet wiped, en nu wel - Is er zat basis om over te klagen ;).
Anders dan normaal ok, maar die baas is nog steeds hetzelfde, met hetzelfde principe.

[...]

Nee, noob tanks. de whiner die over die priest whine aan het whinen was that is. Hij is gewoon aan het trollen, hier nog meer bewijs:

[...]
waarom ben ik aan het trollen? ik ventileer gewoon even mijn frustratie over een bepaalde speler.

dat 2de is gewoon mijn ervaring dat de meeste NL only of SWE only guilds gewoon kut zijn

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

eendje schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 09:42:
[...]

waarom ben ik aan het trollen? ik ventileer gewoon even mijn frustratie over een bepaalde speler.

dat 2de is gewoon mijn ervaring dat de meeste NL only of SWE only guilds gewoon kut zijn
Dan vraag ik me af hoe je in een SWE only guild belandt bent.

jag kan prata svenska ^^ hur mår du? bara bra? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
[...]

Je herkent er teveel van jezelf in? })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-05 15:35

William/Ax3

We are Starstuff

eendje schreef op maandag 16 juni 2008 @ 19:57:
nederlandse guild is geen kut aan, stelletje azijnpissende slackers met een attitude probleem
Wat een bull. De nederlanders die bij ons in de guild zitten zijn over het algemeen juist diegene met de meeste skills en pakken het tenminste nog serieus aan. Wat mij opvalt is dat juist nederlanders over het algemeen heel simpel zeer goed zijn in dit soort games. Net of we gewoon wat meer nadenken tijdens het spelen. :Lijkt me meer dat je omgaat met de rotte appels imho.

[ Voor 4% gewijzigd door William/Ax3 op 17-06-2008 09:50 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
kaluro2 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 09:42:

Maar het punt is dat als ze die boss al 139043943 keer hebben gedaan, wipen gewoon onnodig is, ook heb je een IETS andere setup.
We hebben het over trash, niet over een boss.
En dit is maar een matige troll poging gezien je net hebt bekent alleen welfare epix te sparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
William/Ax3 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 09:49:
[...]

Wat mij opvalt is dat juist nederlanders over het algemeen heel simpel zeer goed zijn in dit soort games. Net of we gewoon wat meer nadenken tijdens het spelen.
Ben ik het niet mee eens, ik heb onderhand al heel wat PuG's, teams, parties, raids en Guilds meegemaakt en het percentage Nederlanders welke ik als 'goede speler' beschouw is toch bijzonder klein. Ik weet niet precies hoe het zit met de NL verhouding op Eonar maar over het algemeen vind ik het daar maar een stel kleine kinderen, of ze staan met de grote bek vooraan (sorry voor de taal) of het is zo dat ze geen flauw benul hebben van waar ze mee bezig zijn.

Dat bedoel ik dus niet in vergelijking tot andere nationaliteiten, maar puur onder Nederlanders het percentage wel of niet 'goed zijn'.

Om maar even een simpel voorbeeld te geven van het feit dat het in mijn ogen kleine kinderen zijn:
- Scheldwoorden als charnames
- Laatst in de Trade was 95% van alle tekst Nederlands, omdat Nederland moest voetballen blijkbaar. Als je ze zo graag naar 20 rennende mannen en een balletje willen kijken, laat ze dan niet de hele Trade volspammen met hoe geweldig Nederland wel niet is.
- Hellfire Peninsula, er begonnen een aantal Nederlanders in het Nederlands te praten (in vol Caps uiteraard), en toen iemand zei dat ze dat maar in een ander channel moesten doen was het 'stfu noob, leave the channel lollolroflmao!!!!11!!!een'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

FireAge schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 09:55:
[...]

We hebben het over trash, niet over een boss.
En dit is maar een matige troll poging gezien je net hebt bekent alleen welfare epix te sparen.
Nee, ik pvp omdat ik het leuk vind, niet omdat ik gear wel.

Als je Raid of PvPt met de instelling om gear te krijgen doe je het om de verkeerde redenen, dan wordt alles een grind.

Ik pvp omdat ik het leuk en uitdagend vind en dat ik dan punten krijg om betere gear te halen is mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-05 14:33

chromeeh

the Gnome

William/Ax3 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 09:49:
[...]

Wat een bull. De nederlanders die bij ons in de guild zitten zijn over het algemeen juist diegene met de meeste skills en pakken het tenminste nog serieus aan. Wat mij opvalt is dat juist nederlanders over het algemeen heel simpel zeer goed zijn in dit soort games. Net of we gewoon wat meer nadenken tijdens het spelen. :Lijkt me meer dat je omgaat met de rotte appels imho.
Het ligt ook voor een groot deel aan de guild, bij ons heb je ook 2 nederlandse guilds, 1 daarvan zitten alleen maar spelers die echt geen woord fatsoenlijk engels spelen. De andere guild spendeert hun tijd met trade / say spammen in SW.
En veel nederlanders die niet in deze guilds zitten beamen dit :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 10:39

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 169084 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 06:26:
$%^&*(

Ik doe inmiddels al meer dan een jaar Gruul en heb hem nog steeds niet :P
Dit is de 1e keer dat ik Gruul deed op mijn Rogue, en meteen dropte de trinket.. had geluk dat maar 1 andere rolde en dat was een Hunter :Y)
Stom eigenlijk dat die andere Rogue en Fury Warriors niet rolde, zullen wel niet weten hoe goed die is ;)
RMB schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 01:14:
Dit is leuk! Ooit (half jaar of meer geleden ;) ) stelde ik hier aan jou een aantal vragen en keek ik tegen je op :) Nu is mijn warrior minstens even ver als de jouwe ;)
Tegen op kijken hoeft niet, maar gewoon wat informatie vragen is natuurlijk wel slim ;)
Warrior speel ik eigenlijk niet meer, alleen maar om te herben en de daily's te doen voor wat extra cash :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-03 10:36
Gisteren een Progress run gedaan om lady Vashj neer te krijgen. Niet gelukt...

MH = 3/5 en BT = 4/8 maar Lady Vashj ging nog niet lekker.

stuk of 4 tries een warrior tank geprobeerd, maar die werden telkens gesloopt. Toen een tijdje met een palladin tank aan de slag gegaan en ook die gingen dood.

Laatste try was met een Druid 18K HP en dat ging wel beter.

Alleen de healing moet beter. Teveel mensen lopen rond met 2k health.

Ik (als mage) was assigned om de striders neer te halen. Die gingen wel aardig, maar konden toch wel een stuk sneller neer.

We kwamen tot iets van 2 shield generators down, maar helemaal soepel ging t nog niet. Wel een leuke fight!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cable-one
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-05 12:52
Als het een beetje meezit heb ik volgende week eindelijk mijn titlel "champion of the Naaru"

De getimede heroic in shatterd halls heb ik reeds gedaant.
Nu alleen nog Alcatraz en Shadow labs.
Deze hebben geen timer.
De maggi raid is al geplanned voor volgende week :)

Ik moet zeggen het is een erg lange maar ook een leuke chain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245386

Anoniem: 200262 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 23:47:Hoe moeilijk is vash als je het vergelijkt met de andere bosses ?
Ik weet dat keal echt moeilijk is maar die komt na Vash :P
Het zijn bosses waar alles draait dat er geen fuck-up's zijn dus hoe moeilijk zijn hangt af of je guildie's retarded zijn :+

Bij mijn guild duurde het zon 3 weken totdat we Vashj hadden. De laatste week hadden we zon 3-4 members van een guild bij ons die vashj gedown'd hadden (Ze waren disband en joinde ons :9~) Het gaat voornamelijk dat de Tainted Elementals meteen gekill'd worden en de core's rond gegooid worden. Als je door deze Phase (2) heen komt is het zo goed als een kill.

Kael hadden we 2 avonden nodig *O*. Mocht als moonkin de engineer tanken (Hij gooit bommen naar degene die hem tank.) Besloten dit te doen nadat de tank dood was en ik opeens rond was het rennen met hem op me _O-

Gisteren hadden wij eindelijk onze Shadow Resist gear bij elkaar en konden we Mother doen in BT. Eerste poging 42% een of andere mongool van een shammy ging midden in de raid staan toen ie geteleport was. Poging 2 ging ze plat.
Door gegaan naar Illidari Council en maar 2 pogingen gehad. Laagste was 89%. Malande had opeens BoP+Reflective Shield op zich en de heals kwamen maar.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 245386 op 17-06-2008 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

cable-one schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 10:10:
Als het een beetje meezit heb ik volgende week eindelijk mijn titlel "champion of the Naaru"

De getimede heroic in shatterd halls heb ik reeds gedaant.
Nu alleen nog Alcatraz en Shadow labs.
Deze hebben geen timer.
De maggi raid is al geplanned voor volgende week :)

Ik moet zeggen het is een erg lange maar ook een leuke chain.
je vergeet SV, één van de quests moet je zowel de warlord als murmur kille

(heb ook nog maar enkel SH run gedaan, arca buggde ikiss of hoe noemt hij weer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Anoniem: 245386 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 10:13:
Door gegaan naar Illidari Council en maar 2 pogingen gehad. Laagste was 89%. Malande had opeens BoP+Reflective Shield op zich en de heals kwamen maar.
Counterspell. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 02-05 11:37
Carnagy schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 10:09:
Gisteren een Progress run gedaan om lady Vashj neer te krijgen. Niet gelukt...

MH = 3/5 en BT = 4/8 maar Lady Vashj ging nog niet lekker.

stuk of 4 tries een warrior tank geprobeerd, maar die werden telkens gesloopt. Toen een tijdje met een palladin tank aan de slag gegaan en ook die gingen dood.

Laatste try was met een Druid 18K HP en dat ging wel beter.

Alleen de healing moet beter. Teveel mensen lopen rond met 2k health.

Ik (als mage) was assigned om de striders neer te halen. Die gingen wel aardig, maar konden toch wel een stuk sneller neer.

We kwamen tot iets van 2 shield generators down, maar helemaal soepel ging t nog niet. Wel een leuke fight!
Euh.. hoe kan je de tank daar dood laten gaan. Elke willekeurige tank moet vashj makkelijk kunnen tanken. ZEKER in p1. Als dat niet zo is doe je echt iets fout.

Vashj slaat als een mietje, zeker als je tank gewoon badge/ssc/tk gear heeft.(en wat MH/BT gear).

Als je strider dood is voor de volgende komt is het goed, meer hoef je niet te doen. Als je dat vol houd en je krijgt de naga's dood dan is het een kwestie van uitvoeren van dat wat je al kan.

mijn laaste ssc /vashj run hadden we 6 cores nodig, omdat mensen geen bag space hadden, dood gingen met cores etc. Toch nog neer uiteindelijk :P.En ow ja, natuurlijk de loot"bug"
of shocks van je shamans ! Dat zal je toch moeten doen want dat shield ding blijft komen.

[ Voor 13% gewijzigd door Kevinp op 17-06-2008 10:31 ]

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 22:19

ShadowBumble

Professioneel Prutser

[...]

Alle instances die ik gedaan heb, zijn voltooid zonder ook maar een enkele wipe, inderdaad. :)

Mind the keyword Instance volgens mij ging het toenstraks niet over instances ;) maar over raids.
Wipen is noodzaak het hoort bij het leer process zowel voor instances als raids. Zeelfs al heb je zelf 1000x die boss omgelegt het feit blijft dat als je iemand meeneemt die dat niet kan je het risico oploopt om gewiped te worden.

Omdat de nieuweling ook dat leer process volgt.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
kaluro2 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 10:02:
[...]

Nee, ik pvp omdat ik het leuk vind, niet omdat ik gear wel.

Als je Raid of PvPt met de instelling om gear te krijgen doe je het om de verkeerde redenen, dan wordt alles een grind.

Ik pvp omdat ik het leuk en uitdagend vind en dat ik dan punten krijg om betere gear te halen is mooi meegenomen.
Mag ik hieruit aannemen dat je de counter-bait volledig hebt opgeslokt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
[...]
Yup, want jij hebt op alle servers in de meeste NL & SWE guilds gezeten, waarmee je deze fijne onderbouwde uitspraak kan staven. NOT. Dat soort algemene negatief getinte statements vallen inderdaad onder trolling, zelfs als je dat "vindt". Maar goed, het is gewoon jammer voor je dat jouw ervaring met NL of SWE guilds zo negatief is. Ik zit nu 3 jaar in een prima NL guild.

En Trollimmie is inderdaad een retard, maar ja, past wel weer aardig in een NL-only guild.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-03 10:36
Anoniem: 245386 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 10:13:
[...]

Het zijn bosses waar alles draait dat er geen fuck-up's zijn dus hoe moeilijk zijn hangt af of je guildie's retarded zijn :+

Bij mijn guild duurde het zon 3 weken totdat we Vashj hadden. De laatste week hadden we zon 3-4 members van een guild bij ons die vashj gedown'd hadden (Ze waren disband en joinde ons :9~) Het gaat voornamelijk dat de Tainted Elementals meteen gekill'd worden en de core's rond gegooid worden. Als je door deze Phase (2) heen komt is het zo goed als een kill.
Wij hadden pas een dag ervaring met Vashj dus hebben in principe nog even.

Punten waar het op fout liep waren naar mijn mening:

Raidhealing (teveel mensen waaronder ik liepen met 2K of 4K life rond)
Striders gingen niet snel genoeg down
Teveel elementals kwamen ver door (tainted worden er daardoor niet gekilled en verdwijnen weer)

al met al foutjes die we kunnen verbeteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

ShadowBumble schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 10:30:
[...]

Mind the keyword Instance volgens mij ging het toenstraks niet over instances ;) maar over raids.
Wipen is noodzaak het hoort bij het leer process zowel voor instances als raids. Zeelfs al heb je zelf 1000x die boss omgelegt het feit blijft dat als je iemand meeneemt die dat niet kan je het risico oploopt om gewiped te worden.

Omdat de nieuweling ook dat leer process volgt.
Een raid is een 25 man instance.
Het is instanced, een dungeon met trash en bosses. = Instance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
kaluro2 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 10:38:
[...]

Een raid is een 25 man instance.
Het is instanced, een dungeon met trash en bosses. = Instance.
Doomwalker, Kazzak, 4 green dragons, hogger

allemaal outdoor raids :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 265250

ik ben bijna lvl 70 druid heeft er iemand een dodelijke resto build???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:13
Anoniem: 265250 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 10:42:
Volgens mij spreek je hier jezelf tegen :P

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-05 19:07

KillGhost

\o/

Morax schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 10:45:
[...]

Ik weet het wel zeker ^^

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:01
Gistere de raid ALWEER gecancelled omdat er te weinig mensen kwam opdagen... heeft elke guild hier superoverschot van elke class of is het gewoon de vakantietijd ofzo?

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Morax schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 10:45:
[...]

Nou, eigenlijk wint een goede resto druid het in 1v1 van de meeste classes. Alleen zijn ze kansloos tegen priests en warlocks :)

Een infectie aan je kleine teen kan ook dodelijk zijn, als je maar lang genoeg wacht :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

UTwizard schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 10:02:
[...] Ik weet niet precies hoe het zit met de NL verhouding op Eonar maar over het algemeen vind ik het daar maar een stel kleine kinderen, [...]
Love you too. ;)

Nee maar ik merk het ook. Denk dat vooral jongere spelers en spelers die alleen hun eigen taal (goed) spreken in taal X only guilds gaan. Zo heb je al snel dat zo'n guild kinderlijk lijkt, en vaak omdat zulke mensen slecht zijn in Engels, begrijpen ze stukken van gesprekken, tactics en/of het spel niet (volledig), wat alles bij elkaar tot een minder positieve ervaringen kan komen.
Anoniem: 265250 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 10:42:
Dodelijke niet, maar je zou eens naar mijne kunnen kijken voor wat inspiratie. Hangt er natuurlijk wel vanaf of je PVP of PVE wilt doen, mijne is voornamelijk PVE. En achteraf had ik denk ik mijn Balance points iets anders gedaan.

Sowieso zou ik niet alle punten in Resto stoppen. Zo heb ik een hele tijd rond gelopen, maar je merkt geen verschil met een x/x/41+ build, en met alles in Resto mis je wel damage voor solo.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

ImdaMned schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 10:39:
[...]

Doomwalker, Kazzak, 4 green dragons, hogger

allemaal outdoor raids :Y)
Exceptions ~_~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

porn* schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 10:54:
Gistere de raid ALWEER gecancelled omdat er te weinig mensen kwam opdagen... heeft elke guild hier superoverschot van elke class of is het gewoon de vakantietijd ofzo?
Elke zomer krijg je dit weer. Bij ons worden ook regelmatig raids gecancelled. De zomervakantie is altijd een bitch om door te komen. Best irritant :/

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:15

Seraphin

Meep?

[...]

Hoe is dat nou, WC op lvl 70? :P

Over MH: ik kan me goed voorstellen dat, als iemand vanaf het begin pallytanks gewend is, het even slikken is als je "opeens" met warriors / druids zit. Wij hadden heel lang geen pally tanks in de guild, dus morogrim en later MH zonder pally leren doen. Toen we eenmaal wel een protadin hadden ging met name MH stukken sneller. Kan me dus goed voorstellen dat je "not amused" bent als je de omschakeling andersom maakt. Maar goed: dat zou je van tevoren moeten weten, dus zou je je daarop in kunnen stellen (= dus geen aggro pakken).

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Het EK helpt ook niet echt. :p (zelf ook al wat avondjes gemist vanwege voetbal) Tot dusver hebben we nog geen problemen though, gisteren Brutallus op 2% gekregen. :) Echte problemen beginnen vaak pas begin juli, vorig jaar week of vier alle raids gecancelled door vakanties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kremit
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01-12-2021

Kremit

SuperGreen

ik ben sinds gister exhalted met SSO
heb nu een vraagje over die neck..
wat doet die nou precies "called forth the power of arcane when exhalted with scryer/aldor"?
hoor van iedereen dat dit een goede necklage is
(heb geen vrije toegang tot i-net hier dus kan het helaas niet opzoeken)

Wow : Eonar : Moggets-mage, Kremit-shaman , Pradea-rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:56

Rmg

Zelfde hier we raiden al 3 weken niet door examens/vakantie, jah de kara/gruul pug of een za run ( waar we max 3 chests halen ffs )

Begint me een beetje op de zenuwen te werken maarjah elk guild op onze server heeft er last van O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827

FireAge schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 10:54:
[...]

Nou, eigenlijk wint een goede resto druid het in 1v1 van de meeste classes. Alleen zijn ze kansloos tegen priests en warlocks :)

Een infectie aan je kleine teen kan ook dodelijk zijn, als je maar lang genoeg wacht :')
QFT
Een Resto Druid kan gewoon al z'n 61 punten in de Resto 'Tree' stoppen, hoe toepasselijk.
De wereld zit niet eerlijk in elkaar!

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 236827 op 17-06-2008 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Welke versie van de neck?

Restoration:
The Aldor proc grants "Light's Salvation" - +220 healing and +74 spell damage for 10 seconds.
The Aldor proc rate is roughly 4% (tested empirically over several hundred attempts).
The Aldor affect does not stack, if it procs while a previous buff is still active, the buff refreshes back to 10 seconds.
The Aldor affect does not have an internal 'once per unit time' cap. Procs have been observed while a previous proc was still in affect.
The Scryer proc grants "Arcane Surge" - Instantly Heals Target for 618-682.
Acumen:
The Aldor proc is Light's Wrath, which grants +120 spell damage and healing for 10 seconds. The Scryers proc is Arcane Bolt, which is a bolt that causes 333-367 arcane damage with a chance to crit. The bolt is affected by spell critical strike, but not +spell damage and healing or spell hit.
Resolve:
* The Aldor proc grants +100 dodge rating for 10 seconds.
* The Scyer proc grants +100 expertise rating for 10 seconds.
Might:
* The Aldor proc grants +200 Attack Power for 10 seconds.
* The Scryer proc grants Arcane Strike, which is 333 to 367 Arcane Damage that can also crit for double, based on melee crit rate.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:56

Rmg

Kremit schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 11:18:
wat doet die nou precies "called forth the power of arcane when exhalted with scryer/aldor"?
Procs
Aldor: +120 spell damage for 10 sec.
Scryers: 333 to 367 damage Arcane Bolt.

Aldor is een hele lekker proc, tis dat ik al scryers exalted ben :|

Was nog leuk toen ie nog niet gefixed was :+ resser laten soulstonen, curator targetten en dan spells casten tot ie procced, raid 1 voor 1 geteleport iedereen ressen en cura mollen :P ( was wel ff lastig die mana dingen te killen maar te doen :P

[ Voor 18% gewijzigd door Rmg op 17-06-2008 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

ALDOR :
Light's Strength Magic

Increases attack power by 200.
10 seconds remaining

SCRYERS :
Arcane Strike
5 yd range
Next melee
Requires Melee Weapon
Strikes at an enemy, 500 Arcane damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Luie donder we zijn geen helpdesk ofzo ^^. Wacht dan tot je thuis bent ofzo en kijk hier o.i.d:
http://www.wowwiki.com/Shattered_Sun_Pendant_of_Might

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Exitium schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 11:16:
Het EK helpt ook niet echt. :p (zelf ook al wat avondjes gemist vanwege voetbal) Tot dusver hebben we nog geen problemen though, gisteren Brutallus op 2% gekregen. :) Echte problemen beginnen vaak pas begin juli, vorig jaar week of vier alle raids gecancelled door vakanties.
Inderdaad. EK + examens daarvoor is ook al niet een gelukkige combi.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
Gelukkig maar :) Ik was al bang dat ik je tegen het zere been zou schoppen met die opmerking :P

Nee maar je weet wat ik bedoel, NL-only guilds als Ridders van Oranje (bestaan ze nog?) bijvoorbeeld, van alle kanten hoorde je dat het asociale mensen waren, en dat is ook precies wat ik waarnam in parties en chats. Dat schuif ik niet af op het feit dat het Nederlanders zijn, maar bij hen valt het me meer op. We hebben bijvoorbeeld ook een Russische guild, en daar hoor je toch een stuk minder negatieve dingen over. Het kan natuurlijk ook zijn dat ik me in de verkeerde kringen begeef en een vertekend beeld heb.

Het blijft een internationaal spel en als anderen aangeven zich er aan te storen, dan vind ik dat je je daar aan moet aanpassen en niet moet komen met opmerkingen 'QQ some more rofl' en 'carecup is empty'. Daarom vind ik guilds met een specifieke nationaliteit ook een beetje eng, al bestaan er ook guilds die zich wel goed aan de 'International regel' houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kremit

Kremit

SuperGreen

ben scryer en rogue dus denk dat ik vast zit aan die arcane bolt :P
(aldor was idd beter geweest dan)
ga hem wel eens uitproberen en kijken of hij een beetje vaak procc'd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kremit

Kremit

SuperGreen

William/Ax3 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 11:24:
[...]

Luie donder we zijn geen helpdesk ofzo ^^. Wacht dan tot je thuis bent ofzo en kijk hier o.i.d:
http://www.wowwiki.com/Shattered_Sun_Pendant_of_Might
:z

zal die straks thuis ff bekijken ja :)
tx for the info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
@ alle pruimentijd replies: aha dus we zijn niet de enigen. Ik heb al zitte bitchen dat ze dan maar moeten recruiten en veel te passief zijn, maar het lijkt wel of ze bang of te lui zijn om extra reserves aan te nemen. Gearen is supermakkelijk, retards herken en kick je vrij snel, ik zie 't probleem niet maar de guildleaders blijkbaar wel... drama :P
Kremit schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 11:31:
[...]

ben scryer en rogue dus denk dat ik vast zit aan die arcane bolt :P
(aldor was idd beter geweest dan)
ga hem wel eens uitproberen en kijken of hij een beetje vaak procc'd
Valt best mee, die Aldor proc scaled beter met gear maar de Scryer ook enigsinds (met crit), en is daarbij op lagere gearlevels veel beter. De Aldor proc is zelfs op T6 level gear nauwelijks beter dan de Scryer, het scheelt echt allemaal weinig.

[ Voor 43% gewijzigd door porn* op 17-06-2008 11:34 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

UTwizard schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 11:28:
Gelukkig maar :) Ik was al bang dat ik je tegen het zere been zou schoppen met die opmerking :P
Meh haz Barkskin!!111one :P
Nee maar je weet wat ik bedoel, NL-only guilds als Ridders van Oranje (bestaan ze nog?)
Ja snap precies wat je bedoeld. Zelf heb ik een tijd in RvO gezeten, en inderdaad, ik werd niet echt vrolijk van die guild. Heb toch /gquit gedaan en niet veel later had ik een invite voor PoA waar ik nu nog in zit. :)

Al moet ik zeggen dat we nu langzaam ook wel een paar irritante spelers aantrekken. Vooral weer jonge spelers, die heel ongeduldig zijn, verkeerde grappen maken, etc. En natuurlijk de spelers die heel slecht engels spreken, dat is ook heel onhandig en zorgt nog wel eens voor misverstanden.

Verder speel ik al meer als een jaar vrij rustig, aangezien ik ongeveer toen besloten heb om /1 tot en met /5 uit te zetten. Heerlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201730

[...]
We hebben bijvoorbeeld ook een Russische guild, en daar hoor je toch een stuk minder negatieve dingen over.
@ Talnivarr hebben we ook een Russische guild gehad en daar hoorde je ook vrij weinig negatieve dingen over. maar dit kwam volgens mij vooral omdat ze eigenlijk op hun eigen speelde je zag ze bijna nooit in party's met andere nationaliteiten alleen met russen :P

maarja associale mensen en kleine kinderen heb je over al in elk land en elke nationaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kremit

Kremit

SuperGreen

[...]

Nee maar je weet wat ik bedoel, NL-only guilds als Ridders van Oranje (bestaan ze nog?)
hehe daar heb ik ook nog een weekje ingezeten..
gelijk weer geleaved.. vond de sfeer toen al niet prettig
speel nu al weer tijden in een international guild en bevalt me veeel beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

porn* schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 11:33:
Valt best mee, die Aldor proc scaled beter met gear maar de Scryer ook enigsinds (met crit), en is daarbij op lagere gearlevels veel beter. De Aldor proc is zelfs op T6 level gear nauwelijks beter dan de Scryer, het scheelt echt allemaal weinig.
Volgens Shadowpanther zijn er maar weinig neck's beter dan die van de Aldor (die van Scryers is net wat slechter) dus opzich is het helemaal geen verkeerde keus om hem Pre-T6 al te hebben.
Ben blij dat ik voor Aldor gegaan ben als ik zo de proc's zie :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

OkkE schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 10:56:
[...]

Love you too. ;)

Nee maar ik merk het ook. Denk dat vooral jongere spelers en spelers die alleen hun eigen taal (goed) spreken in taal X only guilds gaan. Zo heb je al snel dat zo'n guild kinderlijk lijkt, en vaak omdat zulke mensen slecht zijn in Engels, begrijpen ze stukken van gesprekken, tactics en/of het spel niet (volledig), wat alles bij elkaar tot een minder positieve ervaringen kan komen.
Ik zit ook in een Nederlandse guild met mn druid. Gemiddelde leeftijd ligt boven de 30 ;) Lekker slap ouwehoeren in /G in het nederlands. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

RaseriaN schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 11:43:
Als ik de procs zo zie, had ik inderdaad ook liever de Aldor gehad (ook vanwegen de shoulder enchant btw), maargoed, toen ik de keuze maakte leek Scryer beter. Helaas.

Ga nu niet meer switchen ook; als ik zie hoe snel mijn reputation bij Scryer gaat, als ik nu zou veranderen ben ik tegen de tijd dat WotLK uit komt pas Aldor...

Of misschien moet ik juist nu wel switchen, aangezien het er op lijkt dat Aldor altijd betere procs/items/etc heeft voor mij als Resto Druid. En ik ben nu nog niet Exalted met Scryer... Hmm, nog is over denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Anoniem: 236827 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 11:20:
[...]

QFT
Een Resto Druid kan gewoon al z'n 61 punten in de Resto 'Tree' stoppen, hoe toepasselijk.
De wereld zit niet eerlijk in elkaar!
Mja, dat kan, maar dan wordt het killen wel heel erg traag.
Insect Swarm is toch wel heel erg lekker om te hebben als je als resto wil 1v1-en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
[...]

Volgens Shadowpanther zijn er maar weinig neck's beter dan die van de Aldor (die van Scryers is net wat slechter) dus opzich is het helemaal geen verkeerde keus om hem Pre-T6 al te hebben.
Nouja ben ook Scryer maar heb wat modelletjes op EJ gelezen en als je niet vol in T6 gear zit kun je zelfs lager uitkomen qua dps. Nou is dit heel moeilijk te modellen maar in principe is 200AP flat 14,2 dps voor 10 seconden erbij, 45 sec interne cd, dus zegmaar 1x per minuut op. Da's 60/10*14.2 = 2,36 dps ongeveer. Lastig te modellen want nu houd je weer geen rekening met crit en haste.
De Scyer proc is fixed, 333 to 367 dmg, MAAR kan niet gedodged/parried worden en kan critten (werkt op melee crit). Bovendien werkt de Relentless earthstorm diamond erop door (3% extra crit dmg) en ik geloof ook Lethality (niet 100% zeker daarvan). Met 25% critrate, uitgaande van 1 proc per minuut, is dat meer dan 7 dps.

Lijkt dus ineens stukken beter (Scryer) maar met Aldor heb ik voor het gemak crit en haste dus buiten beschouwing gelaten, nouja SnD altijd up, BF, etc etc dus tel nog maar e.e.a. bij Aldor op afhankelijk van je raid situatie en je ziet dat het verschil kleiner is dan de meesten denken ;)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
FireAge schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 11:53:
[...]

Mja, dat kan, maar dan wordt het killen wel heel erg traag.
Insect Swarm is toch wel heel erg lekker om te hebben als je als resto wil 1v1-en.
Full resto druid + enigzins mobs doodmaken = waardeloos. Ik zit tegenwoordig bijna een keer in de week te respeccen om nog een beetje balans tussen instance/raid en solofarm/quests te houden. Een lekkere tussenoplossing is er niet en die hybridgear is ook net niet lekker genoeg om echt wat aan te hebben.

Helaas is dit gearverhaal al jarenlang een beetje discussiepunt bij de druid, gelukkig zijn nu in elk geval alle specs tegenwoordig viable. Dat was pre-TBC ook wel anders :)

Ik zweer bij meeswitchende gear: afhankelijk van je form bepaalde stats. Zou bij de druid passen en t scheelt een grote hoeveelheid bagspace :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 265250

full resto is idd klote om mods mee te kille maar als ik een resto build ga gebruiken dan doe ik het voor raide en arena. dat zijn de 2 dingen die ik leuk vind aan wow.
ik heb ookal een 70 warrior die gebruik ik puur voor te pvp-en en dat is echt werelds.

ik heb me druid gemaakt speciaal voor arena:) en soms een raidje mee te pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:47
Zoals ik al zei:
Zjanzjak schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 08:36:
[...]
Raiden is bij ons even op laag pitje, examens, zomervakantie, etc.
En dat is bij meerdere guilds het geval op Agamaggan.
EK-voetbal is natuurlijk ook niet van gunstige invloed.

Voor vanavond 22 de sign up gedaan, hopelijk volle bak met de possible's en gaan we naar BT, Supremus is nog een neck schuldig aan mijn fury-warrior.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Zjanzjak schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 12:50:
Voor vanavond 22 de sign up gedaan,
Wij hanteren een ander systeem. Wij hebben een AFK forum waar je een post maakt als je niet kan die avond. Iedereen is standaard aangemeld voor de raid. Elke dag is daar dus een post te vinden waarom je kan aangeven dat je niet kan of dat je eerder weg moet of later komt etc.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-05 13:54
Zjanzjak schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 12:50:
[...]

Zoals ik al zei:

[...]

En dat is bij meerdere guilds het geval op Agamaggan.
EK-voetbal is natuurlijk ook niet van gunstige invloed.

Voor vanavond 22 de sign up gedaan, hopelijk volle bak met de possible's en gaan we naar BT, Supremus is nog een neck schuldig aan mijn fury-warrior.
wij hebben dezelfde problemen :(

raiden nog wel, maar we canclen er ook een stel :(

| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Nvidia Geforce 3080 XC3 Ultra Gaming | Corsair AX860 | Crucial MX300 1,05TB | Samsung 970 500GB | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KillGhost schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 12:53:
[...]
Wij hanteren een ander systeem. Wij hebben een AFK forum waar je een post maakt als je niet kan die avond. Iedereen is standaard aangemeld voor de raid. Elke dag is daar dus een post te vinden waarom je kan aangeven dat je niet kan of dat je eerder weg moet of later komt etc.
Daar zou ik dan een macro van moeten maken om elke dag een post te maken O-)

Voor meer hardcore spelers/guild kan dit inderdaad een systeem zijn. Maar vergeten is menselijk, en dan zou je daarop afgerekend worden bij jullie. Ik zou er persoonlijk geen fan van zijn, zeker omdat je een reden moet hebben. Of ie dan geldend zou moeten zijn, of zit ik hier niet goed met m'n analyse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Nhaixatael schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 12:53:
[...]

wij hebben dezelfde problemen :(

raiden nog wel, maar we canclen er ook een stel :(
Mja wij raiden "ook nog wel" maar van de laatste 5 raids kon er 1 doorgaan, en da's dan met 20 man core + 5 casuals ofzo. Kom je net niet lekker genoeg de rits bazen mee door imo. Probleem is dat wij met normale bezetting maar net de raids kunnen vullen (healers altijd al krap, rest maar net genoeg) en vrijwel nooit iemand op sitout hoeven te zetten. Denk dat ze bang zijn dat dat wel gaat gebeuren mij lijkt het handig om juist altijd wat extra mensen te hebben.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Nog even een dagboek item...

Gister stonden Gruul en Mag opnieuw op het programma. Helaas was onze Mage tank nergens te bekennen, dus Gruul ging niet door.

Mag ging opzich niet slecht, 1e wipe kwam door een misverstand, waardoor 2 spelers de zelfde cube wilde klikken, en een andere cube dus niet geklikt werd. Jammer. 2e wipe kwam door een ninja pull, omdat een tank dacht dat de readycheck gelijk ook de start betekende. Ach ja, kan gebeuren. 3e try ging eigenlijk vrijwel vlekkeloos.

Helaas heb ik de hele avond niet hoger als 40 geRolled, dus voor mij geen loot. Hopelijk volgende week wel Gruul, want dat gevecht heb ik nog nooit gedaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

OkkE schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 13:19:
Nog even een dagboek item...

Gister stonden Gruul en Mag opnieuw op het programma. Helaas was onze Mage tank nergens te bekennen, dus Gruul ging niet door.

Mag ging opzich niet slecht, 1e wipe kwam door een misverstand, waardoor 2 spelers de zelfde cube wilde klikken, en een andere cube dus niet geklikt werd. Jammer. 2e wipe kwam door een ninja pull, omdat een tank dacht dat de readycheck gelijk ook de start betekende. Ach ja, kan gebeuren. 3e try ging eigenlijk vrijwel vlekkeloos.

Helaas heb ik de hele avond niet hoger als 40 geRolled, dus voor mij geen loot. Hopelijk volgende week wel Gruul, want dat gevecht heb ik nog nooit gedaan. :)
bij maggie als iedereen doet wat hij moet, 1-shot
maulgar --> bad pull --> wipe
gruul --> pech met shatters en/of volk die niet genoeg uiteen staan --> wipe

voor gruul moeten ze bij ons eens VERPLICHTEN bepaalde bossmods binne te halen... dan hebde tenminste een venstertje waarin staat welke mensen te dicht staan

[ Voor 8% gewijzigd door BlaSfem0n op 17-06-2008 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Anoniem: 236827 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 13:06:

Daar zou ik dan een macro van moeten maken om elke dag een post te maken O-)

Voor meer hardcore spelers/guild kan dit inderdaad een systeem zijn. Maar vergeten is menselijk, en dan zou je daarop afgerekend worden bij jullie. Ik zou er persoonlijk geen fan van zijn, zeker omdat je een reden moet hebben. Of ie dan geldend zou moeten zijn, of zit ik hier niet goed met m'n analyse?
Wij zijn wel een guild die 5 dagen per week raid, met progressie op M'uru. Wij zijn geen kara guild oid. Als je het een keer vergeet is het geen probleem, maar je moet niet constant vergeten te posten. Je kan gewoon zeggen dat je niet kan. Je hoeft niet helemaal in details uit te leggen waarom je niet kan. Het valt dus mee. Je kan ook een week vantevoren het al aangeven. Je moet het wel in de gaten houden ja.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Anoniem: 265250 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 12:10:
full resto is idd klote om mods mee te kille maar als ik een resto build ga gebruiken dan doe ik het voor raide en arena. dat zijn de 2 dingen die ik leuk vind aan wow.
ik heb ookal een 70 warrior die gebruik ik puur voor te pvp-en en dat is echt werelds.

ik heb me druid gemaakt speciaal voor arena:) en soms een raidje mee te pakken
mods? Message of the day? Moderators? Moderations?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

kaluro2 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 14:03:
[...]

mods? Message of the day? Moderators? Moderations?
Misschien een typo voor moBs? Als je de zin leest moet je dat daaruit wel op kunnen maken.

[ Voor 13% gewijzigd door KillGhost op 17-06-2008 14:08 ]

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200262

[...]

Klopt maar waar je mee moet opassen is dat je niet te veel hit erdoor verliest , want toen ik em net had gekregen had ik 220 hit dus ik equip em en kwam op 200 hit ong uit .
Mijn dps ging toen omlaag in plaats van omhoog :p

Over dat NL etc...
Over het algemeen zijn NL spelers echt goed maar dat zijn ook volwassen mensen maar er zijn ook van die kleine kinderen van 12-14 jaar die weer blij gaan doen met hun dworf hunters en hun erg iritante wispers etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KillGhost schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 13:58:
[...]
Wij zijn wel een guild die 5 dagen per week raid, met progressie op M'uru. Wij zijn geen kara guild oid. Als je het een keer vergeet is het geen probleem, maar je moet niet constant vergeten te posten. Je kan gewoon zeggen dat je niet kan. Je hoeft niet helemaal in details uit te leggen waarom je niet kan. Het valt dus mee. Je kan ook een week vantevoren het al aangeven. Je moet het wel in de gaten houden ja.
Ok, dan kan het nog enigzins begrijpen ;)
Het klonk in eerste een beetje als "Big brother is watching you". 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-05 13:54

Bezulba

Formerly known as Eendje

Wij hebben er ook last van hoor.. vooral healers is een drama op het moment waardoor SWP niet gedaan word en er constant gebitched word over "old skool content" ea BT en MH... tjah als we de mensen er niet voor hebben kunnen we er niet heen, maar blijkbaar een lastig concept om te vatten voor sommige (natuurlijk een nederlander die daar over zeikt ;) )

Mischien komt het trouwens ook dat ik veel meer let op nederlanders. Als iemand nederlands ouwehoert of een domme nederlandse nick heeft irriteer ik me daar gelijk aan en ga ik er op letten, terwijl iemand mischien hetzelfde in het fins doet maar ik begrijp er dan geen kut van en het valt me dan niet op.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

eendje schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 14:23:
[...] tjah als we de mensen er niet voor hebben kunnen we er niet heen, maar blijkbaar een lastig concept om te vatten voor sommige [...]
Bij ons gister ook inderdaad. Onze mage tank voor Gruul was niet online, zitten mensen toch nog te zeuren dat ze Gruul willen doen. Zeg je dat dat niet kan, zeggen ze "maar we hebben toch een andere mage"... Ja, maar die heeft maar 7k health :{ Zucht.

Some best irritant. Het vervelendste vind ik wel dat mensen niet door hebben dat somme raids bepaalde classes en/of setups eissen. En dat ze daar maar over door blijven gaan, of zeggen "we kunnen het toch wel proberen". Grr.

Ben echt ontzettend blij dat ik nooit RL ben. In het begin met Kara nog wel eens gedaan, toen was het nog te doen, maar tegenwoordig met al die nieuwe spelers er bij, nee dank je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
[...]

Wij hebben er ook last van hoor.. vooral healers is een drama op het moment waardoor SWP niet gedaan word en er constant gebitched word over "old skool content" ea BT en MH... tjah als we de mensen er niet voor hebben kunnen we er niet heen, maar blijkbaar een lastig concept om te vatten voor sommige (natuurlijk een nederlander die daar over zeikt ;) )
Mja wij waren juist weer een goede actie core aan het opbouwen die 't tenminste snapte, zijn in zo'n 2-3 maanden door MH en BT geknald en nu ging het NET lekker (door ph2 heen) op illi en dan gaat er geen enkele raid meer door... had eigenlijk nog minimaal tot Brutallus willen komen voor WotLK :(

En tsja NLers, het kan prima werken, ik stoor me ook geregeld aan de 12-jarige NL kiddos die lopen te schelden en zeiken in /1, ignore ze even hard als andere niet NLers :P

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
OkkE schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 14:29:
[...]

Bij ons gister ook inderdaad. Onze mage tank voor Gruul was niet online, zitten mensen toch nog te zeuren dat ze Gruul willen doen. Zeg je dat dat niet kan, zeggen ze "maar we hebben toch een andere mage"... Ja, maar die heeft maar 7k health :{ Zucht.

Some best irritant. Het vervelendste vind ik wel dat mensen niet door hebben dat somme raids bepaalde classes en/of setups eissen. En dat ze daar maar over door blijven gaan, of zeggen "we kunnen het toch wel proberen". Grr.

Ben echt ontzettend blij dat ik nooit RL ben. In het begin met Kara nog wel eens gedaan, toen was het nog te doen, maar tegenwoordig met al die nieuwe spelers er bij, nee dank je.
uhm waarom hebben jullie maar 1 mage met genoeg hp dan? of was geen van de mogelijke mage tanks aanwezig?

In principe zijn al je members toch voorbereid op dingen die ze mogelijk zouden moeten kunnen doen ingame in geval een ander niet kan?

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Inderdaad, laat anders wat mages greens van AH af plukken.
Paperclip headbank of stamina of whatever. Zit je zo boven de health required.

Na zondag de raid in MH met een kameraad te hebben geleid omdat onze normale RL niet konden, was gisteren BT aan de beurt. Moet zeggen dat dit wat stroever verliep. Als raider weet je altijd wel ongeveer wat er moet gebeuren, maar om de boel te leiden moet je toch een hoop details in de gaten houden.

We begonnen bij RoS en BB, maar wisten helaas Illidan niet neer te krijgen. MT die Illidan nog nooit gedaan had kreeg op verkeerd moment een shear in P5. Verkeerde groep posities in P2 leidde ertoe dat ik niet te healen was terwijl ik een flame tankte. Later nog een gevallen dps agro in p2. En de allerlaatste try heb ik nog geprobeerd een lazor terug te koppen :/. Dat is me nog nooit overkomen, en het is zo simpel om die dingen te missen. Zal wel half aan het slapen geweest zijn.

Nog wel geinig, tijdens wachten op DC people doen wij meestal wat rolls om geld te wedden. Bedrag afspreken en dan allebei rollen. Winnaar krijgt de poen, Dus ik zeg, wie wil er voor 10k rollen? Zegt 1 warlock, ik wil wel voor 2k. Dus ik meld hem dat ik niet vboor peanuts roll. Uiteindelijk voor 5k gerolled en roll ik een 97. Hij ergens in de 40, dus dat was kassa :). Vervolgens aangeboden double or nothing. Hij wou wil en hij wou eerst rollen. Rolt ie een 7 :). Ik ergens in de 50 ofzo, dus dat was 10k snel verdiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Bokkie schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 14:36:
uhm waarom hebben jullie maar 1 mage met genoeg hp dan? of was geen van de mogelijke mage tanks aanwezig?

In principe zijn al je members toch voorbereid op dingen die ze mogelijk zouden moeten kunnen doen ingame in geval een ander niet kan?
Omdat we eigenlijk maar één Mage in de guild hebben die 70 is en raid. :)

We hebben nog wel een paar andere Mages, maar dat zijn alts van spelers die op hun main nodig zijn. Ook zijn we met te weinig spelers (meestal ~12 online), waardoor we voor 25 mans aangewezen zijn op een andere guild, maar die hebben ook niet veel Mages, en we (officers) vonden het onnodig om de enige Mage die online was "even snel" greens te laten halen op de AH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Btw prot pallies, dat maatje van me is gisteren ff gerespecced naar holy, geen raid, dus meteen weer ff prot gespecced met in acht name van jullie tips en z'n TPS is bakken vooruit gegaan. Ik kon nu vrijwel meteen los gaan en hij deed zeker zo'n 700-900 TPS sustained per mob (in Shattered halls - weet niet of dat zoals bij warriors erg van instance, en vooral mob armor dus, afhankelijk is).

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:29

vhal

ಠ_ಠ

Is het technisch mogelijk om aggro te krijgen van RoS in phase 1 ?

We gebruiken meestal de dodgetank + rogue evasion + wat er overblijft methode, maar 'soms' wil het wel eens voorkomen dat dat ding doodleuk op mij afkomt. (lees: ik heb dan een fixate)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
deadsy33 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 15:20:

We gebruiken meestal de dodgetank + rogue evasion + wat er overblijft methode, maar 'soms' wil het wel eens voorkomen dat dat ding doodleuk op mij afkomt. (lees: ik heb dan een fixate)
Niet als je d'r ver genoeg vanaf staat en niet overaggro'ed :)

Edit: wij gebruiken tank 1, tank 2, rogue of drood tank voor een enrage, etc, beetje afhankelijk van hoe het gaat dus. Verder zoveel mogelijk door priests laten shielden ofc.

[ Voor 17% gewijzigd door porn* op 17-06-2008 15:24 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:26

NoTimeRemains

I know

FireAge schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 14:45:
Nog wel geinig, tijdens wachten op DC people doen wij meestal wat rolls om geld te wedden. Bedrag afspreken en dan allebei rollen. Winnaar krijgt de poen, Dus ik zeg, wie wil er voor 10k rollen? Zegt 1 warlock, ik wil wel voor 2k. Dus ik meld hem dat ik niet vboor peanuts roll. Uiteindelijk voor 5k gerolled en roll ik een 97. Hij ergens in de 40, dus dat was kassa :). Vervolgens aangeboden double or nothing. Hij wou wil en hij wou eerst rollen. Rolt ie een 7 :). Ik ergens in de 50 ofzo, dus dat was 10k snel verdiend.
ik moet zeggen dat het een pics or it didnt happen verhaal... ;)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

porn* schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 15:22:
[...]

Niet als je d'r ver genoeg vanaf staat en niet overaggro'ed :)
Vreemd. Ik sta meestal op maximale range.
Vanavond maar eens kijken wat er dan aan de hand is. Bovendien heb ik soms het idee dat Feign Death met regelmaat geen 'Resist' melding geeft (wat dus eigenlijk wel zou moeten aangezien ik wel eens ge2shot werd door Najentus terwijl Omen doodleuk een aggrodrop aangeeft). Niks is zo irritant als dat.. :|

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
deadsy33 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 15:20:

Nope kan niet. Als hij op je afkomt dan sta je of te dichtbij (in fixate range) of het huidige fixate target gaat dood, dan komt hij op de persoon af met meeste threat.

edit: zie dat het om ranged gaat, dan kan het dus alleen als fixate target dood gaat.

[ Voor 7% gewijzigd door HolyCorn op 17-06-2008 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117283

Mischien komt het trouwens ook dat ik veel meer let op nederlanders. Als iemand nederlands ouwehoert of een domme nederlandse nick heeft irriteer ik me daar gelijk aan en ga ik er op letten, terwijl iemand mischien hetzelfde in het fins doet maar ik begrijp er dan geen kut van en het valt me dan niet op.
Als Nederlander let je, denk ik, inderdaad gewoon meer op Nederlanders. Ik weet niet hoe het op jullie server is, maar bij ons lopen ook veel spelers met DK (voor Denemarken, mocht het niet duidelijk zijn) in hun naam rond (vooral namen als DKpaladinDK geven vooraf al veel vertrouwen) en hebben ook Zweedse spelers een slechte naam. Er liep ook een Deense mage rond met een rare naam, toen bleek dat "geitenscheet" in het Deens te betekenen. Je komt het dus overal tegen, maar inderdaad valt het je sneller op als het Nederlanders zijn die zich misdragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

deadsy33 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 15:27:
[...]
terwijl Omen doodleuk een aggrodrop aangeeft). Niks is zo irritant als dat.. :|
Klopt je moet ook de hele animatie afwachten totdat jezelf weer opstaat en verder dps'ed. Als je fd aantikt en direct verder gaat meld omen wel een agro dump maar omdat je te vroeg weer verder gaat blijft je agro gewoon echt op de mob staan. Wacht dus dat je echt op de grond ligt 1 sec en sta dan op en ga vrolijk verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-05 23:53
HolyCorn schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 15:30:
[...]
edit: zie dat het om ranged gaat, dan kan het dus alleen als fixate target dood gaat.
Volgens mij ook als een fixate mage/rogue/hunter iceblocked/vanished/Fd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

William/Ax3 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 15:37:
[...]

Klopt je moet ook de hele animatie afwachten totdat jezelf weer opstaat en verder dps'ed. Als je fd aantikt en direct verder gaat meld omen wel een agro dump maar omdat je te vroeg weer verder gaat blijft je agro gewoon echt op de mob staan. Wacht dus dat je echt op de grond ligt 1 sec en sta dan op en ga vrolijk verder.
Juist, dat doe ik dus ook consequent. :) Als ik echt twijfel blijf ik 2 seconden liggen. Maar dan nog wil het eens voorkomen dat FD (althans de melding naar Omen) niet goed werkt. Op tkasomething.com staan ook her en der verhalen over dit
Rudi schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 15:43:
[...]
Volgens mij ook als een fixate mage/rogue/hunter iceblocked/vanished/Fd.
Hmm..wellicht dat een rogue te vroeg vanished na het enrage tanken zodat de warrior hem over kan nemen. Maar misschien staat de warrior dan niet in fixate range zodat RoS iemand uitpikt die bovenaan de threat list staat.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 05-05 15:03

DarkKnight

Narf

De rogue zou helemaal niet moeten vanishen. De warrior die na hem komt moet gewoon intervene gebruiken en rogue moet 2 a 3 passen achter uit doen na enrage. (natuurlijk moet de warrior er ook voor zorgen dat hij in de fixate range staat.)
Zo doen wij het altijd en dat gaat eigenlijk niet fout op een enkele keer na dat een melee dus bijv. te dichtbij staat bij wisselen van fixate.

[ Voor 23% gewijzigd door DarkKnight op 17-06-2008 15:54 ]

Asus N61Ja -> Surface Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
deadsy33 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 15:49:
Hmm..wellicht dat een rogue te vroeg vanished na het enrage tanken zodat de warrior hem over kan nemen. Maar misschien staat de warrior dan niet in fixate range zodat RoS iemand uitpikt die bovenaan de threat list staat.
Een tankende rogue die vanished ? ... Als je dat zou doen zou eos gewoon het hoogste threat target pakken ongeacht wie er in range staat zolang de fixate nog loopt. Als die over is is het weer de normale volgorde van fixates in range.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Hmm, tnx. Hoe dan ook, er zal wel 'iets' zijn wat verkeerd gaat. Overigens is phase 1 niet echt een probleem meer. Soms komen we voor phase 2 wat dps tekort waardoor we de manaburntimer niet halen. Maar dat was ook een gevolg omdat er iemand dood ging in phase 1...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

offtopic:
Deadsy33; Je avatar is wel _erg_ irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 02-05 11:37
HolyCorn schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 15:55:
[...]

Een tankende rogue die vanished ? ... Als je dat zou doen zou eos gewoon het hoogste threat target pakken ongeacht wie er in range staat zolang de fixate nog loopt. Als die over is is het weer de normale volgorde van fixates in range.
De beste manier imho is:
assign 3 tanks(2 main en één backup)
assign 2 rogues(misschien 1 voor backup)

tank 1 start(bij te lage hp neemt de backup het over)
rogue 1 evasion tanked enrage(wederom backup tank om op te letten)
rank 2 start na enrage(op tijd in circel gaan staan)
rogue 2 evasion tanked
backup tank tanked de rest.

dat zou ruim voldoende moeten zjin. Anders kunnen hunters of shamans het ook wel overnemen.

p2 is gewoon zorgen dat je deaden reflect en je dps dan vol HP is zodat ze zichzelf neit killen.

[ Voor 5% gewijzigd door Kevinp op 17-06-2008 16:07 ]

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Anoniem: 200262 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 14:07:
[...]

Klopt maar waar je mee moet opassen is dat je niet te veel hit erdoor verliest , want toen ik em net had gekregen had ik 220 hit dus ik equip em en kwam op 200 hit ong uit .
Mijn dps ging toen omlaag in plaats van omhoog :p

Over dat NL etc...
Over het algemeen zijn NL spelers echt goed maar dat zijn ook volwassen mensen maar er zijn ook van die kleine kinderen van 12-14 jaar die weer blij gaan doen met hun dworf hunters en hun erg iritante wispers etc..
Ey, niets mis mee met nederlandsers die een female dwarven hunter hebben ja! Dat was m'n 1e char

nostalgie..

* ImdaMned pinkt een traantje weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Wij starten altijd met een hunter.
Deze pakt 1/2 klappen dan loopt ie langzaam achteruit en neemt tank 1 hem over.
1e enrage tanked een rogue in evasion
Dan tank 2 langzaam overnemen
2e enrage weer rogue in evasion
Dan tank 3 uit laten tanken.

Ranged krijgt agro als een rogue het niet snapt en evasion doet ipv gewoon achteruit te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
NoTimeRemains schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 15:23:
[...]

ik moet zeggen dat het een pics or it didnt happen verhaal... ;)
Hmm, die heb ik niet :(
Is een ss van de mail waarin hij mij 10k stuurt ook goed, want ik krijg het vanmiddag binnen.
We hadden beide onze cash in de bank gelaten.

Tevens moet ik zeggen dat 10k nou ook niet echt een schokkend bedrag is voor JC ;)
Het was ook meer om die gast ff te pakken te nemen, hij was zo blij aan het doen dat hij 13k gold had.

Ik denk dat ik het hem over een paar dagen weer terug geef, maar hij mag eerst wel ff lijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

FireAge schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 16:14:
Wij starten altijd met een hunter.
Deze pakt 1/2 klappen dan loopt ie langzaam achteruit en neemt tank 1 hem over.
1e enrage tanked een rogue in evasion
Dan tank 2 langzaam overnemen
2e enrage weer rogue in evasion
Dan tank 3 uit laten tanken.

Ranged krijgt agro als een rogue het niet snapt en evasion doet ipv gewoon achteruit te stappen.
Wij gebruiken ook 1 of 2 hunters

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

FireAge schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 16:18:
Tevens moet ik zeggen dat 10k nou ook niet echt een schokkend bedrag is voor JC ;)
Het was ook meer om die gast ff te pakken te nemen, hij was zo blij aan het doen dat hij 13k gold had.
True. Hoeveel gold heb jij in totaal als JC?

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

KillGhost schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 16:23:
[...]

True. Hoeveel gold heb jij in totaal als JC?
4k :|

Maar zeg eens, wat maken jullie voor deze 'Big bucks' ?
Wat dat betreft kan ik nog wel het e.e.a. leren :+

Strava

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.