Toon posts:

Monitor voor PS3

Pagina: 1
Acties:
  • 726 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb hier wat zitten rondlezen over de monitors. Maar ik kon niet echt tot een besluit komen.
Ik ben een leek op het vak van Monitoren enzovoort, daarom dat ik het hier ook vraag.

Ik zoek een Monitor voor mijn Playstation 3.
Ik heb al enkele begrippen gehoord zoals HDMI, HDCP, 1:1 Pixelmapping ofzo, ...

Ik heb een budget tegen de 450€ aan voor een monitor. Maar als het goedkoper kan, mag dit ook.
Ik zou het heel leuk vinden als jullie mij enkele monitoren aanprezen waarbij je ook kan vermelden waarom, of welke functies hij bevat.

Alvast bedankt

DutchCrow :)

• webinn
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-06-2025
zoek je een "tv-scherm" of wil je er ook je pc nog kunnen aanhangen om op je bureau te zetten?

Kijk ook hier is: http://tweakers.net/specials/lcd-plasma
(oeps, mss een beetje duur :+ )

[ Voor 34% gewijzigd door webinn op 15-06-2008 21:25 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een scherm niet groter dan 26", omdat ik op kot zit.
Dus een tv-scherm of beeldscherm maakt mij niet echt uit. Het is uitsluitend bedoeld voor mijn PS3.

• coretx
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-05 17:45
De Prolite B2403WS is een goedkope mogelijkheid :)

• webinn
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-06-2025
Verwijderd schreef op zondag 15 juni 2008 @ 21:24:
Ik zoek een scherm niet groter dan 26", omdat ik op kot zit.
Dus een tv-scherm of beeldscherm maakt mij niet echt uit. Het is uitsluitend bedoeld voor mijn PS3.
bekijk dit al eens; http://tweakers.net/pricewatch/reviews/cat/747

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:29
Waarom kijk je niet even in de Pricewatch en sorteer je op HDMI.
Dan zie je vanzelf welke monitoren je kan gebruiken en kan je vanaf daar verder.
De Samsung 2493HM is een goed voorbeeld met FullHD resolutie.
Vaak zijn de LG's nog iets gunstiger geprijsd.

HDCP betekent dat je een HDMI naar DVI kabel kan gebruiken in normaal Nederlands.

Verwijderd

Topicstarter
coretx schreef op zondag 15 juni 2008 @ 21:26:
De Prolite B2403WS is een goedkope mogelijkheid :)
Ok, en ondersteund deze dan ook 1:1 Pixelmapping op 1080p? Want ik denk dat ik ergens heb gelezen dat hij dit niet doet.

En is het verschil tussen 720p en 1080p op een beeldscherm uitsluitend voor PS3 groot, of niet?
Yippie schreef op zondag 15 juni 2008 @ 21:28:
Waarom kijk je niet even in de Pricewatch en sorteer je op HDMI.
Dan zie je vanzelf welke monitoren je kan gebruiken en kan je vanaf daar verder.
De Samsung 2493HM is een goed voorbeeld met FullHD resolutie.
Vaak zijn de LG's nog iets gunstiger geprijsd.

HDCP betekent dat je een HDMI naar DVI kabel kan gebruiken in normaal Nederlands.
Ja, Ik wil het wel vergelijken, maar weet niet juist hoe het werkt, en hoe ik op HDMI kan sorteren.
Staat hier ergens een "manual" ofzo, over hoe je pricewatch gebruikt?

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2008 21:32 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 juni 2008 @ 21:30:

Ja, Ik wil het wel vergelijken, maar weet niet juist hoe het werkt, en hoe ik op HDMI kan sorteren.
Staat hier ergens een "manual" ofzo, over hoe je pricewatch gebruikt?
Lezen is ook een kunst rechts staat gewoon onder het kopje `Verbinding (Video)` HDMI. :>

Verwijderd

gewoon een mooi 24inch scherm kopen voor 450 euro zou ik zeggen, daar kun je dan prachtig full-hd beelden op bekijken en als tie geen hdmi heeft koop je ergens tog gewoon voor een prikkie een verloopstekkertje?

Verwijderd

Topicstarter
@ The Mask: Ik heb t gevonden.

Ik heb alle Monitors eens bekeken. Maar bij sommige ontbreekt de informatie of er nu 1:1 Pixel Mapping aanwezig is. En andere informatie.

Ikzelf zat te denken aan:
BenQ G2400W
Iiyama E2403WS-B1
Iiyama ProLite B2403WS-B1
Samsung Syncmaster 2493HM
Samsung Syncmaster T240
LG L246WH-BN

Ik kan wel enkele verschillen tussen deze opsommen, maar niet genoeg en concrete verschillen waardoor ik echt een besluit kan maken.

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:02

Format-C

Tracing Rays

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 / Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

Dit is gewoon een kwestie van reviews lezen en de schermen in het echt bekijken :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.