Crosshair/M2N32Sli-Deluxe versus Phenom 9850 foutieve bios!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voor de bezitters van en.of mensen die denken hun systeem te willen upgraden met een Phenom 9850:

d'r zit een koei van een fout in bios 1103 (crosshair) en 1903 (M2N32Sli-Deluxe). :(

De raid functie werkt nl. compleet niet en wie weet nog meer, maar dat kan ik niet testen aangezien mijn systeem zo dood is als een pier zonder raid. 8)7

Helaas kan je niet anders dan deze biossen gebruiken daar pas met deze biossen er support voor de 9850 is ingebouwd. >:)

Zie
http://vip.asus.com/forum...ir&page=1&SLanguage=en-us

Zo te zien heeft eea. alleen specifiek betrekking op de 9850. 8) (Phenoms)

Er wordt contact opgenomen met Taiwan, ik wacht dus af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er begint schot in de zaak te komen: er is een nieuwe bios 2001 uit voor de M2N32sli-Deluxe welke exact dezelfde problemen heeft als de Crosshair.
Beide borden zijn eigenlijk identiek alleen de Crosshair heeft iets meer toeters en bellen zoals led's en verlichte schakelaars.
Zie http://support.asus.de/do...load.aspx?SLanguage=en-us

Wel vreemd dat men het heeft over nieuwe cpu support maar als we gaan kijken onder het blokje cpu-support is daar dus geen nieuwe cpu te vinden, zou men bedoelen de problemen met de Phenom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb een nieuwe bios (1204) ontvangen welke niet op de site te downloaden is, waar wel eea. in is verandert doch NIET het raid probleem!

Lijkt erop dat deze bios al gemaakt was voordat het raid probleem zich voor deed, er is wel iets richting cpu bijgeschaaft en dat is alles

Geef het op, kan alleen maar een ieder ander adviseren om voorlopig weg te blijven van een Crosshair en M2N32SLI-Deluxe moederbord icm een Phenom (9850) daar de problemen nog wel even zullen voortduren zoniet nooit op te lossen zijn!

Met een X2 zijn er geen problemen mits men bij bios 0804 blijft! (alles hoger is voor de Phenom)

Heb een MSI K9N2 Diamond gekocht, zit nu twee weken zonder computer, vandaar.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2008 21:41 ]