Ik ben nu ongeveer het hele weekend al aan het kijken voor een abo voor mobiel internet omdat ik redelijk vaak in onze stacaravan te vinden ben en continu internetten via de telefoon is ook niet alles.
Nu heb ik al een hoop posten op tweakers en bijv pocketinfo gehad maar ben er nog niet helemaal uit.
Ik zit dus te twijfelen tussen KPN / Telfort en T-mobile en dan tussen de:
Internet Totaal van t-mobile ala 35,64
Telfort Internet mobiel onbeperkt a 29,95
of het Internet totaal abo van de kpn zelf van 35
Nu zat ik eerst te twijfelen tussen telfort en kpn omdat deze lijkt mij toch de beste dekking hebben qua HSDPA / UMTS.
Maar ik heb ook een hoop posten hier en op pocketinfo gelezen over telfort dat de snelheid zo langzaam was ( ook heb ik de betreffende kassa aflevering gezien ).
Zijn deze problemen inmiddels al opgelost dat jullie weten ?
T-mobile heb ik geen ervaring mee aangezien ik al 2,5 jaar een abo heb bij telfort voor mijn telefoon. Vandaar ook mede mijn keus voor het telfort mobiele abo.
Iemand ervaring met het mobiele abo van T-mobile?
Verder mensen ervaring met het abo van KPN?
Nee het s niet zo dat ik even kom vragen aan mijn medetweakers wat nou het beste is en ik wil er ook geen kpn vs t-mobile topic van maken. Maar voor zoveel geld vraag ik liever mensen naar ervaringen en lees ik forums om de juiste beslissing te maken
Nu heb ik al een hoop posten op tweakers en bijv pocketinfo gehad maar ben er nog niet helemaal uit.
Ik zit dus te twijfelen tussen KPN / Telfort en T-mobile en dan tussen de:
Internet Totaal van t-mobile ala 35,64
Telfort Internet mobiel onbeperkt a 29,95
of het Internet totaal abo van de kpn zelf van 35
Nu zat ik eerst te twijfelen tussen telfort en kpn omdat deze lijkt mij toch de beste dekking hebben qua HSDPA / UMTS.
Maar ik heb ook een hoop posten hier en op pocketinfo gelezen over telfort dat de snelheid zo langzaam was ( ook heb ik de betreffende kassa aflevering gezien ).
Zijn deze problemen inmiddels al opgelost dat jullie weten ?
T-mobile heb ik geen ervaring mee aangezien ik al 2,5 jaar een abo heb bij telfort voor mijn telefoon. Vandaar ook mede mijn keus voor het telfort mobiele abo.
Iemand ervaring met het mobiele abo van T-mobile?
Verder mensen ervaring met het abo van KPN?
Nee het s niet zo dat ik even kom vragen aan mijn medetweakers wat nou het beste is en ik wil er ook geen kpn vs t-mobile topic van maken. Maar voor zoveel geld vraag ik liever mensen naar ervaringen en lees ik forums om de juiste beslissing te maken