Toon posts:

Meer dan 99 tracks op één CD?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil op een CDtje een verzameling geluiden maken als een soort geluidenbank voor games e.d., maar ik heb het probleem dat Nero constant zit te zeiken dat de bestanden een ongeldig formaat hebben(wat ze naar mijn idee trouwens niet hebben) en dat ik in Easy CD Creator4 maar 99 tracks kan branden(terwijl ik ruim 500 tracks heb).

Iemand suggesties van hoe het wel kan?
Ik zou jullie zeer dankbaar zijn.

P.S. Ja ik weet dat ik ze gewoon als wavs op de CD kan branden, maar dat wil ik erbij doen, ik wil ze als muziektrack, zodat ik ze ook direct kan luisteren in een cdspeler. Dit onder andere omdat er ook veel muziekstukken bij zitten.

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:47
ik wil ze als muziektrack, zodat ik ze ook direct kan luisteren in een cdspeler. Dit onder andere omdat er ook veel muziekstukken bij zitten.
als je ze in een normale cd-speler wilt beluisteren, zul je er echt wav's van moeten maken hoor :?

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-05 19:50
hoeft niet per se wav te zijn, mp3 is ook goed :)

Verwijderd

Op een audioCD kunnen maar maximaal 99 tracks staan. :(

HTH

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 19 februari 2001 20:07 schreef deur het volgende:
Op een audioCD kunnen maar maximaal 99 tracks staan. :(

HTH
Is er dan echt geen override mogelijkheid ofzo? Ik moet gewoon meer tracks op m'n CDtje hebben. 256 lijkt me in ieder geval logisch als dat zou kunnen.
Op maandag 19 februari 2001 19:55 schreef kieskes het volgende:

[..]

als je ze in een normale cd-speler wilt beluisteren, zul je er echt wav's van moeten maken hoor :?
Ehm, ik heb er dus waves van gemaakt, maar die worden in Nero niet herkend als goede waves, begint hij te zeiken over dat hij een bepaald formaat nodig heeft. Easy CDCreator doet het wel gewoon.

Nog even over die override, wat als ik nou probeer om eerst 99 tracks in een sessie te branden en dan nog een sessie er achter aanbrand van nog eens 99 tracks? Zou dat niet willen? Je moet er toch voor kunnen zorgen dat hij de eerste sessie dan min of meer tijdelijk negeerd?

Verwijderd

Kan je proberen, maar vrijwel alle audio-cd-spelers zullen alleen maar de laatst gebrande sessie kunnen lezen. Misschien dat jij geluk hebt, maar ik moet de eerste (niet-cdrom)speler nog tegen komen die dat kan.

Misschien moet ik het eens in me DVD proberen, dat ding leest toch ook mp3'tjes :)

Verwijderd

Topicstarter
Geen problemen met meerdere sessies op een cd in mijn CDSpeler hoor. Gewoon een standaard Sony speler...
[Vergeten-modus]
Ik hoef zelfs de CD niet af te sluiten om het te kunnen spelen.
[/Vergeten-modus]

Maar het zou wel moeten kunnen volgens jou als ik het goed begrijp...

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-05 14:43

nexhil

BAM!

er kunnen maar 99 op een cd opdat je tellertje van je cdspeler niet verder kan

• Mappy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:22

Mappy

Piramide van Austerlitz

als je er nou per 10 mp3tjes 1 audiotrack van maakt kun je 990 nummers kwijt :)
is iets moeilijker zoeken ja... maar met zulke korte nummers moet dat best te doen zijn :D

If you're Mappy and you know it clap your hands *clap clap* - Stem voor betere forum-updates!

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar gaat niet perse om een standaard CDSpeler als ik em in een CDROMspeler af kan spelen als een muziekCD is het ook goed...
Pagina: 1