WEDEROM Nvidia chipset problemen nu icm Phenom!

Pagina: 1
Acties:
  • 408 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik er uit kan opmaken is dat Nvidia wederom problemen heeft, nu icm de Phenom (9850).

Asus Crosshair, Raid werkt niet, problemen met herkenning Sata drives, oc'en totaal niet!
Asus M2N32SLI-Deluxe idem dito
MSI K9N2 Diamond, net opgehaald en nu reeds retour winkelier met exact dezelfde problemen + dat ik totaal geen OS kan installeren daar de DVD/CD speler het niet doet, dingetje is wel goed daar ligt het niet aan.

Vind het uiterst frappant dat drie moederborden met een Nvida chipset min of meer dezelfde problemen geven, verder staan er nogal wat klachten op zowel het Asus forum als het MSI forum.

Zie ook Crosshair/M2N32Sli-Deluxe versus Phenom 9850 foutieve bios!
http://forum.msi.com.tw/index.php?topic=117352.0
http://vip.asus.com/forum...ir&page=1&SLanguage=en-us

Ik geef het op!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2008 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 22:26

SgtStrider

Fractal Switchover!

Fijn dat je het opgeeft. Nut van dit bericht?

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja oc'n is geen garantie, meer geluk , maar wat wil je verder hier aan toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
lezen is moeilijk, weet ik, wat staat er ........ Wat ik er uit kan opmaken is dat Nvidia wederom problemen heeft, nu icm de Phenom (9850).

nog spellen ook?

geef is inhoudelijk een reactie ipv te zeiken, waarschijnlijk zelf niet zulke mobo's of proc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:43
Dit lijkt meer op een slecht onderbouwde rant dan op een daadwerkelijke probleemstelling, ik zie niet in hoe iemand hier inhoudelijk op zou kunnen reageren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:01

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

geef is inhoudelijk een reactie ipv te zeiken, waarschijnlijk zelf niet zulke mobo's of proc?
Je antwoordt niet direct op de vraag, terwijl het wel een terechte is. Als je meldt dat je het bij voorbaat al opgeeft en vragen naar je motivatie gelijk interpreteert als zeiken heeft een topic op een publiek forum als GoT niet bijster veel zin...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.