Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Verwijderd
je hebt er zeker een soundblaster kaartje inzitten 
Ga naar je BIOS, en zet de ACPI uit, en instal win2k dan nog eens.
Ga naar je BIOS, en zet de ACPI uit, en instal win2k dan nog eens.
Verwijderd
Of misschien onbaord sound aan staan. Wil ook nog wel eens probleempjes geven.Probeer maar eens.
Welcome to the world of MSI.
Welcome to the world of MSI.
nee, gebruik de onboard soundcard.Op maandag 19 februari 2001 21:08 schreef Rembo het volgende:
je hebt er zeker een soundblaster kaartje inzitten
bij mijzelf (heb een Pro2 (zonder A dus) doet ie 't perfect, bij flatgenoot ook)
zal 't eens doorgevenGa naar je BIOS, en zet de ACPI uit, en instal win2k dan nog eens.
Draaid hier als een zonnetje 
Al heb ik idd die onboard soundshit uitstaan.
Al heb ik idd die onboard soundshit uitstaan.
Zo te horen ligt dat echt aan je instellingen van je BIOS.. Ik heb zelf ook een Pro 2a moederbordje, maar geen problemen, ik werk zelf ook in een computerzaak en heb ook systemen geassembleerd met hetzelfde bord erin.. Loopt als je de instellingen goed maakt PERFECT dat bordje...
Read error : 54 (Connection reset by peer). One day I will find that peer and reset his connection!
Een kennis van me heeft hetzelfde mobo'tje en werkt als een TIET..
[b] Asus Rog X16 Notebook / Asus Rog Strix RTX4070 / i9-13900H | Oxize Photography: www.Oxize.nl
Tuurbo-online:
Veel mensen hebben dit probleem, ik dus ook (zonder blauwe schermen maar meer dit http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/125336 probleem).
Kun jij die perfecte biosinstellingen voor ons plaatsen?
Veel mensen hebben dit probleem, ik dus ook (zonder blauwe schermen maar meer dit http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/125336 probleem).
Kun jij die perfecte biosinstellingen voor ons plaatsen?
Verwijderd
't is een heel stabiel bordje op m'n werk draait ons internetservertje er al 2 maanden nonstop mee. win2k advanced server. En ik heb het bord nog nooit rma moeten sturen
Ik heb datzelfde bordje en heb er absoluut geen probleem mee (onder Linux), flatgenoot heeft zelfde plankie (win98) en ook geen probleem.
daarom had ik 'm ook geadviseerd aan m'n pa, en die doet 't dus voor geen ene meter
.
toch maar trugsturen dan, is totaal niet mee te werken.
daarom had ik 'm ook geadviseerd aan m'n pa, en die doet 't dus voor geen ene meter
toch maar trugsturen dan, is totaal niet mee te werken.
Ik zal morgen ff kijken voor 'de juiste' bios instellingen.. ik post ze morgen avond/nacht als ik dat haal...
Read error : 54 (Connection reset by peer). One day I will find that peer and reset his connection!
Pagina: 1