Momenteel sta ik (na veel ergenissen) op het punt om dag te zeggen tegen Ziggo (voorheen casema)
en ben aan het kijken (o.a. met behulp van dit forum) naar alternatieven!
Na wat speur en vergelijkings werk blijven er bij mij twee aanbieders hangen,
voornamelijk gezien de relatief lage prijs en voorwaarden!
- Alice easy
- Telfort internet
Zoals elders in dit forum al uitgebreid besproken beide met vrijwel dezelfde specs (20MB voor 2 tientjes in de maand enz enz)
Echter....nu ben ik zo benieuwd naar de ervaring van mensen die een van beide (of misschien wel beide) producten hebben kunnen testen!
Behalve de snelheid (altijd een leuke discussie) en de kosten (staan vast en zijn helder bij mij) ben ik zo benieuwd naar het totaal!
- Hoe is men in service als we de helpdesk bellen?
- Wat is (stiekum dan toch) de daadwerkelijke snelheid die mensen behalen? (even los van alle zaken die daar van invloed op kunnen zijn)
- WAAROM Alice aanbevelen boven Telfort of net andersom?
Ben erg benieuwd naar ervaringen/vergelijkingen bij deze twee aanbieders met deze producten.
en ben aan het kijken (o.a. met behulp van dit forum) naar alternatieven!
Na wat speur en vergelijkings werk blijven er bij mij twee aanbieders hangen,
voornamelijk gezien de relatief lage prijs en voorwaarden!
- Alice easy
- Telfort internet
Zoals elders in dit forum al uitgebreid besproken beide met vrijwel dezelfde specs (20MB voor 2 tientjes in de maand enz enz)
Echter....nu ben ik zo benieuwd naar de ervaring van mensen die een van beide (of misschien wel beide) producten hebben kunnen testen!
Behalve de snelheid (altijd een leuke discussie) en de kosten (staan vast en zijn helder bij mij) ben ik zo benieuwd naar het totaal!
- Hoe is men in service als we de helpdesk bellen?
- Wat is (stiekum dan toch) de daadwerkelijke snelheid die mensen behalen? (even los van alle zaken die daar van invloed op kunnen zijn)
- WAAROM Alice aanbevelen boven Telfort of net andersom?
Ben erg benieuwd naar ervaringen/vergelijkingen bij deze twee aanbieders met deze producten.