Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een nieuwe digitale camera. Nu ben ik aan het twijfelen tussen de Sony DSC-H50 en de Panasonic DMC FZ18. 2 camera's die dus veel op elkaar lijken. Van de Panasonic zijn dus al heel wat reviews te vinden op internet omdat die al een tijdje meegaat, maar van de Sony zijn er nog niet zo heel veel te vinden. Zelfs DPreview heeft er nog geen. Vandaar ook dat ik hier om hulp vraag. Wie heeft er al een Sony DSC-H50 en wat zijn de ervaringen ermee??? Eventueel voorbeeldfoto's zouden ook van harte welkom zijn..
Of wie heeft er sterke punten die tegen een Sony spreken??

BVD :)

Verwijderd

Sterke punten tegen de Sony zijn er voldoende! Lees Sony DSC-H9: 15X zoom, 8MP, 3" LCD, NightShot maar even door...

Let dan met name even over de posts over de beeldkwaliteit ;)

Verwijderd

Topicstarter
Kun je die 2 met elkaar vergelijken dan?? De H50 is dan wel een opvolger, maar er zijn toch wel wat dingen verandert???Er zit een andere sensor in. Dus om nou te zeggen dat de H50 ook slechte beeldkwaliteit heeft alleen omdat de H9 dat had vind ik een beetje kort door de bocht.

Verwijderd

Ten eerste moet je de vraag niet stellen als je het antwoord niet wilt horen. Ten tweede is de vraag in welke mate de fouten van vorig jaar werden bepaald door de sensor. Meerdere camera's delen de sensor van de H9 en bij deze camera's was er weinig aan de hand. Kortom, het probleem zit hem hoogstwaarschijnlijk in de processor. Laat die in de H50 nou niet veranderd zijn.

Maar goed, voor voorbeeldfoto's kun je voldoende andere sites vinden....