Toon posts:

Monitor voor PS3 (2)

Pagina: 1
Acties:
  • 330 views

Verwijderd

Topicstarter
Toen ik vanmorgen op tweakers.net inlogde was ik eerlijk gezegd een beetje verontwaardigd.
Mijn topic (Monitor voor PS3) was al gesloten, zonder dat ik echt tot een besluit ben gekomen.

Bij de laatste post van Pollewob stond er dat ik in deze link moest kijken **LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen? en dat het gewoon een kwestie is van reviews lezen en schermen in het echt bekijken.

Dan maar naar Polleweb toe: Ik weet dat de meeste mensen die een monitor kopen zich vooral hierop baseren. Maar zoals ik in mijn begintopic heb gezegd ben ik nogal een leek op het vlak van monitoren, dus weet ik niet goed wat er wel en niet moet bijhoren van functie.

Ook in de reviews kom ik niet alles te weten. Zo weet ik maar van 3 monitoren dat zij 1:1 pixelmapping ondersteunen, terwijl ik van de andere geen flauw idee heb of zij dit ook ondersteunen of niet.

Ook gaat het hier om een monitor uitsluitend voor een Playstation 3. Dus ik kan wel monitoren gaan bekijken in de winkels, maar nooit voor mijn doel. Ook op het www vind ik niet zo heel veel terug over monitor <-> next gen console.

Ok, dat nu even terzijde. In mijn vorige topic had in enkele monitoren bekeken:

Ikzelf zat te denken aan:
BenQ G2400W
Iiyama E2403WS-B1
Iiyama ProLite B2403WS-B1

Samsung Syncmaster 2493HM
Samsung Syncmaster T240
LG L246WH-BN

Van de eerste 3 weet ik dat ze Pixelmapping ondersteunen, alleen de Iiyama ondersteunen geen 1:1 Pixelmapping bij 1080p.
Ook van de BenQ G2400W heb ik gehoord dat de kleuren niet zo heel mooi zijn. Maar dan komt mijn vraag of dit ook bij een Playstation 3 zal zijn via HDMI-ingang.
En van de laatste 3 heb ik nog geen echte reviews kunnen lezen.

Ik weet niet helemaal waar een monitor moet aan voldoen om aangesloten te worden op een Playstation 3.

Hopelijk weten jullie dit wel, en kunnen jullie mij anders een lijstje opmaken, waar ik dan zelfstandig mee kan opzoek gaan naar een Monitor.

Alvast bedankt,

DutchCrow

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Pollewob in "Monitor voor PS3"

Als je hier vragen over hebt kun je me mailen, dit gaat sowieso niet werken :)

Dit topic is gesloten.